Προς το περιεχόμενο

msi U100 πρόβλημα μπαταρίας


katerina_a_86

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κι εγω το ιδιο , αρκει να με καταλαβαινουν εστω καπως σαν νοημα , για να μου απαντησουν.

 

Τελικά τι ήταν αυτά τα στοιχεία που σου ζητούσαν? Πες γιατί σκοπεύω να στείλω κι εγώ μήνυμα στην msi για να αναφέρω το πόσο καλό servise έχουν στην Ελλάδα.

Ρε παιδιά γενικά τι στάση λέτε να κρατήσω με την alman?

Αύριο θα το ξαναστείλω για να μου διορθώσουν το πρόβλημα που δημιούργησαν.

Να απαιτήσω αντικατάσταση ή είναι χειρότερα?

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ρε παιδιά γενικά τι στάση λέτε να κρατήσω με την alman?

Αύριο θα το ξαναστείλω για να μου διορθώσουν το πρόβλημα που δημιούργησαν.

Να απαιτήσω αντικατάσταση ή είναι χειρότερα?

 

Ζήτα νέο u100 με νέα μπαταρία. Πρέπει να συντονιστεί η MSI με Alman kai Logicom (προμηθεύτρια).

Δημοσ.
Ζήτα νέο u100 με νέα μπαταρία. Πρέπει να συντονιστεί η MSI με Alman kai Logicom (προμηθεύτρια).

 

Ναι αλλά θα κάνει κανέναν μήνα ακόμα.

Δημοσ.

παιδια συγνωμη που χαλαω την κουβεντα,ποια η διαφορα του u100 me to u120;παντως αν μπορειτε καντε και μια δοκιμη με μπαταρια απο lg110,θα μου πεις τωρα που να την βρω χωρις να την αγορασω:whistle:

Δημοσ.

Λοιπον η msi μου απαντησε τα κατωθι.

Ποιο καλο παιδακι θα μου εξηγησει κι εμενα τι ακριβως θελει να πει ο ποιητης?

Γιατι απο τον αυτοματο μεταφραστη , δεν καταλαβα και πολλα πολλα.

Σας παραθετω το μυνημα που μου στειλανε αυτουσιο.

Ευχαριστω.

 

<< Dear Mr/Mrs. Ioannis

 

Regarding to below description from you, here’s should be a big misunderstanding between Alman Hellas and MSI support team

 

Please kindly allow me to provide you a detailed explanation concerning on this battery problem case

 

1. Alman truly send us a Email to inform about your question, we have directly tested a several U100 series laptops after reading mail, based on the analysis result and according to our senior repair technician, it could be happened with abnormal LED color due to specific main board bios version by sometimes

 

2.That’s why we have instructed our service partner Alman Hellas which located in Greece to contact with the customer (hereby means you) for this situation

 

3.In case of battery can be normally charged, we suggest to send the device back to you to close this pending case, because we suppose to you wouldn’t like to wait too many days for only different LED color problem

 

4.Therefore, Alman send you the device back to you after our(Alman and MSI) discussed about it

 

So, our delegation Alman did not cheat you and lie to you

 

Ok, right now the miscommunication between you and Alman is cleaned up, we’re start to talking about the battery charging issue

 

To be honest, we’re very care of your complain about this U100 battery usage comment, we need to thank you for this feedback

 

Well, after reading below message which posted on the forum, we’ve taken the internal reaction immediately, in referring to the all content what you described, we would like to ask you one question about the battery, because your answer is very important to us for the problem solving

 

Question: could you charge the battery by normal way? I mean can you charge the battery up to 100%?

 

Answer for yes, it seems still only abnormal LED color problem, if you insist on the solution for swap the battery, we will contact with Alman for RMA service arrangement again, for this time, we will send our service partner the battery, try to fix this problem

 

Answer for no, then we need to assume that we have made wrong judgment for this issue, it could be invisible(inside) defect of battery, we will contact with Alman to correct this mistake as fast as we can

 

At last, thanks again for you warning about this technical problem, we will collect this information to feedback our manufactory to improve the device quality in the future

 

I hope my response is clear to understand for you, if you have any questions about this case, please do not hesitate to contact with us, we will assist and support you quickly

 

Awaiting your comment or feedback, thanks for your time, have a nice day

 

Kind regards,

 

Kevin

MSI Europe B.V. >>

Δημοσ.

Γενικά πολύ ερασιτέχνες σαν εταιρία. Εταιρίες σαν toshiba, dell, logitech, μετά από τέτοια ταλαιπωρία θα σου έλεγαν πέτα το netbook στα σκουπίδια κι έλα να σου δώσουμε άλλο.

 

Βασικά αυτό που λέει το e-mail είναι μήπως απλά το led της μπαταρίας είναι χαλασμένο...

Δημοσ.

Γιάννη, βάλε το BatteryBar 3.1 (ψάξε το στο Google). Θα σου δείξει πληροφορίες που αφορούν στη λειτουργία της μπαταρίας (όπως φθορά, ρυθμούς φόρτισης-αποφόρτισης, χωρητικότητα κλπ). Πες μας τι δείχνει. Αν ισχύει αυτό που λένε οτι δηλαδή είναι πρόβλημα που οφείλεται στο motherboard και την έκδοση του τότε αν επιμένουν οτι δεν είναι σοβαρό μάλλον δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, περα του να δοκιμασεις μόνος σου υπάρχει κάπου μια εκδοση mod του 1.09 bios που εκτός του οτι σου δεινει τη δυνατότητα να δουλευεις το μηχανημα overclocked και με μπαταρία, αν θυμαμαι καλά αλλαζει το χρώμα στο power button σε χρώμα της αρεσκίας σου και ΙΣΩΣ να σου διορθωσει το προβλημα με τα leds (Με το που το κανεις ομως ισως σε βγαζει off απο εγγυηση γιατι ειναι modified bios. Δεν ξερω, δεν σου λέω βάλε το, απλά σου δίνω μια ιδεα)

Πριν απο όλα επεμεινε να σου αλλαξουν την μπαταρια. Λογικά θα σου στείλουν αυτη που έστειλαν και σε εμενα (5200αρα). Αν δοκίμαζες άλλη μπαταρία Ισως να μην το κάνει. Ενα πολύ χρήσιμο πρόγραμμα για διάγνωσεις είναι το Everest της Lavalys. Mε αυτο μπορουμε να δουμε τι motherboard version έχουμε. Κινήσου γρήγορα και πες μου αν θες κατι.

Δημοσ.

οποτε τι ταλαιπωρουν με motherboard και αλλες λαλακιες τον γιαννη και την κατερινα;ελεος πια!!ειναι σοβαρη αντιπροσωπεια αυτη;

Δημοσ.

[/color]Γιάννη και Κατερίνα αυτό το έχετε δεί?

http://forums.msiwind.net/internal-hardware/battery-led-blinking-amber-t10531.html

 

Δεν συμπίπτει ακριβώς με την περίπτωσή μας.

 

Γι αυτό έγραψα αυτό :http://forums.msiwind.net/post106627.html#p106627

 

Επίσης έστειλα και στην msi με ερωτήσεις για το πρόβλημα και βρίσιμο για alman.

 

(ένα thanks στον washcloud που βοήθησε)

Δημοσ.

Με συγκίνηση έχω να πω ότι η alman επιτέλους μου συμπεριφέρθηκε επαγγελματικά. Μόλις μου τηλεφώνησαν. Χθες το απόγευμα το έστειλα, το παρέλαβαν σήμερα, τελικά είχε ξεκουμπωθεί η σύνδεση (ή το πιθανότερο δεν είχε κουμπωθεί ποτέ) και το έφτιαξαν άμεσα (!) κι έτσι αύριο θα το έχω πίσω.

 

Όλα καλά λοιπόν με το πληκτρολόγιο. Σχετικά με το led ρώτησα τι φταίει τελικά αφού η μητρική αλλάχτηκε δις και είπε πως δεν έχουν ενημέρωση από την msi για το ακριβές αίτιο.

 

Τραγικό να μην ελέγξουν αν λειτουργεί το πληκτρολόγιο όταν άλλαξαν μητρική αλλά τουλάχιστον η μετέπειτα εξυπηρέτησή τους ήταν πολύ καλή.

Επίσης μου είπαν πως το ότι δεν έχουν stock ανταλλακτικών είναι θέμα της msi όπως και το ότι δεν μπορούν να μου παρέχουν προσωρινά ένα μηχάνημα όσο το δικό μου επισκευάζεται.

 

Οπότε νομίζω πως πρέπει να κράξουμε την msi ομαδικώς καθώς αυτή είναι η πηγή του κακού μήπως και αλλάξει τίποτα....

Ήδη έστειλα μια επιστολή και μόλις λάβω απάντηση η επόμενη θα είναι πολύ πιο καυστική απέναντι στην msi και όχι στην alman.

Αν θέλετε μπορούμε να στείλουμε κάτι κοινό μήπως και προβληματιστούν αν δούνε πολλά άτομα να βρίζουν.

Δημοσ.

παντως απο την στιγμη που εχουν την αντιπροσωπεια ειναι υποχρεωμενοι να εχουν ανταλλακτικα,εκτος αν εχουν μονο σερβις,αλλα και παλι τι σοι σερβις ειναι αν δεν πχ ουτε μια βιδα;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...