poulinos Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Κακίες, με το tdm είσαι αιγιώργης καβαλάρης. Μετά τα στρατά θα χτυπήσω tdm, f800gs ή multistrada κατά χρηματική σειρά προτίμησης.Ωραίο το γαλατιάρικο glx στο βάθος, και πένα όλα ε. f800 gs και multistrada τουλαχιστον εξωτερικα επιεικως απαραδεκτα.αν και bmw και ομορφο για μενα δεν υπαρχει και οπως ειπε πιο πανω.yamaha η honda και μετα το χαος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 περι ορεξεως ξερετε αν παρεις BMW προτιμησε το 650gs που στην πραγματικοτητα ειναι 800,σε πολυ καλη τιμη και ποιο streetαδικο εκτος και αν πας χωμα επισης πολυ καλο το F800S/ST Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 den mpορω να καταλαβω .πριν φτιαξουν ενα μηχανακι δεν ρωτανε κανεναν αν τους αρεσει.τωρα θα μου πεις για να το αγορασει ο αλλος του αρεσει.δεν ξαναμιλαω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Κοίτα είχα XR650 για 2μισι χρόνια, οπότε τι να μου πούν άλλο πιά τα γιαπωνέζικα εντούρια και τα ινδιανιλίκια. Mην κοιτάς που λέω TDM και μουλτιστράντα, ευγενείς πόθοι, θέλω κάτι που με μια αλλαγή λαστίχων να με πηγαίνει στο βουνό και να μπορώ να κάνω και ταξίδι. Η γιαμάχα έχει μόνο ΧΤ (νταξ) και τενερε (κακάσχημο), η χόντα τρανσαλπ και βαραντέρο (κάντε κι ένα facelift κάποτε ρε πστ μου), η κάβα versys αλλά βγάλτο και χιλιάρι ρε αδερφέ. Οπότε καταλαβαίνεις οτι ο γερμανός είναι η μόνη επιλογή που με καλύπτει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Σε καινουργια KTM adventure (αν ρισκαρεις,το καλυτερο πραγματικο on off) Υamaha Tenere 660 Μεταχειρισμενα το προηγουμενο Transalp (το ειχα και ειναι σκυλος μαυρος,πολυ ανετο,αλλα μετριο σε δρομο και χωμα) Africa κατι αντιστοιχο με το Adventure αλλα σε παλιο Japan,παρα πολυ καλο Yamaha Tenere ισαξιο του Africa για εμενα παρε Africa μεταχειρο,το σκεφτομαι και εγω http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2141&SC_GUID=ae887d38-87f1-403b-ae98-8a734c0026f8 Υγ Multistrada 620 εχω οδηγησει για μεγαλη αποσταση πολυ καλο στησιμο,ροπατος κινητηρας,καλα φρενα ασχημοοοοοοοοο πολυ σκληρο (λες και οδηγας με τον πωπο στον δρομο,ανεβαινοντας μετα στην βεφα μου φανηκε λες και μπηκα κυριολεκτικα σε Μερσεντα) κουδουνιστρα βουνο τα παλια τα χρονια και ξερεις ιταλικη αξιοπιστια,τα μαστορια θα σου στελνουν καρτες τα Χριστουγεννα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Λοιπον αφου η κουβεντα γυρισε στα on-of οριστε η μητερα μην πω η γιαγια πανω εκει βασιστηκε η σειρα xt της yamaha βεβαια ο μαθητης ξεπερασε τον δασκαλο.Ειχα την τιμη καποτε να οδηγησω ενα τετοιο μηχανακι. 1968 BSA B44 Victor 441 Enduro http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bsa/bsa_victor_441_enduro_l.htm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Δλδ. αν είναι το μουλτιστράντα άσκημο, το τενερε τι είναι; Africa και transalp 8ετίας δεν παίζει, υπολογίζω γύρω στα 8χιλιάρικα να δώσω οπότε και μεταχειρισμένο δύσκολα- άντε 2ετίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Δλδ. αν είναι το μουλτιστράντα άσκημο, το τενερε τι είναι;Africa και transalp 8ετίας δεν παίζει, υπολογίζω γύρω στα 8χιλιάρικα να δώσω οπότε και μεταχειρισμένο δύσκολα- άντε 2ετίας. μην μπλεξεις με ιταλικα ακομα και χοντρο προβλημα να μην σου βγαλει τα ψιλα ψιλα θα τα εχεις,οπως σου ειπα το εχει γνωστος,πχ απο τους κραδασμους του εσπασε η βαση του σταντ που μαντεψε που ειναι? στο καρτερ οποτε τορναδορος πατεντα με την ψυχη στο στομα,μακρυαααααααααα προσωπικα δεν βρισκω ασχημο το νεο Tenere,ιδιαιτερο ναι αλλα οχι ασχημο αλλα ουτε και ομορφο βεβαια,το να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να μην πληρωνεις μαμισιατικα ειναι μεγαλη υποθεση μαν τα Africa ειναι αθραυστα ρε,ενα δυο γνωστα προβληματα βγαζουν (τρομπα βενζινης και πολλαπλασιαστη οπως σχεδον ολα τα Honda), πανε κυριολεκτικα ΠΑΝΤΟΥ και ξεπερνανε ανετα τα 200.000χλμ η εναλλακτικα τα παλια R1100gs με 3000-3500€ θα βρεις ευκολα (κας και παζαρι) και Africa και GS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 αν ειναι 1000 η 600 δεν με παιρνει. δε με καταλαβες:p...57mm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1000 Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Κακίες, με το tdm είσαι αιγιώργης καβαλάρης. Και μετά θα δεις κάποιο V-strom 1000 δικάβαλο να σε αφήνει κάγκελο!! (ειδικά σε επαρχιακό.. γειά σας!! ) ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:38 ---------- και ξερεις ιταλικη αξιοπιστια,τα μαστορια θα σου στελνουν καρτες τα Χριστουγεννα :mrgreen: Ενώ αυτοί με τα KTM.. :lol::lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 εξωτερικα καλυτερο παντως το tdm απο το v-strom(a) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Οποιος αγοράζει χιλιάρι on-off με γνώμονα τις επιδόσεις και αν θα τον περνάνε στα ταξίδια οι άλλοι, μάλλον έχει μυαλό που μοιάζει με το v-strom 1000: προβληματικό :Ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1000 Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2009 εξωτερικα καλυτερο παντως το tdm απο το v-strom(a)Υποτίθεται πως δε διαλέγουμε μηχανάκι για τη καφετέρια.Από την άλλη βεβαίως, η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:58 ---------- Οποιος αγοράζει χιλιάρι on-off με γνώμονα τις επιδόσεις και αν θα τον περνάνε στα ταξίδια οι άλλοι, μάλλον έχει μυαλό που μοιάζει με το v-strom 1000: προβληματικό :ΡΚαι όμως.. ειδικά μετά τα Κ3 τα οποία είχαν ένα θέμα με τη καμπάνα, τα V-strom φημίζονται για το ότι δε βγάζουν προβλήματα.- Άντε κάνα TPS. (Κυρίως τα 650cc) Ωστόσο δεν είναι θέμα επιδόσεων όσο στησίματος. Έχει ένα θέμα βέβαια το V-strom με τα φρένα αλλά και αυτό λύθηκε με τετραπίστονες δαγκάνες από cbr. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 απο ποτε ρε μαγκες αγοραζουμε αυτοκινητα και μηχανες χωρις να θελουμε να μας αρεσουν και οπτικα,ενταξει μην λεμε μακακιες τα στρωματα μπορει να ειναι μαπα εμφανισιακα αλλα ειναι παρα πολυ καλα μηχανακια και αρκετα αξιοπιστα οπως και τα TDM βεβαια,ομως οποιος εχει οδηγησει TDM ξερει οτι αυτη η θεση οδηγησης ειναι τελειως για το π*** on off τα στρομ?:cry: εκτος και αν λεμε off κανενα χωματοδρομο wanna be ασφαλτος την μηχανη την θελεις και για παιχνιδι.- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1000 Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2009 on off τα στρομ?:cry: εκτος και αν λεμε off κανενα χωματοδρομο wanna be ασφαλτος Βλέπει χώμα και βάζει όπισθεν.. :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.