ikaruga24 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Να πω παντως φιλε washcloud οτι οι εμπειριες του καθενα μας διαμορφωνουν και την ιδεολογικα μας, μειωπικη ή οχι. Αυτη ειναι η -αληθεια-. Τα περιστατικα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ και ειναι αρκετα πολλα για να εχει να κανει τον κοσμο να φοβαται. Μην ξεχνας οτι ο ξενοφερτος φοβος ειναι 10 φορες χειροτερος απο τον "ντοπιο" γιατι τον "ντοπιο" τον καταλαβαινεις, ειναι "δικος μας" και μπορεις να μπεις στο μυαλο του και σκεπτικο του. Εναν "πακιστανο" οσο και να προσπαθεις να μπεις στο δικο του μυαλο απλα δεν μπορεις και αυτη ειναι και αιτια της ξενοφοβιας σε συνδιασμο με τα οχι λιγα που συμβαινουν. Γιατι πρεπει να το πουμε και αυτο, 1 φορα αρκει να γινει το κακο για να αλλαξει εντελως το μυαλο του καθε ενα απο εμας. Ρωτα εδω τον γειτονα μου (εισογειο) τι ελεγε πριν του ανοιξουν το σπιτι και το κεφαλι μαζι. "Ελα μωρε ανθρωπο ειναι και αυτοι". Δεν αντιλεγω αλλα η περιοχη που μενουμε το μεγαλυτερο (μακραν) ποσοστο εγγληματικοτητας και φασαριων και βεντετας το κατεχουν οι (λαθρο)μεταναστες. Εχω συναντησει εξοχους ανθρωπους, πακιστανους, αλβανους, γεωργιανους κτλ και απο τη δουλεια μου και απο εδω που μενω ομως δεν γινεται να μην λεω τα πραγματα με το ονομα τους οταν συμβαινουν (και συμβαινουν σε καθημερινη βαση) τετοια σκηνικα. Εγω μπορει να εχω μια ντεμι οψη της ολης καταστασης. Ουτε ακροαριστερη, ουτε ακροδεξια, καπου στη μεση. Ειμαι ρατσισταρος με τους "κακους" ανθρωπους (ντοπιους και μη). Αλλοι ομως δεν θα το δουν ετσι γιατι οπως ειπα παραπανω τα μεγαλυτερα και περισσοτερα προβληματα τα κανουν οι (λαθρο)μεταναστες. Για να μην παρεξηγηθω να πω οτι δεν μιλαω για ολοκληρη την Ελλαδα (αν και γυρναω παντου λογο δουλειας) αλλα κυριως για το κομματι δυτικη Θεσσαλονικη (εκτος Συκιες και Πολιχνης). Οποιος ειναι απο εδω και κυκλοφορει, ειδικα το βραδυ, ξερει ακριβως για τι μιλαω.
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 ikaruga24, άσχετα με το τί (γουστάρουν να)νομίζουν διάφοροι (στο φόρουμ), ούτε πιτσιρίκι είμαι, ούτε ο μπαμπάς με ταΐζει, ούτε σε χρυσό κλουβί ζω, ούτε γράφω για να πουλήσω πληκτρολογιακή ωραιάδα - συνεπώς γράφω συνειδητότατα, και ξέρω πολύ καλά τί συμβαίνει. Και αυτό που συμβαίνει δε δικιολογεί ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ του τύπου "δε μπορούμε να αφήσουμε όλους τους πεινασμένους να έρθουν εδώ/να τους θρέψουμε εμείς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΑΣ" ή "έλα μαζί μου να σου δείξω Πακιστανό ΜΗ-ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ". Ποτέ δεν υποστήριξα ότι η εγκληματικότητα δεν έχει ανέβει με την παρουσία λαθρο-και μη-μεταναστών, ποτέ δεν υποστήριξα στηθείτε να τους περιμένετε και σαν καλοί χριστιανοί να γυρίσετε και το άλλο κωλομάγουλο, ποτέ δεν υποστήριξα ν' αφήσετε τα σύνορα αφύλακτα, ποτέ δεν υποστήριξα με το που θα σκάσει λαθρομετανάστης να περνάει από το ΑΤ της περιοχής να λάβει 1000 γιούρο έτσι επειδή μας προτίμησε και μας τίμησε, ποτέ δεν υποστήριξα στοιβάχτε τους σε κλουβιά. Η ξενοφοβία και να υπάρχει, πρέπει να τη σεβαστώ; Αρρώστια είναι, και κάποτε έτυχε προσωπικά να φάω παραλίγο γλάστρα στο κεφάλι από μπαλκόνι, επειδή γυάλισα σε κάποια γι' "Αλβανός" (οι λεπτομέρεις δεν έχουν σημασία). Αυτό που καίει, με καίει, και θα έπρεπε να καίει πολλούς γραψαρχίδες νομίζω, είναι το πώς θα τους αντιμετωπίσεις ευθύς εξ' αρχής. Χαρακτηριστικό θεωρώ παράδειγμα φίλου Αλβανού, που λίγο καιρό μετά που τον πρωτογνώρισα, μου εκμυστηρεύτηκε ότι με κοίταγε με μισό μάτι, εξηγώντας το γιατί : είχε μάθει αλλιώς, και του φαινόταν περίεργη έλεγε (έως...ύποπτη), η στάση μου. Δοθέντος ότι μιλάμε για παιδί που σπούδαζε κτλ κτλ, φαντάσου πως αντιμετωπίζουν το θέμα οι όχι και τόσο πεφωτισμένοι Αλβανοπακιστανονεοζηλανδοί. Η πόλωση δε βοηθάει πουθενά, το μίσος φέρνει μίσος, και με τα πράγματα στα άκρα καταλήγουμε στα τουφέκια των Ιταλών προ δεκαετίας. Don't u think so?
Praetorianos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 pournaras, τί "λεφτά" έχεις την εντύπωση ότι χρειάζονται, για την δημιουργία κέντρων υποδοχής, βασική έως επιφανειακή περίθαλψη, και συσσίτια; Τα λεφτά που χρειάζονται γι' αυτά τα κέντρα υποδοχής σίγουρα είναι περισσότερα από τα λεφτά που χρειάζονται για την σωστή φύλαξη των συνόρων, αυτή την φύλαξη που θα ελέγχει τον κάθε Αμπντούλ και τον κάθε Χασάν όπως είπε κι ο Lucifer και θα εξασφαλίζει ότι μόνο (κατά το δυνατόν) οικογενειάρχες θα περνάνε τα σύνορα ή γενικά άνθρωποι που έρχονται για δουλειά και για καλύτερο μέλλον. Εφόσον όμως ούτε καν αυτά τα κεφάλαια δεν είναι δυνατόν να συγκεντρώσουμε, πως θα κάνουμε όλα τα παραπάνω κέντρα υποδοχής με τις παροχές και την περίθαλψη? Το θέμα είναι να προλαμβάνεις, όχι να τρέχεις να θεραπεύεις (αναποτελεσματικά τις περισσότερες φορές). Το ότι προβλέπονται "λεφτά" από την ΕΕ, ακριβώς για την συνδρομή των παραπάνω, το γνωρίζεις; Τα λεφτά που προβλέπονται από την ΕΕ φαντάζομαι ότι κινούνται στα ίδια επίπεδα για όλα τα κράτη μέλη λες και η Γαλλια-Γερμανία έχουν το ίδιο πρόβλημα με Ελλάδα. Λες και η ΕΕ δεν θα έπρεπε να μας πληρώνει κάτι παραπάνω ή έστω να μας βοηθάει να ελέγξουμε τα σύνορα μας που στο κάτω κάτω αποτελούν και σύνορα ΕΕ. Αντ' αυτού σου λέει βγάλτα πέρα μόνος σου, ό,τι περάσει πέρασε το ξεσκαρτάρισμα να γίνει εντός Ελλάδος. Και στην τελική δε νομίζω τα F16, τα Μirage, οι φρεγάτες ή οι διηπειρωτικοί μας να είναι μετρημένοι στα δάχτυλα (μιας και κινδυνεύουμε από γείτονες πάντα), ένα να πουλήσεις/να μην πάρεις, φτάνει (μη πω ότι και ΜΟΝΟ η μίζα από την πώληση φτάνει). Αυτό δεν είναι κάτι που λύνεται όμως, ούτε προσωπικά, το θεωρώ λύση. Εσύ θα πήγαινες να αράξεις σε μια χώρα που δεν θα είχε δουλειές μόνο και μόνο επειδή θα έπαιρνες άδεια παραμονής και δε θα σε τουλουμιάζανε στα τμήματα; Φυσικά. Όταν έρχεσαι από ένα Αφγανιστάν/Σομαλία/Αφρική και δεν ξέρω εγώ τι, φυσικά και θα πας σε μια άλλη χώρα μόνο και μόνο επειδή ξέρεις ότι δεν κινδυνεύεις να σκοτωθείς στα καλά καθούμενα, έχεις άσυλο και περισσότερες ελευθερίες. Χώρια τις πιθανότητες για δουλειά και για καλύτερο μέλλον που πάντα προκύπτουν. Άμα σε ΝΟΙΑΖΕΙ, άκρη θα βρεις. Αν από την άλλη ΔΕ σε νοιάζει, και επιχειρήματα (ου...) θα βρεις, και πρακτικές κόντρα. Ειλικρινά με νοιάζει πολύ. Δεν μου κάθεται καλά που πρέπει να αντικρούσω γραφόμενα δικά σου και πολλών άλλων που μιλάνε για ισότητα και μεταναστευτική πολιτική, ίσες ευκαιρίες κα. Έχει τύχει επίσης όλοι οι (λαθρο)μετάναστες που έχω γνωρίσει να είναι και γαμώ τα παιδιά και να έχω ακούσει ιστορίες για το πως ήρθαν που ούτε να τις φανταστώ δεν μπορούσα από παιδιά μικρότερα από μένα. Και πάλι όμως δεν έχω δει (ή αν από δικό μου λάθος παρέβλεψα ας μου το επισημάνει κάποιος) ένα post όπως το έκανε η @@sos@@. Aς γράψει ένας "όχι ρε βλ@κ@ Praetorianε, γίνεται, πάρε μέτρα: 1, αυτό 2 αυτό ,3 αυτό". Αλλά να είναι σοβαρά μέτρα, όχι πάλι φιλοσοφίες "ελευθερία για όλους, άσυλο για όλους, ας σταματήσουν οι μίζες, ας μας δώσουν λεφτά, ας βρέξει ο θεός παροχές." Σε όλα τα υπόλοιπα, κανείς άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν λέει να ψοφήσουν οι μετανάστες, να τους πετάξουμε στην θάλασσα, χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε εγκληματικότητα και διάφορα άλλα. Όμως οι λύσεις δεν είναι τόσο εύκολες όσο σε αυτό το thread αφήνει να διαφανεί, μιλώντας για την Ελλάδα μόνη της, χωρίς να το αναγάγουμε σε μια γενικότερη παγκόσμια αλλαγή στάσης. Σήμερα, στην κατάσταση που είμαστε, με τα λεφτά, τις γειτονικές σχέσεις και την γεωπολιτική θέση που βρισκόμαστε το άσυλο για όλους ή το δωρεάν περίθαλψη/παροχή στέγης-στέγασης δεν γίνεται. Μόνο βήματα βελτίωσης, μικρά όμως.
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 ...ρε βλάκα Praetorianε, αρρώστια υπάρχει, και δεν είναι ούτε οι μετανάστες, ούτε αυτές που κουβαλάνε καν. Η αρρώστια ξεκινάει όπως είπα από που θα το δεις ευθύς εξ' αρχής, και για 'μενα αυτό είναι το θέμα εδώ. Αν επίσης είχα προσωπικά, λύσεις 100% αποδεκτές/εφαρμόσιμες/αποτελεσματικές, δε θα καθόμουν να τις γράφω στο ινσόμνια μόνο. Θα περνούσα κι απ' τη Βουλή. Τόσο μου κόβει, τόσο μου φτάνει, τόσος είμαι. Όποιος μπορεί γαι περισσότερα, μπράβο του κι ας το προχωρήσει. Κι όσον αφορά τις "φιλοσοφίες" που λες, τις μειώνεις κακώς, κάκιστα. Κάποιος πχ που η φιλοσοφία του ξεκινάει από το "ζούγκλα είμαστε, γι' αυτό να αμύνεσθε περί πάρτης", και 150% βιώσιμες λύσεις να του δώσεις, ΠΑΛΙ στα παπάρια του θα σε γράψει (να αναλύσω πόσο "χρήσιμη" είναι η "φιλοσοφία", για την γαλούχηση των συνειδήσεων των νέων ανθρώπων; = <18. Μπα. ) Αυτά μόνο, γιατί τα υπόλοιπα τα έχω ήδη σχολιάσει με άλλες αφορμές (περί του πόσο εφικτή είναι η στήριξη των μεταναστών κτλ), και γενικώς με τέτοιο σκεπτικό (που λέγαμε περί φιλοσοφίας) : Σήμερα, στην κατάσταση που είμαστε, με τα λεφτά, τις γειτονικές σχέσεις και την γεωπολιτική θέση που βρισκόμαστε το άσυλο για όλους ή το δωρεάν περίθαλψη/παροχή στέγης-στέγασης δεν γίνεται δεν βλέπω νόημα.
pournaras Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Κατσε μωρε wash γιατι επειδη ειμαι και μεγαλος μπορει να αρχιζω να ξεχναω κιολας... Δεν εγραψα πουθενα οτι δεν μπορει να βρει λεφτα η ελλαδα, εγραψα οτι ο καθε οργανισμος εκ του ασφαλους και χωρις να εχει την αναγκη να βρει λεφτα, μπορει να προτεινει οτι θελει. Απο κει και περα, σωστο αυτο που λες γα τους εξοπλισμους και για το πως μπορουμε να ειχαμε λεφτα, αλλα μηπως κοροιδευουμε τους εαυτους μας, οταν τοσα χρονια δεν μπορεσαμε να μειωσουμε τους εξοπλισμους και να βρουμε λεφτα για την υγεια, για την παιδεια, για δρομους κλπ, και θεωρεις εσυ τωρα οτι μπορουμε να παρουμε ενα F16 λιγοτερο ωστε με τα λεφτα αυτα να στηριξουμε τη μεταναστευτικη πολιτικη; Κατα τα λοιπα, θα το πω για μια ακομη φορα, το ποια ειναι η γνωμη μου για το ολο θεμα, και αν θεωρειται ρατσιστικη, τοτε ισως να ειμαι ρατσιστης και να μην το ξερω. Οσοι μπηκαν μπηκαν, επιθυμω και θελω ΟΛΟΙ αυτοι που μπηκαν, οπως σωστα αναφερεις, να αντιμετωπιστουν σαν ανθρωποι και οχι σαν ζωα, αλλα ως εκει. Το 'πα και σε προηγουμενο μηνυμα μου, το προβλημα δεν ειναι το μετα, αλλα το πριν. Το πριν τον δεις τον (κατα τον ισχυοντα νομο λαθρο)μεταναστη. Οταν με τον οποιοδηποτε τροπο φτασει εδω, τοτε ναι εισαι υποχρεωμενος να του φερθεις αναλογα, αλλα η προληψη που γραφει και ο praetorianos δεν ειναι η καλυτερη λυση; Η σωστη φυλαξη των συνορων δεν ειναι η καλυτερη λυση; Επισης πολυ ευκολα θα πηγαινα να αραξω σε μια αλλη χωρα οταν αυτη η χωρα θα ειναι δεκαδες επιπεδα παραπανω απο τη δικη μου. Για τον πακιστανο, το οτι ειναι ζωντανος και δεν φοβαται μην τον σφαξουν αυριο ειναι παραδεισος. Για μενα που αυτον τον "παραδεισο" τον βριζω ολη μερα, αν βρω μια αλλη χωρα που να ζησω καλυτερα, πιθανως και να παω, αλλα δεν ειναι τα ιδια μετρα και σταθμα, αλλο να σε κυνηγανε για τη ζωη σου, κι αλλο απλα να θες καποιο ανωτερο βιοτικο επιπεδο. Και τελος για τα εκατομμυρια των μεταναστων... θα απαντησω με ερωτησεις (πιθανως ρητορικες). Τι ποσοστο (κατα τον ισχυοντα νομο) νομιμων μεταναστατων εχουμε και τι εχει η υπολοιπη ευρωπη; Τι ποσοστο (κατα τον ισχυοντα νομο) λαθρομεταναστων εχουμε και τι η υπολοιπη ευρωπη; Ποια ειναι η μεταναστευτικη πολιτικη μας, και ποια της υπολοιπης ευρωπης; Πως αντιμετωπιζουμε ενα λαθρομεταναστη και πως η υπολοιπη ευρωπη; Ειμαστε λιγοτερο η περισσοτερο ανθρωπιστες απο την υπολοιπη ευρωπη;
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 pournaras, η δική μου η λογική λέει πως αν και όταν στις "απαιτήσεις" μας είναι λιγότερα φράγκα στους εξοπλισμούς για τα σχολεία μας, έτσι ανάλογα πρέπει να είναι και για την όποια συνδρομη των μεταναστών. Εκτός κι αν, όπως είπα και πριν, δε μας παίρνει ρε συ, είμαστε πολύ Ουγκάντα για να δεχτούμε Ουγκαντέζους στις πλακιώτικες ταβέρνες μας - με πιάνεις νομίζω, μη σεντονίζω ΑΛΛΟ. Και ΒΑΡΕΘΗΚΑ βρε μαν, ειλικρινά βαρέθηκα να γράφω ότι (εκτός κάτι αλλοπαρμένων που το νομίζουν/βλέπουν/οραματίζονται/έχουν σχετικές ονειρώξεις) ποτέ δεν υποστήριξα τη μη φύλαξη τη μη "ελεγχόμενη" μετανάστευση το ν' αφήνουμε στις Συκιές του ikaruga να γίνονται πάρτυ βιαστών. Σε όλ' αυτά όμως, ΠΟΥ είναι το γαμω-κράτος; Με τη σωστή τη φύλαξη; Με την ελλιπή αστυνόμευση; Μήπως να κάνουμε neighborhood squads; Όχι, θα πουν κάποιοι, απλά σκούπες να κάνουμε, τρομοκρατία να σπέρνουμε (κανάλια και μπατσόνια), για να ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ. Αυτό λες; Όσο για το αραλίκι, ναι μαν, υπάρχουν και οι πολιτικοί πρόσφυγες. Η πλειονότητα όμως των (μεταναστών) ανθρώπων, μεταναστεύει για μια καλύτερη ζωή. Για ένα μισθό να ζήσει, να βάλει μια δραχμή στην άκρη (να και οι ηλικίες στη φόρα), και αυτό το επτυχαίνει με δουλειά. AND MY POINT WAS, άμα ρε γαμώτο δεν έχει δουλειές, όσο και να μη βαράνε οι μπάτσοι, οι γείτονες, και ο Ευαγγελάτος, τί να κάτσουν να κάνουν = μαλακωδώς αξίωνα απάντηση στο ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟ (not) "μα δε γίνεται να έρθουν στην Ελλάδα 2 δις πεινασμένοι". Εκτός κι αν κάποιοι φοβούνται πως οι εν λόγω μετανάστες, θα βρουν την εξής λύση: "μα είναι τόσο απλό......θα διώξουμε τους Έλληνες!" !@%$#^@!#&@*#_!@ * τις ερωτήσεις τέλους, ας τις αναλάβει έτερος.
Praetorianos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Κι όσον αφορά τις "φιλοσοφίες" που λες, τις μειώνεις κακώς, κάκιστα. Κάποιος πχ που η φιλοσοφία του ξεκινάει από το "ζούγκλα είμαστε, γι' αυτό να αμύνεσθε περί πάρτης", και 150% βιώσιμες λύσεις να του δώσεις, ΠΑΛΙ στα παπάρια του θα σε γράψει Τις φιλοσοφίες δεν τις έβαλα σε εισαγωγικά, ακριβώς για να μην το πάρει κάποιος στραβά. Προσωπικά πάντως προτιμώ να χρησιμοποιώ τη φιλοσοφία ως ένα στόχο για το τι πρέπει να γίνει και μετά να τη βάζω στην άκρη και να βλέπω τι μπορεί να γίνει. Γιατί σε ανθρώπους που σκέφτονται έτσι, (θεωρώ ότι μπορώ να) έχω την εμπιστοσύνη ότι όταν/αν καταφέρει να γίνει μια αλλαγή προς το καλύτερο, δεν θα κάτσουν να αμύνονται περί πάρτης ούτε θα τις γράψουν στα παπάρια τους τις βιώσιμες λύσεις, αλλά θα τις εφαρμόσουν as soon as possible. Ίσως να έχεις δίκιο ότι οι μέχρι τώρα ξενοφοβικές συμπεριφορές μάλλον τον δικό σου συλλογισμό στηρίζουν παρά τον δικό μου. Δεν παύω να ελπίζω όμως (να αναλύσω πόσο "χρήσιμη" είναι η "φιλοσοφία", για την γαλούχηση των συνειδήσεων των νέων ανθρώπων; = <18. Μπα. ) Όχι. Η φιλοσοφία είναι όχι μόνο χρήσιμη αλλά απαραίτητη για την γαλούχηση των συνειδήσεων των νέων ανθρώπων, χωρίς να μπορεί να κριθεί κατι τέτοιο ηλικιακά. Από ένα σημείο κι έπειτα όμως θέλει και το λίγο παρακάτω (οι λύσεις ας πούμε), και έχοντας λύσει τουλάχιστον στο thread αυτό το φιλοσοφικό επίπεδο θεωρώ ότι χρειάζεται αυτό το λίγο παρακάτω. Αν επίσης είχα προσωπικά, λύσεις 100% αποδεκτές/εφαρμόσιμες/αποτελεσματικές, δε θα καθόμουν να τις γράφω στο ινσόμνια μόνο. Θα περνούσα κι απ' τη Βουλή. Τόσο μου κόβει, τόσο μου φτάνει, τόσος είμαι. Όποιος μπορεί γαι περισσότερα, μπράβο του κι ας το προχωρήσει. Το θέμα όμως είναι ότι όπως είπα και παραπάνω οποιοσδήποτε (λογικός) άνθρωπος, επαναλαμβάνω, οποιοσδήποτε, μπορεί να προτείνει λύσεις. Μπορεί να πει το "όχι ξενοφοβία, όλοι άνθρωποι είμαστε, δεν ευθύνονται οι μετανάστες για την εγκληματικότητα, χρειάζονται παροχή, χρειάζονται περίθαλψη, χρειάζονται προστασία". Δεν αρκεί όμως αυτό. Εν πάσει περιπτώσει η κύρια διαφωνία εδώ μέσα διακρίνω ότι είναι η διαφορετικότητα σκέψης στην αναλογία ρεαλισμός - ευαισθητοποίηση. Δηλαδή υπάρχουν ας πούμε δυο κύριες κατηγορίες: α) Βάζουν την ευαισθητοποίηση πάνω από τον ρεαλισμό. Οπότε δεν μπορούν να ακούσουν για ποσόστωση, για αδυναμία ασύλου, για αδυναμία περίθαλψης, για μη δυνατότητα χρηματοδότησης για 1002 άλλα όταν άνθρωποι πεθαίνουν ή υποφέρουν. β) Βάζουν τον ρεαλισμό πάνω από την ευαισθητοποίηση. Οπότε δεν μπορούν να ακούν για πλήρη παροχή κάλυψης όταν δεν υπάρχουν λεφτά, για παροχή ασύλου στους απανταχού (λαθρο)μετανάστες όταν γνωρίζουν ότι η Ελλάδα θα μετατραπεί από δίοδος σε προορισμό, για ψήφιση νόμων υπερ της μεταναστευτικής πολιτικής όταν γνωρίζουν ότι η Ελλάδα είναι μέλος της ΕΕ και δεν μπορεί να δρα αυτοκέφαλα. Σήμερα, στην κατάσταση που είμαστε, με τα λεφτά, τις γειτονικές σχέσεις και την γεωπολιτική θέση που βρισκόμαστε το άσυλο για όλους ή το δωρεάν περίθαλψη/παροχή στέγης-στέγασης δεν γίνεται[/quote']δεν βλέπω νόημα. Λέω ότι με δεδομένα αυτά που έγραψα, οι λύσεις που ακούστηκαν δεν είναι εφαρμοστέες, τουλάχιστον άμεσα. ...ρε βλάκα Praetorianε, αρρώστια υπάρχει, Είπα μετά το βλάκα να ακολουθήσουν και λύσεις 1, 2, 3 όχι να κρατηθεί μόνο το κοσμητικό επίθετο Edit: Επειδή δεν είχες γράψει το τελευταίο σου post πριν ποστάρω ελπίζω να καταλάβεις ότι αυτή τη στιγμή δεν αντικρούω τα λεγόμενα σου, ίσα ίσα που συμφωνώ μαζί τους, απλά τονίζω ότι σκεφτόμαστε διαφορετικά.
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 ρε βλάκα, αφού το έχω σε strikeout (και επιγραμματικά, διότι θα πάθω τίποτα : δεν χρειάζεται χρηματοπακτωλός, για να συνδράμουμε τους μετανάστες, βγαλ' το -εσύ τουλάχιστον- απ' το κεφάλι σου. πάνω απ' όλα, αυτό που έχει νόημα είναι η αντιμετώπισή τους ως ανθρώπους και όχι σκουπίδια, και αυτό δεν είναι απλά ρομαντισμός. τα υπόλοιπα τα έχουμε πει και ξαναπεί, αλλά είτε δε σας κάνουνε μερικών -ενώ ούτε καν τα "δοκιμάσατε"- είτε απλά τα προσπερνάτε, μη πω δηλαδή τα θάβετε κάτω απ' το βαρύγδουπο "ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ, 3-4 ΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ")
@@sos@@ Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Σε όλα τα υπόλοιπα, κανείς άνθρωπος με σώας τα φρένας δεν λέει να ψοφήσουν οι μετανάστες, να τους πετάξουμε στην θάλασσα, χωρίς αυτούς δεν θα είχαμε εγκληματικότητα και διάφορα άλλα. Όμως οι λύσεις δεν είναι τόσο εύκολες όσο σε αυτό το thread αφήνει να διαφανεί, μιλώντας για την Ελλάδα μόνη της, χωρίς να το αναγάγουμε σε μια γενικότερη παγκόσμια αλλαγή στάσης. Aυτό λοιπόν για μένα είναι το κυρίαρχο πρόβλημα.Είναι αυτό που ονειρεύομαι και αυτό που αγωνίζομαι. Να αλλάξει στάση ο κόσμος, να αλλάξει το σύστημα στο οποίο ζει . Και επειδή μέχρι να γίνει αυτό (...αν γίνει ποτέ δηλαδή...) θα υπάρχουν πάντα δυσκολίες.... «Πώς να βρούμε την έξοδο από αυτές τις δυσκολίες;» Πρέπει να αναγνωρίσουμε και να διακηρύξουμε δυνατά ότι ο καθένας, οποιοσδήποτε κι αν ήταν ο βαθμός του στην παλιά κοινωνία, ισχυρός ή αδύνατος, ικανός ή ανίκανος, έχει πριν απ’ όλα ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ. Ότι η κοινωνία είναι υποχρεωμένη να μοιράσει μεταξύ όλων, χωρίς εξαίρεση, τα μέσα της επιβίωσης που έχει στη διάθεσή της. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό, να το διακηρύξουμε μεγαλόφωνα και να ενεργήσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση . Αυτό είναι η βάση και από εκεί συνεχίζουμε για τα επόμενα..... Αν πιστεύει κάποιος πως τα κέντρα υποδοχής κοστίζουν περισσότερο από τις ζωές των ανθρώπων, ok ...αλλά και για αυτό που βάζει τα λεφτά πάνω από τις ανθρώπινες ζωές προτείνω λύση ... θεσμικό πλαίσιο για εθελοντική εργασία στο πλαίσιο της αλληλεγγύης ,σε δημόσια κτίρια ή ιδιοκτησίες κάποιων που θέλουν να βοηθήσουν ,ιατρικό προσωπικό από τους γιατρούς του κόσμου. Με λίγα λόγια νοιαζόμαστε για τον εαυτούλη μας αδιαφορώντας για τις υπόλοιπες χώρες όπου τελικά θα καταλήξουν οι μετανάστες και στην τελική για τους ίδιους τους μετανάστες,αδιαφορούμε για το αν έχουν την δυνατότητα να τους δεχτούν,να τους απορροφήσουν,να τους "συντηρήσουν".Και τι καταφέρνουμε με αυτή τη μέγα λύση,να έχουμε πεινασμένους μετανάστες,που θα ζουν σε κλουβιά σε απάνθρωπες συνθήκες.Μόνο που πλέον δεν θα ζουν στην Ελλάδα αλλά σε κάποια άλλη χώρα. Στην τελική δλδ οι μετανάστες για τους οποίους κόπτεσαι θα φυτοζωούν πλέον σε μια άλλη χώρα,επίσης κάποιες απο τις ευρωπαικές χώρες που μάλλον θα αντιπαθείς θα καταρεύσουν. Νομίζω ότι μάλλον πολλαπλασιάζεις το πρόβλημα παρά το λύνεις + του ότι θα πέσει η κλωτσιά εξόδου απο την ΕΕ πριν προλάβεις να υπογράψεις κάτι τέτοιο. Με κάνεις να γράψω τι θα κάνει η ΕΕ΄την οποία αντιμάχομαι ...οκ ...αλλά μια πατερναλιστική ...γράψτο master EE δεν μου φαίνεται ικανή να γίνει ....μουτουαλιστική ...αυτό ...μην ...τολμήσεις ...κάτω από αυτήν την παραδοχή ...θα αγωνιστούν όλοι μαζί οι κάτοικοι της ευρώπης για να μην γίνει κάτι εις βάρος των ελλήνων ....τώρα αν το πετύχουν ...δεν ξέρω ...ξέρω όμως σίγουρα ...πως θα ξεσηκωθούν ...και άλλοι ...σε όλη την ευρώπη. "Αργά αλλά σταθερά αναδύεται σήµερα η ιδέα ότι το ανθρώπινο θα υπερισχύσει της βαρβαρότητας και της αδικίας. Αν δεν εγκαταλείψουµε την οικονοµική πραγµατικότητα για να δηµιουργήσουµε µια πραγµατικότητα ανθρώπινη, θα επιτρέψουµε γι’ άλλη µια φορά τη διαιώνιση της εµπορευµατικής βαρβαρότητας. ∆εν υπάρχει έξοδος από την κρίση παρά µόνο µέσα από την εξάπλωση στην πράξη της παρακάτω γενικής αρχής: Το ανθρώπινο προηγείται της οικονοµίας. Μπρος στην υπεράσπιση του άντρα, της γυναίκας, του παιδιού και της φύσης ανακαλούνται και ακυρώνονται οι νόµοι του εµπορίου." Raoul Vaneigem, 6 Μαΐου 2009 Μάλιστα και αυτό υποθέτω δεν είναι πρόβλημα,το να έχεις δύο εξουσίες.Δλδ τι να πω,αν είμαι του Χ θρησκεύματος όπου ο βιασμός συζήγου συγχωρείται απο τον "δικαστή" της θρησκείας αλλά το Δίκαιο το απαγορεύει,τι ακριβώς θα ισχύσει;Συμφωνώ με την ιδέα σου,δεν θα οδηγήσει σε χάος,με τίποτα όμως Πήγε αμέσως το μυαλό σου σε πράξεις .....Εγώ ...έγραφα ... για πιο απλά πράγματα..για πράξεις του ποινικού κώδικα ...να τιμωρούνται όπως όλοι μας. Αυτό ακριβώς.Στην πολύ κατά βάθος ουσία συμφωνάμε ...μήπως είσαι του state department ...και συ . .... στην βουλή να σέβλεπα μάτια μου ...και τι στον κόσμο
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 ...πας φιρί-φιρί να μου αλλάξει την υπογραφή (πάλι) ε κι όπως λέει κι ο antonl........δεν είμαι τόσος....Τάσος είμαι
Lucifer Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 @@sos@@ αν με δεις στη βουλή, δε θα είναι για καλό.
@@sos@@ Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 @@sos@@ αν με δεις στη βουλή, δε θα είναι για καλό....το ξέρω ...εωσφόρε ...για αυτό και εγώ ...θα ψήφιζα ...για 1η φορ'α...δαγκωτ'ο ....ΤΑΣΟ
washcloud Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 εγώ έχω αφήσει κάτι βρύσες ανοιχτές...τα ξαναλέμε σε κανένα μήνα
Praetorianos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2009 τα υπόλοιπα τα έχουμε πει και ξαναπεί, αλλά είτε δε σας κάνουνε μερικών -ενώ ούτε καν τα "δοκιμάσατε"- είτε απλά τα προσπερνάτε, μη πω δηλαδή τα θάβετε κάτω απ' το βαρύγδουπο "ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ, 3-4 ΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ") Που είναι γραμμένα και δεν τα είδα? Έκανα θερμή παράκληση αν έχω προσπεράσει ένα τέτοιο post να επισημανθεί και να το κάνει quote οποιοσδήποτε. Να δω δηλαδή και τι δεν έχει δοκιμαστεί ενώ μπορούσε. Εκτός αν εννοείς την παγκόσμια/πανελλήνια αλλαγή νοοτροπίας μόνο, που για μένα αναγάγεται σε φιλοσοφικό επίπεδο, οπότε ναι την προσπέρασα. Αν πιστεύει κάποιος πως τα κέντρα υποδοχής κοστίζουν περισσότερο από τις ζωές των ανθρώπων, ok ...αλλά και για αυτό που βάζει τα λεφτά πάνω από τις ανθρώπινες ζωές προτείνω λύση ... Ασχολίαστο γιατί προκαλεί. Kαι επίκληση στο συναίσθημα για υποστήριξη άποψης με αφήνει παντελώς αδιάφορο. 1) θεσμικό πλαίσιο για εθελοντική εργασία στο πλαίσιο της αλληλεγγύης , 2) σε δημόσια κτίρια ή ιδιοκτησίες κάποιων που θέλουν να βοηθήσουν ,3) ιατρικό προσωπικό από τους γιατρούς του κόσμου. Τα κτίρια απέναντι από το γήπεδο του Παναθηναϊκού στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας είναι (ήταν?) γεμάτα πρόσφυγες. 1) Νομικό πλαίσιο δεν υπάρχει αλλά δεν νομίζω να σε συλλάβουν κιόλας επειδή θα βοηθήσεις. 2) Τα κτίρια είναι δημόσια ορίστε και το δεύτερο που ήθελες, δεν καταπατάς την ιδιοκτησία κάποιου. 3) Γιατρούς σίγουρα θα χρειάζονται αλλά και ένας φιλόξενος στοργικός πολίτης με λίγα τρόφιμα και νερό δεν νομίζω να τους κακοπέσει, να το και το τρίτο. Ξεκίνα με την αλλαγή νοοτροπίας και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι Έλληνες (και Ευρωπαίοι που ζητούσες). «Πώς να βρούμε την έξοδο από αυτές τις δυσκολίες;» Πρέπει να αναγνωρίσουμε και να διακηρύξουμε δυνατά ότι ο καθένας, οποιοσδήποτε κι αν ήταν ο βαθμός του στην παλιά κοινωνία, ισχυρός ή αδύνατος, ικανός ή ανίκανος, έχει πριν απ’ όλα ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ. Ότι η κοινωνία είναι υποχρεωμένη να μοιράσει μεταξύ όλων, χωρίς εξαίρεση, τα μέσα της επιβίωσης που έχει στη διάθεσή της. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό, να το διακηρύξουμε μεγαλόφωνα και να ενεργήσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση . Αυτό είναι η βάση και από εκεί συνεχίζουμε για τα επόμενα..... Έπρεπε να βάλεις και την πηγή του άρθρου. Anyway ο συγγραφέας λοιπόν: Peter (Pyotr) Alexeyevich Kropotkin was a geographer, a zoologist, and one of Russia's foremost anarchists. One of the first advocates of anarchist communism, Kropotkin advocated a communist society free from central government.[/b'] -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Αργά αλλά σταθερά αναδύεται σήµερα η ιδέα ότι το ανθρώπινο θα υπερισχύσει της βαρβαρότητας και της αδικίας. Αν δεν εγκαταλείψουµε την οικονοµική πραγµατικότητα για να δηµιουργήσουµε µια πραγµατικότητα ανθρώπινη, θα επιτρέψουµε γι’ άλλη µια φορά τη διαιώνιση της εµπορευµατικής βαρβαρότητας. ∆εν υπάρχει έξοδος από την κρίση παρά µόνο µέσα από την εξάπλωση στην πράξη της παρακάτω γενικής αρχής: Το ανθρώπινο προηγείται της οικονοµίας. Μπρος στην υπεράσπιση του άντρα, της γυναίκας, του παιδιού και της φύσης ανακαλούνται και ακυρώνονται οι νόµοι του εµπορίου." Raoul Vaneigem (born 1934) is a Belgian writer and philosopher. After studying romance philology at the Free University of Brussels. [...]After leaving the Situationist movement Vaneigem wrote a series of polemical books defending the idea of a free and self-regulating social order. Έχω απαντήσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.