Προς το περιεχόμενο

Tips για μοτο.


lef50

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον να ενα θεμα να ποσταρουμε τα κολπα που εχουμε μαθει για τα μηχανακια μας και ξεκιναω.

Πεσατε? η σας επεσε η μοτο σε ολους συμβαινει:-) για να την σηκωσουμε στα σιγουρα μονοι μας πιανουμε το γκριπ στο τιμονι το ενα απο την μερια του εδαφους με τα δυο χερια και σηκωνουμε υποστηριζοντας και με το ποδι οταν πια σηκωθει την πιανουμε κανονικα οπως οταν οδηγαμε (αχρειαστο).

Σκληρη ντιζα συμπλεκτη την βγαζουμε την καθαριζουμε την λαδωνουμε(οχι λαδι φαγητου) και την βαζουμε σε ενα παλιο ταψι στον φουρνο στους 70 κελσιου για λιγη ωρα .

Υπερθερμανση κινητηρα για να την διαπιστωσουμε φτυνουμε πανω στις ψυκτρες της κεφαλης και μετραμε αν εξατμιστη αμεσως η μεχρι το 3 ειμαστε στα κοκκινα.

Παρακαλω συνεχιστε:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη ντίζα μη ξεχάσετε να τη γυρίζετε τακτικά. Διαφορετικά δε θα φουσκώσει το φύλλο..

Off topic: @ X_NR750 έχω χάσει το θέμα του Kyriakost.. Πως γίνεται αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη ντίζα μη ξεχάσετε να τη γυρίζετε τακτικά. Διαφορετικά δε θα φουσκώσει το φύλλο

 

Λοιπον καποτε ειχα μια triumph 650 αυτες της χωροφυλακης και ο συμπλεκτης με ειχε πεθανει οταν μου ειπανε αυτο το κολπο στην αρχη γελασα αφοτου το δοκιμασα τρελαθηκα ειχε γινει πουπουλο, στον φουρνο μαζι με το εξωτερικο(μακαρονι) τοκανα καθε μηνα οσο κρατησα το μηχανακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Grip (Γκριπ) = Λαβή, κοινώς απο εκεί που πιάνεις.

 

Ναι αλλα το σκριπ χρησιμοποιηται κατα κορον οπως ειδα στο νετ και οχι το γκριπ και τι αλλο δεν καταλαβες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...