Προς το περιεχόμενο

e-shop απορίες.


Street-Fighter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα παιδια.

Προχθές εκανα μια παραγγελία απο το παρα πανω κατάστημα.

Ειναι και η πρώτη μου αγορά που πραγματοποιώ μέσω internet.

Λοιπόν καθώς παράγγελνα τα πράγματα ολα ηταν διαθέσιμα.

Έπειτα βλέπω στο email που μου έστειλαν για την εξέλιξη της...

Λοιπον εχω παραγειλει 5 πραγματακια μαζι και το ενα λεει Αναμονή παραλαβής δηλαδή εγω τώρα τι να κάνω?

Οταν έκανα την παραγγελία ολα ηταν διαθέσιμα και ξαφνικά τσουπ προϊόν σε διαδικασία παραλαβής δηλαδή ποτε θα μου τα φέρουν στην ανάσταση?:rolleyes:

 

Πάμε παρά κάτω.

Στα προϊόντα λεει DOA 7 ημερών κλπ

Δηλαδή επιστροφή προϊόντων

Λοιπόν αν κάποιος πάρει κατι και το ανοίξει και τους το επιστρέψει πίσω τι γίνετε το δέχονται?

Και μετά τι κάνουν?Το δίνουν σε άλλο πελάτη?

Ρωτάω γιατι κατά καιρούς πολλα εχουν ακουστεί για το εν λόγο κατάστημα και εγώ ξέρω οτι δεν είναι και το καλύτερο και γιαυτό ειμαι λιγο 'ταραγμένος' τώρα που βρίσκομαι στην αναμονή.

 

Προς διαχειριστές.

Αν δεν είναι σε κατάλληλη ενότητα το τοπικ αυτο μετακινήστε το.

Δεν ήξερα που να ανοίξω...

Δημοσ.

Αν στειλεις e-mail και ζητησεις ακυρωση παραγγελειας σου στελνουν απαντηση σχεδον αμεσως. Δοκιμασε να στειλεις και ζητησε να προχωρηση η παραγγελια χωρις το κοματι που βρισκεται σε αναμονη ( αν δεν σου ειναι αμεσα απαραιτητο ) διαφορετικα παρε τηλ και ρωτα τι συμβαινει και αναλογα με την απαντηση που θα παρεις προχωρας.

Δημοσ.
Αν στειλεις e-mail και ζητησεις ακυρωση παραγγελειας σου στελνουν απαντηση σχεδον αμεσως. Δοκιμασε να στειλεις και ζητησε να προχωρηση η παραγγελια χωρις το κοματι που βρισκεται σε αναμονη ( αν δεν σου ειναι αμεσα απαραιτητο ) διαφορετικα παρε τηλ και ρωτα τι συμβαινει και αναλογα με την απαντηση που θα παρεις προχωρας.

 

H φαση ειναι οτι αν ακυρώσω την παραγγελία δεν θα βρω κάπου αλλου αυτο που παράγγειλα.

Απο την αλλη αν αλλάξω αυτο που ειναι σε αναμονή δεν θα ειμαι ικανοποιημένος απο την αγορα..

Θα περιμένω μεχρι αύριο και θα τους παρω τηλ για περισσότερα..

Οσο για το δεύτερο κομμάτι εχεις να με συμβουλέψεις κατι :rolleyes:

Να φανώ αδιάκριτος και να τα ψαξω ενα ενα μπροστά στο παιδί που θα έρθει η θα ειναι βλακεία :eek: :rolleyes:

 

Edit:

 

Τους πήρα τηλ και μου είπαν οτι θα τους έρθει αύριο το κομμάτι και οτι λογικά η παραγγελία θα μου έρθει το Σάββατο.

Ξέρετε πότε σε ενημερώνουν για το τι ώρα κλπ θα έρθουν και πως?

Δημοσ.

Ε το πρωι θα σε παρουν τηλ και θα σου πουν οτι μεχρι της 3 η ωρα θα εχουν ερθει...σαββατο μην περιμενεις...ειναι με 3€ επιβαρυνση και πρεπει να τους τ πεις ποιο πριν!!!οποτε δευτερα...

 

αντε και καλοριζικα!!!

Δημοσ.
Πάμε παρά κάτω.

Στα προϊόντα λεει DOA 7 ημερών κλπ

Δηλαδή επιστροφή προϊόντων

Λοιπόν αν κάποιος πάρει κατι και το ανοίξει και τους το επιστρέψει πίσω τι γίνετε το δέχονται?

Και μετά τι κάνουν?Το δίνουν σε άλλο πελάτη?

 

To DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν είναι χαλασμένο ή ελαττωματικό όταν το αγοράσεις, και σου δίνει την δυνατότητα για άμεση αντικατάσταση εντός 7 ημερών (χωρίς να μπλέκεις με αντιπροσωπίες κλπ). Δεν εννοεί ότι μπορείς να ανοίξεις κάτι και να το επιστρέψεις αν δεν σου αρέσει.

Δημοσ.
Λοιπόν αν κάποιος πάρει κατι και το ανοίξει και τους το επιστρέψει πίσω τι γίνετε το δέχονται?/QUOTE]

 

κοιτα εδω

 

τωρα πως γινεται να δεις αν σου αρεσει κατι χωρις :

Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση./QUOTE]

 

τοτε το λες και σε μενα.

Μερικες συμβουλες.

Να ανοιξεις προσεκτικα ολες τις συσκευασιες .Δεν θα ξεσκισεις , δεν θα τραβηξεις .Αν χρειαστει να κοψεις ζελατινη θα το κανεις με χαρτοκοπτη , η ψαλιδη.

Για τους πρωτους 3 -4 μηνες δεν θα πεταξεις το παραμικρο, ολα θα τα βαλεις καπου μαζεμενα και καθαρα.

Οταν ερχεται το προιον στο καταστημα απο οπου ζητησες παραλαβει, σου στελνουν ηλεκτρονικο μηνυμα. Αν σου ειναι ευκολο μην ζητησεις να στο φερουν σπιτι με το μεταφορικο τους, αλλα πηγαινε ο ιδιος στο υποκαταστημα για να εχεις μια αμεση επαφη. Εκει ρωτησε και τι μπορει να γινει αν κατι δεν καλυπτει τις προσδοκιες σου, για να δεις τι θα σου πουν, αλλα :-) και για να σε θυμουνται αν χρειαστει να ξαναπας .

Και τελος και χειροτερο ολων ειναι να μην χρειαστει να κανεις χρηση της εγγυησης. Θα γινει στο τελος η δουλεια σου, αλλα θα υπαρξει μεγαλη B) :cool: μα μεγαλη :mrgreen::mrgreen: μακρυγορια.::mad::mad::mad:

Αντε και καλοριζικο.

Δημοσ.

tnx παιδια για της απαντησης σας.

Ενταξει δεν θα επερνα και κανα λαπτοπ απο e-shop ενα εξωτερικο και κατι μπιχλιμπιδια πειρα :)

Για το Σαββατο μου ειπε ο ανθρωπος..

Για να δουμε :(

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...