Ailuros Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Αυτό μου θυμίζει τα 120fps του PS3 :lol::lol: (το 4D δεν το βάζω καν μέσα. Καμιά δήλωση δεν έχει καταφέρει να το αγγίξει ) Καταλαβαίνεις όμως ότι μια οποιαδήποτε 8800-GPU είναι αρκετές φορές γρηγορότερη από το RSX του PS3. Aν γινόταν η σύγκριση με την τελευταία ο παράγοντας της διαφοράς θα ήταν κατά πολλές φορές μεγαλύτερος. 4D υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στις GPU ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 08:55 ---------- Παιδες σε λιγες μερες λοιπον θα παρω το νεο pc. Ειδα ομως κατι σημερα που δεν μου αρεσε. Η 4870χ2 εχει 2.4TFLOPS Shading power ενω η 295 1.5:whistle: . Μιπος λοιπον τελικα το μονο που χρειζεται η ATi ειναι driver support και λιγο καλυτερα optimized games για να τσακισει την 295 ? Τα FLOPs είναι ο χειρότερος παράγοντας σύγκρισης μεταξύ διαφόρων καρτών γραφικών γιατί το κάθε FLOP έχει διαφορετική επάρκεια σε κάθε ξεχωριστή αρχιτεκτονική. Φαντάζομαι ότι διάβασες κάμποσα reviews και είδες που κυμαίνονται σε επιδόσεις οι εκάστοτε κάρτες. Και όχι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα το θεαματικό από άποψη οδηγών στις 4870X2 μιας και είναι πάρα πολύ χρόνο ήδη διαθέσιμες στην αγορά. Επισης η 295 εχει και physx support το οποιο βοηθαει κατα πολυ και παντα καλυτερο driver support. Χωρίς παρεξήγηση αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί πολλοί περιμένετε από συμμετέχοντες σε ένα forum να σας πείσουν να διαλέξετε μια κάρτα γραφικών λες και ξέρουν όλοι οι άλλοι καλύτερα από σένα ποιές είναι οι ανάγκες σου. Δεν είναι ότι δεν θέλουμε να βοηθήσουμε, ίσα ίσα το αντίθετο αλλά δεν θα έμπαινα προσωπικά στον κόπο να μπω σε ένα forum να ρωτήσω πιο αυτοκίνητο θα έπαιρνα. Παω στοιχημα οτι η 4870χ2 ουτε καν στο 50% της δεν αποδιδει ακομμα. Σκέφτηκες την πιθανότητα οι GeForce να έχουν διπλάσια επάρκεια ανά FLOP σε σχέση με τις Radeon; Τι λετε παιδια τι να κανω πια να παρω ειμαι σε αλλο αδιεξοδο τωρα. Αααα ρε η γκαντεμια μου. Και θα είναι πολύ δύσκολο να βγεις από ένα τέτοιο αδιέξοδο. Γι' αυτό και η απορία μου παραπάνω, γιατί είναι συνηθισμένο φαινόμενο να ρωτάς κάτι σχετικό σε ένα τέτοιο forum και με τις υπέρ και κατά αψιμαχίες των προτιμήσεων του καθένα είναι λογικό να μπερδεύσαι περισσότερο τελικά. Δεν υπάρχει κάνας γνωστός/φίλος που να έχει την μία ή την άλλη κάρτα για να κάνεις ένα test drive μόνος σου; Αν όχι πάρε ότι σου γυαλίζει καλύτερα. Αδικημένος δεν θα βγεις ούτε με την αγορά μιας 4870X2 ούτε με μια 295 γιατί οι διαφορές δεν είναι τελικά τόσο τρομερές σε πραγματικό χρόνο όσο θα θέλανε μερικοί να πιστέψεις. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 09:12 ---------- Καταλήγω ότι όλα είναι πολύ σχετικά και πολύ νωρίς για να απαξιώσουμε αναβαθμίσεις με σύγχρονες κάρτες. Συμφωνώ απόλυτα. οκ, γενικώς συμφωνω αλλά α) πρέπει να δούμε αυτή τη διαφορά στη πράξη, δηλαδή να αποδειχθεί, β) ακόμη κι αν αποδειχθεί να υπάρχει το ανάλογο λογισμικό Dx11 για να εκμεταλλευτούμε τη διαφορά και γ) ακόμη κι αν ισχύουν τα α και β να συμφέρει και η τιμή γιατί μία πιθανή Nvidia 380 στα 500+ Ευρώ δεν θα μου λέει και πολλά. Γιατί να χρειαστείς ανάλογο λογισμικό για να δεις οποιαδήποτε διαφορά; Τον Νοέμβριο του 2006 πήρα την 8800GTX 768MB που απάλλαξε την 7800GTX 256MB (την οποία είχα μόνο για 16 μήνες). Οι διαφορά των επιδόσεων μεταξύ των δύο στα ίδια ακριβώς παιχνίδια ήταν πολύ πάνω από έναν παράγοντα 4.0x γιατί υπήρχε και τρομερή διαφορά στην ποσότητα μνήμης. Αν αφαιρέσεις θεωρητικά την τελευταία διαφορά οι επιδόσεις ανέβηκαν και πάλι πολύ πάνω από 3 φορές και αυτό χωρίς να υπάρχουν ούτε κάτα διάνοια εκείνοι την εποχή τα σημερινά D3D9.0 + D3D10 path παιχνίδια. Στην ουσία ούτε καν έχουμε δει πραγματικό D3D10 παιχνίδι ακόμα. ΄Οταν αυτά εμφανιστούν στο μέλλον οι σημερινές D3D10 GPU θα σέρνονται σε αυτά και οι μελλοντικές D3D11 GPU θα κάνουν αισθητή διαφορά. Πάντα έτσι ήταν σε αυτή την αγορά όπου εύλογα το hardware προηγείται κατά πολύ του ανάλογου λογισμικού. Εξακολουθεί όμως να ισχύει η απάντηση στην πρώτη παράγραφο παραπάνω. Τα Χριστούγεννα του 2009 απέχουν πάρα πολύ για να αποτελέσει οποιοδήποτε ανασταλτικό επιχείρημα σήμερα για οποιαδήποτε αγορά. Να το κάνουμε πιο πρακτικό: αν πω στην λατρεμένη μου σύζυγο να μην πάρει φόρεμα Χ για γάμο Ψ που θα γίνει σύντομα, αλλά να περιμένει τις επόμενες χειμερινές εκπτώσεις θα κινδυνεύσει εύλογα η σωματική μου ακεραιότητα
john2gr Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Καταλαβαίνεις όμως ότι μια οποιαδήποτε 8800-GPU είναι αρκετές φορές γρηγορότερη από το RSX του PS3. Aν γινόταν η σύγκριση με την τελευταία ο παράγοντας της διαφοράς θα ήταν κατά πολλές φορές μεγαλύτερος. 4D υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στις GPU Εννοείται . Βασικά εδώ που τα λέμε στην επόμενη γενιά μπορούμε να έχουμε 1080p + FSAA με 60fps μιας και ήδη σε παιχνίδια όπως το Wanted: Weapons Of Fate ή όπως τα Fallout3, Far Cry 2 και FEAR2 έχουμε με μια GTX295 1080p+FSAA με 60fps. Αδυνατώ να πιστέψω όμως ότι θα έχουμε 60fps στο Crysis σε 1080p με FSAA (ακόμα και στα Vanilla Very High settings) ή στο STALKER: Clear Sky.
Ailuros Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Εννοείται . Βασικά εδώ που τα λέμε στην επόμενη γενιά μπορούμε να έχουμε 1080p + FSAA με 60fps μιας και ήδη σε παιχνίδια όπως το Wanted: Weapons Of Fate ή όπως τα Fallout3, Far Cry 2 και FEAR2 έχουμε με μια GTX295 1080p+FSAA με 60fps. Αδυνατώ να πιστέψω όμως ότι θα έχουμε 60fps στο Crysis σε 1080p με FSAA (ακόμα και στα Vanilla Very High settings) ή στο STALKER: Clear Sky. Δεν εννοούσα καν τα σημερινά παιχνίδια αλλά πράγματα με τα οποία ασχολούνται διάφοροι δημιουργοί: Σελίδα 203-204: 33% of the time rendering characters / etc 66% of the time rendering world Ray-casting the world must complete in ~20ms for 30 FPS Theoretically possible on today's technologyat 720p and 30 fps (GeForce 8800 Series)– Theory falls a little short of reality. (αν δεις την σημειωσούλα πάνω αριστερά θα δεις ότι λέει 15fps) Generational skip in geometric complexity Next gen platforms 4 times better at least 60 FPS at 1080p with Anti-aliasing http://s08.idav.ucdavis.edu/olick-current-and-next-generation-parallelism-in-games.pdf Κανονικά θα έπρεπε να είχα προσθέσει τα παραπάνω στην ενότητα GT3x0/RV870 αλλά δεν φαίνεται να υπάρχει ακόμα ιδιαίτερα ενδιαφέρον οπότε βαρέθηκα και γω να την επαναφέρω. Ο Olick είναι δημιουργός στην iD και εκπροσώπησε την εταιρία στο Siggraph 08'. Για τα πειράματα που έκανε λοιπόν σε μελλοντική μηχανή παιχνιδιού υπέθεσε ότι στην θεωρία μια 8800 θα του έδινε 30fps@720p. Η πραγματικότητα τον διεύψεσε και κατέληξε σε μόλις 15fps. Yποθέτει με αυτά που του έχουν δείξει οι εταιρίες για το μέλλον ότι θα μπορεί να φτάσει 60fps@1080p +AA. Aν διαιρέσεις 60/15 = 4 και εδώ συντηρητικά προβλέπει μια μεγαλύτερη διαφορά από 4.0x στο μέλλον. Θεωρώ ότι το κάνει εσκεμμένα γιατί η πραγματική διαφορά σε τόσο μεγαλύτερη ανάλυση και με ΑΑ είναι σαφώς μεγαλύτερη από μόνο 4 φορές, απλά μάλλον δεν θέλει να χρεωθεί τις πιθανές μελλοντικές διαφορές μεταξύ θεωρίας και πραγματικότητας. ΄Αλλη μια φορά: 15fps@720p no AA vs. 60fps@1080p with AA Να θυμάσαι ότι όταν δημιουργοί όπως ο Carmack λένε στους IHV 'jump' οι τελευταίοι το μόνο που ρωτάνε είναι 'how high?' λόγω της τεράστιας εμπειρίας του.
john2gr Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Ναι άκυρο το προηγούμενο post, από το πρωινό ξύπνημα ξέχασα ότι μιλάμε και για next gen games κι όχι για τις επιδόσεις στα current gen games :lol:.
SomethingGR Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Οκ παιδια ευχαριστω πολυ Ailure επειδι ειμαι noobaki σε αυτα ευχαριστω που με βοηθισες αντε θ παρω την 295 οπως ειπα αφηστε με να φαω το κεφαλι μου
grimpr Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 @Ailuros. Πάντα ενδιαφέρουσες οι διαπιστώσεις σου στα κατά τα άλλα δύσκολα για όλους εμάς powerpoint slides των παρουσιάσεων. Εντυπωσιακό το thesis που βασίστηκε ο Olic/Karmack και η I.D. για να πειραματιστούν με τις inhouse μηχανές τους. Αν κατάλαβα καλά η τεχνική τους (Octtree Voxels) προσφέρει "απειρο" detail περιπού σαν τα fractals και μεγάλη μετάβαση σε "οργανικά" models.
Ailuros Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Αν κατάλαβα καλά η τεχνική τους (Octtree Voxels) προσφέρει "απειρο" detail περιπού σαν τα fractals και μεγάλη μετάβαση σε "οργανικά" models. Ναι. Καλό είναι όταν διαβάζεις το pdf να διαβάζεις και τις σημειώσεις. Εξίσου ενδιαφέρουσες είναι και οι προτάσεις του για μελλοντικές αρχιτεκτονικές. Υπεραπλουστευμένα copy GPU into each core
pcpanos Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Δημοσ. 12 Απριλίου 2009 Φιλε με 200 ευρο περνεις μια χαρα ΑΤΙ καρτα.τζαμπα λευτα ειναι να δωσεις παραπανω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.