Προς το περιεχόμενο

Αξιζει να αγορασει κανεις τωρα αυτοκινητο?


million_voices

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μειώθηκε το τέλος ταξινόμησης κατά 50%... Το ερώτημα που μου απευθύνουν όλοι όσοι μου στέλνουν κάποιο e-mail ή με ρωτάνε σε προσωπικό επίπεδο είναι ένα: Συμφέρει τελικά να αγοράσω αυτοκίνητο τώρα;

 

Η απάντηση είναι δύσκολο να δοθεί και εξαρτάται πάντα από την ιδιαιτερότητα του κάθε αγοραστή. Τί ζητάει ο καθένας από εσάς...Σίγουρα η μείωση των τελών ταξινόμησης είναι μια ελάφρυνση για την τσέπη του υποψήφιου αγοραστή, όμως το σίγουρο είναι ένα: Δεν μας λείπουν τα 900 ευρώ για να αγοράσουμε το μικρομεσαίο Χ αυτοκίνητο των 17.900 ευρώ, αλλά τα 17.000 είναι το ζήτημα. Η οικονομική κρίση εισέβαλε στην ζωή μας και με τον έναν ή τον άλλο τρόπο μας επηρεάζει. Οι τράπεζες δυσκολεύοναι ακόμη να δώσουν δάνεια και σε μια τέτοια περίπτωση "θερίζουν" με τα υψηλά επιτόκια και την απόλυτη ανασφάλεια που επικρατεί στον χώρο. Αναμφίβολα όσοι έχουν οικονομική άνεση και δεν έχουν επηρεαστεί από την οικονομική κρίση είναι οι ευνοούμενοι των μέτρων που πήρε η Κυβέρνηση. Για παράδειγμα το Volvo XC90 3.2 Kinetic από 62.400 ευρώ με τα νέα μέτρα θα πωλείται προς 56.162 ευρώ κέρδος δηλαδή της τάξης των 6.238 ευρώ. Όμως ο μέσος Έλληνας (ο μισθωτός, ο μικρο-μεσαίος επαγγελματίας κ.λπ) δεν είναι σε θέση να αγοράσει αντίστοιχης ή και μεγαλύτερης αξίας αυτοκίνητο.

 

Σύμφωνα με σχετική έρευνα ο μέσος οικογενειάρχης μπορεί να διαθέσει - με την βοήθεια και χρηματοδοτικού προγράμματος - μέχρι 20.000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου.

Σε τούτα τα μεγέθη, όμως παίζουν μέχρι και τα 1.600 κ. εκ (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) οπότε η σχετική μείωση των τελών ταξινόμησης με δυσκολία ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ. Άρα ποιο το όφελος; Άλλωστε οι αντιπροσωπείες τρέχουν ήδη σχετικά εκπτωτικά προγράμματα αυτού του μεγέθους.

 

Για να γίνει αισθητή η μείωση των τιμών θα πρέπει οι ίδιες οι αντιπροσωπείες να συνεχίσουν - αλλά και να ενδυναμώσουν - τα εκπτωτικά τους προγράμματα από την μία και από την άλλη να πιέσουν τις Τράπεζες για χαμηλότοκα χρηματοδοτικά ώστε να αρθεί το φαινόμενο της δανειακής ανασφάλειας.

 

Με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα σήμερα το μεσημέρι ξεφυλλίζοντας κάποιες κυριακάτικες φυλλάδες ότι κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες έπιασαν το νόημα προσφέροντας ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε μοντέλα που μία εβδομάδα νωρίτερα κόστιζαν μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Για παράδειγμα σας αναφέρω ότι πολυμορφικό μοντέλο γαλλικής φίρμας προσφέρεται πλέον full εξοπλισμένο στην τιμή των 15.600 ευρώ (από 20.500 που κόστιζε μία εβδομάδα νωρίτερα)μετά και την μείωση των τελών ταξινόμησης. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ο ανταγωνισμός και η κρίση θα φέρουν και τις υπόλοιπες εταιρείες στην αρένα των εντυπωσιακών εκπτώσεων του μεγέθους που προανέφερα.

Το δίλημμα είναι, λοιπόν: Αξίζει να περιμένω λίγο ακόμη; Η απάντηση είναι δεδομένη: ΝΑΙ αξίζει να περιμένει κανείς λίγες εβδομάδες ακόμη ώστε μέσα σε αυτούς τους 4 μήνες που θα ισχύει η μείωση των δασμών και εν' όψει των εορτών του Πάσχα οι τιμές των αυτοκινήτων θα πέσουν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Αυτή, λοιπόν είναι η εκτίμηση του Autocarnet και αν και τα χρηματοδοτικά γίνουν πιο πελατοκεντρικά τότε θα μιλάμε για το καλύτερο δυνατό deal που θα μπορούσε να κάνει κανείς προκειμένου να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.

 

Πηγη AUTOCARNET blog

http://autocarnet.blogspot.com/2009/04/blog-post_5435.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...να έχεις τα χρήματα! Σίγουρα οι συνθήκες είναι περισσότερο ευνοϊκές από ποτέ κατυά την γνώμη μου οπότε μάλλον αξίζει να στριμωχτούμε λίγο για να αγοράσουμε αυτοκίνητο που λίγο καιρό νωρίτερα δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε...:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...να έχεις τα χρήματα! Σίγουρα οι συνθήκες είναι περισσότερο ευνοϊκές από ποτέ κατυά την γνώμη μου οπότε μάλλον αξίζει να στριμωχτούμε λίγο για να αγοράσουμε αυτοκίνητο που λίγο καιρό νωρίτερα δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε...:lol:

 

που το ειδες αυτο παιχτουρα εκτος και αν συζηταμε για ακριβα αυτοκινητα αλλα τοτε δεν θα μιλαγαμε για στριμωγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ε ναι οταν ο αλλος ειχε 50 χιλιαρικα και ηθελε τη Cayenne (ή καμια αλλη τζιπουρα με 60 χιλιαρικα), πλεον μπορει να την αποκτησει :P

 

Προσωπικα με 50 θα προτιμουσα να παρω 1 Ιnsignia ή Laguna και 1 SX4 και 1 UNO παρα μια Merc ή Volvo ή X5 ή Cayenne τζιπουρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να στριμωχτεις αυτη την περιοδο για να αγορασεις αυτοκινητο ειναι απο τις πιο παιδαριωδεις κινησεις που μπορεις να κανεις.Προσφορες υπαρχουν,μπορεις να παρεις καλυτερο αυτοκινητο με τα χρηματα που διαθετεις,αλλα το κοστος χρησης δεν εχει αλλαξει καθολου.Οποτε,καλο ειναι να μετρησετε λιγο και το μετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xαλαρα αξιζει, αρκει καποιος να εχει τα λεφτα και να μην αναγκαστει να παρει δανειο. Φυσικα αν μπορεσει καποιος να βγει και προς τα εξω να δει τι αυτοκινητα κυκλοφορουν με 15 κ 18 χιλιαδες...σιγα μη δωσει 20 για γαλλικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη ξεφυγαμε απο το θεμα

 

reset παμε

 

πιστευω οτι ο τυπακος που εγραψε το αρθρακι εχει δικιο,μετα το πασχα με τετοια πτωση της αγορας λογικα οι αντιπροσωπειες θα ξεβρακωθουνε

 

και μην ακουσω για το τελος ταξινομησης γιατι θα γεμισω την οθονη σας lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχυει κατ' αναγκη αυτο που λες. Οπως το βλεπω εγω στη Μερσεντες για παραδειγμα, οι τιμες των ''σχεδον καινουριων'' εχουν ανεβει. Η μεγαλη πτωση υπηρχε πριν 3-4 βδομαδες. Πλεον η προσφορα σε Vorfuhrwagen ειναι πλεον το 1/10 με αποτελεσμα το 3χιλιαρο που κερδιζες πριν, να το χασεις.

 

Οποτε και δω οι αντιπροσωπειες οσο περναει ο καιρος θα ξεστοκαρουν, οποτε λογικα δεν θα υπαρχει τετοια πιεση να διαθεσουν αυτοκινητα οσο-οσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90793.asp

 

 

 

http://www.auto24.gr/html/ent/440/ent.38440.asp

+Οι μειωσεις ισχυουν για στοκ μοντελα ή αυτα που χουν χρονο παραδοσης πριν τον αυγουστο που ληγει η διορια.

 

αρκετα καλη προσφορα ειναι το -20% στα στοκ της bmw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει να αντικαταστήσει κανείς ένα Ιαπωνικό 1000αρι Daihatsu Cuore του 2004 με ένα Γαλλικό Renault Clio TCE 1.2 100PS Turbo (11500 euro) ?

Είναι αξιοπιστο το Clio?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει να αντικαταστήσει κανείς ένα Ιαπωνικό 1000αρι Daihatsu Cuore του 2004 με ένα Γαλλικό Renault Clio TCE 1.2 100PS Turbo (11500 euro) ?

Είναι αξιοπιστο το Clio?

 

δες το καινουργιο Sirion (παιζει και αποσυρση με οφελος 1000€,βρες ενα χρεπι μηχανακι πανω απο 115cc με πινακιδες)

 

η το mazda 2 αν δεν σε νοιαζει το οτι ειναι λιγο στεναχωρο

 

japan και κορεοτικα μακραν ποιο απροβληματιστα απο ολα τα αλλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...