Προς το περιεχόμενο

Λαθρομετανάστευση


Erwdios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

32553227.jpg

Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο στην περιοχή που φαίνεται εντός του κύκλου καθώς και σε πολλά σημεία έξω από αυτόν.

Τα γκέτο βρίσκονται λιγότερα από 500 μέτρα από την Πλατεία Συντάγματος και τη Βουλή, μιλάμε για το ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπου όλες οι οδοί έχουν αρχαιοελληνικά ονόματα.

Αυτός είναι ο καθρέφτης της Ελλάδας, η πρωτεύουσα μας... και όταν οι τουρίστες έρχονται αυτά θαυμάζουν.

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και μια πλευρά των συνεπειών της μετανάστευσης που δεν ειπώθηκε ποτέ :

 

Το γεγονός ότι οι οικονομικοί μετανάστες έχουν συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας (και όχι μόνο της παραοικονομίας) είναι λίγο-πολύ γνωστό. Εδώ και μια δεκαετία η Ελλάδα απέκτησε φθηνό εργατικό δυναμικό, που σταδιακά άρχισε να ενσωματώνεται στην ελληνική κοινωνία, πληρώνοντας φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Αυτό που δεν ήταν γνωστό ως σήμερα είναι ότι οι οικονομικοί μετανάστες αποτελούν μεταξύ άλλων και «πηγή» άντλησης κοινοτικών κονδυλίων. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, εν προκειμένω δεν αναφερόμαστε στα λίγα εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονται από τα κοινοτικά προγράμματα για την ένταξη των οικονομικών μεταναστών στις κοινωνίες που τους φιλοξενούν. Αναφερόμαστε σε ουκ ολίγα δισεκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν θα εισέρρεαν στην Ελλάδα, και ειδικότερα στην Αττική, αν δεν υπήρχαν όλες αυτές οι εκατοντάδες χιλιάδες των Αλβανών, των Ανατολικοευρωπαίων και των Ασιατών που εδώ και μια δεκαετία ζουν και εργάζονται μονίμως στη χώρα μας. http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=157240&ct=3&dt=22/02/2004

 

Γιατί η χώρα μας δεν διέθεσε ένα μικρό μέρος των κονδυλίων αυτών στην καλυτέρευση της διαβίωσης των μεταναστών ;

Δημοσ.
32553227.jpg

Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο στην περιοχή που φαίνεται εντός του κύκλου καθώς και σε πολλά σημεία έξω από αυτόν.

Τα γκέτο βρίσκονται λιγότερα από 500 μέτρα από την Πλατεία Συντάγματος και τη Βουλή, μιλάμε για το ιστορικό κέντρο της Αθήνας όπου όλες οι οδοί έχουν αρχαιοελληνικά ονόματα.

Γερανιού-Μενάνδρου και η προέκταση της Πειραιώς (Π. Τσαλδάρη) μέχρι αυτές τις οδούς είναι η κλασική πιάτσα εμπορίας ναρκωτικών,κυρίως απο αλλοδαπούς.

Η Σωκράτους σε όλο το μήκος της είναι ένα γκέτο Ιρακινών-Πακιστανών,ενώ στις Σοφοκλέους και Ευριπίδου εκπορνεύονται Αφρικανές.

Βούλγαρη και Δεληγιώργη γίνονται συναθροίσεις,οι οποίες μόνο αθώες δέν μπορεί να είναι οταν μιλάμε για αριθμούς 30~50 ατόμων

Αυτός είναι ο καθρέφτης της Ελλάδας, η πρωτεύουσα μας... και όταν οι τουρίστες έρχονται αυτά θαυμάζουν.

 

Δέν προλαβαίνουν,αν αφαιρεθούν για λίγο...πάει η hd camera,πέταξε...

Δημοσ.

Teaser είσαι κάτοικος Αττικής;

 

Ο κύκλος που έχεις κάνει, είναι ένας δικός σου κύκλος με το paint ή βασίζεται κάπου; Ποιο είναι το κέντρο; Πως μέτρησες την απόσταση;

 

Λοιπόν , έχω τη γενική εντύπωση πως δεν έχεις βρεθεί στην περιοχή, πχ έχεις βάλει και τις περιοχές πάνω από την αθηνάς προς τη σταδίου.

Επίσης, τα "αρχαιοελληνικά" ονόματα Τακι, Αγίων Αναργύρων, Σαρρή και διάφορα άλλα που έχεις σημαδέψει που είναι περιοχές με μαγαζιά στου Ψυρρή τι σχέση έχουν με το πρόβλημα; Αν δηλαδή οι δρόμοι λέγονταν Γιάννης και Κώστας δε θα υπήρχαν στοιβαγμένοι άνθρωποι σε ερήπια;

Κάτι τελευταίο, έχεις κοιτάξει σε κάποιον χάρτη μίας άλλης μεγαλούπολης που ακριβώς βρίσκονται οι κακόφημες (με ή χωρίς εισαγωγικά) περιοχές;

 

Λοιπόν, επειδή αυτές οι περιοχές που έχεις σημαδέψει είναι μέρη που λατρεύω να πηγαίνω όταν είμαι στην Αθήνα, αυτό που ένιωσα 2 μήνες πριν στην τελευταία μου επίσκεψη, είναι ότι ένιωσα ντροπή για το ανθρώπινο είδος που μπορούμε και συμπεριφερόμαστε με αυτόν τον τρόπο στους συνανθρώπους μας. Δε φοβήθηκα ούτε στιγμή την ύπαρξη τόσων πολλών διαφορετικών ανθρώπων να κοινονικοποιούνται στο δρόμο, υγείες είναι. Αυτό που σε τρομάζει είναι η εξαθλίωση τους. Σε τρομάζει η ίδια τους η φτώχεια, που βρίσκεται τόσο κοντά στο δικό σου πλούτο, σε τρομάζει η ιδέα πως μπορεί και εσύ μια ημέρα να καταλήξεις έτσι και να σε κοιτάνε κάποιοι μέσα από το αυτοκίνητο σαν να είσαι πειραματόζωο. Τους γκετοποιούμε για να μην τους βλέπουμε, αν και θεωρώ πως ο όρος γκέτο για αυτά τα 10 στενά είναι υπερβολικός.

Δημοσ.

Έχω βρεθεί στην περιοχή, έχεις λάθος εντύπωση.

Τον κύκλο τον έχω βάλει εγώ, προσεγγιστικά, ένας κύκλος δεν μπορεί να αναπαραστήσει το πρόβλημα 100% και θα έπρεπε να το ξέρεις. Στον κύκλο, βρίσκεται το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως,(βάσει της εμπειρίας μου) τώρα αν κάποιες οδοί στου Ψυρρή και δυο ακόμα είναι καθαρές και όμορφες δεν αναιρεί αλλά επιβεβαιώνει τον κανόνα της γκετοποίησης και της βρώμας.

 

Όσον αφορά τα αρχαιοελληνικά ονόματα, δεν θέλω να είμαι καχύποπτος, αλλά δεν νομίζω ότι «τυχαία» αναφέρθηκες στις "Τακι, Αγίων Αναργύρων, Σαρρή" και όχι στις:

Επίκουρου, Σοφοκλέους, Μενάνδρου, Ευριπίδου, Σωκράτους, Κλεισθένους και πολλές άλλες εντός του κύκλου.

 

Περπάτησες στου Ψυρρή και δεν φοβήθηκες. Τι μου λες? Κανένας δεν φοβάται εκεί με τόσο κόσμο. (που οι περισσότεροι πηγαίνουν για διασκέδαση)

 

Ούτε εγώ φοβάμαι όταν βλέπω στον δρόμο ανθρώπους να κοινωνικοποιούνται αλλά όταν αυτή η κοινωνικοποίηση περιλαμβάνει χρήση και εμπορία ουσιών, αν δεν φοβάμαι τουλάχιστον μου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα και φεύγω. Δεν παίρνω ποπ κόρν.

 

Αυτό που σε τρομάζει είναι η εξαθλίωση τους

Φυσικά η εξαθλίωση είναι αυτό που τρομάζει! Για να είμαστε ακριβείς, όχι η εξαθλίωση αυτή καθ'αυτή, αλλά οι τρόποι εξάλειψης της! Το μέρος από μόνο του δεν έχει τίποτα, αντιθέτως θα ήταν πολύ ωραία περιοχή αλλά οι εξαθλιωμένοι του κάτοικοι είναι αυτοί που προκαλούν τον φόβο. Και η εξαθλίωση είναι αυτή που φέρνει τα ναρκωτικά όχι εγώ. Τώρα αν δικαιολογείς το εμπόριο ναρκωτικών λόγω της εξαθλίωσης των ανθρώπων, να σου πω ότι υπάρχουν αξιοπρεπείς άνθρωποι (μετανάστες ή Έλληνες δεν έχει σημασία) που έχουν μεγάλα προβλήματα και δεν χρειάζεται να είναι παράνομοι και δολοφόνοι συνανθρώπων τους για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Όμως παλεύουν για να ζήσουν και δεν γκετοποιούνται για να έχουν παντού γύρω τους συνενόχους ώστε να μειώνουν τον κίνδυνο να συλληφθούν.

 

Σε χάρτη άλλης μεγαλούπολης δεν έχω ψάξει αλλά έχω επισκεφθεί μεγαλουπόλεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά σε τέτοια περιοχή δεν έχω πατήσει αλλού εκτός Αθήνας. Και αν υπάρχουν, που υπάρχουν, δεν αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση, έτσι? Το επόμενο στάδιο είναι να μαζεύονται μέσα στην Ακρόπολη για να γίνονται αντικείμενο θαυμασμού όλων των τουριστών.

Δημοσ.
έχω επισκεφθεί μεγαλουπόλεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά σε τέτοια περιοχή δεν έχω πατήσει αλλού εκτός Αθήνας. Και αν υπάρχουν, που υπάρχουν, δεν αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση, έτσι? Το επόμενο στάδιο είναι να μαζεύονται μέσα στην Ακρόπολη για να γίνονται αντικείμενο θαυμασμού όλων των τουριστών.

 

Η πολυπολιτισμικοτητα δεν ηταν χαρακτηριστικο των ελληνικων πολεων μεχρι και πριν απο μια δεκαπενταετια. Μαθαινουμε πλεον να ζουμε σε μια κοινωνια διαφορετικη απο αυτη που μεγαλωσαμε και ειναι λογικο να αντιμετωπιζουμε το καινουριο και το αγνωστο με σκεπτικισμο.

 

Το λαθος που γινεται συχνα ομως, ειναι οτι η ''πολυπολιτισμικοτητα'' δε συνεπαγεται βια, πορνεια, ναρκωτικα. Δηλαδη οταν δεν ειχαμε μεταναστες τι ειμασταν, μια κοινωνια αγγελων? Δεν υπηρχε (και υπαρχει) ο Ελληνας ''προστατης'', ''νταβατζης'' και ''χασισεμπορος''?? Εκτος αν ο μεταναστης μαστροπος, ''χτυπαει'' περισσοτερο στο ματι λογω χρωματος.

 

Η ειδοποιος διαφορα των σημερινων κοινωνιων με την κοινωνια που γνωρισαμε σαν παιδια και που ειναι ικανη να αιτιολογησει την αυξηση της βιας, ειναι η φτωχεια. Και μαλλον η φτωχεια ειναι πιο εμφανης στις μερες μας απ οτι τοτε, ετσι?

 

Η φτωχεια συνεπαγεται βια, πορνεια και ναρκωτικα.

 

Αν βλεπουμε λοιπον το δεντρο και οχι το δασος, τοτε ειναι λογικο πως δε θα βγαλουμε ακρη.

 

Θα θελα πολυ παντως, αν γινοταν, να φευγαν ολοι οι μεταναστες απο την Ελλαδα, ετσι για μια βδομαδα..Να βλεπα τοτε ποιος θα γινοταν ο νεος αποδιοπομπαιος τραγος για την εγκληματικοτητα.

Δημοσ.

@ Teaser, μην παραποιείς τα λεγόμενα μου και προσπάθησε να τα καταλάβεις. Και τελικά δεν κατοικείς στην αττική, δεν είναι κακό.

 

Η συγκεκριμένη περιοχή, 20 χρόνια που τη θυμάμαι ποτέ δεν ήταν όμορφη. Για την ακρίβεια, υπήρχε μόνο τις ώρες των εμπορικών καταστημάτων και τις ώρες της κεντρικής αγοράς, όλες τις υπόλοιπες ήταν ερημωμένη (η άνθηση με τη νυχτερινή ζωή είναι πρόσφατη σχετικά). Για την ακρίβεια, τα περισσότερα καταστήματα που υπήρχαν/υπάρχουν ήταν πρατήρια χονδρεμπόρων, διότι τα ενοίκια ήταν/είναι χαμηλά και κοντά στο κέντρο. Όμοια και τα διαμερίσματα που υπάρχουν, δεν ξέρω αν έχουν κατοικηθεί ποτέ, τα θυμάμαι ως γραφεία εταιρειών ή αποθήκες. Επομένως, μιλάμε για μια περιοχή σχετικά φθηνή στο κέντρο της Αθήνας, με μεταπολεμικά κτίρια που σε σχέση με νέα κτίσματα έχουν πολλά προβλήματα. Όλα αυτά δίνουν τη γενική εντύπωση μίας υποβαθμισμένης περιοχής, που σε καμία περίπτωση κανένας δεν είχε δείξει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον να αναβαθμίσει, ακόμα περιμένω να δω να υλοποιείται το αρχικό σχέδιο που βγήκε τέλος του προηγούμενου αιώνα και δεν την περιλάμβανε. Μετά την αθρόα άφιξη μεταναστών του αναπτυσσόμενου κόσμου, τα κτίρια αυτά άρχισαν να νοικιάζονται από αλλοδαπούς. Όπως και κτίρια σε όλες τις περιοχές κοντά στο κέντρο που ήταν/είναι της ίδιας ηλικίας. Όλοι θυμόμαστε τα άρθρα 2-3 χρόνια πριν, για το πολυεθνικό παζάρι στο κέντρο της Αθήνας και πως αυτές οι περιοχές αρχίζουν να ανθίζουν ξανά κλπ κλπ, λογικό και επόμενο να νοικιαστούν και τα διαμερίσματα της περιοχής.

 

Τώρα καθόμαστε και δείχνουμε με το δάχτυλο τα αποτελέσματα της μη προσπάθειας μας να αφομοιωθεί αυτός ο πληθυσμός και της σιωπηλής/ένοχης συμφωνίας μας να τους περιορίσουμε- γκετοποιήσουμε στους 5 δρόμους που αναφέρει ο Tenshi. Θρέψαμε το φίδι που μας δείχνει την απανθρωπιά μας και τώρα θέλουμε να το σκοτώσουμε για να μην αισθανόμαστε άσχημα.

 

Η περιγραφή του Tenshi είναι σωστή (σε αντίθεση με τον κύκλο χωρίς κλίμακα που μαντρώνει το μισό κέντρο), αυτά γίνονται. Αλλά πάλι αποκρύπτουμε ένα στοιχείο, τα ναρκωτικά στην Ομόνοια πωλούνται πριν τους μετανάστες. Η μοναδική περίοδος που δεν υπήρχαν ναρκομανείς στην πλατεία και στο σταθμό ήταν για 3 μήνες το 2004, που τους είχαν στείλει στο σταθμό της Δάφνης και σε καναδύο ακόμα.

 

Εν κατακλείδι, οι ίδιοι οι Αθηναίοι απαξίωσαμε το κέντρο της πόλης, το εγκαταλείψαμε στν τύχη του και τώρα τσουβαλιάζουμε άπαντες τους κατοίκους της περιοχής στον ασκό της εγκληματικότητας. Εθελοτυφλούμε σε σοβαρά προβλήματα και πιστεύουμε στην καταστολή, είναι αρρώστια αυτό. Και όπως τα λέει και ο αποπάνως.

Δημοσ.

Η κοινωνιολογική ανάλυση του φαινομένουν είναι επιτυχής. Παρόλα αυτά, η μεν άσσος θεωρεί ότι πολιτεία και μετανάστες πρέπει να τα βρούνε (τώρα αναρχικός και να θεωρεί πως πρέπει να κάτσει το κράτος να μιλήσει με κάποιον, κάποιο λάκο έχει η φάβα, σε λίγο θα μας πει πως πρέπει να υπάρχει κ αστυνομία), ο μεν insomniak κάνει μια ανάλυση του φαινομένου, όμως ξεχνάει να πει ότι οι υπερασπιστές των μεταναστών βρίσκονται στις νεοδμητες κατοικίες των βορείων προαστίων. Μιλάνε δλδ εκ του ασφαλούς. Ο μικροαστός έπαιρνε ένα δάνειο, αγόραζε ένα τριάρι στην αγ. παρασκευή. Ο προλετάριος, δεν μπορούσε όμως, οπότε αναγκάστηκε να μένει εκεί.

Το μεγαλύτερο λάθος όμως, είναι η συγκριση του τότε με του το τώρα. Οι φοιτητές του 80, βγαίναν τα βράδια στην ομόνοια. Εκεί υπήρχαν μόνο τραβεστί στην χειρότερη, που μεταξύ μας είναι χίλιες φορές καλύτεροι από τους μαχαιροβγάλτες που κυκλοφορούν.

 

Ακόμα όμως δεν έχω δει κάποιον να προτείνει κάποια λύση. Μεχρι στιγμής έχουν ακουστεί

α)τους διώχνουμε όλους

β)διώχνουμε τους εγκληματίες και βάζουμε ποσόστωση'

γ) φταίνε οι μπάτσοι και ο κόκκαλης.

 

Χτες ο αντενας πήγε στη συνοικία του αγ παντελεήμονα, σε μια συνοικία που δε μένουν βορειοπροαστίτες ούτε κολωνακιώτες. Οι κάτοικοι τα έψαλλαν στον δελατόλλα. Για ποιο λόγο? Νομίζετε ότι είναι κανείς τόσο βλάκας που να βρίσκει φθηνό μεροκάματο, και να απαιτεί να φύγει ο μετανάστης? Η να βρίσκει ενοίκιο *2? πχ 2 άτομα σε τριάρι 600 ευρώ? Πρέπει να είναι τελειώς στούρνο? Τι κοινό έχουν οι αποπάνω? Συμφωνα με το μαρξ κατέχουν τα μέσα παραγωγής. Αρα τι είναι, δεν είναι κεφαλαιοκράτες? Οπότε βολεύονται απο την υπαρξη των μεταναστών. Αυτοί που βγηκαν, οι παππουδς κ οι γιαγιάδες, για χρυσαυγίτες δε φαίνονταν πάντως. Οπότε γιατί λέτε να εξεγέρθηκαν? Δλδ αν ζουσαν σε τουριστική περιοχή και έρχονταν αγγλογάλλοι, αυστραλοί, αμερικάνοι θα χαν πρόβλημα?

 

Επίσης, τόσο αγάπη για τους μετανάστες που οδήγησε? Ξέρετε κανάν αλβανό αριστερό? συντηριτικούρες μέχρι αηδίας. Ο σουβλατζής (ένας εκ των πολλών που παραγγέλνω) από το πρωί ως το βράδυ βρίζει τους "αλήτες" που καίνε τα μαγαζιά.

Δημοσ.

κοινωνιολογική ανάλυση-πολιτεία-μετανάστες-αναρχικοί-κράτος-αστυνομία-Β.Π-μικροαστοί-προλετάριοι-φοιτητές-τραβεστί-μαχαιροβγάλτες-εγκληματίες-Κόκκαλης-ΑΝΤ1-Κολωνακιώτες-Δελατόλλας-στούρνοι-Μαρξ- μέσα παραγωγής-κεφαλαιοκράτες-παππούδες&γιαγιάδες-χρυσαυγίτες-αγγλογάλλοι, Αυστραλοί&Αμερικάνοι-Αλβανοί αριστεροί-συντηριτικούρες-σουβλατζήδες-αλήτες.

 

Όχι πείτε μου.

Πόσο ταλέντο χρειάζεται για να χωρέσει κάποιος όλα τα παραπάνω σε 3 προτάσεις?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Κατά τ'άλλα σκούπα λοιπόν, στρατόπεδα συγκέντρωσης, όξω όσοι προσβάλλουν την αισθητική.

 

Όχι την δική μας.

Των φουκαριάρηδων που έρχονται για τουρισμό.

 

:rolleyes:

Δημοσ.
[/i]

 

Όχι πείτε μου.

Πόσο ταλέντο χρειάζεται για να χωρέσει κάποιος όλα τα παραπάνω σε 3 προτάσεις?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Κατά τ'άλλα σκούπα λοιπόν, στρατόπεδα συγκέντρωσης, όξω όσοι προσβάλλουν την αισθητική.

 

 

η ποσόστωση είναι για σένα τα παραπάνω? ξαναδιάβασε το λεξικό. Μην διαστρεβλώνεις τα γραπτά του άλλου. χαίρομαι πάντως που δεν μπορείς να αντιπαρατεθείς σε αυτά που λέω. Ναι, ξέρω θα μου πεις, λες μπουρδες και αρνούμαι να συζητησω με ρατσιστές, φασίστες...

 

...Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΣΚΕΨΗΣ κάποιων εδώ μέσα, και αρκετών εκεί έξω...

 

Αρα τους κρατάμε ως έχει και τι κάνουμε? Εμπρός, τόσα bytes έχουν ξοδευτεί και ακόμα περιμένω προτάσεις. Το να λέμε θεωρητικούρες είναι πανεύκολο. Μπορέιτε να αρχίσετε εσείς να φιλοξενείτε κάποιον από αυτούς στο σπίτι σας, πχ να σας βοηθάει στις οικιακές δουλειές. Τι στο καλό κοτζάμ σπίτια στα βόρεια έχετε, μην κουράζεστε να τα συντηρήσετε και να τα τακτοποιήσετε?

Δημοσ.
Η κοινωνιολογική ανάλυση του φαινομένουν είναι επιτυχής. Παρόλα αυτά, η μεν άσσος θεωρεί ότι πολιτεία και μετανάστες πρέπει να τα βρούνε (τώρα αναρχικός και να θεωρεί πως πρέπει να κάτσει το κράτος να μιλήσει με κάποιον, κάποιο λάκο έχει η φάβα,

 

Mην ανησυχείς καθόλου , παλιννόστηση αρχικά με απώτερο στόχο την ανατροπή του διεθνοποιημένου υπάρχοντος καθεστώτος πολιτικής , κοινωνικής και οικονομικής ανισότητας που υπάρχει στην χώρα μας .

 

Η λύση για μένα πρέπει να είναι :

 

1)Η άμεση νομιμοποίηση χωρίς προυποθέσεις ή εξαιρέσεις των αλλοδαπών που βρίσκονται στην Ελλάδα.

 

2) H κοινή παρέμβαση αυτοχθόνων και μεταναστών για την βελτίωση των συνθηκών ζωής των δεύτερων .

 

3)Η εκχώρηση στους μετανάστες όλων των αστικών δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι νομιμοποιημένοι πολίτες της χώρας .

 

4)Κατοχυρωμένο πλαίσιο σεβασμού της διαφορετικότητας κάθε μετανάστη (γλώσσα-εθιμοτυπικό δίκαιο -θρησκεία κ.α.)

Δημοσ.
Οι μουσουλμάνοι έχουν κοινό συνδετικό τους κρίκο τη θρησκεία σε μεγαλύτερο βαθμό από όσο οι χριστιανοί. Δηλαδή βάζουν τη θρησκεία πιο πάνω από το έθνος

 

Ειναι λάθος να βλέπετε τον μουσουλμανισμό απλά ως θρησκεία βασισμένοι σε δυτικά πρότυπα.Ο μουσουλμανισμός εχει εθνολογική υπόσταση, όπου μέσα σε αυτή υπάγεται και η θρησκεία.

Δηλαδή δεν μιλάμε για μουσουλμανική θρησκεία,αλλα για Μουσουλμανικό έθνος, με οτι αυτό συνεπάγεται.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:51 ----------

 

Mην ανησυχείς καθόλου , παλιννόστηση αρχικά με απώτερο στόχο την ανατροπή του διεθνοποιημένου υπάρχοντος καθεστώτος πολιτικής , κοινωνικής και οικονομικής ανισότητας που υπάρχει στην χώρα μας .

 

Η λύση για μένα πρέπει να είναι :

 

1)Η άμεση νομιμοποίηση χωρίς προυποθέσεις ή εξαιρέσεις των αλλοδαπών που βρίσκονται στην Ελλάδα.

 

2) H κοινή παρέμβαση αυτοχθόνων και μεταναστών για την βελτίωση των συνθηκών ζωής των δεύτερων .

 

3)Η εκχώρηση στους μετανάστες όλων των αστικών δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι νομιμοποιημένοι πολίτες της χώρας .

 

4)Κατοχυρωμένο πλαίσιο σεβασμού της διαφορετικότητας κάθε μετανάστη (γλώσσα-εθιμοτυπικό δίκαιο -θρησκεία κ.α.)

 

 

Τον όρο εποικισμό τον έχεις σκεφτεί καθόλου;

Δημοσ.

Τον όρο εποικισμό τον έχεις σκεφτεί καθόλου;

Τον έχω σκεφτεί αλλά με δεδομένο ότι οι διοικούντες της χώρας διακατέχονται από έναν άκρατο εξουσιαστικό μανδύα θα ήταν πολύ εύκολο να γκετοποιήσουν τις περιοχές με απώτερο σκοπό τον συνεχή καθεστωτικό έλεγχο .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...