Προς το περιεχόμενο

διλημμα μεταξύ modenas


Iron_man21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αμα θες ΓΚΑΖΙ, ΓΚΑΖΙ και κυρίως ΓΚΑΖΙ πάρε το δίχρονο. Για ολα τα υπόλοιπα καλύτερα τετραχρονο να έχεις και το κεφάλι σου σίγουρο. Και εγώ στα 16 2χρονο είχα, περασα καλα μαζί του αλλα πλεον δεν πρόκειτε να ξαναπάρω δίχρονο ΠΟΤΕ. Αλλωστε δεν ειναι 50ρακι το Xcite, 135 ειναι μια χαρά θα σε βγάλει σε ανηφόρες, 2ο ατομο κτλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα είναι ότι δεν το θέλω για γκαζι και για κόντρες.βολτες

και δουλειές.νομίζω οτι το Xcite είναι το σωστό μηχανάκι για εμένα.κοίταξα για daytona sprinter αλλα δεν μου πολυάρεσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kαλα αφου δε θες γκαζι...το 135

 

ριξε μια ματια και στο innovai

 

έριξα μια ματιά και σε αυτό!Honda innova ANF 125i με πορτοκαλί χρώμα.δεν έμεινα τοσο

εντυπωσιασμένος.Μερικοι φίλοι μου είπαν πως είναι μουφα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:18 ----------

 

να ρωτήσω κάτι!

επειδή βλέπω moto gp,θέλω να ρωτήσω άμα υπάρχουν μηχανές

125cc ή 135cc με σκελετό όπως έχουν οι μηχανές στο moto gp.Είχα δει μια παρόμοια Honda τωρα τελευταία με τέτοιο σκελετό.Η Kawasaki Ninja υπάρχει σε 125cc ή 135cc?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:21 ----------

 

ιρον ποσο χρονών εισαι;

 

16 χρονών είμαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το θες για δουλεια,ευκολια,οικονομια τοτε παρε τετραχρονο αξιοπιστο (Modenas η Γιαπωνεζικο) παπι

 

οι μηχανες με κανονικο στησιμο σε αυτα τα κυβικα ειναι και ποιο ακριβες ως αγορα και ως συντηρηση και ποιο αβολες αλλα προσφερουν ασφαλεια και ευχαριστηση στην οδηγηση που κανενα παπι δεν μπορει να προσφερει οτι και να ειναι

 

tip μην κοιτας τα αλογα κοιτα περισσοτερο αναρτησεις,πλαισιο,φρενα αυτα καθοριζουν το πως θα πηγαινει στον δρομο και ποσο θα γουσταρεις τελικα

 

εγω στην θεση σου θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 250αρι μονοκυλινδρο εντουρακι στυλ Honda XR,Yamaha TTR κλπ,θα τα βαρεθεις πολυ αργοτερα και θα ειναι στον δρομο πολυ καλυτερα απο οποιοδηποτε παπι,κοστος απο 1000-1500 € μεταχειρισμενα

 

http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2200&SC_GUID=478fe792-238c-48af-a96d-e2b650566583

 

http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2476&SC_GUID=76db661d-2026-42e2-8a85-c5d6af872459

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16:shock::shock:

 

1) εισαι σιγουρος οτι δε θες γκαζι;

2) τροχαια δε φοβασε;

3) μηχανες με μεγαλο σκελετο και μικρου κυβισμου μηχανη ειναι πολυ ακριβες και δεν αξιζουν...50αρες κανουν 3 χιλιαρικα.Αλλα αν θες μηχανη παρε καλυτερα καποια παρομοια με αυτη που προτεινει ο million

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16:shock::shock:

 

1) εισαι σιγουρος οτι δε θες γκαζι;

2) τροχαια δε φοβασε;

3) μηχανες με μεγαλο σκελετο και μικρου κυβισμου μηχανη ειναι πολυ ακριβες και δεν αξιζουν...50αρες κανουν 3 χιλιαρικα.Αλλα αν θες μηχανη παρε καλυτερα καποια παρομοια με αυτη που προτεινει ο million

 

1]και ναι ,,,,και οχι

2]ΟΧΙ

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:21 ----------

 

Η kawasaki Ninja υπάρχει σε 125cc ή 135cc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1]και ναι ,,,,και οχι

2]ΟΧΙ

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:21 ----------

 

Η kawasaki Ninja υπάρχει σε 125cc ή 135cc?

 

Τιποτα απο τα 2...Το μικροτερου κυβισμου ninja ειναι 250...

Παντως,αφου εισαι και 16 γιατι δεν κοιτας και για κανα scooter ?(βλεπε πχ gilera runner)

θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο τροχαια κλπ ...

 

Αν βεβαια εισαι αποφασισμενος για παπι,παρε το dinamik (θα μυριζεις βεβαια λιγο λαδιλα στη δουλεια αλλα νταξει μωρε :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες αξιόπιστο μηχανάκι για δουλειά πας σε τετράχρονο παπί ασυζητητί.

Με τυπική συντήρηση και συμβατικό οδήγημα θα σου βγάλει κάμποσα χρόνια με ελάχιστη εώς καθόλου ταλαιπωρία, χρήμματα, ενασχόληση από μέρους σου. Γραμμική ροπή σε όλες τις στροφές, ξέρεις ότι θα πας εκεί που θες να πας.

Τα τετράχρονα παπιά είναι εργαλείο δουλειάς μέσα στην πόλη.

Με συμβατική οδήγηση 60k-80k klm τα έχεις πριν να χρειαστείς τα μισά ή όσο κάνει για να το ξαναφέρεις στα ίσια του.

Δεν του ζητάς πολλά, δεν σου ζητάει πολλά, κάνεις την δουλειά σου - αυτή είναι η συμφωνία σου μαζί τους.

 

Τα δίχρονα παπιά στα ίδια/παρόμοια κυβικά ναι βγάζουν περισσότερα άλογα αλλά είναι περισσότερο μηχανάκια της ταλαιπωρείας, ρύθμισης, ενασχόλησης μαζί τους. Ψιλορουφήχτρες σε καύσιμο αν τα οδηγείς ψηλά -που χαμηλά δεν έχουν ροπή/HP ούτως η άλλως- και σαφώς ιδιαίτερα μεγαλύτερο κόστος συντήρησης σε βάθος χρόνου με καθημερινή χρήση. Πέφτει σχετικά γρήγορα η απόδοση τους σε HP όπως και η αξιοπιστία τους. Αν με καλά λάδια και συχνές αλλαγές τους τα οδηγάς συμβατικά και χαμηλά (ξέχνα τα 18 άλογα δηλ.) μπορεί και να σου βγάλουν τα ίδια klm με τετράχρονα.

Αν τα οδηγάς συνέχεια στην τσίτα και μέσα στη ροπή - έτσι όπως θα τα οδηγάς δηλ :P - μπορεί και στα 20k-30κ klm να χρειαστείς πιστόνια ελατήρια αν όχι μοτέρ/σασμάν.

Τους ζητάς κάτι παραπάνω, ζητάνε αρκετά παραπάνω από σένα, δεν κάνεις απαραίτητα πάντα τη δουλειά σου, ίσως και να σπρώξεις μερικές φορές - αυτή είναι η συμφωνία σου μαζί τους.

 

 

Αν το θέλεις για δουλειά γνώμη μου είναι να κρίνεις με κριτήριο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, όχι την ιπποδύναμη.

10 με 18 άλογα δεν έχει ουσιαστική διαφορά σε μηχανάκι στο χρόνο που θα φτάσεις εκεί που θες να πας μέσα στην πόλη.

Θα φτάσεις με 3-5 min διαφορά, σιγά τα ωά δηλ.

Αν κάποια στιγμή πας σε >600cc / >60-80HP εκεί ξεκινάει και έχει διαφορά.

Καλές αγορές, σωστό στρώσιμο, καλό κράνος (στο κεφάλι εε, όχι στον αγκώνα) - μπουφάν με προστατευτικά.

 

 

p.s. a proud Joe Bar team member :P

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα madsc επετρεψε μου να κανω λιγο τον συνηγορο του διαβολου (διχρονος).

Τα δίχρονα παπιά στα ίδια/παρόμοια κυβικά ναι βγάζουν περισσότερα άλογα αλλά είναι περισσότερο μηχανάκια της ταλαιπωρείας, ρύθμισης, ενασχόλησης μαζί τους.

Εχει περασει η εποχη των 360 οι σημερινοι διχρονοι ειναι καθαροι και πολυ βελτιωμενοι το τελευταιο μου διχρονο(KAWASAKI KR 1 S 250 )δεν ειχε καθολου ταλαιπωρια και εχουν περασει και χροννια.

Γραμμική ροπή σε όλες τις στροφές

Ολοι οι κινητηρες ανεξαρτητως χρονων εχουν μια τρυπα ροπης καπου ,χαμηλοι διχρονοι κινητηρες υπηρξαν τερατα αξιοπιστιας πχ mz.

10 με 18 άλογα δεν έχει ουσιαστική διαφορά σε μηχανάκι στο χρόνο που θα φτάσεις εκεί που θες να πας μέσα στην πόλη.

Ενας ικανος ελαφρυς αναβατης μπορει να διαπιστωσει την διαφορα του ενος ιππου οι 8 ειναι ενα μοτερ ακομα.

Συν οτι ο διχρονος εχει λιγοτερα εμπλεκομενα μερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά πόσο κοστίζει το kawasaki ninja 250cc?

 

thanks madsc.

λοιπόν παιδιά οι μέρες μου λιγοστεύουν.

είδα ένα παπί kawasaki ίδιο με το Xcite.Μπορεί κανείς να μου πει το Μοντελο του

και τα χαρακτηριστικά του?

 

Gilera ΠΟΤΕ!!!!!!!!

θα ήθελα να μου πείτε πληροφορίες λίγο για το Ninja.

επειδή είμαι αχάριος θα μου στειλει κάποιος σε p.m ,πληροφορίες κυρίως για τις ταχύτητες για να έχω και εγω μια ιδέα απο τώρα.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑΤΕ:-):-):-):-):-):-)B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα madsc επετρεψε μου ...

 

Σωστά όλα αυτά που λες, αλλά μιλάς για εξαιρέσεις, και δεν πιάνουμε σαν παράδειγμα τις εξαιρέσεις για να φτιάξουμε τους κανόνες. ;)

Στατιστικό δείγμα δεν είναι ούτε τα CR που μπορεί να θέλουν μοτέρ κάθε 3 τετράγωνα, ούτε τα CB που μπορεί να δουλεύουν με το ίδιο μοτέρ από το '84. Η ψαλίδα που αναφέρεις μπορεί να έχει μικρύνει αλλά είναι μακριά από το να κλείσει.

 

Τρύπες ροπής δεν υπάρχουν μόνο σε ηλεκτρικά μοτέρ - όχι σε ΜΕΚ- και σαφώς και δεν εννοούσα αυτά.

Συγκρίση σε ροπή/rpm ανάμεσα σε 2Τ-4Τ όμως, απλά δεν υφίσταται. Τα 2Τ στις 2-3k τελευταίες rpm έχουν όλη την ροπή/άλογα τους και αυτός ο τρόπος οδήγησης σίγουρα είναι ο τελευταίος που προτείνεις σε αρχάριο οδηγό. ( no offence Iron_man21 )

Κράτα στο μυαλό σου σε ποιόν προτείνουμε τι. ;)

 

Και ναι στην πίστα ή στην κόντρα, μπορεί να έχει διαφορά και το μισό άλογο/μισό κιλό στον κατάλληλο αναβάτη. Επί της πραγματικότητας όμως σε μια καθημερινή απόσταση μέσα στην πόλη/κέντρο είτε με 10, είτε με 15, είτε με 25 άλογα είσαι λεπτά της ώρας θα είναι η διαφορά που θα φτάσεις.

 

 

Ironman21 τα kawasaki σαν παπιά δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...