Προς το περιεχόμενο

Nvidia Drivers


john2gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για να δούμε..Έρχονται όμορφα πράγματα..

 

NVIDIA Talks DX12, DX11 Efficiency Improvements

 

Ο Wagnard(δημιουργός του DDU) έχει ήδη στα χέρια του τον next-driver και είναι εντυπωσιασμένος από ότι λέει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσες έχουν Dx11.Το performance boost θα είναι για όλα τα παιχνιδια(Dx11 only) και η βελτίωση θα είναι στα σημεία όπου υπάρχει CPU Limit, κάτι σαν το Mantle της AMD δηλαδή απλά η nVidia το κάνει μέσω DirectX 11.Σκέφτομαι τι κάναν τόσο καιρό εκεί στην nVidia, περίμεναν την AMD να τους ξυπνήσει ; Μάλλον ναι όπως έγινε και με την Microsoft με το Dx12.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να ήταν και η AMD πιο ξύπνια και να είχε κάνει αυτά τα optimisations στο dx11 και όχι να έφτιαχνε ολόκληρο api από την αρχή , που και τα προβλήματά του έχει και υποστηρίζεται από 2 παιχνίδια όλα κι όλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nvidia GeForce 337.50 BETA(UPDATE)

 

32bit :

http://uk.download.nvidia.com/Windows/337.50/337.50-desktop-win8-win7-winvista-32bit-international-beta.exe

 

64bit :

http://uk.download.nvidia.com/Windows/337.50/337.50-desktop-win8-win7-winvista-64bit-international-beta.exe

 

337.50 Driver Improvements :

 

 

337.50t1odsdm.jpg

337.50t2e2s6q.jpg

337.50t3fssxv.jpg

337.50t46kurj.jpg

 

 

What’s New in Version 337.50


Performance 
Introduces key DirectX optimizations which result in reduced game-loading times and significant performance increases across a wide variety of games. Results will vary depending on your GPU and system configuration. Here are some examples of measured gains versus the previous 335.23 WHQL driver:

GeForce GTX 700 Series (Single GPU):
  • Up to 64% in Total War: Rome II
  • Up to 25% in The Elder Scrolls V: Skyrim
  • Up to 23% in Sleeping Dogs
  • Up to 21% in Star Swarm
  • Up to 15% in Batman: Arkham Origins
  • Up to 10% in Metro: Last Light
  • Up to 8% in Hitman Absolution
  • Up to 7% in Sniper Elite V2
  • Up to 6% in Tomb Raider
  • Up to 6% in F1 2013
GeForce GTX 700 Series (SLI):
  • Up to 71% in Total War: Rome II
  • Up to 53% in Sniper Elite V2
  • Up to 45% in Aliens vs. Predator
  • Up to 31% in Sleeping Dogs
  • Up to 20% in CoD: Black Ops 2
  • Up to 10% in Hitman Absolution
  • Up to 9% in F1 2013
  • Up to 7% in Far Cry 3
  • Up to 6% in Metro: Last Light
  • Up to 6% in Batman: Arkham Origins
SLI Technology:
  • Total War: Rome II – added profile
  • War Thunder – added profile
  • Watch Dogs – updated profile
  • Diablo III – updated profile
Gaming Technology SHIELD 3D Vision
Supports new “3D Compatibility Mode” for 3D Vision that enables us to improve the 3D experience for many key DirectX 10 and 11 games

3D Vision Profiles
  • Path of Exile – rated “Good”
  • KickBeat – rating now “Excellent”
3D Compatibility Mode Profiles
  • Assassin’s Creed Liberation – previously “Not Recommended”, now rated as “Excellent”
  • Sniper Elite: Nazi Zombie Army – previously “Good”, now rated as “Excellent”
  • Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2 – previously “Good”, now rated as “Excellent
  • Strike Suit Zero – previously “Not Recommended”, now rated as “Good”
  • Watchdogs – rated as “Good”
Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίνουν καλές βελτιώσεις από ότι βλέπω από χρήστες στο Guru3D, στο ESO 10FPS+, στο Hitman επίσης καλές διαφορές.Άντε να δούμε Arma 3 και BF4 τι γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

*Νέα επιλογή στους νέους οδηγούς :

 

ShaderCache :

*Enabling ShaderCache reduces stuttering and improves load times.

*Disable ShaderCache to save disk space.

 

Και από ότι λένε κάνει δουλειά, δηλαδή σε συγκεκριμένα σημεία σε συγκεκριμένα παιχνίδια που υπήρχαν μικροκολληματάκια πριν, τώρα δεν υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα αυτο το Shadercache ειναι καλο να το εχουμε ενεργοποιημένο η μηπως ρίχνει τα fps λιγο ?

Μιας και δεν δοκιμάζω beta ας μας πει καποιος που το δοκίμασε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ρίχνει τα FPS, μειώνει το stuttering και βελτιώνει τα load times, απλά χρησιμοποιεί λίγο disk cache.Είναι ενεργοποιημένο by default στους οδηγούς.

 

Συγκεκριμένα :

 

*Reduce CPU Usage by saving compiled shaders to a disk cache
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ, ο δημιουργός του DDU, Wagnard, πόσταρε κάποια comparisons με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα :

 

http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4796029&postcount=403

 

Επίσης η nVidia είπε ότι στους WHQL θα επεκτείνουν τις βελτιώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...