anarxos0 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Mια νεώτερη αγία της Ορθοδοξίας, η Αθανασία Κρικέτου, γνωστή ως αγία Αθανασία του Αιγάλεω, οραματίστρια της μετεμφυλιακής Ελλάδας, την ίδια εποχή που επικράτησε η υστερία της εμφάνισης “της Παναγίας στα τζάμια”. Πάσχοντας από δερματογραφία, χάραζε ανορθόγραφα μυνήματα στα στήθη της τα οποία υποτίθεται πως προέρχονταν από την Παναγία. Ειδικεύτηκε σε αρπαγές περιουσιών μέσω διαθηκών ηλικιωμένων μοναχικών ατόμων και δωρεών θρησκόληπτων γυναικαρίων. Διέλυσε πολλές οικογένειες επιστρατεύοντας κάποιο από τα μέλη τους στην υπηρεσία της. Ίδρυσε μεγάλο γηροκομείο στην Μάντρα Δ.Αττικής, όπου δούλεψαν αμισθί εκατοντάδες εθελοντές. Υποτίθεται πως η Σύνοδος είχε διαχωρίσει τη θέση της από την “Αγία” αλλά ποτέ δεν κάλεσε σε απολογία τον δεσπότη ούτε αποδοκίμασε τον υπουργό και περιέργως πάντα μετά από κάθε καταγγελία η Αγία απαλλασόταν. Η Αθανασία απασχόλησε πολύ συχνά τον Τύπο, από το ‘50 μέχρι το 1980 περίπου και πολύ αραιότερα μετά, γι’αυτό και τα σχετικά δημοσιεύματα που έχουν καταχωριστεί στο Διαδίκτυο είναι ελάχιστα. ΠΗΓΗ http://roides.wordpress.com/2007/06/13/xrhsima20/ Παρα πολλη ωραια. Παμε στο πρωτο ερωτημα , αν σημερα εμφανιζοταν ενας δεν θα πηγαινα πρωτα εκει περα δημοσιογραφοι , δεν θα απασχολουσε τον τυπο;
tacticalcube138 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Mια νεώτερη αγία της Ορθοδοξίας, η Αθανασία Κρικέτου, γνωστή ως αγία Αθανασία του Αιγάλεω, οραματίστρια της μετεμφυλιακής Ελλάδας, την ίδια εποχή που επικράτησε η υστερία της εμφάνισης “της Παναγίας στα τζάμια”. Πάσχοντας από δερματογραφία, χάραζε ανορθόγραφα μυνήματα στα στήθη της τα οποία υποτίθεται πως προέρχονταν από την Παναγία. Ειδικεύτηκε σε αρπαγές περιουσιών μέσω διαθηκών ηλικιωμένων μοναχικών ατόμων και δωρεών θρησκόληπτων γυναικαρίων. Διέλυσε πολλές οικογένειες επιστρατεύοντας κάποιο από τα μέλη τους στην υπηρεσία της. Ίδρυσε μεγάλο γηροκομείο στην Μάντρα Δ.Αττικής, όπου δούλεψαν αμισθί εκατοντάδες εθελοντές. Υποτίθεται πως η Σύνοδος είχε διαχωρίσει τη θέση της από την “Αγία” αλλά ποτέ δεν κάλεσε σε απολογία τον δεσπότη ούτε αποδοκίμασε τον υπουργό και περιέργως πάντα μετά από κάθε καταγγελία η Αγία απαλλασόταν. Η Αθανασία απασχόλησε πολύ συχνά τον Τύπο, από το ‘50 μέχρι το 1980 περίπου και πολύ αραιότερα μετά, γι’αυτό και τα σχετικά δημοσιεύματα που έχουν καταχωριστεί στο Διαδίκτυο είναι ελάχιστα. ΠΗΓΗ http://roides.wordpress.com/2007/06/13/xrhsima20/ ΑΞΙΑ ναούμ ελληνίδα η μαντάμ, εύγε, εύγε ρε γαμώτο! Αέρααα Παρα πολλη ωραια. Παμε στο πρωτο ερωτημα , αν σημερα εμφανιζοταν ενας δεν θα πηγαινα πρωτα εκει περα δημοσιογραφοι , δεν θα απασχολουσε τον τυπο; Αντί να μας τυραννάς με ανούσιες ερωτήσεις, γιατί δεν μας λες το συμπέρασμα ευλογημένε;;
@@sos@@ Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Παρα πολλη ωραια. Παμε στο πρωτο ερωτημα , αν σημερα εμφανιζοταν ενας δεν θα πηγαινα πρωτα εκει περα δημοσιογραφοι , δεν θα απασχολουσε τον τυπο;Θα πήγαιναν μέχρι και ανακούρκουδα .
anarxos0 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 ΑΞΙΑ ναούμ ελληνίδα η μαντάμ, εύγε, εύγε ρε γαμώτο!Αέρααα Αντί να μας τυραννάς με ανούσιες ερωτήσεις, γιατί δεν μας λες το συμπέρασμα ευλογημένε;; τωρα μου το χαλασες λιγο, αλλα μια και δεν εισαι της υπομονης ας προχωρησω Πριν απο δυο χιλιαδες χρονια δεν υπηρχαν (οπως σημερα δημοσιογραφοι) χρονικογραφοι της εποχης , δεν υπηρχαν ιστορικοι που κατεγραφαν τα γεγονοτα, οπως καταγραφονται σημερα;
tacticalcube138 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Αχ τί μου θυμίζει η φιλανθρωπία της εν λόγω μαντάμ:
anarxos0 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Θα πήγαιναν μέχρι και ανακούρκουδα . Ακριβως πριν απο δυο χιλιαδες χρονια σε μια παρομοια περιπτωση δεν θα πηγαιναν;
tacticalcube138 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Ακριβως πριν απο δυο χιλιαδες χρονια σε μια παρομοια περιπτωση δεν θα πηγαιναν; Θα πήγαιναν και πριν 3.000 χρόνια, πάντα υπήρχαν θρησκόληπτοι ή άτομα με ισχυρές επιθυμίες. Θέλω να πιστεύω ότι πάντα θα πήγαινε μία μειοψηφία.
@@sos@@ Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Ακριβως πριν απο δυο χιλιαδες χρονια σε μια παρομοια περιπτωση δεν θα πηγαιναν; Ναι . Ανέκαθεν το πλήθος αρέσκεται σε κουτσομπολιά .
pournaras Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Θα πήγαιναν και πριν 3.000 χρόνια, πάντα υπήρχαν θρησκόληπτοι ή άτομα με ισχυρές επιθυμίες. Θέλω να πιστεύω ότι πάντα θα πήγαινε μία μειοψηφία. Αλλου το παει αυτος, αφου τωρα θα πηγαιναν δημοσιογραφοι κλπ, ατομα δηλαδη που θα κατεγραφαν το ολο σκηνικο, μιας και θα αποτελουσε ειδηση, το ιδιο δεν θα επρεπε να γινει και τοτε;
anarxos0 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Θα πήγαιναν και πριν 3.000 χρόνια, πάντα υπήρχαν θρησκόληπτοι ή άτομα με ισχυρές επιθυμίες. Θέλω να πιστεύω ότι πάντα θα πήγαινε μία μειοψηφία. Ναι αλλα εγω δεν μιλαω για τους θρησκοληπτους ,ουτε για τα ατομα με τις ισχυρες επιθυμιες , ουτε για μειοψηφιες. Εγω μιλαω για τους δημοσιογραφους της εποχης, ιστορικους , χρονικογραφους , φιλοσοφους. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:51 ---------- Αλλου το παει αυτος, αφου τωρα θα πηγαιναν δημοσιογραφοι κλπ, ατομα δηλαδη που θα κατεγραφαν το ολο σκηνικο, μιας και θα αποτελουσε ειδηση, το ιδιο δεν θα επρεπε να γινει και τοτε; μπηκες στο πνευμα μου ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:53 ---------- Αλλου το παει αυτος, αφου τωρα θα πηγαιναν δημοσιογραφοι κλπ, ατομα δηλαδη που θα κατεγραφαν το ολο σκηνικο, μιας και θα αποτελουσε ειδηση, το ιδιο δεν θα επρεπε να γινει και τοτε; λοιπον πειτε μου , εγινε αυτο;
pournaras Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Σχετικο, πρεπει πρωτα να μαθουμε την εννοια της "δημοσιογραφιας" εκεινη την εποχη, μιας και η γραφη δεν ηταν απο τα δυνατα τους σημεια, οποτε δημοσιογραφια με προφορικο λογο, πιο πολυ σε τοπικο κουτσομπολιο θα εφερνε παρα σε δημοσιογραφια, πραγμα που θα αναγκαζε τα τυχον γεγονοτα να σβησουν σχετικα γρηγορα.
anarxos0 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Δημοσ. 28 Απριλίου 2009 Αλλα ας προχωρησουμε λιγο πιο περα. Ποιο μπορουσαν να διεκδηκησουν για εκεινοι την εποχη αυτον τον τιτλο ( και εδω εννοω εθνικοτητας) ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:58 ---------- Σχετικο, πρεπει πρωτα να μαθουμε την εννοια της "δημοσιογραφιας" εκεινη την εποχη, μιας και η γραφη δεν ηταν απο τα δυνατα τους σημεια, οποτε δημοσιογραφια με προφορικο λογο, πιο πολυ σε τοπικο κουτσομπολιο θα εφερνε παρα σε δημοσιογραφια, πραγμα που θα αναγκαζε τα τυχον γεγονοτα να σβησουν σχετικα γρηγορα. συνεπως αποκλειονται οι εβραιοι.
teo64x Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Άναρχε, πλζ, γράψε ένα wall of text να τελειώνουμε, θα αρχίσω να βαράω το κεφάλι μου στις πρίζες με το ρυθμό που το πάμε.
anarxos0 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Άναρχε, πλζ, γράψε ένα wall of text να τελειώνουμε, θα αρχίσω να βαράω το κεφάλι μου στις πρίζες με το ρυθμό που το πάμε. μολις σημερα αλλαξα μπριζες στο σπιτι μου. Αφου βιαζεστε .. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:07 ---------- Δεν ηταν μηπως Ελληνες κυριως που κατεγραφαν τα παντα, αλλα και οι Ρωμαιοι δεν ειχαν αρχεια. Η μηπως δεν υπηρχαν Ελληνες στην περιοχη 300 χρονια πριν , για να μην παμε ακομα πιο πισω. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:09 ---------- Σκεφτητε μονο το εξης . Ενας ανθρωπος δημιουργει σημεια και τερατα ανασταινει νεκρους , περπατανε παραλυτοι και δεν πανε γιατροι της εποχης να μαθουν πως;
@@sos@@ Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 Δημοσ. 29 Απριλίου 2009 μολις σημερα αλλαξα μπριζες στο σπιτι μου. Και πρέπει να τις αλλάξουμε και εμείς ;;;;;πλζζζζ , μπήκαν στην πόλη οι οχτροί !!! EDIT Aπίστευτος ρυθμός ... σχεδόν ...καταιγιστικός !!!)))
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.