Toufas Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 ξαναλεω για νιοστη φορα. στην ελλαδα δεν θα εχει σωστα σφαγεια γιατι ειναι η γυφτια του ελληνα που βγαινει και εκει. στην αγγλια στο σφαγειο για να μπεις εισαι σαν χειρουργος, και οτι σφαζεται το εξεταζει γιατρος πρωτα και το σφραγιζει. το ζωο πρωτα τρωει ενα σοκ απο ρευμα για να μεινει αναισθητο και μετα το σφαζουν. η μεταφορα των ζωων ειναι λες και τα πανε εκδρομη για να μην νιωσουν πανικο και το κρεας γινει σκατα. αυτα ισχυουν για ολους τους τροπους εκτροφης. τωρα γινεται αγωνας στην τηλεοραση απο γνωστους chefs (με μεγαλη επιτυχια) που προτρεπει τον κοσμο να μην αγορασει ζωο που εχει μεγαλωσει μονο μεσα σε ενα κλουβι. ο κοσμος αν και δεν παιζουν φραγκα επειδη εδω η οικονομικη κριση εχει αντικτυπο, ανταποκρινεται ολο και πιο πολυ. φυσικα υπαρχει και κοσμος που θα παρει ζωο που εχει μεγαλωσει σαν....ζωο αλλα οπως δειχνει ο ρυθμος της αγορας σε λιγο καιρο θα ειναι μειονοτητα. και ολα αυτα στην αγγλια που το κρεας πουλιεται μεσα σε πλαστικα κουτια (που πλεον τα πιο πολλα γραφουν και σε ποια φαρμα μεγαλωσε το ζωο και τι ρατσα ειναι ακριβως και μεχρι και τι ετρωγε ) αλλα οκ ο θειος απο το χωριο ξερει πιο καλα που σφαζει το αρνι στο γονατο ε?
slygeo87 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Όχι ρε τούφας δε ξέρει καλύτερα.Αλλά κοίταξε να δεις.Τα ζώα όπως είπα και πριν: ...έχουν δικαιώματα που πρέπει να τα σεβαστούμε.Είναι έμβια όντα και έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έχει και ο άνθρωπος.Ανάγκη για τροφή, αναπαρωγή, κ.ο.κ.Σίγουρα τα ζώα εκτός από υλική υπόσταση έχουν και ψυχική.Αισθάνονται το φόβο, έχουν αισθήματα, πονούν, θέλουν συντροφιά επομένως έχουν και νοημοσύνη σαν το άνθρωπο.Για του λόγου το αληθές κάποια από αυτά είναι πολύ πιο έξυπνα ακόμα και από εμάς τους ανθρώπους. Αν το δούμε απ' αυτήν την όψη του νομίσματος το θέμα, εγώ προσωπικά καταδικάζω τη κατανάλωση οποιουδήποτε κρέατος.Αλλά τι γίνεται όμως;Απ' τη στιγμή που έχω αποφασίσει να το ''προσθέσω'' στο διατροφολόγιο μου απο εκεί και πέρα νομίζω ο,τι δεν έχει καμία σημασία να γνωρίζω με τι τρόπο σκότωσαν το ζωντανό που καταπίνω.
Toufas Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 τρωω κρεας σχεδον καθε μερα, το επαγγελμα μου, μου εχει αμεση σχεση με αυτο και χωρις να θελω να σε μειωσω, δεν εχεις ιδεα τι λες σε αυτο το θεμα. παιζει πολυ μεγαλο ρολο στο τι προιον αγοραζεις το πως το σφαζουν. δεν σου λεω καν για ρατσες και τροφες γιατι παμε αλλου το θεμα.
slygeo87 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Nαι οκ... Αnimals: They deserve a better death after all. /εντιτ: Εγώ στο πάω παραπέρα αλλά οκ δεν έχω ιδέα.
@@sos@@ Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 το ζωο πρωτα τρωει ενα σοκ απο ρευμα για να μεινει αναισθητο και μετα το σφαζουν. η μεταφορα των ζωων ειναι λες και τα πανε εκδρομη για να μην νιωσουν πανικο και το κρεας γινει σκατα. αυτα ισχυουν για ολους τους τροπους εκτροφης. Mπορείς να μου το εξηγήσεις πιο πρακτικά ; Eσύ λόγω της δουλειάς σου μπορείς να εντοπίσεις και πως , την διαφορά στην εκτροφή των ζών ;
vagpap Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Mπορείς να μου το εξηγήσεις πιο πρακτικά ; Eσύ λόγω της δουλειάς σου μπορείς να εντοπίσεις και πως , την διαφορά στην εκτροφή των ζών ; Υπάρχουν οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να σου δώσουν μια πολύ καλή εικόνα τόσο για τον τρόπο εκτροφής όσο και για τους τρόπους σφαγής και αποθήκευσης. Και δε μιλάω μόνο για τους εργαστηριακούς ελέγχους, αλλά και για οπτικούς ελέγχους. Προφανώς επειδή η δουλειά του toufa εμπεριέχει επαφή με κρέατα καθημερινά, η εμπειρία του είναι μεγαλύτερη από τη δικιά μου (που τα γνωρίζω σε θεωρητική βάση). Στην πτυχιακή εργασία μου πάντως, ζώα (χοιρινά) τα οποία εμφάνισαν stress πριν και κατά τη στιγμή της σφαγής έβγαλαν "χειρότερα" αποτελέσματα σε σχέση με αυτά τα οποία δεν το παρουσίασαν (πχ, τρυφερότητα κρέατος). Και μιλάμε για γενετικά όμοια ζώα μιας και προέρχονταν όλα από τους ίδιους γονείς και σε ίδιες συνθήκες εκτροφής (τα βουνά της Βόνιτσας).
washcloud Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Υπάρχουν άπειροι λόγοι για να σταματήσουμε να βλάπτουμε τα ζώα αλλά θεωρώ τον διατροφικό ως τον πιο ασήμαντο. Να σταθώ μόνο σε ένα σημείο του ποστ, το παραπάνω. Και απλά να πω ότι εφ' όσον δεν αρχίζει κάποιος με την αντίληψη ότι και τα υπόλοιπα ζωντανά πέραν του ανθρώπου έχουν δικαιώματα σαν βάση, τότε νομίζω είναι λογικό επόμενο να φτάσουμε στο 2009 όπου και τα ζώα τραβάν ό,τι τραβάν κάτω απ' την επικυριαρχία του ανθρώπου ("βασανισμούς", σφαξίματα, αλεπουδογδαρσίματα, φαλαινο-δελφινοσκοτώματα, πειράματα). Με αναφορά το προηγούμενο, και με λίγη σκέψη, μπορούμε να φτάσουμε στο συμπέρασμα ότι ΠΡΩΤΑ ο άνθρωπος άρχισε να χρησιμοποιεί τα έμβια γύρω του για να τραφεί, και μετά για να ενδυθεί, και μετά για φτιάξει γαμάτους κολιέδες, και μετά για να μπει στο μάτι της γειτόνισσας με την αστραχάν, και μετά για να έχει έναν υποαλλεργικό αφρό ξυρίσματος για να έχει δερματάκι που να ταιριάζει στο σχέδιο της γραββάτας του ή καβλωτικότερες γάμπες. Άρα, το να αφήνουμε το διατροφικό κίνητρο στην απέξω, είναι νομίζω σα να θέλουμε διαμέρισμα στον 3ο, αλλά χωρίς ισόγειο. Διότι κακά κι αντίχριστα όλα τα "μετά", αλλά πρόβλημα υπάρχει και στη βάση. Καλή ώρα το πασχαλινό όργιο με το οποίο ξεκίνησε το θρεντ. Από 'κει και πέρα, ήταν ξεκάθαρη η άποψή σου, μεγάλος άνθρωπος είσαι και την έχεις παγιώσει, δεν λέω όχι, απλά τυχαίνει να την βλέπω διαφορετικά. Αν και καθιστός σκέπτεσαι ορθά.Εσύ πολύ όμορφα υποστηρίζεις ο,τι τα ζώα έχουν δικαιώματα που πρέπει να τα σεβαστούμε.Συμφωνώ[...]Sweet dreams...δε μπορείς να αλλάξεις τη κατάσταση.Κανένας από εμάς.[...] Κάποια πράγματα δε γίνεται να γίνουν ταυτόχρονα αλλά ιεραρχικά.Όταν θα σταματήσουν [...]Αν ο μόνος τρόπος είναι να γίνουμε χορτοφάγοι ή να παίρνουμε χάπια που θα ανακαλυφθούν το 2026 ψήνομαι τρελά να το κάνω.Καληνύχτα μαμά.Άσε το φως ανοιχτό. Υ.Γ./ @@sos@@ έλεος για τα ποντίκια.Σκοτώνεις ένα φυτρώνουν 1.000.Μη τα λυπάσαι.Οκ μη το γαμάμε τελείως όμως. ...Πώς το λέγαν' οι άλλοι; Αγάπα το κελί σου, τρώγε το φαΐ σου, διάβαζε πολύ. Ευτυχώς που υπάρχουν κι άλλες απόψεις, και δεν περιμένουν όλοι τους άλλους να βγάλουν το χάπι από την τρύπα, έστω και θεωρητικά. Ο καλός σημερινός άνθρωπος δεν έχει τα @ να σφάξει για να τραφεί.Δεν υπάρχει λόγος να το κάνει διότι από ''πίσω'' του είναι κάποιοι οι οποίοι κάνουν τη βρώμικη δουλειά γι' αυτόν.ΟΙ ΣΦΑΓΕΙΣ.Ναι αυτοί.Πλάσματα της φαντασίας, αμόρφωτα κτήνη με παχιά μουστάκα, μέσα στη λίγδα, κρατώντας χατζάρες και μπαλτάδες μεγαλωμένοι στα βουνά και στα λαγκάδια.Τέρατα που δεν είχαν τίποτα καλύτερο να κάνουν στη ζωή τους επειδή δεν είναι μορφωμένοι σαν εσένα και κοιτάνε να ζήσουν με τη φάρμα που κληρονόμησαν απ' τον πατέρα τους.Πουλάνε το ψόφιο τομάρι στο χασάπη και εσύ ως καταναλωτής πηγαίνεις και σου το κόβει σε μερίδες για να το αγοράσεις.Έτσι είναι.Κάνω λάθος; Βραβείο λογοτεχνίας μεν - ενοχλητικής δε Όχι ρε τούφας δε ξέρει καλύτερα.Αλλά κοίταξε να δεις.Τα ζώα όπως είπα και πριν:Αν το δούμε απ' αυτήν την όψη του νομίσματος το θέμα, εγώ προσωπικά καταδικάζω τη κατανάλωση οποιουδήποτε κρέατος.Αλλά τι γίνεται όμως;Απ' τη στιγμή που έχω αποφασίσει να το ''προσθέσω'' στο διατροφολόγιο μου απο εκεί και πέρα νομίζω ο,τι δεν έχει καμία σημασία να γνωρίζω με τι τρόπο σκότωσαν το ζωντανό που καταπίνω. ...ας εξηγήσει και κάποιος άλλος -διότι εγώ κατά πάσα πιθανότητα θ' "ακούσω" ότι πρέπει να βγω και καμμιά βόλτα μακρυά απ' το πληκτρολόγιο- ότι η σημασία του να γίνεται αυτό δεν έχει σκοπό στο να το ρίξουμε στο διάβασμα - αλλά στο να υπάρχουν θεσμοθετημένοι κανόνες και ελεγκτικοί μηχανισμοί ούτως ώστε όταν τα βλέπει κανείς αυτά επάνω στη συσκευασία, να είναι απόδειξη ότι αυτά που διαβάζει όντως τηρήθηκαν ΩΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ, στην πράξη.
slygeo87 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 ...Πώς το λέγαν' οι άλλοι; Αγάπα το κελί σου, τρώγε το φαΐ σου, διάβαζε πολύ.Ευτυχώς που υπάρχουν κι άλλες απόψεις, και δεν περιμένουν όλοι τους άλλους να βγάλουν το χάπι από την τρύπα, έστω και θεωρητικά. Τι μπορώ να κάνω εγώ και εσύ δηλαδή;Να ονειρεύομαι;Να φαντάζομαι μια καλύτερη κοινωνία;Εγώ θα τη φτιάξω;Να κάθομαι να συζητάω με το καθένα εδώ μέσα για το τι πρέπει να κάνουν οι αρμόδιοι του κράτους μας για να διευθετηθούν κάποια ζητήματα;Πες το αδιαφορία, πες το απάθεια αλλά πραγματικά δε μου καίγεται καρφί.Μιας και μιλάμε για τα ζώα για να είμαι ον τόπικ σου λέω το εξής.Το ξανά λέω μάλλον.Μακάρι να μπορούσα να τρέφομαι με χάπια επειδή αγαπώ τα ζωάκια και δε θέλω να τους κάνω κακό.Πόσο ποετικ και λογοτεχνικό σου ακούγεται αυτό;Μπορώ;Όχι.Να τρώω μόνο χόρτα μπορώ;Εγώ προσωπικά όχι.Απο 'κει και πέρα καλέ μου φίλε γουος θεωρώ πως δεν έχει για 'μενα καμία σημασία για το αν στα ζώα προσφέρουν έναν πιο ανώδυνο θάνατο.Ωραίο επιχείρημα.Σκοτώστε τα όμορφα για να είναι πιο εύγεστα.Καλύτερα να σφάζεις για να 'κονομήσεις στο γόνατο παρά να σφάζεις γιατί θεωρείς πως το κρέας είναι πιο νόστιμο όταν το σκοτώνεις χωρίς να το πάρει πρέφα. Βραβείο λογοτεχνίας μεν - ενοχλητικής δε Just a joke.Τίποτα παραπάνω.Αλλά να σου πω και κάτι;Μη νομίζεις πως οι σφάγεις στα χωριά και γενικά στην επαρχία διαφέρουν και πολύ απ' την έστω και υπερβολική εικόνα που σου περιγράφω. ...ας εξηγήσει και κάποιος άλλος -διότι εγώ κατά πάσα πιθανότητα θ' "ακούσω" ότι πρέπει να βγω και καμμιά βόλτα μακρυά απ' το πληκτρολόγιο- ότι η σημασία του να γίνεται αυτό δεν έχει σκοπό στο να το ρίξουμε στο διάβασμα - αλλά στο να υπάρχουν θεσμοθετημένοι κανόνες και ελεγκτικοί μηχανισμοί ούτως ώστε όταν τα βλέπει κανείς αυτά επάνω στη συσκευασία, να είναι απόδειξη ότι αυτά που διαβάζει όντως τηρήθηκαν ΩΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ, στην πράξη. Η παρεξήγηση μας έχει λήξει νομίζω, δε σε χαρακτήρισα κάπως ούτε απευθύνθηκα σε 'σενα συγκεκριμένα.Μην αρπάζεσαι, προδίδεσαι.Σχετικά με τους θεσμοθετημένους κανόνες σου λέω πως όλα αυτά είναι π...μπλε. (μπλε μαρέ συγκεκριμένα..γαμώ τις αποχρώσεις).Στην Ελλάδα είσαι.Πρόσεξε μη χτυπήσεις το κεφαλάκι σου στο κομοδίνο.
@@sos@@ Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Τι μπορώ να κάνω εγώ και εσύ δηλαδή;Να ονειρεύομαι;Να φαντάζομαι μια καλύτερη κοινωνία;Εγώ θα τη φτιάξω;Να κάθομαι να συζητάω με το καθένα εδώ μέσα για το τι πρέπει να κάνουν οι αρμόρδιοι του κράτους μας για να διευθετηθούν κάποια ζητήματα;Πες το αδιαφορία, πες το απάθεια αλλά πραγματικά δε μου καίγεται καρφί.Οχι δεν θα την φτιάξεις μόνο εσύ αλλά και εσύ και όλοι μας μαζί μπορούμε να το προσπαθήσουμε. Α... και άνθρωπος που γράφει αυτό : Άντε να δω πόσα θρεντς θα φτιάξετε για το Πάσχα.Την Εβδομάδα των Παθών περνάνε και οι μοντς. μπορεί να φτιάξει το κέφι στην κοινωνία ...άρα την ψιλοαλλάζει
Toufas Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Mπορείς να μου το εξηγήσεις πιο πρακτικά ; Eσύ λόγω της δουλειάς σου μπορείς να εντοπίσεις και πως , την διαφορά στην εκτροφή των ζών ; Υπάρχουν οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να σου δώσουν μια πολύ καλή εικόνα τόσο για τον τρόπο εκτροφής όσο και για τους τρόπους σφαγής και αποθήκευσης. Και δε μιλάω μόνο για τους εργαστηριακούς ελέγχους, αλλά και για οπτικούς ελέγχους.Προφανώς επειδή η δουλειά του toufa εμπεριέχει επαφή με κρέατα καθημερινά, η εμπειρία του είναι μεγαλύτερη από τη δικιά μου (που τα γνωρίζω σε θεωρητική βάση). Στην πτυχιακή εργασία μου πάντως, ζώα (χοιρινά) τα οποία εμφάνισαν stress πριν και κατά τη στιγμή της σφαγής έβγαλαν "χειρότερα" αποτελέσματα σε σχέση με αυτά τα οποία δεν το παρουσίασαν (πχ, τρυφερότητα κρέατος). Και μιλάμε για γενετικά όμοια ζώα μιας και προέρχονταν όλα από τους ίδιους γονείς και σε ίδιες συνθήκες εκτροφής (τα βουνά της Βόνιτσας). στην όψη και μονο φαίνεται η διαφορα (κατανομή λίπους, που χρειάζεται για να μην "τρος" παπούτσια) στο θέμα γεύσεις είναι ακόμα πιο διαφορετικά τα πράγματα, πχ το μοσχάρι που έχει φάει μονο χορτάρι έχει πιο...υγρό κρέας, από ένα που έτρωγε και δημητριακά (λίπος, γίνετε σαν μάρμαρο) και δεν παω καν σε τεχνικες κρεμασματος, που αμφιβαλω αν γινονται στην ελλαδα (δεν λεω να κρεμανε το ζωο, αφηνεις το κρεας σε χαμηλη ελεγχομενη θερμοκρασια, και με τον καιρο γινεται πιο μαλακο, βγαζεις οτι πλεον δεν ειναι κρεας και εχεις ενα τελειο κομματι. εχω δοκιμασει μεχρι και 8 βδομαδες και δεν υπαρχει καν συγκριση) το κοτόπουλο που είναι ελεύθερο να βγει να κάνει την βόλτα του και δεν είναι με ένα φως πάνω από το κεφάλι του 23 ώρες την μέρα (γιατί όσο έχει φαΐ μπροστά του και είναι ξύπνιο θα τρώει) είναι πολύ πιο νόστιμο από αυτό που είναι στο κλουβί με αλλα 20 σε έναν ελάχιστο χορό (και πιο άπαχο) όσο για την σφαγή, εδώ πάντως μεγάλο supermarket είπε στους βοσκούς να μην χρησιμοποιούνε τα σκυλιά όταν πηγαίνουν τα ζώα στο σφαγείο γιατί τα στρεσάρουν πιο πολύ επισης: http://ag.ansc.purdue.edu/meat_quality/mqf_stress.html αν τα ζωα δεν ζουν μια χαρουμενη ζωη, και δεν τους φερεσαι με σεβασμο ακομα και αφου τα σκοτώσουμε, δεν αντιμετωπιζεις οτι σου δινει οπως του αξιζει, ναι να μην φαω κρεας. οταν εχω αυτη την επιλογη ομως προτιμω να φαω. στην ελλαδα αν παω σε μαγαζι και να του πω θελω το κατω μερος της κιλιας απο το μοσχαρι θα νομιζουν οτι μιλαω κινεζικα. και ειναι απο τα πιο γευστικα κοψηματα που υπαρχουν (οσο πιο πολυ δουλεια κανει ενας μυς, τοσο πιο σκληρος ειναι αλλα και τοσο πιο γευστικος, το κανεις μαλακο και κρατας την γευση) επισης για τα ψαρια που πιανουν οι ψαραδες (δεν λεω για μαριδες, ας πουμε για ενα λαυρακι) οτι τα αφηνουν να πεθανουν με αθλιο τροπο ειναι πιο απαξιωτικο ακομα
BLISS Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 ..στην ελλαδα δεν θα εχει σωστα σφαγεια γιατι ειναι η γυφτια του ελληνα.. Ειχα δει ενα ρεπορταζ του CNN προ ετων, που ελεγε τι ωραιο και καθαρο συστημα εχουν οι Αγγλοι (σε σχεση με το αμερικανικο). Τονισαν ομως, οτι πρωτα "επαθαν" οι Αγγλοι και μετα "εμαθαν". Θα γνωριζεις για την επιδημια BSE. Δεν εχει αμεση σχεση με το θεμα μας, αλλα βαση αυτης, αναδιοργανωσαν το ολο συστημα, σε καθε του σταδιο. "Αποστειρωσαν" την ολη διαδικασια, απο το μηδεν, μεχρι το σουπερ-μαρκετ. Και για λογους υγειας και για να ξαναφερουν την εμπιστοσυνη των καταναλωτων στο κρεας. Τελος, ελεγε οτι πρεπει να αντιγραψουν το συστημα αυτο. Δε ξερω πριν το '90-95 σε τι κατασταση ηταν τα σφαγεια τους κλπ, αλλα σιγουρα δε θα επικρατουσε η σημερινη εικονα. Που θελω να καταληξω: Eχουν ειδικους λογους, να δινουν τοσο "αποστειρωμενη" εικονα στους καταναλωτες (πραγματικη εικονα), εικονα ομως προσφατη. Και σε ρωταω, πριν το '90 θα μιλουσες για τη γυφτια του βρετανου, επειδη οι Ελβετοι π.χ. ηταν πιο οργανωμενοι στο θεμα; χμμμ... Take it easy, στα περι ελληνικης γυφτιας λοιπον, γιατι -οπως μαλλον γνωριζεις- την προσφατη "χειρουργικη" εικονα, μακαρι να την ειχαν και στα κανονικα χειρουργεια του NHS τους... Aσχετο. Πότε θα μαθουν να ψιλοκοβουν τον κιμα επιτελους?! Μεχρι και την bolognese σιχαθηκα εκει, με τον κιμα-σκουληκαντέρα... Οι ανάλατοι... που λεει κι ο
tacticalcube138 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Πολύ ωραία όλα αυτά με το stress και τις οργανοληπτικές ιδιότητες, είναι πέρα για πέρα αληθινά και πάλι καλά που βρέθηκε ο Τούφας που τον ακούτε. Αλλά αυτά τα έχω αναφέρει από το δεύτερο και τριακοστό πρώτο σχόλιο αυτού του θρεντ. http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2665874&postcount=2 http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2666226&postcount=31
tacticalcube138 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Όλη αυτή η εντός του περιόσχεου-λογιά ξεκίνησε επειδή σφάζουμε αρνοκάτσικα ζωντανά(!!!!!) το Πάσχα? Τελικά η άμμος σε μια εκ των σωματικών κοιλοτήτων μερικών δεν έχει όρια ΥΓ1. Κώστα είσαι μάρτυρας. Ούτε ένα μπινελίκι για δείγμα σε δυο ολόκληρες γραμμές κειμένου ΥΓ2. Χρόνια πολλά! ΥΓ3. Οι αντιθρησκό-ληπτοι και όχι αντι-θρησκόληπτοι ας μη μου κρατήσουν μούτρα. Το ΥΓ2 δεν αναφέρεται στο Πάσχα Λου Λου Έχει απαντηθεί ήδη το ερώτημά σου: Αλλά εκεί είναι το θέμα, στον πόνο όταν του κόβουν το λαιμό ή στην κακομεταχείριση;; http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2676281&postcount=415 http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2676247&postcount=410
tacticalcube138 Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Τα διάβασα όλα αυτά αλλά απότομα 5-6 άτομα που έχουν κάνει guest star εμφανίσεις σε όλα τα άλλα σχετικά θέματα μου φαίνεται κάπως απίθανο να είναι χορτοφάγοι. Και μπατζάρια να τρώγαμε το Πάσχα όπως μέσες άκρες είπε και ο Λούσης πάλι τα ίδια χαριτωμένα θα ακούγαμε. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:58 ---------- Το timing είναι "ύποπτο". Εκτός πια και αν τα ερίφια όλες τις άλλες εποχές του χρόνου μεταφέρονται με ελικόπτερο απο τη στάνη του Κίτσου στο σφαγείο το οποίο έχει στη μέση του καταράκτη και κοιτάει προς την ανατολή έτσι ώστε το Feng Shui του να βοηθά στη πνευματική χαράρωση της γίδας λίγο πριν απο μόνη της αυτοβούλως και οικιοθελώς προτάξει το λαιμουδάκι της στην φαλτσέτα του σφάχτη (ο όποιος είναι κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας απο την Πάντειο). Υπερβολές, για να μην χρησιμοποιήσω μία άλλη λέξη που αρχίζει από μπουρ και τελειώνει σε δα. Ρε σεις το να υπερβάλετε φθάνοντας στο απέναντι σημείο δεν αναιρεί τίποτε, κοινώς δεν έχει ισχύ επιχειρήματος.
@@sos@@ Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Αγαπητοί λάτρεις του κόκκινου κρέατος, ήρθε η ώρα να έρθετε σε επαφή με την πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα φέρνει κακά νέα: Ναι μεν, μία καλοψημένη μπριζόλα αποτελεί για τους περισσότερους, άνδρες κυρίως, τον ορισμό του ιδανικού γεύματος, η ευρεία κατανάλωση κρέατος όμως περιλαμβάνει και έναν αριθμό επιβλαβών επιπτώσεων για την υγεία μας. Πρόσφατα αποτελέσματα μιας δεκαετούς έρευνας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ερευνών στο Προσδόκιμο Καρκίνου και Διατροφής (EPIC), έδειξε ότι άνδρες (και γυναίκες) που καταναλώνουν έστω και 283 γρ. κόκκινου κρέατος την εβδομάδα έχουν παραπάνω πιθανότητες να προσβληθούν από καρκίνο του παχέως εντέρου σε αντίθεση με όσους το αποφεύγουν. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν θα ξαναφάμε ποτέ στη ζωή μας κρέας. Απλά, από εδώ και πέρα θα προσέχουμε. Θα προτιμάμε τα λιγότερο επιβλαβή κρέατα -και κυρίως τα «άσπρα» υποκατάστατα αυτών- και θα λέμε όχι σε αυτά που η έρευνα κρίνει ως επικίνδυνα. Ποια είναι αυτά; ΑΠΟ http://www.in2life.gr/wellbeing/nutrition/articles/144354/article.aspx?singlepage=1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.