Προς το περιεχόμενο

HOL=Πως να μείνετε χωρίς τηλέφωνο


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω παλι εβαλα τηλεφωνικη γραμμη οτε pstn , και επειτα εκανα online αιτηση στην hol. Εφτιαξα την αιτηση, ετοιμασα και τα οποια αλλα χαρτια, και τα εστειλα <<τρεχωντας>> με fax την Δευτερα 20/07/09 στις 08:00 το πρωι.

Πριν απο αυτο ειχα επικοινωνησει και με την εξυπηρετηση πελατων τους, για το οτι δεν εχω κανενα λογαριασμο (λογω του οτι μολις νοικιασα) εκτος απο το ενοικιαστηριο συμβολαιο θεωρημενο. Μου ειπαν οτι δεν υπαρχει προβλημα, και να το αποστειλω.

 

Μετα απο 4 ημερες, και τουλαχιστον ενα τηλεφωνο καθε ημερα, και ενω με βεβαιωναν (μετα απο πολυ ψαξιμο στα κιταπια τους καθε φορα) οτι τα χαρτια ειναι στο αρμοδιο τμημα, σημερα το απογευμα στο τελευταιο τηλεφωνο μου ειπαν οτι καποιος θα επικοινωνησει επιτελους μαζι μου. Οντως μεσα σε μια ωρα με πηρε καποιος να μου πει οτι το ενοικιαστηριο (στο οποιο φαινετε η διευθηνση και ολα τα στοιχεια μου) δεν κανει, και θα πρεπει να βρω ενα οποιονδηποτε λογαριασμο να τους αποστειλω.

 

Κατα τα αλλα εγω ετρεχα να φτιαξω και να αποστειλω υπερταχεως τα χαρτια μου, για να μην χανω ημερες!!!!! Αντε τωρα εσυ να παρεις στα σοβαρα τετοιους παροχους.

 

Στο προηγουμενο σπιτι (στην ιδια περιοχη στο Χαιδαρι) ειχα Fοrthnet. Σε γενικες γραμμες καλη ηταν, αλλα με εσπαγε που κατι τυχαια βραδυα, ειχα πληρη διακοπη του internet για ωρες, και αλλες φορες σε ανυποπτους χρονους αποσυνδεσεις.

Ετσι ειπα αυτην την φορα να παω στην Hol, για καλυτερα και φθηνοτερα, στο προγραμμα double play lite. Ετσι εκανα αιτηση στον οτε για τηλεφωνικη γραμμη, ωστε να μπει γρηγορα (μεσα σε 3 ημερες) και να μπορω μετα να μεταφερθω σε οποιον παροχο θελω ευκολα και :lol::lol::lol:γρηγορα:lol::lol::-(

 

 

Τελικα αυτο που σκεφτομαι ειναι να παω στον οτε στα 2 mbps που ειναι και το ποιο φθηνο του προγραμμα, αλλα που συνδεεσε και αποσυνδεεσε εδω και τωρα, και οχι <<καποια>> στιγμη που θα αποφασισουν να ασχοληθουν μαζι σου. Τωρα για το αν θα εχει και αυτος διακοπες στο internet, τι να πω ....ειναι κατι που θα το δειξει ο χρονος.

Δημοσ.
Προσπαθώ να καταλάβω πάντως γιατί μετά από όσα έχουμε ακούσει όλοι για τη hol, υπάρχει ακόμη κόσμος που παίρνει τα πακέτα της. Έχω φίλο ο οποίος μου βρίζει τη hol εδώ και τουλάχιστον δυο χρόνια αλλά εξακολουθεί να είναι σε αυτή.

Αφήστε την να κλείσει αξιοπρεπώς πια..

 

Φίλε garnele ένας από αυτούς τους που την πάτησα είμαι και εγώ. Ασχολούμουν με την πληροφορική επαγγελματικά από το 1992-2006 και έχω γνωρίσει σχεδόν όλες τις εταιρίες τηλεφωνίας (πρώην εταιρίες παροχής internet) στο κομμάτι τουλάχιστον του internet. Γνωρίζοντας την forthnet και hol σαν μεγάλες εταιρίες στον χώρο του ελληνικού internet νόμιζα ότι τα πράγματα θα ήταν παρόμοια και στον τομέα της τηλεφωνίας. Ήμουν ήδη πελάτης forthnet έχοντας δύο λογαριασμούς 2play forthnet χωρίς να έχω ποτέ πρόβλημα θέλησα να πάρω ένα ακόμα 2Play για το κατάστημα της γυναίκας μου. Εκεί ξεκίνησαν όλα........

Έκανα αίτηση στην forthnet, αλλά οι μάγκες του ΟΤΕ δεν τους έδιναν (ως γνωστό) γραμμές. Αφού πέρασε κανένας μήνας και βάλε είπα να δοκιμάσω αίτηση στην Hol μπας και αυτοί έχουν γραμμές και δεδομένου ότι η hol ως εταιρία παροχής κάποτε ήταν αξιόπιστη εταιρία. Πράγματι όλα πήγαν καλά με την αίτηση και κάποια στιγμή μέσα στο Πάσχα είχα 2Playlite hol. Σας παραθέτω τις παρατηρήσεις μου σχετικά με τις υπηρεσίες που μου παρείχαν:

1) Ποιότητα φωνής : Στα επίπεδα του msn με χαλασμένο μικρόφωνο.

2) Μία στις τρείς τουλάχιστον εισερχόμενες κλήσεις δεν άκουγα καθόλου τον καλούντα. Όλες οι κλήσεις αυτές επαναλαμβάνονταν και την δεύτερη φορά ακουγόντουσαν κάπως καλύτερα.

3) Εκατοντάδες χαμένες εισερχόμενες κλήσεις. Κατά την διάρκεια της ημέρας (εργάσιμες ώρες) το τηλέφωνο μας φαινόταν να είναι κατειλημμένο χωρίς στην πραγματικότητα να είναι.

4) Η υπηρεσία εκτροπής κλήσης που περιλαμβάνονταν στο βασικό πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών δεν δούλεψε ΠΟΤΕ. Ακόμα δεν δουλεύει για του λόγου το αληθές ρωτήστε πελάτες hol στο κέντρο Ροστάν-Θεσσαλονίκη αν μπορούν να κάνουν κάποιου είδους εκτροπή κλήσης. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας είχε πει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι ....και θα διορθωνόταν. Σε ένα μήνα τελειώνει το καλοκαίρι αλλά ....εκτροπή πουθενά.

5) Το κομμάτι του internet δούλευε πολύ καλά. Μόνο κάτι 5λεπτες διακοπές 1-2 φορές την εβδομάδα (φυσιολογική κατάσταση).

 

Αφού τους έχω φάει στην μάπα 2 μήνες κάνοντας υπομονή μπας και αλλάξει τίποτα ή είναι κανένα πρόβλημα αναβάθμισης των κέντρων τους ξανακάνω αίτηση στην forthnet. Εκεί ξανά το ίδιο πρόβλημα με τους οτετζίδες (δεν είχαν γραμμές να δώσουν στην forthnet) περιμένω υπομονετικά 1,5 μήνα και τελικά προχώρησε η αίτηση στην forthnet. Και εκεί που πίστεψα ότι θα τελειώσει αυτός ο γολγοθάς την ημέρα που πήγε η αίτηση στο ΟΤΕ έμεινα χωρίς τηλέφωνο. Παίρνω τηλέφωνο στην Hol και μου λένε ότι ο ΟΤΕ ζήτησε πίσω την γραμμή και ήταν αναγκασμένοι να την επιστρέψουν. Παίρνω στην forthnet να δω τι έγινε και μου λένε ότι η επίσημη ημέρα που θα γυρίσει η γραμμή σε αυτούς είναι μετά από 4 μέρες και ότι κακώς η hol έκοψε την γραμμή 4 μέρες πριν. Παίρνω στον ΟΤΕ να ενημερωθώ και από αυτούς τι παίζει σε αυτές τις περιπτώσεις και μου είπαν το ίδιο πράγμα με την forhtnet και ότι αυτοί εφόσον δεν εμπλέκονται με υπηρεσίες τηλεφωνίας πάνω στο δικό μου νούμερο κάνουν ότι τους πούνε από hol και forthnet. Τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να με τιμωρήσουν από την hol που τους ανέχτηκα 4+ μήνες (με το αζημίωτο - τους πλήρωνα κανονικά τους λογαριασμούς) "έκαναν την μαγκιά να με τιμωρήσουν με το κόψιμο της γραμμής".

Μπράβο σας παιδιά και σε ανώτερα!!!!!!!! αντί να ασχολείστε με το να διορθώσετε κανένα κέντρο κάνετε τους μάγκες σε ανυπεράσπιστους πελάτες που αναζητούν στοιχειώδεις υπηρεσίες τηλεφωνίας και αναγκάζονται να αλλάξουν πάροχο.

Τώρα περιμένω το εκκαθαριστικό για το 70αρι το οποίο θα το πληρώσω κανονικά και θα τους στείλω και πίσω αυτό το έκτρωμα της intracom που μου στείλανε για moden-router.

Φίλε garnele συμφωνώ και επαυξάνω:

Αφήστε την HOL να κλείσει αξιοπρεπώς πια..

 

Υ.Γ. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι γέλιο ρίχνω τώρα με τις διαφημίσεις τους στην τηλεόραση μετά από την εμπειρία που είχα μαζί τους.

-Ο μπάρμπας που σκάβει στο χωράφι και περνάει τον σπάγκο με τον οποίο θα συνδέσουν τα σπιρτόκουτα για να μιλάμε όπως κάναμε παιδιά.

-Το παιδάκι που μόλις ακούσει κουδούνι και φωνάζει εμπρος-εμπρος είναι αυτός που χειρίζεται το messanger για να μας συνδέσει με τον συνομιλητή μας.

-Η κοπέλα που που ψάχνει την φτήνια πήγε και αγόρασε όλα τα router που κάποιοι είχαν για πέταμα για να τα πασάρει σε εμάς τα κορόιδα.

ΑΥΤΑ!!!!! τα είπα και ξελάφρωσα. Παιδιά προσοχή.....

Δημοσ.

Εγω τελικα εκανα καταγγελια στην ΕΕΤΤ και εφυγα απο τη HOL

Αυτοι μου εστειλαν λογαριασμο με το 70αρι και ενα γραμμα με ασυναρτησιες και ψευδη Αφου τους τα ανεκρουσα και απαντησα καταλληλως τα προωθησα και στην ΕΕΤΤ και αφου τους εβαλε χερι ειπαν οτι τελικα δε θα μου παρουν τα 70€

Δημοσ.

Ολες οι ιδιωτικες εταιρειες σταθερης τηλεφωνιας ειναι καλες και αγιες αρκει να μη σου συμβει βλαβη απο το καφαο μεχρι το κουτι του σπιτιου σου. Εκει αντε γεια , χανεται η μπαλα. Εγω π.χ εχω Forthnet 2play και εμεινα χωρις τηλεφωνο και internet πανω απο 20 μερες. Το προβλημα ηταν οτι ειχε βραχυκυκλωμα η γραμη μου στο καφαο του ΟΤΕ. Φυσικα επικοινωνησα πρωτα με τον παροχο μου , δηλαδη την εταιρεια Forthnet και ζητησα λυση στο προβλημα μου. Για να μη γινομαι κουραστικος και να περιγραφω το ποσες φορες πηρα την εν λογω εταιρεια η οποια διαβεβαιωναι οτι εχει δωσει την βλαβη στο συνεργειο του ΟΤΕ και οτι ο "κακος" ΟΤΕ δεν το φτιαχνει γιατι και καλα σαμποταρει τις αλλες εταιρειες , εμαθα οτι οι αιτησεις βλαβης που δινουν οι ιδιωτικες εταιρειες προς αποκατασταση κοστολογουντε 65 ευρω. Για να αποφυγουν λοιπον τη χρεωση αυτη (λες και θα πεσουν εξω δηλαδη αν πληρωσουν 65 ευρω) σε τρεναρουν μη και τυχον καποιος αλλος συνδρομητης του ΟΤΕ αυτη τη φορα, δωσει βλαβη στο ιδιο καφαο και αναγκαστικα τοτε το συνεργειο αποκαθηστωντας τη βλαβη του πελατη του ΟΤΕ φτιαχνει στο ιδιο κυκλωμα ταυτοχρονα και τη ζημια της Forthnet. Αποτελεσμα , αν και εγω καποτε κατηγορουσα τον ΟΤΕ για αλαζονικη συμπεριφορα που θελει μονο να τα παιρνει , εν τουτοις κατεληξα οτι ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρεια και ας ειναι η ακριβοτερη.

Δημοσ.

Σε συνεχεια του παραπανω μυνηματος μου.........

 

Σημερα μου ηρθε ενα μυνημα στο κινητο απο την hol, οτι η αιτηση μου ειναι στο σταδιο του ελεγχου και της διεκπεραιωσης.:confused: Μα καλα πως γινετε αυτο απορησα?:whistle: Αφου εγω δεν εστειλα το χαρτι που μου ζητησαν, αρα υπεθεσα οτι το θεμα θα παγωνε. Οπως και να εχει πηρα τηλεφωνο για εξηγησεις, και μου ειπαν οτι τελικα η αιτηση προχωρησε απο μονη της?????:mad::-(

Τεσπα τους ζητησα διακοπη, γιατι τωρα βλεπετε ειναι αργα, ειμαι συνδρομητης οτε και στο διαδυκτιο. Εκανα την αιτηση και μεσα σε μιαμιση ημερα με ειχαν συνδεσει.

 

Ξερω θα μου πειτε πως τωρα εχω και το παγιο,:cry:.... αλλα αν αυτο συνεπαγετε σταθεροτητα, τοτε γιατρε μου μολις βρηκα το αντιδοτο!:lol:

 

Στο μελλον θα δουμε.....

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να στειλεις μια εγγραφη καταγγελια στην ΕΕΤΤ,μην περιμενεις αλλο,να αναφερεις το ιστορικο του προβληματος και να επισυναψεις την καταγγελια και το αιτημα διακοπης .αυτα θεωρουνται αποδεικτικα στοιχεια γι'αυτο να τα στειλεις.τωρα για την ποινικη ρητρα διαβασε στην συμβαση τους ορους,λεει οτι μπορεις να την καταγγειλεις σε περιπτωση που δεν εχεις υπηρεσιες.οποτε γινεται μια καταγγελια συμβασης και λογω μη παροχης υπηρεσιων δεν δεχεσαι να πληρωσεις την ρητρα.
A)Δυστυχως τα λαθη πληρωνονται και μαλιστα με δαυτους πολυ ακριβα..β)Μετα την καταγγελια στην εετ θα δικαιωθεις αλλα αν σου χρωστανε αυτοι οι κυριοι τιποτα λεφτα μην περιμενεις να τα παρεις πισω. Ναι μεν θα σου στειλουν ενα ευγενικο γραμμα περι "ναι μεν και λυπουμεθα κλπ κλπ+" αλλα ως εκει..Εμενα με τυρανησαν ενα χρονο ζητωντας ανυπαρκτες οφειλες (αυτοι μου χρωσταγανε) χωρια η παρεχομενη κακη και χαμηλου επιπεδου υπηρεσια τους Τωρα πηγα στον οτε οπου ναι μεν κοστιζει 30+ ευρο μηνιαιως και εχει κακη εξυπηρετηση (αν δεν εχεις βαλει τον εξοπλισμο-μπιχλιμπιδια που παρεχουν. αλλα τουλαχιστο παει πολυ καλα μην το ματιασομε....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...