fotisnafplion Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Καλησπέρα! Θέλω να πάρω ένα βενζινοκίνητο αυτοκινητάκι και θα ήθελα να μου πει την άποψή του κάποιος που ξέρει! Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να προσέξω? Τι μου προτείνετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frenzy Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Για πόλη η για ταξίδια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotisnafplion Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Αναφερόμουν σε μοντελισμό. Βενζινοκίνητο τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason_rethymno Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 χαχαχααχαχαχαχαχαχααχ χαχααχχαχαχαχαχααχχααχ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frenzy Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Αναφερόμουν σε μοντελισμό. Βενζινοκίνητο τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι! Το ξέρω αλλά γέλασα τόσο πολύ απαντώντας που έπρεπε να το γράψω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Πρωτα απ' ολα σοβαρευτειτε... Και δευτερον οποιος ξερει να απαντησει γιατι ενδιαφερει και μενα αυτο το θεμα... Φιλε και εγω ψαχνομαι αυτο τον καιρο και εχω καταληξει σε 1/8 κλιμακα (δεν παω σε 1/10 επειδη εχω το μικροβιο και θα το πουλησω να παω σε 1/8 αργοτερα) και ελεγα για το kyosho inferno ST. Θα μου βγει 350E απο αγγλικο ebay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Πάντως απ'όσο ξέρω έχουν εξτρά έξοδα και κόπο τα βενζινοκίνητα, οπότε να υπολογίζεις και το μετά (να έχεις χρήμα και όρεξη δηλαδή). Το ξέρω αλλά γέλασα τόσο πολύ απαντώντας που έπρεπε να το γράψω Είσαι απίστευτος ρε συμφορουμίτη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotisnafplion Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Ναι το ξέρω για τα εξτρά έξοδα και σκέφτομαι να χαλάσω για αρχή γύρω στα 300 ευρώ και ότι χρειαστεί μετά. Αλλά θέλω κάτι για on road όχι για χώμα/ αμμο. Π.χ. κάτι σαν το Nissan Skyline GT-R XAVANI - Tomahawk VX (RC) . Γιατί προτιμάς 1/8 από 1/10?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Φιλε μου για ασφαλτινα δεν εχω ψαξει. Προτιμω τα 1/8 γιατι ειναι πιο μεγαλα και σε αμαξωμα και σε μοτερ. Καλυτερο κρατημα και συμπεριφορα γενικα. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα ευχαριστηθεις το 1/10, απλα εγω προτιμω το αλλο. Επησης επειδη μιλησες για skyline, να εχεις υποψη οτι αυτο που βλεπεις ειναι ενα καπακι πλαστικο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotisnafplion Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 ΑΑ μάλιστα. Οπότε ας αναφέρω τα χαρακτηριστικά του και αν τυχόν ξέρει κάποιος ας βοηθήσει. Nissan Skyline GT-R XAVANI - Tomahawk VX (RC) 329.00€ Thunder Tiger sets a new benchmark for 1:10th scale on-road racing street - the Tomahawk VX! Specification: Lenght: 17" / 432mm Width: 7.87" / 200mm Height: 4.33" / 110mm Wheelbase: 10.43" / 265mm Rim: 1.02/2.51" / 52/26mm Tire: 19.5" / 64mm Weight: 3.63 lbs / 1650 g. approx. If speed is what your looking for the installed 2-Speed transmission will fulfill the needs of any speed freak. Experience the thrill of on-road nitro car racing has never been easier than this… no matter were you drive. The chassis has been designed to simplify maintenance and general use with out sacrificing its high performance. Equipped with a durable & powerful PRO-18BX pull-start engine which combined with the 4WD shaft drive train delivers the most effective traction for consistent control and top speed. Features * Pre-assembled shaft driven 4WD chassis * Double-wishbone front and rear suspension with ballbearing drive train * Covered RX box for protection * Oil-filled racing shocks for best handling * Thick 2.5mm anodized countersunk chassis * All adjustable angles; Caster, Toe, and Anti-squat * Durable & powerful PRO-18BX [2.5cc] engine with recoil pull-start * Automatic 2-Speed transmission * One-piece resistant steering turnbuckle and tie-rod * Ball bearings on all axles Accessories Needed * Alkaline Batteries x12 - AA * Glow Fuel (20%) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 έχεις ξανασχοληθεί με μοντελισμό; Η συντήρηση βενζινοκίνητων είναι μπελαλιδικη. Αν θες να ξεκινήσεις για να δεις αν σου αρέσει,θα πρότεινα κάποιο ηλεκτροκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Χωρίς να έχω ασχοληθεί με το σπόρ, θυμάμαι οτι ένας φίλος έκανε το λάθος να πάρει ένα καθαρά ασφάλτινο ferrari kyosho και το έτρεξε σε κωλόδρομους με συνέπεια από την πρώτη κιόλας βόλτα να καταστραφούν τα σλικ λάστιχα και απο κάτω να χαλάσει γενικά, δε θυμάμαι ακριβώς τι. Του το είπε και ο υπάλληλος στο μαγαζί που το πήγε μετά οτι έκανε μαλακία. Οπότε πρόσεξε, ανάλογα με τους δρόμους που θα το τρέχεις, ρώτα και μάθε ποιο μοντέλο είναι κατάλληλο. Και εννοείται πρέπει να έχεις 3-4 ζευγάρια λάστιχα να αλλάζεις (ασφάλτινα, χωμάτινα κλπ.) και διάφορα άλλα περιφερειακά καθώς και να παίζεις συνέχεια με τις ρυθμίσεις και τα στησίματα. Είναι σα να έχεις ένα κανονικό όχημα και να το τρέχεις σε πίστα (σε μικρογραφία βέβαια), οπότε απαιτεί και την ανάλογη προσοχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotisnafplion Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και θα ήθελα να ασχοληθώ! Όταν λες ηλεκτροκίνητο εννοείς με μπαταρίες? Μου αρέσει πολύ η όλη διαδικασία με τη συντήρηση. Όσο για το που θα το τρέχω θα το προσέξω αρκετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Να έχεις υπόψη σου πως τα θερμοκίνητα (δεν είναι ακριβώς βενζινοκίνητα, είναι μείγμα αυτό που καίνε και το αγοράζεις από τα ειδικά καταστήματα, όχι από βενζινάδικο) κάνουν διαολεμένο θόρυβο. Επίσης μιλάμε για πολύ δυνατά εργαλεία, πράγμα που σημαίνει πως και ζημιές μπορεί να κάνουν αλλά και να καταστραφούν πολύ εύκολα σε μια κρούση. Φυσικά όπως είπαμε, θα έχεις συνέχεια έξοδα σε κάθε τρέξιμο που θα του κάνεις (φρένα, λάστιχα και άλλες ιστορίες ίσως). Ειδικά τα ασφάλτινα προορίζονται για πίστες ή τουλάχιστον πολύ ανοιχτούς χώρους, δεν είναι σαν τα συνηθισμένα τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια. Προσωπικά θα έπαιρνα ένα καλό ηλεκτροκίνητο (κι εκείνο μπελά έχει, αλλά πολύ λιγότερο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Share Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Ολοι που ξεκινησαν με το αθλημα εκαναν μια αρχη. Αυτη την αρχη θελει να κανει και το παιδι. Εννοειται οτι θελει συντηρηση και καλο θα ηταν να σου δειξει καποιος ωστε να αποφυγεις καποια λαθη. Δεν υπαρχει λογος να λεμε παρε ηλεκτροκινητο, και εκεινα θελουν πολυ προσοχη. Φιλε μου αν νομιζεις πως θα το τρεχεις σε καλο εδαφος οπως ειπε και ο φιλος, παρε το ασφαλτινο... Επισης κανε πολλες ερωτησεις στο μαγαζι που θα το παρεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.