Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα/παράπονα με service LG


greenpeace933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατ' αρχήν χαιρετώ όλα τα μέλη του forum μιας και δεν έχω πολύ καιρό που είμαι μέλος στο forum. Χαίρομαι που μπήκα στην παρέα σας.

 

Ξεκίνησα το threαd με αφορμή μια δυσάρεστη εμπειρία που έχω/είχα με μια οθόνη LG. Πριν από 5 μέρες αγόρασα από το ΠΛΑΙΣΙΟ μια οθόνη LG. Πιο συγκεκριμένα το μοντέλο: LG L1742S-SF TFT Monitor 17''. Η αγορά έγινε με το σκεπτικό ότι ήθελα μια πιο μεγάλη οθόνη σε σχέση με την 15" CRT SONY που είχα πριν.

Έρχομαι λοιπόν στο σπίτι, συνδέω την οθόνη και ξεκινάω τον υπολογιστή. Ρύθμισα τα χρώματα και την ανάλυση και ομολογώ ότι αρχικά εντυπωσιάστηκα από την απεικόνιση των χρωμάτων διότι περίμενα τα χειρότερα μιας και επρόκειτο για TFT (με TN Panel κιόλας). Τσέκαρα για καμμένα pixel και όλα εντάξει.

Τα χειρότερα όμως δεν άργησαν να έρθουν. Εκεί που η οθόνη δούλευε κανονικά για 5 λεπτά, ξαφνικά η οθόνη έγινε άσπρη για λίγα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια το λευκό έφυγε και άρχισε να επανέρχεται το χρώμα. Μαζί με αυτό, είχε κινούμενους λευκούς κυματισμούς από τα δεξιά στα αριστερά. Έκλεισα την οθόνη και την άνοιξα μετά από 2 λεπτά. Τα χρώματα ήταν εντάξει αλλά η ανάλυση είχε πάθει ζημιά. Δεν μπορούσα να διαβάσω κείμενο σε native resolution. Μόνο σε 800χ600 μπορούσες να διαβάσεις.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στην LG και τους είπα το πρόβλημα μου. Μου είπαν να στείλω το serial number σε ένα αριθμό fax που μου υπαγόρευσαν. Το οποίο και έκανα. Μου είπαν επίσης ότι σε 24 ώρες θα έρθει τεχνικός να μου την αντικαταστήσει. Σήμερα, 5 μέρες μετά, ακόμη τον περιμένω...

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ (εκτός από το ότι με έχουν τελείως γραμμένο) είναι ότι το κάνουν επίτηδες προκειμένου να περάσουν 10 μέρες από την αγορά για να μου φέρουν μεταχειρισμένη και όχι του κουτιού όπως έχω ακούσει ότι δικαιούμαι.

Φυσικά, πήρα πολλά τηλέφωνα να τους υπενθυμίσω την υποχρέωση τους να με εξυπηρετήσουν. Το μόνο που άκουγα είναι ότι μόλις κλείσω θα με πάρει το service. Service όμως πουθενά...

Πολλοί θα πείτε ότι η οθόνη κοστίζει μόλις 70Ε και ότι ό,τι πληρώνεις παίρνεις... Θα πω όμως ότι είναι 5:4 17" και η τιμή που έχει και πολύ της πέφτει... Επιπλέον από τη στιγμή που αγοράζεις κάτι, πρέπει να δουλεύει τέλεια. Άσχετα πόσα έδωσες.

Μας πιάνουν όλους κορόιδα. Όχι μόνο η LG και το γ%$&@#@* service της αλλά και η κάθε εταιρία που φτιάχνει TFT. Παλιά έπαιρνες μια CRT και έμενες με αυτή για όλη σου τη ζωή χωρίς προβλήματα.

Τώρα παίρνεις μια TFT και έχεις: καμμένα/κολλημένα pixel, backlight bleeding, κακό response time, import lagg και μη φυσική αναπαράσταση μαύρου/χρωμάτων.

ΕΛΕΟΣ δηλαδή

Φταίμε εμείς που τα αγοράζουμε για τις πολλές ίντσες, τον σχεδιασμό και για να είμαστε trendy. Χάθηκε τελείως η πρακτική χρήση και οι προδιαγραφές κατασκευής.

Επιπλέον οι TFT θα εμφανίσουν προβλήματα κατά τη χρήση τους και αργότερα θα πρέπει να πάρεις καινούργια (μέσα σε 4-5 χρόνια). Αυτό γιατί είτε δεν είναι ώριμες τεχνολογικά, είτε για λόγους μάρκετινγκ << άστο κορόιδο να αγοράσει 4 οθόνες TFT στη ζωή του αντί για μία crt για μια συγκεκριμένη χρήση>> και επιπλέον το κόστος παραγωγής είναι προφανώς χαμηλότερο για τις εταιρείες.

Σταματάω κάπου εδώ το βιβλίο που έχω γράψει και ρωτάω αν κάποιος άλλος χρήστης είχε παρόμοια προβλήματα με την LG ως εταιρεία αλλά και ως προς τα προϊόντα της.

Συγνώμη για το μέγεθος του post αλλά είναι ανάλογο της αγανάκτησης μου με την συμπεριφορά της LG και άλλων ανάλογων εταιριών.

 

P.S. Μετά από 2 μέρες από την αγορά, τα τίναξε οριστικά η οθόνη μιας και πλέον έχει μαυρίσει τελείως και δεν δείχνει τίποτα.

 

P.S.2. Ο τεχνικός ακόμα στο δρόμο είναι...

Δημοσ.

Με βάση αυτά που διάβασα εννοείς ότι θα μου την αλλάξουν μετά από ένα μήνα και αν; Αυτά είναι τραγικά πράγματα. :mad::mad::mad:

Χαίρομαι που τουλάχιστον εσύ στάθηκες τυχερός (αν και ταλαιπωρημένος).

Η πλάκα είναι ότι η δικιά μου χάλασε όταν έβλεπα και γω βίντεο (ΜΕΝ ΚΑΙ ΔΕΝ), λες οι LG να έχουν πρόβλημα με το Divx codec? :-D:-D

Δημοσ.

Χαχα οχι τελικα ημουν πολυ πιο τυχερος!!! (δε θυμαμαι αν ειχα ποσταρει τοτε τι εγινε στο τελος)

 

Ηρθε ενας ντιλιβερας και μου εφερε μια προσωρινη γιατι και καλα δεν ειχαν το μοντελο μου διαθεσιμο νεο και αυτοι αν δεν τους επερνα τηλεφωνο ειχαν σκοπο να με αφησουν με αυτη.

Τους πηρα λοιπον μετα απο 1 μηνα και τους ειπα τα κλασσικα , οτι δε μου χει ερθει ακομα η νεα οθονη κλπ κλπ , τοτε το εψαξαν μου ειπαν οτι τελικα δε θα ξαναβγει αυτο το μοντελο στην παραγωγη και αν ηθελα να μου στειλουν ενα νεο μοντελο!

 

Τελικα μεσα σε 2 μερες ηρθε παλι ο ιδιος ντιλιβερας και μου εφερε μια οθονη ακριβοτερη κατα 50 ευρω απο αυτη που ειχα αρχικα αγορασει χωρις καμια επιπλεον χρεωση! και μου ζητησαν συγνωμη και για την ταλαιπωρια!

 

αυτη ηταν η νεα αν θυμαμαι καλα

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.168556 σε 19" μοντελο βεβαια αφου 19" ηταν και αυτη που ειχε παρει φωτια

 

Βεβαιως με την πρωτη ευκαρια ξεφορτωθηκα αυτες τις οθονιτσες και απολαμβανω την 24" Samsung T240 που ειναι κλασσεις ανωτερη απο τις LG και χωρις καμενα Pixel Κλπ κλπ

 

Οποτε τελικα διαπιστωνουμε οτι ημουν πολυ τυχερος τελικα :D :D

Δημοσ.

Μη μου λες για Samsung γιατί καμάκωνα την T220 (απλή με 2ms και οχι την HD) και δεν την πήρα λόγω περιορισμού στην ανάλυση που προσφέρει η κάρτα γραφικών μου (geforce 4 Ti4200). Σκέφτηκα και το θέμα των καμμένων pixel και είπα να πάρω μια φτηνή οθόνη LG μέχρι να πάρω Samsung με καινούργιο υπολογιστή.

 

Όχι ότι τρελαίνομαι για την Samsung αλλά έχω πολλούς φίλους με καλές εντυπώσεις.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:45 ----------

 

Τελικά όλα πήγαν καλά, ευτυχώς!!! Τους έσπασα κυριολεκτικά τα νεύρα στην αντιπροσωπεία με τα τηλεφωνήματα μου. Συνεχώς άκουγα το ίδιο πράγμα. Ο τεχνικός θα έρθει.

Προφανώς με δούλευαν ή δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Έτσι έψαξα από το internet το τηλέφωνο της εταιρίας που είναι υπεύθυνη για τις αντικαταστάσεις της LG και μίλησα μαζί τους.

Οι άνθρωποι ήταν ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι. Μου είπαν ότι μάλλον είχε χαθεί η απόδειξη μου και ότι μάλλον έπρεπε να την ξαναστείλω. Μετα από λίγο όμως είπαν ότι τελικά την βρήκαν και ότι η αντικατάσταση θα γινόταν μέσα σε 2 μέρες όπως και έγινε.

Μου έφεραν μια ολοκαίνουργια οθόνη την οποία την έβγαλαν από το κουτί της μπροστά μου. Ούτε γραντζουνιές ούτε καμμένα πίξελ ούτε μεταχειρισμένη όπως είχα ακούσει πως μπορεί να ήταν κατόπιν αντικατάστασης από παιδιά σε άλλα forum.

Μέχρι στιγμής όλα καλά με την νέα οθόνη. Παρόλη την ταλαιπωρία που πέρασα μπορώ να πω ότι

-η LG έχει κάποια μικρά προβλήματα συνεννόησης με τους συνεργάτες της

-μπράβο στην ίδια και στους συνεργάτες της που αντικατέστησαν την προηγούμενη με μια καινούργια και όχι με ανασυσκευασμένη/μεταχειρισμένη

Δημοσ.
τέλος καλό όλα καλά λοιπόν αλλά η ταλαιπωρία ταλαιπωρία :confused:

 

Ναι πάλι καλά, ο koumos που έγραψε λιγο πιο πάνω τραβιόταν με αυτή την ιστορία ένα μήνα και βάλε. Εγώ τους ψιλοπίεσα και ευτυχώς το πρόβλημα λύθηκε σε μια βδομάδα. Έχουν μερικά προβλήματα οργάνωσης αλλά τελικά σε εξυπηρετουν (αν τους πιέσεις λίγο ;))

Δημοσ.

ειναι λιγο περιεργοι εκει στην lg.. εμενα μου αλλαζανε την οθονη με αλλη οθονη με καμμενα πιξελ μεχρι που πηγαινα απο εκει..

τωρα εχουν στρωσει ομως... ή με εχουν σημειωμενο σαν πελατη και με εξυπηρετουν μετα απο 2-3 τηλεφωνακια διαμαρτυριας

 

μακαρι να βαλει και η samsung 0 pixel γιατι ειναι η μερα με την νυχτα σε σχεση με τις lg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...