Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2014 Nope. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2014 Για να δούμε..Έρχονται όμορφα πράγματα.. NVIDIA Talks DX12, DX11 Efficiency Improvements Ο Wagnard(δημιουργός του DDU) έχει ήδη στα χέρια του τον next-driver και είναι εντυπωσιασμένος από ότι λέει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MacGyver2013 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2014 Ξέρουμε σε ποιες σειρές GPU θα υποστηρίζεται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Σε όσες έχουν Dx11.Το performance boost θα είναι για όλα τα παιχνιδια(Dx11 only) και η βελτίωση θα είναι στα σημεία όπου υπάρχει CPU Limit, κάτι σαν το Mantle της AMD δηλαδή απλά η nVidia το κάνει μέσω DirectX 11.Σκέφτομαι τι κάναν τόσο καιρό εκεί στην nVidia, περίμεναν την AMD να τους ξυπνήσει ; Μάλλον ναι όπως έγινε και με την Microsoft με το Dx12. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dennisbest Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Το θέμα είναι να ήταν και η AMD πιο ξύπνια και να είχε κάνει αυτά τα optimisations στο dx11 και όχι να έφτιαχνε ολόκληρο api από την αρχή , που και τα προβλήματά του έχει και υποστηρίζεται από 2 παιχνίδια όλα κι όλα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Όπως και να 'χει, η AMD τους ξύπνησε όλους.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MacGyver2013 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2014 Οντως, ηρθε η AMD με το Mantle και αναρωτομιουν... Τωρα θα κατσει με σταυρομενα τα χερια η Nvidia; Δε νομιζω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 (επεξεργασμένο) Nvidia GeForce 337.50 BETA(UPDATE) 32bit : http://uk.download.nvidia.com/Windows/337.50/337.50-desktop-win8-win7-winvista-32bit-international-beta.exe 64bit : http://uk.download.nvidia.com/Windows/337.50/337.50-desktop-win8-win7-winvista-64bit-international-beta.exe 337.50 Driver Improvements : What’s New in Version 337.50 Performance Introduces key DirectX optimizations which result in reduced game-loading times and significant performance increases across a wide variety of games. Results will vary depending on your GPU and system configuration. Here are some examples of measured gains versus the previous 335.23 WHQL driver:GeForce GTX 700 Series (Single GPU): Up to 64% in Total War: Rome II Up to 25% in The Elder Scrolls V: Skyrim Up to 23% in Sleeping Dogs Up to 21% in Star Swarm Up to 15% in Batman: Arkham Origins Up to 10% in Metro: Last Light Up to 8% in Hitman Absolution Up to 7% in Sniper Elite V2 Up to 6% in Tomb Raider Up to 6% in F1 2013 GeForce GTX 700 Series (SLI): Up to 71% in Total War: Rome II Up to 53% in Sniper Elite V2 Up to 45% in Aliens vs. Predator Up to 31% in Sleeping Dogs Up to 20% in CoD: Black Ops 2 Up to 10% in Hitman Absolution Up to 9% in F1 2013 Up to 7% in Far Cry 3 Up to 6% in Metro: Last Light Up to 6% in Batman: Arkham Origins SLI Technology: Total War: Rome II – added profile War Thunder – added profile Watch Dogs – updated profile Diablo III – updated profile Gaming Technology Supports GeForce ShadowPlay™ technology Supports GeForce ShadowPlay™ Twitch Streaming SHIELDSupports NVIDIA GameStream™ technology 3D VisionSupports new “3D Compatibility Mode” for 3D Vision that enables us to improve the 3D experience for many key DirectX 10 and 11 games3D Vision Profiles Path of Exile – rated “Good” KickBeat – rating now “Excellent” 3D Compatibility Mode Profiles Assassin’s Creed Liberation – previously “Not Recommended”, now rated as “Excellent” Sniper Elite: Nazi Zombie Army – previously “Good”, now rated as “Excellent” Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 – previously “Good”, now rated as “Excellent Strike Suit Zero – previously “Not Recommended”, now rated as “Good” Watchdogs – rated as “Good” Επεξ/σία 7 Απριλίου 2014 από Psycho_Warhead Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ultraex2003 Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 για να τους δουμε και αυτους τι λενε !!βελτιωνουν τιποτα η μονο λογια !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Δίνουν καλές βελτιώσεις από ότι βλέπω από χρήστες στο Guru3D, στο ESO 10FPS+, στο Hitman επίσης καλές διαφορές.Άντε να δούμε Arma 3 και BF4 τι γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 *Νέα επιλογή στους νέους οδηγούς : ShaderCache : *Enabling ShaderCache reduces stuttering and improves load times. *Disable ShaderCache to save disk space. Και από ότι λένε κάνει δουλειά, δηλαδή σε συγκεκριμένα σημεία σε συγκεκριμένα παιχνίδια που υπήρχαν μικροκολληματάκια πριν, τώρα δεν υπάρχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Αρα αυτο το Shadercache ειναι καλο να το εχουμε ενεργοποιημένο η μηπως ρίχνει τα fps λιγο ? Μιας και δεν δοκιμάζω beta ας μας πει καποιος που το δοκίμασε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Δεν ρίχνει τα FPS, μειώνει το stuttering και βελτιώνει τα load times, απλά χρησιμοποιεί λίγο disk cache.Είναι ενεργοποιημένο by default στους οδηγούς. Συγκεκριμένα : *Reduce CPU Usage by saving compiled shaders to a disk cache Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Α πολυ ωραία thanks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2014 Εδώ, ο δημιουργός του DDU, Wagnard, πόσταρε κάποια comparisons με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα : http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4796029&postcount=403 Επίσης η nVidia είπε ότι στους WHQL θα επεκτείνουν τις βελτιώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα