Προς το περιεχόμενο

HOL=Πως να μείνετε χωρίς τηλέφωνο


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκανα το λαθος να παρω το προγραμμα τηλεφωνιας της HOL για συγγενη μου

Συνδεθηκε σε 15 μερες περιπου και αφου λειτουργησε για 20 μερες εδω και 13 μερες ειναι χωρις τηλεφωνο

Εχουμε δωσει για κλησεις πανω απο 100ε απο κινητα και μας δουλευουν συνεχεια οτι θα το δουν και θα το φτιαξουν

Ειναι τοσο ασχετοι που στην αρχη μας καλεσαν και μας ρωταγαν αν δουλευει κανονικα το DSL που δεν ειχαμε

Τους εκανα και καταγγελια και εστειλα και αιτηση διακοπης λεγοντας τους οτι δεν προκειται να παρουν τα 70ε αποζημιωση

ΟΥΣΤ απατεωνες

Δημοσ.

Τα ίδια έπαθα και 'γω έκανα αίτηση για hol double play lite τέλη

Σεπτεμβρίου και μέχρι τέλη Ιανουαρίου μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να

βρουν την διεύθυνσή μου όπου και έκανα διακοπή, κάπου στα τέλη

φεβρουαρίου βρήκαν την διεύθυνσή μου αλλά ήταν αργά.

Δημοσ.

καλα επραξες και εκανες καταγγελια προς την εταιρεια.αν δεν εχεις μια απαντηση μεσα σε ενα μηνα απο την στιγμη που εστειλες καλο ειναι να παρεις ενα τηλ την ΕΕΤΤ(εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομειων) να ενημερωθεις για τι κινησεις πρεπει να κανεις μην εχεις παραιτερω προβληματα με την εταιρεια.εφοσον εστειλες αιτηση διακοπης καλο ειναι να κανεις και καπου αλλου μια αιτηση,μην το αφησεις.

Δημοσ.

Ευχαριστω

16 μερες σημερα και τιποτα

καναμε ηδη αιτηση παλι στον οτε

Να δουμε αν θα ζητησουν τα 70ε πισω

Δημοσ.

αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να στειλεις μια εγγραφη καταγγελια στην ΕΕΤΤ,μην περιμενεις αλλο,να αναφερεις το ιστορικο του προβληματος και να επισυναψεις την καταγγελια και το αιτημα διακοπης .αυτα θεωρουνται αποδεικτικα στοιχεια γι'αυτο να τα στειλεις.τωρα για την ποινικη ρητρα διαβασε στην συμβαση τους ορους,λεει οτι μπορεις να την καταγγειλεις σε περιπτωση που δεν εχεις υπηρεσιες.οποτε γινεται μια καταγγελια συμβασης και λογω μη παροχης υπηρεσιων δεν δεχεσαι να πληρωσεις την ρητρα.

Δημοσ.

Αυτό μου θυμίζει λίγο την δική μου περίπτωση. Εγώ έχω hol double play 16 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Ετσι αποφάσισα να κάνω αίτηση για hol telephony για τους γονείς μου τον Οκτώβριο που το είχε προσφορά 19,90 Ευρώ για 12 μήνες. Απο μέσα μου έκανα το σταυρό μου να μην έχουν πρόβλημα. Και όντως έτσι είναι (ουφ!). Λειτουργεί κανονικά η τηλεφωνία. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο οτι η τηλεφωνία τους είναι pots και όχι voip. Των συγγενών σου τι είδους είναι η τηλεφωνία?

Δημοσ.

Προσπαθώ να καταλάβω πάντως γιατί μετά από όσα έχουμε ακούσει όλοι για τη hol, υπάρχει ακόμη κόσμος που παίρνει τα πακέτα της. Έχω φίλο ο οποίος μου βρίζει τη hol εδώ και τουλάχιστον δυο χρόνια αλλά εξακολουθεί να είναι σε αυτή.

Αφήστε την να κλείσει αξιοπρεπώς πια..

Δημοσ.

εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι οτι αφου εχουν τοσες επιστολες διαμαρτυριας γιατι δεν βελτιωνονται?

 

ή μηπως θεωρουν οτι εχουν πιασει κορυφη ??

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

εγω παιδια εχω μονο dsl στην hol και τηλεφωνο στον ote και εχω το κεφαλι μου ησηχο αν μινω χορις internet τους περνω τηλ και τους κραζω κανονικα αν τα ειχα και τα 2 στην hol η οπουδηποτε αλου την κατσαμε τουλαχιστον να εχουμε τηλεφωνο βρε παιδια μην ξεχναμε οτι ολα περνανε απο τον οτε

Δημοσ.

εγώ πάντως έχω και τα δυο στην χολ και δεν έχω κανένα πρόβλημα.

αντίθετος στο άλλο σπίτι που έχω οτε το internet όλο πέφτει... καλά να μην μιλήσω για την ταχύτητα που πληρώνουμε 8 άρα και έχουμε 2 άρα με το ζόρι.

+ ότι το πάγιο και τα λοιπά είναι πολύ ακριβότερα από αυτά τις hol και με προβλήματα...

και εγώ του οτε ήμουν αλλα όχι και να μας πουλάνε κουτόχορτο.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τα λαθη παιδια πληρωνονται.. Αντε και καλα ξεμπερδεματα με δαυτους.. Δεν θα σε αφηνουν να φυγεις ευκολα...

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:41 ----------

 

Αυτό μου θυμίζει λίγο την δική μου περίπτωση. Εγώ έχω hol double play 16 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Ετσι αποφάσισα να κάνω αίτηση για hol telephony για τους γονείς μου τον Οκτώβριο που το είχε προσφορά 19,90 Ευρώ για 12 μήνες. Απο μέσα μου έκανα το σταυρό μου να μην έχουν πρόβλημα. Και όντως έτσι είναι (ουφ!). Λειτουργεί κανονικά η τηλεφωνία. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο οτι η τηλεφωνία τους είναι pots και όχι voip. Των συγγενών σου τι είδους είναι η τηλεφωνία?

 

Εσυ φιλε μεχρι τωρα εισε πολυ τυχερος.. Σαν να επεξες ρωσικη ρουλετα και γλυτωσες

Δημοσ.

Παιδιά ΗΟL 2play έχω εδώ και 10 μήνες.

Καλές ταχύτητες και καλή τηλεφωνία με συμφέρουσα τιμή σε σχέση με άλλη γερμανοκρατική εταιρία που ήμουνα.

Τακτικές διακοπές γίνονται 1 στις 10 ημέρες για κανένα 3ωρο περίπου και μετά όλα οκ.

 

Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Δεν θα την πρότεινα με τίποτα σε ηλικιωμένους και ανθρώπους άσχετους με την τεχνολογία. Με τόσα hard reset στο ρούτερ και κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών ..... αυτό είναι δοκιμασία για τους ηλικιωμένους.

 

Αλήθεια εσείς που έχετε συνδεθεί η τηλεφωνία σας είναι VOIP ή POTS;

Δημοσ.

τι να σου πω εγώ έχω HOL double play δυο χρόνια τώρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα

και αντίστοιχα έχω φίλο που έβαλε forthnet(πριν βάλει έκραζε την HOL) και το σκυλομετανιωσε

Σε κάθε thread υπάρχουν πάντα κάποιοι που κράζουν την εταιρία που έχει βάλει και πάντα θεωρεί την δικιά του την χειρότερη του κόσμου

Χωρίς να έχουν καταλάβει ακόμα ότι στο Ελλαδισταν για να βάλεις internet πρέπει να παίξεις ζάρια

Δημοσ.

Να προσθέσω στην παρέα και τα δικά μου σχόλια.

 

Καταρχάς ήμουν "εχθρός" του μονοπωλίου" του ΚΟΤΕ και με το που εμφανίστηκε η Forthnet την έκανα αμέσως από σταθερή τηλεφωνία. Όταν μπήκε το ADSL πήρα ένα Double-play από την HOL και το έχω 2+ χρόνια.

 

Από ταχύτητες νορμάλ μια και μένω στο Δάσος Χαϊδαρίου, ψηλά στο βουνό, οπότε μέχρι να φτάσει εκεί η γραμμή από 24 που πληρώνω φτάνει να έχω max download 800kbpps και max upload 80kbpps.

 

Από τηλεφωνία κουκουρούκου. Μπορεί να μην με έχουν αφήσει πάνω από μια μέρα χωρίς, αλλά όπως είπε και ο φίλος συχνά πέφτει. Το τελευταίο δίμηνο εμφανίστηκε και ένα πρόβλημα με την ώρα του συστήματος του router και δεν φτιάχνει. Έτσι τα 2 τηλέφωνα που έχω συνδεδεμένα στο router δείχνουν άλλη μέρα και ώρα....

 

Από χτες λόγω κακοκαιρίας δεν έχω καθόλου σταθερό. Όταν τους πήρα τηλέφωνο με ενημέρωσε προηχογραφημένη αναγγελία για γενική βλάβη και ότι φτιάχνεται σταδιακά. Σταδιακά τα αρχιδ..... μου φτιάχνονται.

 

Φυσικά να μην ξεχάσω το τελευταίο και ωραιότερο. Εδώ και λίγο καιρό αντί να σε συνδέσουν με τους παπάρ... τους τεχνικούς όπως γινόταν παλιότερα (που δεν σε συνέδεαν σχεδόν ποτέ) μια υπάλληλος σου λέει να αφήσεις το κινητό σου να σε καλέσουν αυτοί. Σε ερώτηση για το πότε θα γίνει αυτή η κλήση, η απάντηση ήταν όταν βρεθεί χρόνος. Να με πάρουν να με κάνουν στην δουλειά μου τι, όταν το 99% χρειάζεται να είσαι μπροστά στο router σου και όχι στο pc της δουλειάς σου..

 

Για τελευταίο (κερασάκι) έχουν προσθέσει στις επιλογές, όταν κάποιος καλεί για κάποιο πρόβλημα, την δυνατότητα επίσκεψης τεχνικού στο σπίτι !!!! δεν τόλμησα να ρωτήσω πόσο πάει το μαλλί γιατί μπορεί να είμαι μαλάκ.... που είμαι ακόμα στη HOL αλλά όχι και να τους πληρώσω να μου ανοιγοκλείσουν το router....

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ έχω HOL Doubleplay και στον Πειραιά και στο Κερατσίνι. Δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα. Οι γραμμές είναι τέλειες, ο ήχος πιο δυνατός και το internet σταθερότατο. Προβλήματα μπορεί να προκύψουν σε όλες τις εταιρείες. Τονίζω, βέβαια ότι η τηλεφωνία μου είναι POTS με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ποτέ πρόβλημα με το τηλέφωνο. Γνώμη μου είναι, να μην δέχεστε VoIP ως βασική τηλεφωνική γραμμή. Το POTS είναι ανεξάρτητο από το internet. H ξαδέλφη μου, πάλι στον Πειραιά, έχει Forthnet. Κανένα πρόβλημα. Αλλά κι αυτή έχει POTS.

 

Στο χώρο που κινούνται οι γύρω μου, ολόκληρες ναυτιλιακές έχουν ιδιωτικούς παρόχους, χωρίς προβλήματα. Όπως και να το κάνουμε, άλλο 39,90 (και 3 μήνες δώρο=120 ευρώ) για ένα οικιακό χρήστη, κι άλλο οι λογαριασμοί που πλήρωνα όταν δεν υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις. Όλα μετράνε. Το πώς μιλάμε στην εξυπηρέτηση πελατών, το τι ζητάμε και οι τρόποι που ακολουθούμε. Για μενα είναι κανόνας απαράβατος να απευθύνομαι ΓΡΑΠΤΩΣ και να απαιτώ γραπτή απάντηση.

 

Το μόνο μεμπτό της HOL που διαπίστωσα είναι ότι η τεχνική υποστήριξη δεν είναι 24ωρη όπως λένε. Είχα μια μοναδική φορά πρόβλημα που έσβησε τελείως το λαμπάκι της adsl στις 2 το πρωί, και όταν κάλεσα, ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν ήταν τεχνικός, κι ότι οι τεχνικοί εργάζονται μέχρι τις 22.00 (αν δεν κάνω λάθος). Με ενημέρωσε, ότι εκείνος απλά κατέγραφε τις βλάβες και τις προωθούσε το πρωί στους τεχνικούς. Όντως με κάλεσε την επόμενη μέρα τεχνικός, αλλά το πρόβλημα είχε λυθεί μετά από 1 ώρα το ίδιο βράδυ.

 

Για το φίλο μας που έχει πρόβλημα, θα πρότεινα καταγγελία, αλλά πρώτα θα πήγαινα στα Κεντρικά της HOL για να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο -πάντα κόσμια- και ΟΧΙ με κάποιον που μπορεί να μην ξέρει να βοηθήσει στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Και υποθέτω ότι ο φίλος με το πρόβλημα έχει VoIP. Σωστά;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...