Προς το περιεχόμενο

Τι μηχανακι να παρω?


ondoin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω 800 ευρω και λεω να παρω ενα μηχανακι. Το θελω για να πιασω δουλεια σαν delivery η' courier.

Αλλα επειδη ειμαι λιγο ασχετος χρειαζομαι λιγη βοηθεια. Βασικα εχω καταληξει σε δυο επιλογες.

 

Η πρωτη να παρω ενα καινουριο Κινεζικο η' Κορεατικο (δεν ειμαι σιγουρος που φτιαχνονται), ξερετε απο αυτα τα φτηνα που εχουν 800-900 ευρω.

Απο την τιμη καταλαβαινεις για τι ποιοτητα μιλαμε αλα απο την αλλη ειναι καινουριο.

 

Η δευτερη ειναι να παρω ενα Honda Astrea.Δεν ειμαι ειδικος αλλα νομιζω οτι εχουν αποδειξει οτι αντεχουν.

 

Τι θα μου προτεινατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κινεζικα καλα και τιμια αλλα δεν ειναι για βαρια χρήση. Astrea ειναι οτι καλυτερο για την δουλεια που το θες, αρκει να ειναι σε καλή κατασταση και οχι κανενα χρεπι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι να πας σε κινεζικο γιατι δεν πας σε κορεατικο αν και η γνωμη μου ειναι για japan τα χιλιομετρα που θα κανεις στην δουλεια σου ειναι πολλα χρειαζεσαι κατι αξιοπιστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στην οικογενεια παιζουν Astera Grand 100 (ταμπουρο εμπρος), και Innova 125.

 

Καλο χρυσο το Innova, αλλα με 37000km τριζει πιο πολυ απο τις 76000km (!!!) του Astrea!

 

Επισης μου φαινεται πως εχουν γενικα ριξει τη ποιοτητα σε σχεση με παλια. Παραδειγμα: Αν πατησεις το πενταλ κατεβασματος ταχυτητας 2 φορες απανωτα στο Astrea, θα κατεβασει 2 ταχυτητες. Αν το κανεις στο Innova, ειναι πιο πιθανο να ακουσεις κρατς παρα να αλλαξει 2 ταχυτητες :P (και γενικα οι αλλαγες δεν ειναι τοσο ομαλες).

Το ταμπουρο (πισω) του Innova απο τα 1500km αρχισε και τριζει αισχρα... Και μετα απο αλλαγη εξακολουθει μια απο τα ιδια! Κατι συντονιζει, τωρα τι... Το κοβω να δινω κανα 170ρι ευρω να βαλω και πισω δισκο να ηρεμησω :P

 

Το μονο καλυτερο του Innova (λογω και μικροτερου πισω γραναζιου που εχω βαλει), ειναι η επιταχυνση λογω cc-ιπποδυναμης.

 

PS: Το Astrea βγηκε σε αχρηστια περσυ λογω τρακαρισματος εμπρος, τωρα το ξαναφτιαχνω με τον πατερα μου, θα περαστει δισκοφρενο εμπρος :-) Νομιζω οτι θα το προτιμουμε και οι 2, ειναι πολυ πιο τιμιο μηχανακι, παρα τα (πολλα) χρονακια του!

 

Οσο για τα Κορεατικα-Κινεζικα (Cheetah κτλ), μια χαρα ειναι, αλλα ΟΧΙ για καθημερινη-8ωρη χρηση. Για να πηγαινοερχεσαι μιση ωριτσα στη δουλεια σου ομως ναι. Δε θα ηθελες να μεινεις απο παπι στη μεση της δουλειας σου...

 

Συνεπως: Honda μεταχειρω και τα μυαλα στα καγκελα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καλύτερα μηχανάκια ειναι τα astrea και τα glx.Ένας φίλος μου πουλάει ένα glx φουλ νικελ με πολλα εξτρα σε αριστη κατασταση μονο 800€.Θα το επαιρνα εγω αλλα δεν εχω καθολου λευτα.Τη λες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δηλαδη εγω που εφτασα τις 37000 πρεπει να αισθανομαι τυχερος? :fear:

 

Και μολις ξεπερασω τις 40000 πρεπει να αισθανομαι διπλα τυχερος? (επειδη επρεπε να εχει βαρεσει 2 φορες μπιελα) :fear::fear::fear:

 

Α ρε Astreaaa!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

astrea,glx,στρογγυλοφαναρο αυτα ειναι για delivery γιατι εχουν φτηνα ανταλακτικα κ ξερουν ολοι να τα φτιαχνουν...

οτι και να παρεις,μην βαλεις κ συ καμμια σωληνα για εξατμιση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην οικογενεια παιζουν Astera Grand 100 (ταμπουρο εμπρος), και Innova 125.

 

Καλο χρυσο το Innova, αλλα με 37000km τριζει πιο πολυ απο τις 76000km (!!!) του Astrea!

 

Επισης μου φαινεται πως εχουν γενικα ριξει τη ποιοτητα σε σχεση με παλια. Παραδειγμα: Αν πατησεις το πενταλ κατεβασματος ταχυτητας 2 φορες απανωτα στο Astrea, θα κατεβασει 2 ταχυτητες. Αν το κανεις στο Innova, ειναι πιο πιθανο να ακουσεις κρατς παρα να αλλαξει 2 ταχυτητες :P (και γενικα οι αλλαγες δεν ειναι τοσο ομαλες).

Το ταμπουρο (πισω) του Innova απο τα 1500km αρχισε και τριζει αισχρα... Και μετα απο αλλαγη εξακολουθει μια απο τα ιδια! Κατι συντονιζει, τωρα τι... Το κοβω να δινω κανα 170ρι ευρω να βαλω και πισω δισκο να ηρεμησω :P

 

Το μονο καλυτερο του Innova (λογω και μικροτερου πισω γραναζιου που εχω βαλει), ειναι η επιταχυνση λογω cc-ιπποδυναμης.

 

PS: Το Astrea βγηκε σε αχρηστια περσυ λογω τρακαρισματος εμπρος, τωρα το ξαναφτιαχνω με τον πατερα μου, θα περαστει δισκοφρενο εμπρος :-) Νομιζω οτι θα το προτιμουμε και οι 2, ειναι πολυ πιο τιμιο μηχανακι, παρα τα (πολλα) χρονακια του!

 

Οσο για τα Κορεατικα-Κινεζικα (Cheetah κτλ), μια χαρα ειναι, αλλα ΟΧΙ για καθημερινη-8ωρη χρηση. Για να πηγαινοερχεσαι μιση ωριτσα στη δουλεια σου ομως ναι. Δε θα ηθελες να μεινεις απο παπι στη μεση της δουλειας σου...

 

Συνεπως: Honda μεταχειρω και τα μυαλα στα καγκελα :-)

 

 

 

μην κανεις καμια λαλακια και δωσεις το astrea,δεν βγαινουν τετοια παπια σημερα

 

ps Honda και τα μυαλα στα καγκελα,εχουν περασει τρεις μηχανες Honda απο τα χερια μου και δεν εχουν βγαλει κιχ,ανθρωποκεντρικες κατασκευες-φιλικες για τον οδηγο

 

και ενα κλικ πανω σε ποιοτητα κατασκευης ακομα και απο τις ποιοτικοτερες των αλλων

 

 

φιλε wannabe ντελιβερα,αυτο για να εισαι ο king of the delivery boys:-D

http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=75346

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...