John20 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Παιδιά θέλω τα φώτα σας Πριν 2 μέρες πήρα έναν φορητό υπολογιστή από το Carrefour και ο υπολογιστής είναι θορυβώδης σε σημείο ενοχλητικό. Πιθανόν αυτό που ακούγεται είναι ο σκληρός δίσκος(όταν διαβάζει κάτι). Παντως ακούγεται πέραν του φυσιολογικού. Σκεφτόμουν να προσπαθήσω να το επιστρέψω (επειδή έχω τις ζελατίνες το κουτί όλα) αλλά..τον έχω ανοίξει και έχω εγκαταστήσει τα windows (ξέρετε με την εκκίνηση εγκαταστάθηκαν αυτόματα). Τι λέτε έχω ελπίδες να το πάρουν πίσω? Απο τη στιγμή που έχω εγκαταστήσει τα Windows πάει τελείωσε? Θα το ελέγξουν φαντάζομαι ε? Euxaristw prokatavolika gia to xrono sas
lagoudakis Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 οχι να το πας το συντομοτερο πισω,πιστευω οτι θα στο αλλαξουν,πριν ενα χρονο μου ειχαν αλλαξει ετσι ενα κινητο που ειχε προβλημα,ουτε που το ανοιξαν
John20 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Οκ, ευχαριστώ για την απάντηση θα το πάω αν και φοβάμαι ότι θα φάω πόρτα. Δεν θέλω να γίνουμε κουραστικός αλλά, Ας υποθέσουμε ότι το παίρνουν πίσω, μετά θα μπορούν να το πουλήσουν (λόγω της εγκατάστασης των windows)?
androu Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 εφόσον έχει πρόβλημα επιστρέφεται στην εταιρεία δεν το πουλάνε φυσικά!
panos2000gr Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Οκ, ευχαριστώ για την απάντηση θα το πάω αν και φοβάμαι ότι θα φάω πόρτα. Δεν θέλω να γίνουμε κουραστικός αλλά, Ας υποθέσουμε ότι το παίρνουν πίσω, μετά θα μπορούν να το πουλήσουν (λόγω της εγκατάστασης των windows)? Το Carrefour έχει μεγάλη ελαστικότητα στην επιστροφή προϊοντων αρκεί να μην έχεις καταστρεψει τις συσκευασίες. Μπορείς να επιστρέψεις το προιον εντος μιας εβδομάδας χωρίς να δώσεις καμια απολύτως εξήγηση. Ιδια πολιτική έχει και το Multirama απ'όσο γνωρίζω.
mvaggel Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Επίσης, από διπλή πρόσφατη εμπειρία με λαπτοπ, υπάρχει feature που γυρνάει το σύστημα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Ψάξε στο manual για "Recovery". Αν και όπως είπαν οι προηγούμενοι, μάλλον είναι περιττό.
basilis5 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 απλα πρεπει να ευσταθει ο λογος που θα επικαλεστεις για τον θορυβο αν απλα ειναι θορυβωδης ο σκληρος η το ανεμιστηρακι αλλα δουλευουν κανονικα,δεν βλεπω λογο να στο αλλαξουν
estenough Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Στο carrefour μπορείς να κάνεις επιστροφές με πλήρη συσκευασία εντός 8 ημερών. πρέπει να σου έχουν βάλει και μια σφραγίδα πίσω απο την αποδειξη που το λέει
lagoudakis Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 Δημοσ. 13 Απριλίου 2009 ακριβως!!!απλα να τους τα πεισ και πιο τραγικα,οτι πχ σβηνει στα καλα καθουμενα συν τον θορυβο κλπ,δεν τον ελενχει κανενας γιατι δεν εχουνε τμημα σερβις,και να εισαι απολυτος για την αλλαγη,με ευγενεια αλλα και θαρρος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.