KAMMENOS_A.E. Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Ρε συ poulinos... α.αν δεν θες να κλεισεις το νατ και αμα δεν εχεις αναγκη καποιος πχ mail server να βγαινει με πραγματικη για ναμην θεωρηθει spam τοτε ποιος ο λογος να παρεις πραγματικο δικτυο.οποιος ξερει το σεταρει και κλεινει τα περιττα με firewall. Αν "καρφώσω" τις πραγματικές ip έτσι απλά προϋποθέτει ότι θα πρέπει να υπάρχει firewall μπροστά, ότι παύει να υπάρχει επικοινωνία των PC του εσωτερικού δικτύου με τους servers σε επίπεδο LAN, καταργείται το NAT οπότε υπάρχει πρόβλημα στο να βγαίνουν τα PC στο internet, πιθανόν να χρειαστείς και 2ο firewall για προστασία του LAN, και για πολλούς άλλους λόγους ακόμα που δεν αξίζει τώρα να αναφέρω... β.ναι δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις ατομο να σου πει για πραγματικο δικτυο ειδικα το low level support και κατα καποιο τροπο ισχυει πηρες πραγματικο δικτυο αρα ξερεις να το στηνεις.και δεν θα διαφωνησω και πολυ με το suppport παρολο που βριζω τρελα τον οτε για ενα λογο.δεν νοειται να παιρνεις πραγματικο δικτυο και να μην ξερεις τι ειναι και πως στηνεται και να το παιζεις και It σε ετερεια.επειδη το εχω δει με τα ιδια μου τα ματια ατομο που πηγε να στησει mail server me fake Ip και μετα ελεγε γιατι δεν παιζει διοτι δεν ηξερε τι σημαινουν ολα τα παραπανω ε τοτε αυτο που θα του ελεγα αμα μπορουσα ειναι αλλαξε δουλεια και ασχολησου με κηπουρικη Πριν σου μιλήσω για την αντιμετώπιση του Help Desk της OTENet, να σου ξεκαθαρίσω ότι είμαι κάτοχος CCNA, έχω δουλέψει σε αρκετές μεγάλες εταιρείες πληροφορικής, γνωρίζω τη θεωρία περί δικτύων όπως και γνωρίζω κάποια πράγματα για το πως λειτουργεί το help desk των παρόχων σε χώρες του εξωτερικού. Θεωρώ απαράδεκτο να πουλάει η OTENet το πακέτο OnDSL Office + Router + 16 IP Block και εγώ να τα αγοράζω ως εταιρικός πελάτης (εννοείται πληρώνοντας παραπάνω) και να μην έχω support. Δεν νοείται να παίρνω τηλέφωνω και να ρωτάω βασικά πράγματα για τις επιλογές στο Setup του router να μου λένε: "Κοίταξε το manual..." (το διάβασα ρε μεγάλε, δεν γράφει κάτι, γι'αυτό σε παίρνω τηλ) όπως επίσης "Γιατί δεν κοιτάτε σε κάποιο forum μήπως έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα με εσάς;;" (έλα! πως δεν το σκέφτηκα; o poulinos στο insomnia μου λέει να "καρφώσω" τις IPs, λες;;;; ) ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΣΤΟ HELP DESK, ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΩΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ROUTER ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ! ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ!! Καταλαβαίνω φυσικά ότι δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει το help desk όλες τις ρυθμίσεις στα setup όλων των routers. Στο εξωτερικό όμως, σε παρόμοια κατάσταση, θα σου έλεγαν ότι δεν γνωρίζουν την απάντηση και θα σου ζητούσαν ένα μικρό χρονικό διάστημα για να εξομοιώσουν το πρόβλημα!!
poulinos Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Δημοσ. 15 Μαΐου 2009 Ρε συ poulinos...Αν "καρφώσω" τις πραγματικές ip έτσι απλά προϋποθέτει ότι θα πρέπει να υπάρχει firewall μπροστά, ότι παύει να υπάρχει επικοινωνία των PC του εσωτερικού δικτύου με τους servers σε επίπεδο LAN, καταργείται το NAT οπότε υπάρχει πρόβλημα στο να βγαίνουν τα PC στο internet, πιθανόν να χρειαστείς και 2ο firewall για προστασία του LAN, και για πολλούς άλλους λόγους ακόμα που δεν αξίζει τώρα να αναφέρω... Πριν σου μιλήσω για την αντιμετώπιση του Help Desk της OTENet, να σου ξεκαθαρίσω ότι είμαι κάτοχος CCNA, έχω δουλέψει σε αρκετές μεγάλες εταιρείες πληροφορικής, γνωρίζω τη θεωρία περί δικτύων όπως και γνωρίζω κάποια πράγματα για το πως λειτουργεί το help desk των παρόχων σε χώρες του εξωτερικού. Θεωρώ απαράδεκτο να πουλάει η OTENet το πακέτο OnDSL Office + Router + 16 IP Block και εγώ να τα αγοράζω ως εταιρικός πελάτης (εννοείται πληρώνοντας παραπάνω) και να μην έχω support. Δεν νοείται να παίρνω τηλέφωνω και να ρωτάω βασικά πράγματα για τις επιλογές στο Setup του router να μου λένε: "Κοίταξε το manual..." (το διάβασα ρε μεγάλε, δεν γράφει κάτι, γι'αυτό σε παίρνω τηλ) όπως επίσης "Γιατί δεν κοιτάτε σε κάποιο forum μήπως έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα με εσάς;;" (έλα! πως δεν το σκέφτηκα; o poulinos στο insomnia μου λέει να "καρφώσω" τις IPs, λες;;;; ) ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΣΤΟ HELP DESK, ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛ ΩΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ROUTER ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ! ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ!! Καταλαβαίνω φυσικά ότι δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει το help desk όλες τις ρυθμίσεις στα setup όλων των routers. Στο εξωτερικό όμως, σε παρόμοια κατάσταση, θα σου έλεγαν ότι δεν γνωρίζουν την απάντηση και θα σου ζητούσαν ένα μικρό χρονικό διάστημα για να εξομοιώσουν το πρόβλημα!! α.οπως το ειπες ακριβως.στο εξωτερικο οχι στην ελλαδα/ναι με firewall απο πισω ελεγα για να κλεινεις ολα τα περιττα.hardware firewall.με cisco ξερω οτι γινετε να βγαλεις pc και διαμεσω nat αλλα και απευθειας οποτε να μην χριαζεται ολα τα pc να παρουν real ip.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.