Προς το περιεχόμενο

Still Life 2


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πρώτο μου άρεσε πολύ αλλά είχα ακούσει πως είχε το τέλος που είχε, επειδή έκλεισε η εταιρία. Έχει καμία σχέση με το πρώτο ή μπα;

Δημοσ.

Επαιξα το 2 στην γερμανικη εκδοση και ειναι επιεικως αθλιο.Καμια σχεση με το πρωτο,υποθεση αλλα αντι αλλων.Ο,τι να'ναι.Γριφοι ασχετοι,bugs,χαλια.Ακουσα οτι η αγγλικη εκδοση αναβληθηκε για τον Αυγουστο λογω της αποτυχιας της γερμανικης.Αποψη μου ειναι οτι η αγγλικη θα ματαιωθει εντελως γιατι δεν διορθωνεται αυτο που εφτιαξαν.

Δημοσ.

Ειδα λιγο την υποθεση του still life 2..καταρχην ειμαι (ειμουν) κι εγω ενας μεγαλος φαν του συγκεκεριμενου τιτλου και ομολογω πως το ειχα τερματισει 2-3 φορες..λπν οσον αφορα την υποθεση απ'οτι καταλαβα δν μαθαινουμε πoιος ειναι ο δολοφονος και απ'το τρειλερ που ειδα ξεκιναει μια νεα υποθεση..παντως πρεπει να ειναι αρκετα καλο οσο και το πρωτο..αληθεια μηπως ξερουμε ποτε θα κυκλοφορησει??:-)

 

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
οσον αφορα την υποθεση απ'οτι καταλαβα δν μαθαινουμε πoιος ειναι ο δολοφονος και απ'το τρειλερ που ειδα ξεκιναει μια νεα υποθεση...

Ξεκινάει νέα υπόθεση, αλλά από ό,τι τουλάχιστο έχω διαβάσει εγώ μαθαίνουμε και για τον δολοφόνο του πρώτου μέρους.

 

Τo demo είναι κάπου 1 Gb. Είναι αρκετά σύντομο και δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Σίγουρα από το demo δεν μπορείς να κρίνεις το πλήρες παιχνίδι, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό το demo "διαφημίζει" θετικά το Still Life 2.

 

Περισσότερα για το demo:

 

 

- Αρκετά δύσχρηστο interface -πράγματα που έπρεπε να γίνονται -και χρόνια τώρα γίνονται στα adventure- με ένα κλικ εδώ θέλουν 2-3. Και να δεχτώ πως το Inventory με τα κουτάκια είναι "ρεαλιστικό" (έλεοc αλλά ok), δεν μπορούσαν να βάλουν ούτε ένα στοιχειώδες auto-ordering σ'αυτό; Επίσης, γενικά δεν φρόντισαν να συμπεριλάβουν κάποιον tutorial μηχανισμό στο demo (με αποτέλεσμα να ψάχνομαι όταν εμφανίστηκε εκείνο το μήνυμα για "new objective").

- χειρισμός που σε μπερδεύει (άλλοτε στατική άλλοτε κινούμενη κάμερα -συνηθίζεται ωστόσο)

- εκνευριστική (και ωστόσο επαναλαμβανόμενη) σε σημεία η μουσική (πχ εκεί που κάνεις ερωτήσεις στον ψυχοπαθή),

- voice actors που φαίνεται ότι δεν "παιδεύτηκαν" αρκετά -έως καθόλου- και ότι έλειπε κάποιος speech director (γιατί δεν μπορεί η Vic να λέει την Hernadez "Χερναντέζ" 2-3 φορές και αλλού να το τονίζει σωστά -και γενικότερα υπάρχει πρόβλημα με το speech της). Κάποιοι (πχ ο ψυχοπαθής) ακούγονται διαφορετικά στα cutscenes και διαφορετικά in-game. Είναι λίγο πασαλείμμα η κατάσταση.

- Για κάποιο λόγο επέλεξαν να κάνουν κάποια μακροσκελή cutscenes animated in-game και κάποια άλλα ως prerendered video sequences με σαφή διαφορά στην ποιότητα (και στο ενδιαφέρον) υπερ των τελευταίων. Το πρώτο cutscene δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσει -και εκείνο το κινητό μου έσπασε λίγο τα νεύρα.

- Σε καμιά περίπτωση δεν "ενιωσα" την ατμόσφαιρα από το πρωτότυπο (αν και είμαι από αυτούς που δεν έχουν και τις καλύτερες εντυπώσεις από το πρωτο Still Life -λόγω συγκεκριμένων "γρίφων" του- στην ατμόσφαιρα και τα πρωτότυπα στοιχεία του gameplay τα κατάφερνε πολύ καλά).

 

+/- Οι γρίφοι ήταν σχετικά λογικοί, δεδομένου ότι δέχεσαι το όλο σκηνικό -πως φεύγει ο δολοφόνος και αφήνει την Hernandez με τον όλο μηχανισμο και το setup για τα ηλεκτροσοκ κλπ. Το "σχετικά" κολλάει στο ότι δεν μπορω να φανταστώ σενάριο που αφού βγαίνει από το σπίτι ο χαρακτήρας θα ξαναέμπαινε σε αυτό (από το πάνω παράθυρο) με τον δολοφόνο να αναμένεται να επιστρέψει από στιγμή σε στιγμή...

+ Αν δεχτείς κάποια πράγματα ως πιθανά να συμβούν, υπάρχει και κάποια υπόθεση και το demo σε αφήνει σε ενδιαφέρον σημείο.

+ Η μουσική είναι καλή (στα σημεία που δεν είναι εκνευριστική). Πχ... στο μενού :P

 

 

 

Δεν ξέρω... ίσως να συνηθίζονται όλα αυτά. Ίσως υπό το context του πλήρους παιχνιδιού τα προβλήματα αυτά να μην έχουν τόση σημασια. Πάντως, αν το demo είναι ενδεικτικό του gameplay, μιλάμε για αρκετά μη προσεγμένο τελικό αποτέλεσμα.

Δημοσ.
Το πρώτο μου άρεσε πολύ αλλά είχα ακούσει πως είχε το τέλος που είχε, επειδή έκλεισε η εταιρία. Έχει καμία σχέση με το πρώτο ή μπα;

 

H Microids έκλεισε?

Δημοσ.

john2gr πραγματικά δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει όταν είχε βγεί το πρώτο still life. Αλλά απ' ότι βλέπω όντως η Microids τα πάει μια χαρά.

Δημοσ.

Είδα ότι ενώ ήταν να κυκλοφορήσει στις 15 Απριλίου, τώρα στο Gamespot αναγράφεται ημερομηνία κυκλοφορίας 11 Αυγούστου! Τεσπά, αν είναι να διορθωθούν τα προβλήματα που αναφέρει ο Praetorian, δεν βαριέσαι, άλλωστε ήδη περιμένουμε χρόνια ολόκληρα.

Το πρώτο ήταν καταπληκτικό adventure με τρομερή ατμόσφαιρα. Ο μόνος απαράδεκτος κατ' εμέ γρίφος στον οποίο κόλλησα τόσο πολύ, σε σημείο που να σκέφτομαι να παρατήσω το παιχνίδι, ήταν αυτός με τα κουλουράκια. Μια φίλη μου όμως τον βρήκε πανεύκολο! Υποθέτω ότι πρέπει να ξέρεις μαγειρική...

Δημοσ.

Το πρώτο ήταν καταπληκτικό adventure με τρομερή ατμόσφαιρα. Ο μόνος απαράδεκτος κατ' εμέ γρίφος στον οποίο κόλλησα τόσο πολύ, σε σημείο που να σκέφτομαι να παρατήσω το παιχνίδι, ήταν αυτός με τα κουλουράκια. Μια φίλη μου όμως τον βρήκε πανεύκολο! Υποθέτω ότι πρέπει να ξέρεις μαγειρική...

 

Ο γρίφοσ με την κλειδαριά σου φάνηκε εύκολος???

Δημοσ.
Το πρώτο μου άρεσε πολύ αλλά είχα ακούσει πως είχε το τέλος που είχε, επειδή έκλεισε η εταιρία. Έχει καμία σχέση με το πρώτο ή μπα;

 

επισης το πρωτο μου άρεσε πάρα πολύ

Δημοσ.
Ο γρίφοσ με την κλειδαριά σου φάνηκε εύκολος???

 

Για να είμαι ειλικρινής δεν τον θυμάμαι τώρα. Αφ' ενός θυμάμαι ότι δεν με βασάνισε πολύ, αφ' ετέρου θυμάμαι ότι μάλλον κατά τύχη τον έλυσα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...