washcloud Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 ...και που λες Ban.ShortTrader, ακολουθεί χριστιανικός λόγος : Στη ζωή φίλε δε γίνεται ότι γουστάρει ο καθένας Υπάρχει κράτος νόμοι πλειοψηφία σύνταγμα κλπ Όλα τα κράτη έχουν επίσημη γλώσσα θρησκεία κλπ Η πλειοψηφία στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες λέει ότι επικροτεί το θρήσκευμα http://dir.icap.gr/news/index_gr_7345.asp "Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν ότι η πλειοψηφία των πολιτών σε παγκόσμιο επίπεδο (66%) δηλώνουν ότι είναι θρησκευόμενοι... όσο για εμάς τους Έλληνες, όχι μόνο είμαστε οι πιο θρησκευόμενοι πολίτες στην Ευρώπη, αλλά συγχρόνως κατατασσόμαστε στους 10 πιο θρησκευόμενους λαούς παγκοσμίως." Όποιος διαφωνεί με τους νόμους που υπάρχουν στην χώρα του ή προσπαθεί μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες να τους αλλάξει ή πάει γι αλλού Κανείς δεν έβαλε με το ζόρι κανέναν ούτε να μπει σε εκκλησία ούτε να πιστέψει Αντίθετα βλέπω εδώ μέσα ότι οι ελάχιστοι προσπαθούν να επιβάλουν την γνώμη τους στους πολλούς χλευάζοντας τους Να μας λείπουν τέτοιες τακτικές. Αυτοί με τους οποίους ζούμε είναι οι απλοί άνθρωποι και όχι οι παπάδες του Βατοπεδίου Το αν υπάρχουν διεφθαρμένοι παπάδες δε σημαίνει ότι εκπροσωπούν τα πιστεύω της θρησκείας Ούτε ότι όλοι οι άθεοι είναι καλοί άνθρωποι και δεν έχουν κάνει 10000 φορές χειρότερα εγκλήματα Και αν θέλετε να βάλουμε ένα γκάλοπ να δούμε αν σας λέγανε ότι πρέπει να στείλετε το παιδί σας με έναν άγνωστο για 10 μέρες θα επιλέγατε κάποιον που σέβεται τις 10 εντολές του θεού (άσχετα αν υπάρχει η όχι) ή με έναν άθεο ? Μετάφραση/Ανάλυση : 1) Για μαζευτείτε-για στα τσακίδια-εκτός κι αν έχετε τ' @@ (...το έχεις ξανασυναντήσει; Ε βέβαια : χουντο-παπαδικός φιλιππικός, που έχει κατά καιρούς εφαρμοστεί από αρχιμανδρίτες, μέχρι τη μπάμπω της γειτονιάς. Τελικά πού ακριβώς είναι κρυμμένοι αυτοί οι φορείς της θρησκείας της αγάπης, θα πάω με την απορία. Άντε ο ένας είναι κακός παπάς. Άντε ο άλλος είναι στραβός χριστιανός. ΠΟΥ είναι οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ;! Ψάξε-ψάξε δεν θα τους βρεις ;!) ....ΓΙΑΤΙ όλος ο προηγούμενος χαμός; Επειδή μπήκαμε οι αντίχριστοι στις εκκλησίες και τα κάναμε Ομόνοια Σάββατο βράδυ; Όχι. Επειδή περιμένουμε μετά τη λειτουργία, να τους ψάλλουμε άλλο τροπάρι ; Κοίτα να δεις, ούτε. Διότι αρχίσαμε να ποστάρουμε την κοσμοθεωρία μας σε ένα θρεντ ενός φόρουμ. Να 'σου λοιπόν ΟΧΙ να μας προσηλυτίσουν, αλλά να μας τρίξουν τα θρησκευτικά τους δόντια, διότι αρχίσαμε να απαριθμίζουμε ιστορικά γεγονότα κι ερμηνείες των σε μία αγορά. Πήγαιναν να δουν τον Άγιο Πρεβέζης οι φιλήσυχοι συνχριστιανοί στους σινεμάδες προ 30ετίας, και οι ανήσυχοι φύλακες της ηθικοθρησκευτικής ομαλότητας, ρασοφόροι ή μη, τους περίμεναν με δικράνες, είτε από πριν, είτε μετά. Πήγαιναν προ 20ετίας να δουν τον Τελευταίο Πειρασμό, πάλι εκεί απ' έξω. Πάλι φτηνά τη βγάζουμε την σήμερον δηλαδή. Και κατά τ' άλλα, προσπαθούμε οι άθεοι να τους επιβληθούμε. 2) ...Μιλάμε για αξία που πρέπει να τονιστεί : Κανείς δε μας έβαλε με το ζόρι σε εκκλησία, ούτε και να πιστέψουμε. ...Ξανά : ...Μιλάμε για αξία που πρέπει να τονιστεί (και να στο πουν "μέσα στο σπίτι τους".....πάει στον εξαπωδώ. Να πεις δηλαδή ορμήσαμε στις εκκλησίες που λέγαμε, ότι αλώσαμε τα θρησκευτικά τους φόρουμ, να το καταλάβω. Απ' ό,τι φαίνεται όμως αρκεί που είμαστε στη χώρα για να τα πάρουν). 3) Τα πόδια λέει, πάν' να βαρέσουν το κεφάλι. Οι ελάχιστοι λέει να τηνε βγούνε στους πολλούς. Ο ήλιος να σηκωθεί λέει από δυσμάς. Το κεφάλι να μπει μετά λέει. Να λείπουν λέει. 4) Διαχωρισμός "καλών κ' αγαθών χριστιανών" με "ύποπτους χριστιανούς". Το Βατοπέδι στην Εκάλη. Οι δε καλοί Καμίνια. Οι αποστάτες στο Γουδί. Οι καλοί έξω, οι κακοί είναι στη φυλακή. Ταλαιπωριακός 0 - Βραδυποριακός 1, σημειώσατε 2. 5) ...Περνάμε στο γήπεδο της Τούμπας. Δεύτερο ημίχρονο : Κακοί χριστιανοί - κακοί άθεοι, 10000(όλα αυτογκόλ) - 0, σημειώσατε 1. 6) Πρόταση για γκάλοπ : Αν ήσασταν ο Ζεβεδαίος και ήταν να στείλετε την σύζυγο διακοπές, θα την στέλνατε με τον κουμπάρο, Ή με τον καλύτερό σας φίλο; Η απάντηση μπορεί να είναι καθοριστική της υστεροφημίας σας. ...έτσι που λες Ban.ShortTrader. Μετά φταίμε εμείς που δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε πίστη από πιστούς. Και καλά κάνουμε. (μεμονωμένο παράδειγμα θα πεις, και γενικεύσεις...........σε πιάνω λέμε!)
teo64x Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Ας ξεκαθαρίσουμε ένα-δυο πράγματα, γιατί φαίνεται ότι οι χριστιανοί δε διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τα πιο γελοία των επιχειρημάτων. Ο χριστιανισμός είναι θρησκεία. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Ο χριστιανισμός είναι κώδικας ηθικών αξιών και φιλοσοφική σχολή. Τίποτα περισσότερο σημαίνει ότι δεν έχει καμία αρμοδιότητα να προσπαθεί να πάρει το ρόλο της επιστήμης. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να το κάνει ως και σήμερα. Τότε ήταν ο Γαλιλαίος, τώρα είναι η εξέλιξη, το CERN, κλπ. Δεν έχει σφαγές, θα μου πείτε. Ναι, δεν έχει σφαγές, αλλά επειδή το attitude παραμένει στις γραμμές του "δεν ξεχωρίζω τι με παίρνει να λεώ και τι όχι", το μόνο που εμποδίζει την πιθανότητα να μας γύριζε η εκκλησία στο μεσαιώνα είναι ότι έχει σαφώς λιγότερη δύναμη και δεν έχει στην εξουσία το ρόλο που είχε τότε. Τίποτα λιγότερο σημαίνει ότι, όταν κάποιος σου λέει πως οι θρησκείες (άρα και ο χριστιανισμός) είναι κάτι κακό, δεν είναι σωστό επιχείρημα να του πεις κλαψιάρικα "κακό είναι να αγαπάς τον πλησίον σου;". Οι ηθικές αξίες του χριστιανισμού περιέχονται σε αυτόν, δεν ταυτίζονται με αυτόν. Ο χριστιανισμός είναι ολόκληρη κοσμοθεωρία, όχι μόνο ηθικές αξίες. Βέβαια, όταν ο συνομιλητής σας, σας φτάνει στο σημείο να ντρέπεστε για το τι είναι η θρησκεία σας, φαντάζομαι ότι τότε είναι πολύ ελκυστικό να παίξετε το χαρτί του "αγάπα τον πλησίον σου" και να αγνοήσετε τα υπόλοιπα που τον καλείτε να κάνει.
washcloud Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Μπήκες στον κόπο να απαντήσεις αυτή τη φορά Αναφέροντας ως επιχειρήματα τα παραμυθάκια της Παλαιάς διαθήκης που είναι μόνο για παιδάκια 7 ετών, τους λιθοβολισμούς των 1000αδων ετών πριν, τους ανώμαλους παπάδες και ότι θα σε προσβάλει κάποιος αν φας μπριζόλα μεγάλη Παρασκευή Μπορεί να πει κάποιος αν είναι τόσο κακό να μαθαίνει το παιδί του να αγαπάει τον πλησίον να μην τον σκοτώνει να μην κλέβει να τιμάει τους γονείς του και τη γυναίκα του ? Με κάποιο τρόπο δεν πρέπει να υπάρχουν ηθικοί φραγμοί στην κοινωνία ? Για το γκάλοπ δεν απάντησε κάποιος αποφεύγοντας το (αν δεν αρέσει η λέξη γκάλοπ το κάνουμε ερώτημα) ...τα παραμυθάκια της ΠΔ φίλε dark (για να μη νομίζεις ότι έπεσες και σε σφηκοφωλιά), φτιάχνουν χριστιανόπουλα όμως. Το έχεις αναλογιστεί ποτέ αυτό; Και είναι ΣΑΦΩΣ (πες μου ότι ΔΕΝ είναι, και πήδαω, παράθυρο, εγώ, κενό, μπουμ, ΤΩΡΑ) μέρος της θρησκείας, είναι στα ελάχιστα καταγεγραμένα/ιστορικά αποδεικτέα ( ; )(...). Τους λιθοβολισμούς μπορεί να μην τους έκανες εσύ - ο Χριστόδουλος (πχ) όμως ΑΣΚΟΥΣΕ εξουσία. Θα μου πεις τέτοιους "νοητικούς" διασκελισμούς, δεν τους κάνει ούτε ο ανυπέρβλητος7. Οκ : Οι λιθοβολισμοί, δεν είναι καθόλου άσχετοι με τη λειτουργία της θρησκείας. Μπορεί να μην ψάλλονται στο τροπάριο της Κασσιανής, μπορεί να μην έχεις ποτέ σου ακούσει το "πορευθέντες λιθοβολήσατε πάντα τα έθνη" - το θέμα όμως είναι ότι όσοι τους υποκινούσαν/τους διέταζαν μόνο "τυχαίοι" δεν ήσαντο. Εδώ εσύ θα βγεις να με ντριμπλάρεις θυμίζοντάς μου πως "όλα τ' αλάτια δεν είναι ίδια", εννοώντας πως "οι κακοί ιεαράρχες δεν έχουν σχέση με αυτά που είπε ο Χριστός", και εγώ θα στοπάρω την μπάλα, θα σε πιάσω από τους ώμους και θα σε ρωτήσω αν είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ, μιας κι όλες οι ενδείξεις είναι εναντίον της θρησκείας ως θεόπνευστο δώρο προς τον άνθρωπο, αν ο Lucifer έχει άδικο που στο θυμίζει για να μην ξεχνιόμαστε, διότι να εδώ ήταν ο Χριστόδουλος μέχρι τις προάλλες, και λιθοβολούσε με τον εκλεπτυσμένο τρόπο, τον μεταμοντέρνο. Κάπου εκεί θα θυμηθείς την αγάπη προς τον πλησίον, αλλά πριν προλάβεις να ολοκληρώσεις θα πεταχτώ και θα σε ρωτήσω : ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ; Το παραπάνω απλά σημαίνει : δε σου λέει κανείς να γίνεις "άθεος". Πίστεψε όσο θες σε μία μετα θάνατον ζωή, πίστεψε στην συνδρομή του Κυρίου στην πορεία σου στην εδώ ζωή, τίμα τον Κύριο ανάβοντας κεράκια και τρώγοντας αρνάκια, για να μη ξεχνιόμαστε μερικά κωλόπαιδα αλλά....την αγάπη προς τον πλησίον σου, όσο και να την λέει και να την τονίζει, ΓΙΑΤΙ να την παρουσιάζεις σαν το νούμερο ένα προσόν της θρησκείας αυτήςςςςςςςςςςςςς;;;; Και α, τους ηθικούς φραγμούς στην κοινωνία, καλό δε σου φαίνεται να τους βάζεις, ως οικογενειάρχης στην οικογένειά σου, ως δάσκαλος στο σχολείο σου, ως νομοθέτης στη βουλή σου, επειδή είναι το ώριμο/αυτονόητο πράγμα να κάνεις; Τόση πολλή ανάγκη έχεις να το κάνεις, μέσω του θείου ΦΟΒΟΥ ; Τί σόι ανθρώπους θα φτιάξεις, αν δεν τους διαπαιδαγωγήσεις, να τους ΔΙΔΑΞΕΙΣ γιατί ακριβώς είναι κακό να κλέβεις, να σκοτώνεις, να κερατώνεις, να ψευδομαρτυρείς και πάει λέγοντας ; Να σου πω εγώ τι σόι : ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ θα φτιάξεις - με όλα τα παρεπόμενα. ...το γκάλοπ πάντως που λες, ναι άλλαξέ το, κάνει παρήχηση με το "γκλουπ", το οποίο θυμίζει αμάσητη κατάποση
dark Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Όποιος διαφωνεί με τους νόμους που υπάρχουν στην χώρα του ή προσπαθεί μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες να τους αλλάξει ή πάει γι αλλού Είπα κάτι πολύ παράλογο και χουντοβασιλικό Ο άλλος βγαίνει και λέει δε γουστάρω εικόνα στο σχολείο δε γουστάρω να γιορτάζουν ανάσταση δε γουστάρω να έρχεται άγιο φως και του λέω να προσπαθήσει να αλλάξει τους νόμους ή αν δεν μπορεί και δεν αντέχει άλλο να πάει αλλού Μεγάλος παραλογισμός Ότι ναναι ο καθένας
tacticalcube138 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Μπορεί να πει κάποιος αν είναι τόσο κακό να μαθαίνει το παιδί του να αγαπάει τον πλησίον να μην τον σκοτώνει να μην κλέβει να τιμάει τους γονείς του και τη γυναίκα του ?Με κάποιο τρόπο δεν πρέπει να υπάρχουν ηθικοί φραγμοί στην κοινωνία ? Για το γκάλοπ δεν απάντησε κάποιος αποφεύγοντας το (αν δεν αρέσει η λέξη γκάλοπ το κάνουμε ερώτημα) "Η χριστιανική απόφαση να βρίσκει τον κόσμο άσχημο και κακό τον έκανε άσχημο και κακό." Νίτσε Δεν χρειαζόμαστε ρε παιδί νταβατζήδες και ρουφιάνους για να ζούμε κατά φύσιν. Όσον αφορά την ερώτηση του γκάλοπ ναι καλά κανεις και κανεις ερώτηση, αλλα και η απάντηση δεν σημαίνει ότι είναι αντικειμενική και δεν πρόκειται περί πλασματικής συσχέτισης. Όσοι ξέρουν από επιδημιολογία και στατιστικές μελέτες καταλαβαίνουν τι λέω.
boubou Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Ας ξεκαθαρίσουμε ένα-δυο πράγματα, γιατί φαίνεται ότι οι χριστιανοί δε διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τα πιο γελοία των επιχειρημάτων. Ο χριστιανισμός είναι θρησκεία. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Ο χριστιανισμός είναι κώδικας ηθικών αξιών και φιλοσοφική σχολή. Τίποτα περισσότερο σημαίνει ότι δεν έχει καμία αρμοδιότητα να προσπαθεί να πάρει το ρόλο της επιστήμης. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να το κάνει ως και σήμερα. Τότε ήταν ο Γαλιλαίος, τώρα είναι η εξέλιξη, το CERN, κλπ. Δεν έχει σφαγές, θα μου πείτε. Ναι, δεν έχει σφαγές, αλλά επειδή το attitude παραμένει στις γραμμές του "δεν ξεχωρίζω τι με παίρνει να λεώ και τι όχι", το μόνο που εμποδίζει την πιθανότητα να μας γύριζε η εκκλησία στο μεσαιώνα είναι ότι έχει σαφώς λιγότερη δύναμη και δεν έχει στην εξουσία το ρόλο που είχε τότε. Τίποτα λιγότερο σημαίνει ότι, όταν κάποιος σου λέει πως οι θρησκείες (άρα και ο χριστιανισμός) είναι κάτι κακό, δεν είναι σωστό επιχείρημα να του πεις κλαψιάρικα "κακό είναι να αγαπάς τον πλησίον σου;". Οι ηθικές αξίες του χριστιανισμού περιέχονται σε αυτόν, δεν ταυτίζονται με αυτόν. Ο χριστιανισμός είναι ολόκληρη κοσμοθεωρία, όχι μόνο ηθικές αξίες. Βέβαια, όταν ο συνομιλητής σας, σας φτάνει στο σημείο να ντρέπεστε για το τι είναι η θρησκεία σας, φαντάζομαι ότι τότε είναι πολύ ελκυστικό να παίξετε το χαρτί του "αγάπα τον πλησίον σου" και να αγνοήσετε τα υπόλοιπα που τον καλείτε να κάνει. Ενω τα επιχειρηματα των αθεων ειναι σοβαρα και τεκμηριωμενα ε? Οι μονιμες αναφορες σε γεγονοτα που συνεβησαν 1000 χρονια πριν + σε συνθηκες που κανεις μας δεν γνωριζει η' ειναι σε θεση να μιλησει γιαυτες. Γιατι οτι ξερεις κ για τοτε απο βιβλια το εχεις μαθει ή οχι? Βασικος κανονας για οποιον θελει να μιλησει υπευθυνα για ενα θεμα εχοντας επιχειρηματολογια κ ενδιαφερον για κοινωνικη μαθηση ειναι να θετει κ τις δυο οψεις του νομισματος στο τραπεζι κ να συζητιουνται οχι μονο τα μειονεκτηματα αλλα κ τα πλεονεκτηματα καθε θεματος, δε νομιζεις? Νομιζω οτι αυτο λεγεται πολιτισμος. Αφου εχει τοσο λιγη δυναμη κ εξουσια γιατι το κανετε τετοιο θεμα? Γιατι ασχολειστε τοσο κ προσπαθειτε να αποδειξετε την ψευτια του? Ειναι μια θρησκεια οπως εκατομμυρια αλλες κ στην τελικη τι το ιδιαιτερο εχει και σας ενοχλει μονο αυτη? Ειναι ''κατι περισσοτερο'' απο τον μωαμεθανισμο η' την σαϊντολογια? Κ οπως ανεφερα παραπανω οταν καποιος εχει σκοπους παραπλανησης κ εσκεμμενα παραμελει να αναφερει κ τις δυο οψεις του νομισματος καποιος χρειαζεται να του αναφερει κ την αλλη πλευρα. Οσο για το ''κλαψιαρικα'' νομιζω ειναι ξεκαθαρο ποιος κλαψουριζει καιρο τωρα για το ποσο καταπιεση αισθανεται κ τι κακο του εχει κανει η θρησκεια που λεγεται χριστιανισμος καθως κ ο παπας στο βατοπεδιο που ''λοξοδρομει'' κ του δημιουργει ψυχολογικα τραυματα! Προς ενημερωση σου χρειαζονται πολλα περισσοτερα απο τις ''αποψεις'' καποιων ατόμων σε ενα forum -χωρις επιχειρηματολογια κ αντικειμενικοτητα- για να μας κανουν να ντραπουμε για τη θρησκεια μας. Κανεις δεν καλεσε κανεναν σας να κανει κατι με το ζορι, αυτο δεν λετε να καταλαβετε. Αντιθετα απο εσας........
teo64x Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Είπα κάτι πολύ παράλογο και χουντοβασιλικό Ο άλλος βγαίνει και λέει δε γουστάρω εικόνα στο σχολείο δε γουστάρω να γιορτάζουν ανάσταση δε γουστάρω να έρχεται άγιο φως και του λέω να προσπαθήσει να αλλάξει τους νόμους ή αν δεν μπορεί και δεν αντέχει άλλο να πάει αλλού Μεγάλος παραλογισμός Ότι ναναι ο καθένας Πες τώρα και κάτι έξυπνο. Γιατί να υπάρχει εικόνα στο σχολείο; Αυτό είναι προπαγάνδα ενός ολόκληρου τρόπου σκέψης (και όχι απλά του "αγάπα τον πλησίον σου", τα είπαμε αυτά). Γιατί να έρχεται το Άγιο Φως με τα έξοδα που έρχεται; Έχουμε λύσει το πρόβλημα της φτώχειας, της ανεργίας και τα λοιπά στη χώρα μας για να μεταφέρουμε με πρωθυπουργικές τιμές μια φλόγα; Όχι, πολύ προοδευτικό αυτό που είπες. Αντιθετα απο εσας........ Υπέροχο μακροσκελές ποστ χωρίς νόημα. Σε ό,τι αφορά τα επιχείρηματα, έχω αναλύσει εκτενέστατα σε άλλο thread για ποιο λόγο δε στέκει φιλοσοφικά ο χριστιανισμός, εξετάζοντας μόνο μία συγκεκριμένη (αλλά πολύ σημαντική για την ορθότητά) του πτυχή - και μάλιστα, χωρίς αυτή να έχει να κάνει με σφαγές χιλιάδες χρόνια πριν. Επομένως, ατυχέστατο (για να το θέσω πολύ ευγενικά) το ποστ σου περί έλλειψης επιχειρημάτων των άθεων, κλπ κλπ (τουλάχιστον όταν έχεις κάνει εμένα quote).
Ptolemy Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 @ @@sos@@Απλά ΛΟΛ. Ο Ptolemy δίνει σαν πειστήριο του γεγονότος της πνευματικης πρόοδου των αρχαίων Ελλήνων την έλλειψη πίστης στη μεταθάνατο ζωή και επιβράβευση. Δίνω λοιπόν απάντηση με δυο σκέλη για να καταδείξω την ανυπαρξία αρνητικής ή θετικής συσχέτισης μεταξύ προόδου και θρησκευτικότητας: Αρχικά λοιπόν λέω ότι βάσει της Ελληνικής Μυθολογίας που, καλά να είναι ο Ι.Θ. Κακρίδης, είμαι αρκετά καλός της γνώστης, οι Έλληνες πίστευαν στη μετα θάνατο ζωή και επιβράβευση. Καταρρίπτω λοιπόν την αρχαιοελληνική κοινωνία όπως μας την περιγράφει ο φίλος. Επιπλέον πιάνω το θέμα και απο μια άλλη οπτική γωνία και αναφέρω το εξής απλό. Για σταθείτε ρε μάγκες. Ένας περίδρομος πόλεις κράτη που (κατα τον Ptolemi και το κείμενο που παρέθεσε) ήταν τίγκα στους "ότι φάμε και ότι πιούμε σήμερα μάγκες, όταν πεθάνουμε όλοι τάλε κουάλε θα είμαστε" γιατί μόνο ελάχιστες παρουσιάσαν πρόοδο; Εφόσον η θρησκευτική αντίληψη των αρχαίων Ελλήνων ήταν περίπου η ίδια σε όλες τις πόλεις κράτη προς τι η διαφοροποίηση; Προφανώς(νόμιζα αλλά φευ) για να καταδείξω ότι ο Χρυσός Αιώνας συντελέστηκε για άλλους λόγους άσχετους με την ύπαρξη θρησκείας. Που είναι το πισωγύρισμα; Εσείς λέτε ότι η Χριστιανική Παράδοση ήταν τροχοπέδη, Τι λέω εγώ σε όλα μου τα μυνήματα; Άσχετο το ένα με το άλλο. Ακριβώς επειδή ξέρω θα ήθελα να τον απομονώσεις σε κάποια μου φράση. Έλα μη φοβάσαι. Τι μια φορά να πιαστείς κουτός, τι δυο, τι τρεις. Τσάμπα είναι. Σχετικά με το πρώτο κομμάτι ,πρέπει να ξεκαθαρίσουμε οτι όταν λέμε για τον αρχαιελληνικό κόσμο και την άνθηση των πνεύματος των Ελλήνων εννοούμε σαφώς την περίοδο όπου άρχισαν να εγκαθιδρύονται οι πρώτες μορφές δημοκρατίας σε διάφορες πόλεις και την οριστική εγκατάσταση της με την μεταρρύθμιση του Κλεισθένη το 504 πχ φυσικά στην Αθήνα. Για να καταλήξουν εκεί βέβαια χρειάστηκε μια περίοδος τριών αιώνων στην οποία οι ιδέες της δημοκρατίας και της δημιουργίας νόμων άμεσα απο τους ανθρώπους και εν γνώση τους κι οχι από τους θεούς, δημιούργησε αυτή το σχίσμα στη σκέψη που οδήγησε με τη σειρά του στην ελυθερία του νού ώστε να μπορέσει να εκφραστεί όπως νομίζει.Ηδη ο Ησίοδος απο τον 7ο αιώνα πχ ξεκινάει τα κείμενα του γράφοντας οτι "..οι Ελληνες πιστεύουν ενα σωρό βλακείες..." εννοώντας την μυθολογία τους. Ετσι λοιπόν σιγά σιγά οι Ελληνες δεν πιστεύουν στους μύθους για να φτάσουμε στον Ηρόδοτο 2 αιώνες μετά για να γραφτεί για πρώτη φορά ΙΣΤΟΡΙΑ. Γιατί; Γιατί όπως λέει και ο Καστοριάδης " ...η ιστορία διώχνει τη λήθη...". Δηλαδή αν δεν έγραφαν οι Ελληνες ιστορία με βάση πιο επιστημονικές μεθόδους( διασταύρωση στοιχείων,τοπογραφία κλπ) ο Λεωνίδας θα ήταν ένας υπεράνθρωπος με δυο μέτρα ύψος όπου μόνος θα πολεμούσε τους Πέρσες και ο Αλέξανδρος ο γιός του Δια που με ένα άλμα του θα πέρναγε πάνω απο την Περσέπολη (όπως περιγράφονται οι ήρωες του Ομήρου). Το ότι δεν πίστευαν στην μετά θάνατο ζωή φαίνεται ακόμα και απο τον Ομηρο όπου ο Οδυσσέας κατεβαίνοντας στον Αδη λέει οτι οι "..οι ψυχές είναι άδειες χωρίς βούληση και συνείδηση..." ή στην Ιλιάδα λέει ο Ποσειδώνας "..αυτό το βασίλειο που μου έλαχε να κληρονομήσω.." που δείχνει οτι οι Ελληνες δεν πίστευαν οτι οι θεοί έφτιαξαν τον κόσμο. Αυτά όμως δεν μπορούσαν σίγουρα να γίνουν σε ένα κλίμα όπου θα βασίλευε ο φόβος και η κρίση κάποιου θεού για το τι έκανες στη ζωή σου. Σίγουρα βέβαια η δημοκρατία και η ελυθερία στη σκέψη και στο λόγο δεν φέρνει μόνο τα καλά της αλλά έχει και τις σκοτεινές της πλευρές τα Γκούλαγκ, το Αουσβιτς(με εκλογές βγήκε ο Χίτλερ) ή ακόμα και στη Γαλλική Επανάσταση η περίοδος της Τρομοκρατίας. Για το δεύτερο μέρος σχετικά με την πρόοδο μόνο των Αθηνών, δεν είναι έτσι αν σκεφτείς οτι ο Παρμενίδης έζησε στην Κάτω Ιταλία, ο Ηράκλειτος στη Εφεσσο, ο Πυθαγόρας στη Σάμο, ο Ξενοφάνης στη Μ.Ασία, ο Ιπποκράτης στην Κω, ο Αριστοτέλης σχεδόν παντού,ο Ηρόδοτος στην Αλλικαρνασό ακόμα και ο Ευριπίδης στη Σαλαμίνα. Σίγουρα η Αθήνα ήταν κάτι σαν κέντρο,μια που είχε και την πιο ολοκληρωμένη δημοκρατία απο τις άλλες πόλεις, αλλά ήδη απο την εποχή του Αλεξάνδρου και μετά όπου επιστρέφουμε σε μορφή βασιλείας η ολιγαρχίας σταματά η δημιουργία και με εξαιρέσεις συνεχίζεται σε πόλεις όπου υπήρχε κάπως πιο χαλαρός βασιλιάς πχ Αλεξάνδρεια.
tacticalcube138 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Ενω τα επιχειρηματα των αθεων ειναι σοβαρα και τεκμηριωμενα ε? Οι μονιμες αναφορες σε γεγονοτα που συνεβησαν 1000 χρονια πριν + σε συνθηκες που κανεις μας δεν γνωριζει η' ειναι σε θεση να μιλησει γιαυτες. Γιατι οτι ξερεις κ για τοτε απο βιβλια το εχεις μαθει ή οχι? Βασικος κανονας για οποιον θελει να μιλησει υπευθυνα για ενα θεμα εχοντας επιχειρηματολογια κ ενδιαφερον για κοινωνικη μαθηση ειναι να θετει κ τις δυο οψεις του νομισματος στο τραπεζι κ να συζητιουνται οχι μονο τα μειονεκτηματα αλλα κ τα πλεονεκτηματα καθε θεματος, δε νομιζεις? Νομιζω οτι αυτο λεγεται πολιτισμος. Αφου εχει τοσο λιγη δυναμη κ εξουσια γιατι το κανετε τετοιο θεμα? Γιατι ασχολειστε τοσο κ προσπαθειτε να αποδειξετε την ψευτια του? Ειναι μια θρησκεια οπως εκατομμυρια αλλες κ στην τελικη τι το ιδιαιτερο εχει και σας ενοχλει μονο αυτη? Ειναι ''κατι περισσοτερο'' απο τον μωαμεθανισμο η' την σαϊντολογια? Αν πιστεύεις αυτά που λες γιατί ρωτάς; Εμείς θα αποδείξουμε την ορθότητα των δικών σου πιστεύω; Δυο ερωτήσεις που χρήζουν άμεσης απάντησης.. Αντί να αναπαράγετε εδώ μέσα τα κοπροεπιχειρηματα των ρασοφόρων που εμφανίζονται στα κανάλια και του απολογητή και της ορθοδοκης ομάδας δογματικής "ερευνας" δεν ανοίγετε κάνα βιβλίο μπας και ξεστραβωθείτε. Είστε και ανιστόρητοι, κάνετε την ιστορία λάστιχο, όπως και τον θεo σας τον έχετε κάνει λάστιχο. Και όταν δεν σας παίρνει, ξαφνικά παθαίνετε κρίση αμφιβολιτιδας.
dark Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 . Γιατί να έρχεται το Άγιο Φως με τα έξοδα που έρχεται; Έχουμε λύσει το πρόβλημα της φτώχειας, της ανεργίας και τα λοιπά στη χώρα μας για να μεταφέρουμε με πρωθυπουργικές τιμές μια φλόγα; Όχι, πολύ προοδευτικό αυτό που είπες. Ελληνικά καταλαβαίνεις ????????????????????? "του λέω να προσπαθήσει να αλλάξει τους νόμους " Προσπάθησε μέσω του κόμματος σου να ψηφιστεί η κατάργηση όλων των εορτών κλπ Πως αλλιώς να γίνει ? θες να το κάνουμε δια της βίας του τσαμπουκά του σπασίματος ?
boubou Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Πες τώρα και κάτι έξυπνο. Γιατί να υπάρχει εικόνα στο σχολείο; Αυτό είναι προπαγάνδα ενός ολόκληρου τρόπου σκέψης (και όχι απλά του "αγάπα τον πλησίον σου", τα είπαμε αυτά). Γιατί να έρχεται το Άγιο Φως με τα έξοδα που έρχεται; Έχουμε λύσει το πρόβλημα της φτώχειας, της ανεργίας και τα λοιπά στη χώρα μας για να μεταφέρουμε με πρωθυπουργικές τιμές μια φλόγα; Όχι, πολύ προοδευτικό αυτό που είπες. Υπέροχο μακροσκελές ποστ χωρίς νόημα. Σε ό,τι αφορά τα επιχείρηματα, έχω αναλύσει εκτενέστατα σε άλλο thread για ποιο λόγο δε στέκει φιλοσοφικά ο χριστιανισμός, εξετάζοντας μόνο μία συγκεκριμένη (αλλά πολύ σημαντική για την ορθότητά) του πτυχή - και μάλιστα, χωρίς αυτή να έχει να κάνει με σφαγές χιλιάδες χρόνια πριν. Επομένως, ατυχέστατο (για να το θέσω πολύ ευγενικά) το ποστ σου περί έλλειψης επιχειρημάτων των άθεων, κλπ κλπ (τουλάχιστον όταν έχεις κάνει εμένα quote). Με ικανοποιεί αφάνταστα οτι το μόνο που έχεις να σχολιάσεις απο το post μου είναι (ξεκάθαρα ανταγωνιστικά) το ποιος είναι ο καλύτερος σε επιχειρήματα. Ευχαριστώ! Μαλλον δεν ειμαι εγω που εχω χασει το νοημα....... Οσο για τη φτωχεια την ανεργια κ ολα τα αλλα δεινα που ζουμε νομιζω δεν ευθυνεται η μεταφορα μιας φλογας μια φορα το χρονο ε? αλλα οι παχυλοι μισθοι, οι μεταφορες με λιμουζινες κ συνοδιες κ οι υπεξαιρεσεις των ιδιων κ ιδιων που επιλεγεις καθε φορα να σε κυβερνουν! Επομενως μαλλον το επιχειρημα σου αυτο ηταν ατυχεστατο θα ελεγα (απολυτα ευγενικα παντα).
tacticalcube138 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Ελληνικά καταλαβαίνεις ????????????????????? "του λέω να προσπαθήσει να αλλάξει τους νόμους " Προσπάθησε μέσω του κόματος σου να ψηφιστεί η κατάργηση όλων των εορτών κλπ Πως αλλιώς να γίνει ? θες να το κάνουμε δια της βίας του τσαμπουκά του σπασίματος ? Μην ανησυχείς, δεν είναι ανάγκη να καταργηθούν οι γιορτές για να μην έρχεται το φως. Απλά θα καταργηθούν τα δεκανίκια του κράτους προς την εκκλησια, οικονομικά και ευνοϊκές ρυθμίσεις.
Praetorianos Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 δε γουστάρω να γιορτάζουν ανάσταση δε γουστάρω να έρχεται άγιο φως [...] Αυτά είναι δικές σου εφευρέσεις και δεν τα είπα ποτέ. Σε αντίθεση με τους πιστούς δεν έχω διάθεση να θίξω τον τρόπο με τον οποίο εκφράζονται, ας κάνουν ότι θέλουν. Απλά θέλω να μην επηρεάζουν την ζωή μου όπως εγώ δεν επηρεάζω την δική τους. Μπήκε ποτέ κανείς στην εκκλησία με μπλούζα παρόμοια με του ShortTrader ή με ανάποδους σταυρούς? Πήγε κανείς εκεί που ψάλλουν να αναρτήσει πανό ότι αυτά που γράφουν οι γραφές είναι π@π@ρι3ς και να απαγορεύσει την είσοδο στην εκκλησία όπως κάνουν οι πιστοί στα θέατρα? Για να βλέπουμε και ποιος παρεμβαίνει στην ζωή ποιου... Ενω τα επιχειρηματα των αθεων ειναι σοβαρα και τεκμηριωμενα ε? Οου γιες. Ψάξε τα επιχειρήματα του teo64x σε άλλο thread και τα αντίστοιχα αντεπιχειρήματα και μετά έλα να ξαναμιλήσουμε. Οι μονιμες αναφορες σε γεγονοτα που συνεβησαν 1000 χρονια πριν + σε συνθηκες που κανεις μας δεν γνωριζει η' ειναι σε θεση να μιλησει γιαυτες. Μήπως θυμάσαι το θέμα με τις ταυτότητες? Την αναγκαστική κατήχηση θρησκευτικών στα σχολεία? Τα συλλαλητήρια πιστών έξω από κινηματογράφους και θέατρα και τον πολιτισμένο τρόπο που επέδειξαν όταν απέτρεπαν την είσοδο? Την άρνηση ταφής αν δεν είσαι χριστιανός? Πόσα χρόνια έχουν περάσει για πες μου... Γιατι οτι ξερεις κ για τοτε απο βιβλια το εχεις μαθει ή οχι? ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ βιβλία. Όχι μυθιστορήματα, όχι φαντασιώσεις, όχι ανακρίβειες. Βασικος κανονας για οποιον θελει να μιλησει υπευθυνα για ενα θεμα εχοντας επιχειρηματολογια κ ενδιαφερον για κοινωνικη μαθηση ειναι να θετει κ τις δυο οψεις του νομισματος στο τραπεζι κ να συζητιουνται οχι μονο τα μειονεκτηματα αλλα κ τα πλεονεκτηματα καθε θεματος, δε νομιζεις? Νομιζω οτι αυτο λεγεται πολιτισμος. Ξεκίνα. Όχι όμως πάλι το "αγάπα τον πλησίον σου". Το εμπεδώσαμε και δεν πείθει.
teo64x Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Δημοσ. 24 Απριλίου 2009 Με ικανοποιεί αφάνταστα οτι το μόνο που έχεις να σχολιάσεις απο το post μου είναι (ξεκάθαρα ανταγωνιστικά) το ποιος είναι ο καλύτερος σε επιχειρήματα. Ευχαριστώ!Μαλλον δεν ειμαι εγω που εχω χασει το νοημα....... Οσο για τη φτωχεια την ανεργια κ ολα τα αλλα δεινα που ζουμε νομιζω δεν ευθυνεται η μεταφορα μιας φλογας μια φορα το χρονο ε? αλλα οι παχυλοι μισθοι, οι μεταφορες με λιμουζινες κ συνοδιες κ οι υπεξαιρεσεις των ιδιων κ ιδιων που επιλεγεις καθε φορα να σε κυβερνουν! Επομενως μαλλον το επιχειρημα σου αυτο ηταν ατυχεστατο θα ελεγα (απολυτα ευγενικα παντα). Σε ικανοποιεί αφάνταστα γιατί μάλλον δεν καταλαβαίνεις ότι αν είμαι καλύτερος σε επιχειρήματα, είναι πολύ πιθανότερο να έχω δίκιο. Δεν πειράζει, κακό για σένα και για τη ζωή σου στο μέλλον το να μην καταλαβαίνεις. Η μεταφορά μιας φλόγας το χρόνο δεν είναι ο λόγος. Η γενικότερη σχέση κράτους και εκκλησίας, όμως είναι σοβαρός λόγος. Η θέση του κλήρου σ' αυτό που λέμε πυραμίδα του καπιταλιστικού συστήματος, είναι σοβαρός λόγος. Η θέση τους αυτή, είναι και ο λόγος ύπαρξης και κάθε προσπάθεια ιδεολογικής επιβολής τους. Επομένως, το επιχείρημά μου δεν ήταν "ατυχέστατο", ήταν hint. Υ.Γ.: Επειδή τώρα έπεσε το μάτι μου σε προαναφερθέν μαργαριτάρι, εγώ θα έστελνα τα παιδιά μου πολύ πιο ευχαρίστως σε έναν άθεο και μόνο αν δεν είχα επιλογή θα τα έστελνα σε χριστιανό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.