Προς το περιεχόμενο

Λαθρομετανάστευση


Erwdios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Υπήρχε downtime, γι' αυτό την πατήσατε όλοι. :P

Φίλε αγχώθηκα. Λέω πάει χάζεψα στέλνω άλλα αντι άλλων:lol::lol::lol:

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Γι'αυτό ακριβώς σου είπα να το ξαναδιαβάσεις.

Αλλά απ'ότι φαίνεται δεν μπήκες στον κόπο.

 

Ειπαμε το διαβασα. Εσυ που θελεις να καταληξεις ειναι το θεμα.

 

 

Στα παρακάτω δεν θα μπω στον πειρασμό σου απαντήσω απλά για να μη σου κάνω την χάρη να κατευθύνεις την κουβέντα όπου λάχει.

 

Το βιολι σου εσυ. Ακομα λες οτι προσπαθω να κατευθυνω τη συζητηση. Get over yourself, μαθε να δεχεσαι ολων τις αποψεις και εμπειριες και το κυριοτερο μαθε να μην "επιλεγεις" συγκεκριμενα κομματια των ποστ (μαζι και των δικων μου) για τον οποιονδηποτε λογο που το κανεις.

Δημοσ.
Το να εισαι ρατσιστης ειναι δικαιωμα σου. Δεν το επικροτω, αλλα δε θα προσπαθησω να σε πεισω για το αντιθετο.

 

Το σχολιο για τον Λεπεν, απευθυνεται ως αντεπιχειρημα στο οτι ''ακομα και οι νομιμοι μεταναστες τους κραζουν''.

 

Υ.Γ. Ψιτ..σου ριχνω κ 2 χρονια..

 

Ωραίο θρεντ, ακούστηκαν όλες οι απόψεις από το ένα άκρο εως το άλλο. Φαίνεται όμως ότι κάτω από όλα αυτά υποβόσκει το θέμα του ρατσισμού που κάποια στιγμή αναδύεται, υπονοώντας κάτι κάποιος για κάποιον άλλον, ο οποίος με τη σειρά του αρνείται ότι είναι ρατσιστής κλπ.

 

Δεν χρειάζεται κάποιος να το αρνείται γιατί θεωρώ ότι ποτέ δεν σταματήσαμε να είμαστε ρατσιστές.

Όχι μόνο με την στενή έννοια του ορισμού που έδωσε κάποιος, νομίζω η sos, αλλά με την ευρύτερη έννοια της ξενοφοβίας ή οτιδήποτε άλλο σχετικό.

 

Φαντάζομαι όλοι δεχόμαστε ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και πρέπει να έχουν ευκαιρίες βελτίωσης του επιπέδου ζωής τους κι όχι μόνον επειδή το λέει το μεγάλο παραμύθι των “ανθρωπίνων δικαιωμάτων”.

 

Ο αρθρογράφος της εφημερίδας (που παρατέθηκε το λινκ )προφανώς αγνοεί το μεγάλο κύμα αντισημιτισμού στην πρώην ΕΣΣΔ, ή την με το ζόρι εκμάθηση της ρωσικής ή την με το ζόρι αλλαγή σε τρόπους και συνήθειες των λαών της. Όπως από την άλλη δεν ξεχνάμε την εξολόθρευση των ινδιάνων στην Αμερική και την καταπίεση των μαύρων έως πριν μερικά χρόνια.

 

Σαν χριστιανοί ορθόδοξοι δεχόμαστε όσα γράφει και η παλαιά διαθήκη, η οποία είναι το πρώτο γραπτό ρατσιστικό κείμενο της ιστορίας αφού μιλάει για “περιούσιο λαό” και ότι οι λαοί γύρω από την γη της επαγγελίας περνούν δια’’ στόματος ρομφαίας’’ αλλά και διαλύονται τα ιερά και οι ναοί τους, με εντολή του θεού.

 

Με βάση αυτά ο χριστιανισμός αργότερα διαλύει τον αρχαιοελληνικό κόσμο, από ναούς μέχρι μνημεία, από αγάλματα μέχρι χειρόγραφα με εντολές αυτού που ακόμα αποκαλούμε μέγα Θεοδόσιο, ή του άγιου Ιωάννη του Χρυσοστόμου.Ο μέγας αυτός έβγαλε και νόμο όπου απαγόρευε στους μη χριστιανούς να κατοικούν εντός του Βυζαντίου αλλιώς θα θανατώνονταν.

Αυτή η δια πυρός, σιδήρου και θανάτου κατήχηση σε όποιον δεν ήθελε να δεχθεί τον χριστιανικό θεό δεν θυμίζει σημερινές πρακτικές ασιατικών κρατών και όχι μόνο?

 

Ο ρατσισμός όμως πιστεύω είναι κάτι πιο βαθύ.Η εξέλιξη της ψυχανάλυσης στον εικοστό αιώνα, έδειξε γιατί είναι απίθανο να αποβάλλουμε τα ρατσιστικά μας σύνδρομα: αδυνατούμε να σκεφτούμε τον ευατό μας χωρίς αποκλεισμό του άλλου, χωρίς να υποτιμούμε τον άλλο και τελικά να τον μισούμε.Το πότε θα εκδηλωθεί το μίσος είναι άγνωστο, για παράδειγμα οι τούρκοι κατέσφαξαν τους αρμένιους την ίδια εποχή που ζούσαν πολλοί λαοί στην αυτοκρατορία τους που δεν έπαθαν τίποτα.

 

Η ψυχολογία λέει και κάτι άλλο, ότι ο ρατσισμός έιναι το μίσος του άλλου σαν ασυνείδητου μίσους του εαυτού μας. Δηλαδή στο ασυνείδητο του καθενός μας το ‘’εγώ’’δεν υπα΄ρχει από μόνο του αλλά σε σχέση με τους άλλους, έτσι χτίζουμε σιγά σιγά ένα εξωτερικό περίβλημα προσωπικότητας για να ‘’είμαστε κάτι’’( ελληνας,καθολικός,μηχανικός κλπ) που όμως ο εσωτερικός εαυτός ξέρει ότι είναι απλώς ένα απατηλό περίβλημα και αναλόγως την απόκλιση το μισεί.

 

Εκεί γίνεται αυτό που λένε ‘’ψυχική μετατόπιση’’όπου το αίσθημα του μίσους μένει αλλά αλλάζει αντικείμενο και από μίσος στον εαυτό, γίνεται μίσος για τον άλλο.

 

Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο και πιθανό να συμβεί σήμερα μια και οι συνθήκες δεν είναι οι καλύτερες και αυτή η μετατόπιση μπορεί να γίνει ευκολότερα, να βρεθεί δηλαδή ‘’ο εξωτερικός εχθρός’’ που στόχος δεν είναι να μεταστραφεί αλλά να εξοντωθεί. Σε αυτόν το ψυχολογικό παράγοντα πατούν και διάφορες ομάδες για να εκμεταλλευτούν τέτοιες συμπεριφορές, έχοντας φυσικά άλλους στόχους.

 

Είμαστε από τη φύση μας ρατσιστές και για έναν άλλο λόγο: η κάθε κοινωνία φτιάχνει τους νόμους και τους θεσμούς που θέλει να ακολουθεί, αλλά για να έχει ένα περίβλημα σταθερότητας μια ‘’εγγύηση’’ για την αξία τους ως τέτοιας, συγκρίνει το εαυτό της με άλλες κοινωνίες, και επειδή δεν μπορεί να τις θεωρήσει ανώτερες( θα σήμαινε ότι δεν θεσμίστηκε σωστά), ούτε ίσες (δεν μπορεί να δείχνει αδιαφορία αν οι άλλοι τρώνε χοιρινό ή για εμάς αν οι άλλοι κόβουν χέρια για μικροκλοπές κλπ), τις θεωρεί κατώτερες.

Τι γίνεται λοιπόν όταν για κάποιους λόγους διαφορετικοί πολιτισμοί, κουλτούρες, κοινωνίες πρέπει να συμβιώσουν όπως γίνεται σήμερα στην Ελλάδα;

 

Είναι πράγματι αξιοπερίεργο να ακούς δήθεν προοδευτικούς ‘’διανοούμενους’’ σήμερα να κηρύσσουν ταυτόχρονα τα δικαιώματα του ανθρώπου και την ριζική διαφορά των πολιτισμών που απαγορεύει να κάνεις αξιολόγηση σε αυτούς τους πολιτισμούς.

 

Αν είναι έτσι για ποιο λόγο να είμαστε αντίθετοι στα καθεστώτα της ναζιστικής Γερμανίας, ή στην σταλινική Ρωσία και τις θηριωδίες της, ή στο καθεστώς του Ιράν;

Ολη αυτή η αυταπάτη στηρίχθηκε στις θεωρίες του φιλελευθερισμού και του μικρού του αδερφού, του παραδοσιακού μαρξισμού, που έλεγε ότι η συνεχής ‘’πρόοδος’’ θα οδηγήσει τους λαούς στον ίδιο πολιτισμό, δηλαδή στον δικό μας!

 

Ελα όμως που συνέβη το ακριβώς αντίθετο: δηλαδή οι ‘’άλλοι’’ πήραν όλα τα τεχνικά εργαλεία της δύσης έφτιαξαν όπλα, βόμβες κλπ αλλά δεν υιοθέτησαν καθόλου τις έννοιες της ισότητας, της ελευθερίας, του νόμου, που είναι η βάση του πολιτισμού μας, έστω και στις παρακμιακές σημερινές εποχές.

 

Για παράδειγμα: ένας μουσουλμάνος γείτονάς μου ετοιμάζεται να κάνει την τελετή της κλειτοριδεκτομής στην μικρή κόρη του. Αν δεν μιλήσω βλάπτω τα’’ δικαιώματα του ανθρώπου’’ για το κοριτσάκι, αν μιλήσω στον πατέρα παραβιάζω την αρχή της ανεξιθρησκείας και της μη συγκρισιμότητας των πολιτισμών.Τι ακριβώς κάνω;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι η Παλαιά Διαθήκη προγενέστερη του "Πας μη Έλλην, Βάρβαρος;"

 

Κατά τα λοιπά, η απαγόρευση κατοίκησης συγκεκριμένων ανθρώπων σε συγκεκριμένες περιοχές, και πάλι δεν ήταν "καινοτομία" των Χριστιανών (βλ. απαγόρευση παραμονής των Αιγυπτίων υπηκόων πέραν ενός συγκεκριμένου διαστήματος στην Πτολεμαϊκή Αλεξάνδρεια, λ.χ.)

Δημοσ.
Αμερική,Γερμανία κυρίως και όπου αλλού μπορείς να φανταστείς..

Ακόμα και στην ίδια τους την πατρίδα σαν ξένο σώμα αντιμετωπίστηκαν.

 

Διάβασε λίγο.

 

Δε βλεπω πουθενα να γραφει για Ελληνες (η Τουρκους) Λαθρομεταναστες. Γραφει για εξαθλιωμενους και πεινασμενους μεν, αλλα νομιμοτατους μεταναστες οσους αποφασισε η Γερμανια, η οποιαδηποτε αλλη χωρα να δεχτει.

Αν για σενα δεν υπαρχει διαχωρισμος σε αυτες τις δυο λεξεις δικαιωμα σου, για μενα ομως υπαρχει και μεγαλο μαλιστα.

Δημοσ.
Είναι η Παλαιά Διαθήκη προγενέστερη του "Πας μη Έλλην, Βάρβαρος;"

 

Μα η Π. Διαθήκη δεν είναι απο την αρχή του κόσμου;

Κατά τα λοιπά, η απαγόρευση κατοίκησης συγκεκριμένων ανθρώπων σε συγκεκριμένες περιοχές, και πάλι δεν ήταν "καινοτομία" των Χριστιανών (βλ. απαγόρευση παραμονής των Αιγυπτίων υπηκόων πέραν ενός συγκεκριμένου διαστήματος στην Πτολεμαϊκή Αλεξάνδρεια, λ.χ.)

 

Η Πτολεμαική Αλεξάνδρεια αν και δεν ξέρω την περίοδο που αναφέρεσαι υποθέτω όμως ότι είναι μετά το 323 πχ,ο Σαούλ,Δαυίδ κτλ που διώχνει απο τα μέρη που του ταξε ο Θεός τους αλλόθρησκους είναι πιο μετά;

 

Θα πάει πολύ οφ τοπικ το θέμα έτσι.

 

Η Π. Διαθήκη έχει πλεόνασμα ρατσιστικών αναφορών,το να βρεις κι αλλού δεν κάνει τις αναφορές λιγότερο ρατσιστικές

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προφανώς και πάει "off topic" το θέμα, γιατί ο Ptolemy δε χάνει ευκαιρία οσάκις μας τιμά με την παρουσία του, να μας υπενθυμίζει τι πυώδεις πληγές της ανθρωπότητας είναι οι Χριστιανοί.

 

Πράγμα το οποίο, για να μην παρεξηγηθώ, είναι απολύτως ελεύθερος να το πιστεύει και δε σχολιάζω αυτό. Απλά, θεωρώ πως εξιδανικεύει τον αρχαίο Ελληνικό κόσμο, οπότε επιχειρώ να επισημάνω πως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς ρόδινα πριν την κυριαρχία του Χριστιανισμού.

Δημοσ.
οπότε επιχειρώ να επισημάνω πως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς ρόδινα πριν την κυριαρχία του Χριστιανισμού.

 

Μα αγαπητέ Snoob ο Χριστιανισμός ή καλύτερα ο Χριστιανικός Θεός δεν κάνει την εμφάνιση του στο κόσμο με την εμφάνιση του Χριστού,υπάρχει εκ δημιουργίας του κόσμου και είναι ο Εβραικός Θεός και περιγράφεται στην Π. Διαθήκη.

Τα πράγματα εκεί ήταν κατα πολύ χειρότερα απο ότι στον Ελλαδικό χώρο.

Δημοσ.
Είναι η Παλαιά Διαθήκη προγενέστερη του "Πας μη Έλλην, Βάρβαρος;"

 

Πάντα είχα την εντύπωση ότι η λέξη "βάρβαρος" δείχνει αυτόν του οποίου τη γλώσσα δεν καταλάβαιναν και ότι στα αρχαία χρόνια δεν είχε αρνητική σημασία, κάνω λάθος;

  • Super Moderators
Δημοσ.

@ elven: Ωπ, μη τα μπερδεύεις: άλλο πράγμα τα Ταλμουδικά κείμενα, άλλο πράγμα ο "συντεταγμένος" Χριστιανισμός που δομήθηκε γύρω από τον Ιησού Χριστό. Προφανώς και η Π.Δ. "δεν υπάρχει εξ δημιουργίας του κόσμου", προσπερνώ τη θεολογικού περιεχομένου σπόντα και απλά επισημαίνω ότι οι περισσότεροι μελετητές συμφωνούν ότι συντάχτηκε μεταξύ του 12ου και 2ου αιώνα π.Χ.

 

Ο Θεός που περιγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη δεν είναι απαραίτητα χειρότερος από τους θεούς που έτρωγαν ζωντανά τα παιδιά τους για να μην τους διαδεχτούν, ή από τους θεούς που έδεναν σε ένα βράχο αυτόν που προσπάθησε να ξεστραβώσει λιγάκι τους ανθρώπους, βάζοντας ένα όρνιο να του κατασπαράζει το συκώτι (και στο καπάκι, για να μη ξεμείνει το πτηνό από μεζέ, έκαναν το συκώτι να ξαναφυτρώνει).

 

Αλλά, το ζήτημα δεν είναι καν αν κάποιος είναι "χειρότερος" ή "καλύτερος" και τι δικαιολογίες μπορεί να εγείρει κανείς γι' αυτό: το θέμα είναι πως οι ρατσιστικές πολιτικές και τα ρατσιστικά κείμενα ΔΕΝ ήταν ούτε καινοτομία, ούτε αποκλειστικότητα των Χριστιανών. Αυτό ήθελα απλά να επισημάνω, και σταματώ το off topic εδώ.

 

@teo64x: η λέξη βάρβαρος (ηχητική απόδοση του "βαρ-βαρ", δηλ. της ακατάληπτης ομιλίας) είναι συζητήσιμο αν είχε αρχικά "αρνητικό χαρακτήρα". Στις τραγωδίες του Αισχύλου όπου εμφανίζονται βάρβαροι είναι συζητήσιμο το κατά πόσο τους αποδίδει αρνητικά ο ποιητής. Το βέβαιο είναι πως όταν οι σύμβουλοι του Αλεξάνδρου τον καλούσαν "να αντιμετωπίζει τους Έλληνες ως φίλους και συγγενείς και τους βαρβάρους ως κτήνη" (ασχέτως αν ο ικανότατος στρατηγός και πολιτικός τους έγραψε στα παλαιότερα των σανδαλιών του), η λέξη είχε αποκτήσει αρνητική σημασία.

Δημοσ.
Πάντα είχα την εντύπωση ότι η λέξη "βάρβαρος" δείχνει αυτόν του οποίου τη γλώσσα δεν καταλάβαιναν και ότι στα αρχαία χρόνια δεν είχε αρνητική σημασία, κάνω λάθος;

 

 

Για τους αρχαιους Ελληνες δεν ειχε αρνητικη σημασια, για τους βαρβαρους δεν ξερω. :P

 

 

 

Ωπ, μη τα μπερδεύεις: άλλο πράγμα τα Ταλμουδικά κείμενα, άλλο πράγμα ο "συντεταγμένος" Χριστιανισμός που δομήθηκε γύρω από τον Ιησού Χριστό. Προφανώς και η Π.Δ. "δεν υπάρχει εξ δημιουργίας του κόσμου", προσπερνώ τη θεολογικού περιεχομένου σπόντα και απλά επισημαίνω ότι οι περισσότεροι μελετητές συμφωνούν ότι συντάχτηκε μεταξύ του 12ου και 2ου αιώνα π.Χ.

 

Ο Θεός που περιγράφεται στην Παλαιά Διαθήκη δεν είναι απαραίτητα χειρότερος από τους θεούς που έτρωγαν ζωντανά τα παιδιά τους για να μην τους διαδεχτούν, ή από τους θεούς που έδεναν σε ένα βράχο αυτόν που προσπάθησε να ξεστραβώσει λιγάκι τους ανθρώπους, βάζοντας ένα όρνιο να του κατασπαράζει το συκώτι (και στο καπάκι, για να μη ξεμείνει το πτηνό από μεζέ, έκαναν το συκώτι να ξαναφυτρώνει).

 

Αλλά, το ζήτημα δεν είναι καν αν κάποιος είναι "χειρότερος" ή "καλύτερος" και τι δικαιολογίες μπορεί να εγείρει κανείς γι' αυτό: το θέμα είναι πως οι ρατσιστικές πολιτικές και τα ρατσιστικά κείμενα ΔΕΝ ήταν ούτε καινοτομία, ούτε αποκλειστικότητα των Χριστιανών. Αυτό ήθελα απλά να επισημάνω, και σταματώ το off topic εδώ.

 

Ναι μονο που εχει διαφορα ο Θεος οπως τον εβλεπαν οι Αρχαιοι και διαφορα ο Θεος οπως τον βλεπουν οι εβραιοι και οι χριστιανοι. Τεραστια διαφορα.Τεσπα, ας μεινουμε στο θεμα.

Δημοσ.
@teo64x: η λέξη βάρβαρος (ηχητική απόδοση του "βαρ-βαρ", δηλ. της ακατάληπτης ομιλίας) είναι συζητήσιμο αν είχε αρχικά "αρνητικό χαρακτήρα". Στις τραγωδίες του Αισχύλου όπου εμφανίζονται βάρβαροι είναι συζητήσιμο το κατά πόσο τους αποδίδει αρνητικά ο ποιητής. Το βέβαιο είναι πως όταν οι σύμβουλοι του Αλεξάνδρου τον καλούσαν "να αντιμετωπίζει τους Έλληνες ως φίλους και συγγενείς και τους βαρβάρους ως κτήνη" (ασχέτως αν ο ικανότατος στρατηγός και πολιτικός τους έγραψε στα παλαιότερα των σανδαλιών του), η λέξη είχε αποκτήσει αρνητική σημασία.

 

Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Προφανώς και πάει "off topic" το θέμα, γιατί ο Ptolemy δε χάνει ευκαιρία οσάκις μας τιμά με την παρουσία του, να μας υπενθυμίζει τι πυώδεις πληγές της ανθρωπότητας είναι οι Χριστιανοί.

 

Πράγμα το οποίο, για να μην παρεξηγηθώ, είναι απολύτως ελεύθερος να το πιστεύει και δε σχολιάζω αυτό. Απλά, θεωρώ πως εξιδανικεύει τον αρχαίο Ελληνικό κόσμο, οπότε επιχειρώ να επισημάνω πως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς ρόδινα πριν την κυριαρχία του Χριστιανισμού.

 

Νομίζω σε αυτά που έγραψα για την παλαιά διαθήκη, αυτό που δεν πρόσεξες είναι και αυτό που κάνει την διαφορά δηλ λέω για το ''πρώτο γραπτό ρατσιστικό κείμενο'' πράγμα που δεν σημαίνει οτι ήταν το πρώτο γενικώς ή απολύτως.

Το οτι έχει μέσα ξεκάθαρες ρατσιστικές αναφορές, νομίζω οτι δεν χωράει αμφιβολία.

 

Οπως δεν χωράει αμφιβολία οτι θηριωδίες και σφαγές έγιναν και στην αρχαία ελλάδα και το νόημα τών όσων έγραψα ήταν για να δείξω και οτι ο ρατσισμός δεν είναι εφεύρεση του δυτικού κόσμου αλλά υπάρχει σχεδόν παντού και σε όλη την μέχρι σήμερα ιστορία που γνωρίζουμε.

 

Το τι καταστροφές έκαναν οι χριστιανοί-βυζαντινοί και αυτό νομίζω είναι πια ιστορικό γεγονός και δεν νομίζω να χρειάζεται να πώ κάτι άλλο πάνω σε αυτό, αν και έχουμε μια τάση να το ξεχνάμε.

 

 

 

Πάντως για το θέμα του ρατσισμού που εγραψα στο κειμενάκι, δεν νομίζω να το έπιασα μονόπαντα όπως αφήνεις να εννοηθεί, μια και πιο κάτω πιστεύω θα διέκρινες επικρίσεις και για άλλους χώρους.

 

Το αν εξιδανικεύω τον αρχαίο ελληνικό κόσμο, νομίζω είναι λίγο άδικο, μια και σε κάποια άλλα θρεντς έχω γράψει πολλά εναντίον, χώρια που ο κόσμος αυτός δεν ήταν καθόλου ιδανικός.

Βέβαια πιστεύω πως μπορεί να λειτουργήσει(όπως και όλος ο δυτικός πολιτισμός των τελευταίων πέντε αιώνων) σαν σπόρος ή σπέρμα για να ξαναδούμε και να ξανασκεφτούμε κάποια πράγματα που ξεχάσαμε στην πορεία και όχι βέβαια σαν στείρος μιμητισμός δηλ να κυκλοφορούμε με χλαμύδες και να λατρεύουμε το δωδεκάθεο(τα βλέπουμε και αυτά σήμερα).

 

Βέβαια αν δεν ξέρω τι λέω, αναριωτιέμαι γιατί κάθε λίγο παρατηρείται στο χώρο της σκέψης κατι σαν ''επιστροφή στους αρχαίους έλληνες''(και όχι επιστροφή στους κινέζους ή τους ίνκας) ή γιατί βγήκε ο κόσμος απο τον μεσαίωνα φτάνοντας στο διαφωτισμό και τον σημερινό δυτικό πολιτισμό, μόνο αφού βρήκε και μετέφρασε τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα από τους άραβες;

 

Και βέβαια αναρωτιέμαι γιατί σήμερα στην Ελλάδα (όχι στην Κίνα, στο Ιράν ή στην Αργεντινή) θα πρέπει να διδάσκομαι αναλυτικά την π. διαθήκη και όχι την ''αθηναίων πολιτεία'' του Αριστοτέλη ή έστω και τα δύο.

 

Σχετικά με το '' πας μη Ελλην βάρβαρος'' νομίζω έκανες άστοχη παρατήρηση αν και ξέρεις την σημασία που έδιναν και τελικά απάντησαν και κάποιοι άλλοι φίλοι.

 

Να προσθέσω λοιπόν εδώ οτι ο ελληνικός πολιτισμός είναι ο πρώτος που δεν φοβάται να θέσει τον εαυτό του σε σύγκριση με άλλους και θυμίζω οτι ο Ηρόδοτος( που ήταν έλληνας) ξεκινάει την ιστορία του, λέγοντας οτι θα διηγηθεί ''τα κατορθώματα ελλήνων και βαρβάρων'' και αρχικά προκαλούν έκπληξη τα πολλά θετικά και γοητευτικά που αναφέρει για τους αιγύπτιους και τους πέρσες, οι οποίοι βέβαια είναι βάρβαροι.

 

Επίσης στα κειμενά του αναφέρει για άλλους λαούς που συνάντησε, σχολιάζοντας τα ήθη και τα έθιμά τους οτι''αυτά τα έθιμα είναι πιο καλά απο τα αντίστοιχα ελληνικά'' ή οτι '' οι έλληνες αντέγραψαν αυτό απο τους πέρσες'' κλπ.

 

Ακόμα όμως και απο την Ιλιάδα του Ομήρου είναι φανερό οτι οι τρώες είναι πιο ανθρώπινοι και τελικά πιο συμπαθητικοί στον αναγνώστη απο τους αντίστοιχους ήρωες των ελλήνων.

Δημοσ.

ανοιξα κι εγω το θρεντ να διαβασω αποψεις περι λαθρομεταναστευσης και και βλεπω οτι μονο για λαθρομεταναστευση δεν γινεται λογος εδω μεσα.

 

Εμαθα παντως οτι ο ρατσισμος οφειλεται στην Παλια Διαθηκη, τον Ηροδοτο και την Ιλιαδα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...