ondoin Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2009 Εχω 800 ευρω και λεω να παρω ενα μηχανακι. Το θελω για να πιασω δουλεια σαν delivery η' courier. Αλλα επειδη ειμαι λιγο ασχετος χρειαζομαι λιγη βοηθεια. Βασικα εχω καταληξει σε δυο επιλογες. Η πρωτη να παρω ενα καινουριο Κινεζικο η' Κορεατικο (δεν ειμαι σιγουρος που φτιαχνονται), ξερετε απο αυτα τα φτηνα που εχουν 800-900 ευρω. Απο την τιμη καταλαβαινεις για τι ποιοτητα μιλαμε αλα απο την αλλη ειναι καινουριο. Η δευτερη ειναι να παρω ενα Honda Astrea.Δεν ειμαι ειδικος αλλα νομιζω οτι εχουν αποδειξει οτι αντεχουν. Τι θα μου προτεινατε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Τα κινεζικα καλα και τιμια αλλα δεν ειναι για βαρια χρήση. Astrea ειναι οτι καλυτερο για την δουλεια που το θες, αρκει να ειναι σε καλή κατασταση και οχι κανενα χρεπι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Αν ειναι να πας σε κινεζικο γιατι δεν πας σε κορεατικο αν και η γνωμη μου ειναι για japan τα χιλιομετρα που θα κανεις στην δουλεια σου ειναι πολλα χρειαζεσαι κατι αξιοπιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cbr600RR Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 με 1100 παιζει innova 125 του 2005 με 25,000 χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Στην οικογενεια παιζουν Astera Grand 100 (ταμπουρο εμπρος), και Innova 125. Καλο χρυσο το Innova, αλλα με 37000km τριζει πιο πολυ απο τις 76000km (!!!) του Astrea! Επισης μου φαινεται πως εχουν γενικα ριξει τη ποιοτητα σε σχεση με παλια. Παραδειγμα: Αν πατησεις το πενταλ κατεβασματος ταχυτητας 2 φορες απανωτα στο Astrea, θα κατεβασει 2 ταχυτητες. Αν το κανεις στο Innova, ειναι πιο πιθανο να ακουσεις κρατς παρα να αλλαξει 2 ταχυτητες (και γενικα οι αλλαγες δεν ειναι τοσο ομαλες). Το ταμπουρο (πισω) του Innova απο τα 1500km αρχισε και τριζει αισχρα... Και μετα απο αλλαγη εξακολουθει μια απο τα ιδια! Κατι συντονιζει, τωρα τι... Το κοβω να δινω κανα 170ρι ευρω να βαλω και πισω δισκο να ηρεμησω Το μονο καλυτερο του Innova (λογω και μικροτερου πισω γραναζιου που εχω βαλει), ειναι η επιταχυνση λογω cc-ιπποδυναμης. PS: Το Astrea βγηκε σε αχρηστια περσυ λογω τρακαρισματος εμπρος, τωρα το ξαναφτιαχνω με τον πατερα μου, θα περαστει δισκοφρενο εμπρος Νομιζω οτι θα το προτιμουμε και οι 2, ειναι πολυ πιο τιμιο μηχανακι, παρα τα (πολλα) χρονακια του! Οσο για τα Κορεατικα-Κινεζικα (Cheetah κτλ), μια χαρα ειναι, αλλα ΟΧΙ για καθημερινη-8ωρη χρηση. Για να πηγαινοερχεσαι μιση ωριτσα στη δουλεια σου ομως ναι. Δε θα ηθελες να μεινεις απο παπι στη μεση της δουλειας σου... Συνεπως: Honda μεταχειρω και τα μυαλα στα καγκελα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris kotsos Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Τα καλύτερα μηχανάκια ειναι τα astrea και τα glx.Ένας φίλος μου πουλάει ένα glx φουλ νικελ με πολλα εξτρα σε αριστη κατασταση μονο 800€.Θα το επαιρνα εγω αλλα δεν εχω καθολου λευτα.Τη λες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 μάγκα,για την δουλειά σου το καλύτερο είναι να πάρεις ενα Honda Innova. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8denu Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Τι λέτε ρε παιδιά. το innova είναι ένα από τα πιο αποτυχημένα και προβληματικά μηχανάκια που έχουν βγει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Τι λέτε ρε παιδιά. το innova είναι ένα από τα πιο αποτυχημένα και προβληματικά μηχανάκια που έχουν βγει ρε συ,για delivery η' courier το θέλει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p8denu Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Στα 20000 χιλιόμετρα χτυπάμε μπιέλα. Δεν νομίζω να κάνει για αυτή τι δουλεία http://www.motocikleta.gr/distribution/viewtopic.php?f=24&t=8432 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Δηλαδη εγω που εφτασα τις 37000 πρεπει να αισθανομαι τυχερος? Και μολις ξεπερασω τις 40000 πρεπει να αισθανομαι διπλα τυχερος? (επειδη επρεπε να εχει βαρεσει 2 φορες μπιελα) :fear: Α ρε Astreaaa! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 +1 στα παλια Honda Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 astrea,glx,στρογγυλοφαναρο αυτα ειναι για delivery γιατι εχουν φτηνα ανταλακτικα κ ξερουν ολοι να τα φτιαχνουν... οτι και να παρεις,μην βαλεις κ συ καμμια σωληνα για εξατμιση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ondoin Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 OK παιδια, ευχαριστω. Αν και δεν εβγαλα ακρη γιατι οι μισοι λενε ετσι και οι αλλοι αλλιως . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2009 Στην οικογενεια παιζουν Astera Grand 100 (ταμπουρο εμπρος), και Innova 125. Καλο χρυσο το Innova, αλλα με 37000km τριζει πιο πολυ απο τις 76000km (!!!) του Astrea! Επισης μου φαινεται πως εχουν γενικα ριξει τη ποιοτητα σε σχεση με παλια. Παραδειγμα: Αν πατησεις το πενταλ κατεβασματος ταχυτητας 2 φορες απανωτα στο Astrea, θα κατεβασει 2 ταχυτητες. Αν το κανεις στο Innova, ειναι πιο πιθανο να ακουσεις κρατς παρα να αλλαξει 2 ταχυτητες (και γενικα οι αλλαγες δεν ειναι τοσο ομαλες). Το ταμπουρο (πισω) του Innova απο τα 1500km αρχισε και τριζει αισχρα... Και μετα απο αλλαγη εξακολουθει μια απο τα ιδια! Κατι συντονιζει, τωρα τι... Το κοβω να δινω κανα 170ρι ευρω να βαλω και πισω δισκο να ηρεμησω Το μονο καλυτερο του Innova (λογω και μικροτερου πισω γραναζιου που εχω βαλει), ειναι η επιταχυνση λογω cc-ιπποδυναμης. PS: Το Astrea βγηκε σε αχρηστια περσυ λογω τρακαρισματος εμπρος, τωρα το ξαναφτιαχνω με τον πατερα μου, θα περαστει δισκοφρενο εμπρος Νομιζω οτι θα το προτιμουμε και οι 2, ειναι πολυ πιο τιμιο μηχανακι, παρα τα (πολλα) χρονακια του! Οσο για τα Κορεατικα-Κινεζικα (Cheetah κτλ), μια χαρα ειναι, αλλα ΟΧΙ για καθημερινη-8ωρη χρηση. Για να πηγαινοερχεσαι μιση ωριτσα στη δουλεια σου ομως ναι. Δε θα ηθελες να μεινεις απο παπι στη μεση της δουλειας σου... Συνεπως: Honda μεταχειρω και τα μυαλα στα καγκελα μην κανεις καμια λαλακια και δωσεις το astrea,δεν βγαινουν τετοια παπια σημερα ps Honda και τα μυαλα στα καγκελα,εχουν περασει τρεις μηχανες Honda απο τα χερια μου και δεν εχουν βγαλει κιχ,ανθρωποκεντρικες κατασκευες-φιλικες για τον οδηγο και ενα κλικ πανω σε ποιοτητα κατασκευης ακομα και απο τις ποιοτικοτερες των αλλων φιλε wannabe ντελιβερα,αυτο για να εισαι ο king of the delivery boys:-D http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=80&NEWS_DATA_ID=75346 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.