andreas_g Δημοσ. 18 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2009 Αλλα τη σημερον ημερα δεν πιστευω οτι η ελλειψη μνημης αποτελει δικαιολογια οταν ενα stick μνημης 1GB κοστιζει 10 ευρω!!! Δειτε: http://tr.im/wwCR +1 Εμενα παντως σε Kubuntu 9.04 με φρεσκομπουταρισμενο το pc μου τρωει 109 Mb!!!! Μαζι με 12 tabs και 7-8 addons!!!! Καλα μου φαινεται...... Ενταξυ μου κανει μερικα περιεργα και μενα καμια φορα αλλα μετα απο μερικες μερες χρησης!! Τωρα για τα 3D καλη φαση φαινονται, αρκει να μην κανουν τον ff να σερνεται...
Horhegreece Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 εφχαριστω Η Mozilla ξεκίνησε μια συνεργασία με την Khronos Group, τον οργανισμό υπεύθυνο για τη γλώσσα τρισδιάστατων γραφικών OpenGL, με στόχο να "φέρει" τμήμα της στους browsers! Το αποτέλεσμα της προσπάθειας, το πρώτο δείγμα του οποίου αναμένεται ως το τέλος του έτους, θα είναι πλούσια τρισδιάστατα γραφικά που θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες επιτάχυνσης των σύγχρονων καρτών γραφικών, έτσι ώστε να μπορούν να παρουσιαστούν μέσα από τον browser εντυπωσιακά παιχνίδια, αναλυτικά γραφήματα κ.λπ. Πηγή: productivity.gr
ixthy Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Θεωρώ θετική την κίνηση αυτή καθώς και την υποστήριξη του πρωτοκόλλου open gl. Άντε να το χαρούμε και μεις οι Macάδες, αλλά και οι Linuxάδες!
redLizard Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Λέγεται WebGL και δεν είναι προτέρημα του Firefox αλλά πρόκειται να μπει στο στάνταρ της HTML5 οπότε θα το δούμε παντού (και εκτιμάται πιο νωρίς σε Webkit-based browsers - Safari ίσως). Δεν είναι plugin, είναι ενσωματωμένο στο specification του HTML5 και εδώ μπορείτε να δείτε μερικά demos. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=2rpKpj6ZO9w[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GYLvzLB69eU[/ame] Τώρα από πλευράς optimization και ειδικά για χρήση μνήμης... αυτό είναι θέμα χρόνου μέχρι ο κώδικας να ωριμάσει αρκετά. Είναι πολύ καλό γιατί θα δούμε ένα νέο είδος gaming και θα αρχίσει (επιτέλους) και η πάταξη του Flash (σιγά σιγά).
godlike Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Είναι πολύ καλό γιατί θα δούμε ένα νέο είδος gaming και θα αρχίσει (επιτέλους) και η πάταξη του Flash (σιγά σιγά). Βασικά πάνω σε αυτό πρέπει να υπάρχει ένα πρόβλημα. Το webGL είναι πολύ χοντρικά bindings του OpenGL για javascript και ως γνωστόν η javascript τρέχει στον client. Οπότε ο κώδικας θα είναι φανερός σε όλους όσους τρέχουν μια webGL εφαρμογή. Αυτό ίσως αποτρέψει κάποιους developers να αναπτύξουν high profile games. Τουλάχιστον θα δούμε ports των quake, doom etc Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2010 από godlike
inout Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Πολύ σωστός ο redLizard. Επιπλέον η συγκεκριμένη είδηση δεν έχει να κάνει με την σταθερότητα του ff. (Προσωπικά και εγώ προτιμώ τον Chrome). Αλλά εδώ πρόκειται για μια τεράστια εξέλιξη. To WebGL υποστηρίζεται ήδη από browsers στηριγμένους σε Webkit και αποτελεί το άμεσο μέλλον του internet. Για αυτό το λόγο το Papervision και τα συναφή είναι τεχνολογίες που θα αποδημήσουν πριν καν ωριμάσουν.Το τελικό βήμα για να αρχίσει αυτή η μικρή 3d επανάσταση θα είναι η υιοθέτηση του προτύπου απο τον explorer...............(πολλές τελίτσες εδώ) Θα φέρει το 3d content στο NET χωρίς την ανάγκη κάποιου plugin. Γενικά δεν έχει καμία σχέση με τεχνολογίες τύπου vrml και cortona3d... Ας δούμε λίγο ευρύτερα την είδηση αυτή, γιατί δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με τον ff...
oneofthem Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 thnx redlizard - (ελληνικοί χαραχτήρες)
redLizard Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Βασικά πάνω σε αυτό πρέπει να υπάρχει ένα πρόβλημα. Το webGL είναι πολύ χοντρικά bindings του OpenGL για javascript και ως γνωστόν η javascript τρέχει στον client. Οπότε ο κώδικας θα είναι φανερός σε όλους όσους τρέχουν μια webGL εφαρμογή. Αυτό ίσως αποτρέψει κάποιους developers να αναπτύξουν high profile games. Τουλάχιστον θα δούμε ports των quake, doom etc Δεν είναι του OpenGL βασικά αλλά του OpenGL ES (Embeded Systems) δηλαδή πολύ πιο light εκδοχή του OpenGL (σαν αυτή που τρέχει στα κινητά). Επίσης μη ξεχνάμε ότι πλέον έχουμε και server programing/remoting τεχνολογίες (JavaEE, Python WSGI κτλ) τις οποίες οι developers μπορούν να εκμεταλλευτούν ώστε να αποκρύψουν mechanics του εκάστοτε game και ο κώδικας της js να αποτελέσει μόνο μια "3d απεικόνιση" του τι γίνεται στη πλευρά του server. Kαι πιο εύκολα θα αποφεύγεται το cheating, και το "κυρίως" μέρος του προγράμματος θα είναι κρυφό. Αλλά ποιος ξέρει πως θα το εκμεταλλευτούν εκτός από τα games... 3D menus, ολόκληρα 3d websites... Κάτι μου λέει ότι στο κοντινό μέλλον θα έχουμε avatars με 3d models στα forum... (και αντί να μας κατσαδιάζουν για τη μεγάλη ανάλυση θα μας κατσαδιάζουν για τα πολλά πολύγωνα χαχ) Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2010 από redLizard
kostis18Preveza Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Θα χρειαζομαστε ενα καροτσι λεφτα να περνουμε καρτες γραφικων
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Θα χρειαζομαστε ενα καροτσι λεφτα να περνουμε καρτες γραφικων γιατί χρειάζονται τόσο δυνατές κάρτες για να θέλει καρότσι λεφτά για να τις αγοράσεις?
benign Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Πολυ ενδιαφερον.Αυτο θα υσχυει μονο για τον Firefox η και για τον Seamonkey?
papaki74 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 Δημοσ. 8 Απριλίου 2010 τελειο! θα βαρυνει ομως ως browser?sorry αν λεω βλακεια απλα ρωταω
elven Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Δημοσ. 9 Απριλίου 2010 Πολύ καλό,όλα λειτουργούν άψογα και είχε μείνει το 3d,σιγά που καταναλώνει άπειρους πόρους ο φίφης,τον έχω dual boot με win7 και πάει μια χαρά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα