Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρκετοί εναλλακτικοί πάροχοι χρησιμοποιούν κατά τη διαφήμιση των τηλεπικοινωνιακών τους προϊόντων τη διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ». Το συγκεκριμένο γεγονός «ενόχλησε» τον ΟΤΕ, ο οποίος αποφάσισε να προσφύγει στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) με αφορμή την πρόσφατη διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικού παρόχου για πακέτο σταθερής τηλεφωνίας. Πιο συγκεκριμένα, όπως έκρινε το ΣΕΕ με την απόφαση Α/3961/10.04.2009 («Διαφημιστική επικοινωνία Tellas Telephony 400»), η χρησιμοποίηση του εμπορικού σήματος του ΟΤΕ ως σημείο αναφοράς για το ύψος της χρέωσης του διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς μάλιστα την άδεια ή συναίνεσή του, συνιστά «παράβαση του άρθρου 1 των βασικών αρχών του ΕΚΔ-Ε, το οποίο αναφέρεται στην ανάγκη τήρησης των αρχών του θεμιτού ανταγωνισμού». Στην απόφαση τονίζεται επίσης χαρακτηριστικά ότι η διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ», αποτελεί μέτρο δυσμενούς σύγκρισης εις βάρος του Οργανισμού, γιατί εύλογα δημιουργείται - τουλάχιστον σε μερίδα του κοινού - η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προϊόντα των εναλλακτικών παρόχων τηλεφωνίας συνήθως δε βαρύνονται με τέτοιου είδους πάγιες χρεώσεις, γεγονός που δεν είναι ακριβές.

 

Υπενθυμίζεται ότι το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι το όργανο αυτοδέσμευσης και τήρησης της δεοντολογίας στη διαφήμιση, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ. Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι στη συγκεκριμένη απόφαση, αναφέρεται επίσης και ότι και ο ισχυρισμός «200 λεπτά δωρεάν προς κινητά» της Tellas για το Tellas Telephony 400, μπορεί να παραπλανήσει ως προς το πραγματικό όφελος που μπορεί να κερδίσει ο καταναλωτής, εκτός αν συνοδεύεται από την ένδειξη ότι ο υπολογισμός του χρόνου γίνεται ανά λεπτό. Η επιτροπή του ΣΕΕ αποφάσισε την τροποποίηση της εν λόγω καμπάνιας μέχρι την Τρίτη 14 Απριλίου 2009.

 

Source.png Πηγή: myphone.gr

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

E ητανε θέμα χρόνου να γίνει, καραμέλα το έχουνε κάνει.Απο τη στιγμή που πάλι πληρώνεις πάγιο τι διαφορά εχει αν ειναι ΟΤΕ ή Forthnet? Πάλι πάγιο είναι και ετσι οπως το παρουσιαζουν ειναι σαν αυτοι να το δίνουν τζάμπα.

Δημοσ.
E ητανε θέμα χρόνου να γίνει, καραμέλα το έχουνε κάνει.Απο τη στιγμή που πάλι πληρώνεις πάγιο τι διαφορά εχει αν ειναι ΟΤΕ ή Forthnet? Πάλι πάγιο είναι και ετσι οπως το παρουσιαζουν ειναι σαν αυτοι να το δίνουν τζάμπα.

 

Η διαφορά ήταν ότι στον ΟΤΕ πλήρωνες ( και λογικά πληρώνεις ακόμα ) έξτρα πάγιο, που δε το πλήρωνες στους άλλους, με αποτέλεσμα να είναι όντως αρκετά πιο ακριβός. Τώρα δε ξέρω τι έχει κάνει, αλλά το γαμησιάτικο ακόμα το πληρώνεις νομίζω.

Δημοσ.
E ητανε θέμα χρόνου να γίνει, καραμέλα το έχουνε κάνει.Απο τη στιγμή που πάλι πληρώνεις πάγιο τι διαφορά εχει αν ειναι ΟΤΕ ή Forthnet? Πάλι πάγιο είναι και ετσι οπως το παρουσιαζουν ειναι σαν αυτοι να το δίνουν τζάμπα.

 

Μπα, παγιο ΑΕΡΑ δεν πληρωνεις σε καμια αλλη εταιρια τηλεφωνιας.

 

Ο ΟΤΕ βεβαια υποστηριζει οτι το παγιο μονο και μονο για να συνδεθεις και να παρεις ενα νουμερο υπαρχει για την καλυτερη ποιοτητα που προσφερει σε σχεση με τους αλλους παροχους.

 

Οι παροχοι αυτο που κανουν ειναι πολυ απλο, οταν σηκωνεις το τηλεφωνο να μιλησεις με ιταλια, παει η κληση απο το τηλεφωνο σου μεχρι τον επομενο κομβο της εταιριας, μετα μεσω internet στην ιταλια και τοπικα μεσω συνεργαζομενης εταιριας για την ιταλια. Τι γλυτωνεις? Πολλα, παρα πολλα καλωδια τηλεφωνιας που εχει θαψει ο ΟΤΕ και συντηρει (λεμε τωρα) με το παγιο αερα που πληρωνουμε καθε μηνα.

Δημοσ.

Από την άλλη ομως η αληθεια ειναι οτι δεν γινεται κανενος ειδους διευκρινιση και δεν αναφερεται το υψος του καθε παγειου

Στην ουσια ο καθε ασχετος θα θεωρει οτι στην πχ HOL δεν θα πληρωνει καποιο παγιο παρα μονο οτι μιλαει ενω στον ΟΤΕ πληρωενι

Δημοσ.

το θέμα όμως είναι το εξής : η 4νετ έχει ας πούμε δύο επιλογές για 24mbit net. μία με πάγιο ΟΤΕ και χρέωση 19.50 το μήνα και μία χωρίς πάγιο ΟΤΕ και 24.90 το μήνα. πώς διαχωρίζονται αυτά τα δύο προϊόντα??

Δημοσ.

Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος....

Ε ρε με τι κάθονται και ασχολούνται...

 

Λένε χωρίς πάγιο "ΟΤΕ". Πόσο πιο συγκεκριμένο να το κάνουνε... Δεν καταλαβαίνω σε τι μπορεί να μπερδευτεί κάποιος.

 

Ας βγάλει ο ΟΤΕ το πάγιο να μην έχουν να το λένε!

Δημοσ.
το θέμα όμως είναι το εξής : η 4νετ έχει ας πούμε δύο επιλογές για 24mbit net. μία με πάγιο ΟΤΕ και χρέωση 19.50 το μήνα και μία χωρίς πάγιο ΟΤΕ και 24.90 το μήνα. πώς διαχωρίζονται αυτά τα δύο προϊόντα??

 

 

H πρωτη ειναι Shared LLU και η δευτερη ειναι Full LLU.

Στην πρωτη δεν εχεις ταχυτητα εως 24 αλλα εως 8.

Δημοσ.

προσπαθησαν να το βγαλουν αλλα δεν τους αφησε ο "προστατης" μας

(ειχε κανει αιτηση για εγκριση για νεα πακετα ομοια με των εναλακτικων αλλα τα κοψανε γιατι θα χαναν πελατες οι εναλακτικοι)

 

Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος....

Ε ρε με τι κάθονται και ασχολούνται...

 

Λένε χωρίς πάγιο "ΟΤΕ". Πόσο πιο συγκεκριμένο να το κάνουνε... Δεν καταλαβαίνω σε τι μπορεί να μπερδευτεί κάποιος.

 

Ας βγάλει ο ΟΤΕ το πάγιο να μην έχουν να το λένε!

Δημοσ.

τώρα όμως κανονικά θα πρέπει να βάλουν και στον οτε που λέει πχ κονέχ με 16 euro το μηνα

να λέει plus τα κερατιάτικα του πάγιου για τη γραμμή μας

 

η στο πιο αμερικανο style

μια φωνή από πίσω να λέει στα γρήγορα

"προϋποθέτει γραμμή του οτε που το κόστος της δεν συμπεριλαμβάνεται στην χρέωση"

Δημοσ.
H πρωτη ειναι Shared LLU και η δευτερη ειναι Full LLU.

Στην πρωτη δεν εχεις ταχυτητα εως 24 αλλα εως 8.

 

τοτε γιατι την λενε 24αρα αφου φτανει μονο μεχρι τα 8 κατα τα λεγομενα σου?

Δημοσ.

Ρε πιαδιά ο ΟΤΕ είναι όντως ακριβός αλλά για σκεφτείτε πόσοι πέφτουν στα τηλεφωνήματα "παγίδες" από την Tellas συγκεκριμένα,όπου ακούνε απίστευτα χαμηλό κόστος και τελικώς όταν την βάλουν δεν ξέρουν ποιο πρόβλημα να πρωτοκοιτάξουν ; Ακόμα και στην σταθερή τηλεφωνία έχει προβλήματα ποιότητας κλήσεων! Έχω συναντήσει αρκετά τέτοια παραδείγματα κυρίως για την Tellas....

Δημοσ.

Ερώτηση Νο1: Ποιος συντηρεί όλες τις γραμμές στην Ελλάδα; Όταν έχετε πρόβλημα με τη γραμμή σας οι τεχνικοί ποιου παρόχου φτιάχνουν τη βλάβη ανεξάρτητα από το ποια εταιρεία πληρώνετε;

Ερώτηση Νο2: Γιατί δεν αφήνουν τον ΟΤΕ να έχει ίδια τιμολογιακή πολιτική με τους άλλους;

Ερώτηση Νο3: Η τηλεφωνική γραμμή του ΟΤΕ είναι ίδια με τις τηλεφωνικές γραμμές των άλλων παρόχων; Ποια είναι καλύτερη;

 

Αυτές είναι βασικές ερωτήσεις για να μπορούμε να μιλάμε. Δε δίνω απαντήσεις γιατί μπορεί αυτά που ξέρω εγώ να είναι λάθος, οπότε καλό θα ήταν να δω τις απόψεις όλων σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...