Προς το περιεχόμενο

διλημμα μεταξύ modenas


Iron_man21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα.επειδή σε παρα πολύ μικρό χρονικό διάστημα πιάνω δουλεια ως σερβιτόρος ,

αποφάσισα να αγωράσω ενα μηχανάκι[παπάκι κυρίως] ετσι ωστε να πηγαινωέρχομαι στην

δουλειά αλλα και για βολτες.

ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:

1]Modenas XCITE 135

 

χαρακτηριστικά:

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 2

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Καρμπυρατέρ Keihin NCV24

ΙΣΧΥΣ: 10 Hp/7500 σ.α.λ.

ΡΟΠΗ: 11N-m/5500 σ.α.λ.

ΨΥΞΗ: Αέρας

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα-Μανιβέλα

ΒΑΡΟΣ: 102,5 κιλά

METAΞΟΝΙΟ: 1250 χλστ.

 

http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.cityauto.gr%2Fmoto%2Farticle.citymoto.gr%3Faid%3D889&ei=ADHgSf8wxpGwBtWfodMI&usg=AFQjCNGot4ySkbLa0HIdkPC6wWU7hXLgmA&sig2=3QX7Z877agAw_-SybnvGAg

 

 

2]modenas dinamik

 

Μήκος: 1935 mm

Μεταξόνιο:1280 mm

Καθαρό βάρος:98 kg

Ιπποδύναμη:18 Hp / 9,000 rpm

Ροπή: 14.1 N-m / 8,000 rpm

Κινητήρας:Δίχρονος, αερόψυκτος

Διάμετρος-διαδρομή: 54.0 x 51.8 mm

Καρμπυρατέρ: Mikuni VM22

Κιβώτιο:6 ταχυτήτων

 

http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.cityauto.gr%2Fmoto%2Farticle.citymoto.gr%3Faid%3D172&ei=YzHgSae8N9WNsAbTwfDTCA&usg=AFQjCNHjPfIUdIhJFApWxdjt7XBsLbPZdg&sig2=nu95oN0eH8L1rncb-xjgwA

 

 

http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=&cd=10&url=http%3A%2F%2Fwww.gorgolis.gr%2Fdinamik.htm&ei=YzHgSae8N9WNsAbTwfDTCA&usg=AFQjCNGFLFM4q-pIZEYjhsFGUPE8ONVOxg&sig2=Mdhzqkswq6xZdKo6VUEWbQ

 

 

μπορείτε να με βοηθήσετε ως προς την επιλογή?B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το πρώτο είναι ένα αξιοπρεπές παπί για να κάνεις τη δουλειά σου, δυνατό, αξιόπιστο, οικονομικό.

Το δεύτερο είναι δίχρονος χάρος με ρόδες για ινδιανιλίκια και κόντρες από φανάρι σε φανάρι.

Εεεεεσύ αποφασίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον το πρώτο.συμφωνώ απολύτος με αυτά που είπες.Ο σκελετός και γενικά η μορφή του XCITE μου αρέσει πιο πολύ.να ρωτησω και αυτο.το Xcite εχει 135cc και το dinamik 125cc.δηλαδή το Xcite είναι πιο γρήγορο?αυτά τα ρωτάω γιατί είμαι αχάριος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο είναι ένα αξιοπρεπές παπί για να κάνεις τη δουλειά σου, δυνατό, αξιόπιστο, οικονομικό.

Το δεύτερο είναι δίχρονος χάρος με ρόδες για ινδιανιλίκια και κόντρες από φανάρι σε φανάρι.

Εεεεεσύ αποφασίζεις.

 

 

παρε το χαρο ρε!!!!!!!!!!:devil::devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι εχεις ξεκαθαρισει απο μαρκα λοιπον το διχρονο πιο νευρικο περισσοτερη δυναμη λιγοτερη συντηρηση κατι θα βγαζει απο καπνα και θα μυριζει αλλα διαολακι με κοστος βεβαια στην καταναλωση, το τετραχρονο σιγουρα δεν μετραει απο γκαζι μπροστα στο αλλο αλλα ο κινητηρας θα κανει πιο πολλα χλμ με κατι περισσοτερο σε συντηρηση αλλα λιγοτερη καταναλωση και πιο καθαρος κινητηρας οτι και να επιλεξης καλοριζικο και φυσικα επελεξε και ενα ανετο κρανος.

Το XCITE εχει 10 Hp και το dinamik με 18HP κοντευει την διπλη ιπποδυναμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18HP κοντευει την διπλη ιπποδυναμη.

 

τι άλλο θες;

 

και με ένα καλό λάδι θα μυρίζει ελάχιστα και δε θα καπνίζει...τουλάχιστον το δικό μου μπρίκι αυτό κάνει:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι εχεις ξεκαθαρισει απο μαρκα λοιπον το διχρονο πιο νευρικο περισσοτερη δυναμη λιγοτερη συντηρηση κατι θα βγαζει απο καπνα και θα μυριζει αλλα διαολακι με κοστος βεβαια στην καταναλωση, το τετραχρονο σιγουρα δεν μετραει απο γκαζι μπροστα στο αλλο αλλα ο κινητηρας θα κανει πιο πολλα χλμ με κατι περισσοτερο σε συντηρηση αλλα λιγοτερη καταναλωση και πιο καθαρος κινητηρας οτι και να επιλεξης καλοριζικο και φυσικα επελεξε και ενα ανετο κρανος.

Το XCITE εχει 10 Hp και το dinamik με 18HP κοντευει την διπλη ιπποδυναμη.

 

ευχαριστω για την βοήθεια.άρα απ' οτι κατάλαβα όλο προς το dinamik πάει η υπόθεση.:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι εχεις ξεκαθαρισει απο μαρκα λοιπον το διχρονο πιο νευρικο περισσοτερη δυναμη λιγοτερη συντηρηση κατι θα βγαζει απο καπνα και θα μυριζει αλλα διαολακι με κοστος βεβαια στην καταναλωση, το τετραχρονο σιγουρα δεν μετραει απο γκαζι μπροστα στο αλλο αλλα ο κινητηρας θα κανει πιο πολλα χλμ με κατι περισσοτερο σε συντηρηση αλλα λιγοτερη καταναλωση και πιο καθαρος κινητηρας οτι και να επιλεξης καλοριζικο και φυσικα επελεξε και ενα ανετο κρανος.

Το XCITE εχει 10 Hp και το dinamik με 18HP κοντευει την διπλη ιπποδυναμη.

 

το κρανος πρεπει να εφαρμοζει καλα-σφιχτα χωρις να προκαλει δυσφορια και μην κοιτας ανοιγομενα και αλλες τετοιες @@ριες,τα full face ειναι τα ποιο ασφαλη

 

παρε το τετραχρονο που θα σου κρατησει σιγουρα περισσοτερα χρονια,ενα παπι χρειαζεται παντα

 

οι διαφορες ιπποδυναμης σε αυτα τα κυβικα ειναι γελοιες και τα τετραχρονα ειναι ποιο ροπατα στις χαμηλες σαλ πραγμα πολυ σημαντικο στα λιγα κυβικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εσυ είσαι ο μόνος που ξεκάθαρα υποστηρίζεις το Xcite.όλα που λένε η άλλοι με παρασσύρουν προς το dinamik.απο την μία το

dinamik είναι γρήγορο ,αυτό με συθμφέρει πολύ.Απο την άλλη

το Xcite είναι οικονομικό,επίσης γρήγορο και ως προς ορισμενα

χαρακτηριστικά καλύτερο απο το dinamik.σαν το Xcite ειναι και το crypton.ακόμα δεν έχω αποφασησει αλλα εμενα με προσελκύει πιο πολύ το Xcite όπως σου είπα και το πιο πιθανόν [98%]είναι να αγορασω αυτό.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:06 ----------

 

τι νομίζεις freedubus?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...