privateer Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Τη νέα επικοινωνιακή της πλατφόρμα παρουσίασε η Tellas, με επίκεντρο τους συνδρομητές της και την κάλυψη των επικοινωνιακών τους αναγκών και με κύριο μήνυμα «Ό,τι πραγματικά ζητάς». Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Tellas “έρχεται ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές ως ο πάροχος που προσφέρει έξυπνες λύσεις για τις πραγματικές του ανάγκες”. Με το σήμα να έχει πρωταγωνιστικό και διαδραστικό ρόλο με διαφορετικούς ανθρώπους η Tellas αποκτά πιο φιλικό πρόσωπο. Σε κάθε καμπάνια το σήμα «ζωντανεύει» και αλλάζει, γίνεται πηγή έμπνευσης, λύση, διασκέδαση. Στόχος είναι με γνώμονα τα απλά, σύντομα και ξεκάθαρα μηνύματα και σε ένα λιτό αλλά παράλληλα ευχάριστο και διακριτό περιβάλλον οι καταναλωτές να κατανοούν εύκολα και άμεσα τις υπηρεσίες που τους προσφέρει η Τellas. Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως “σήμερα σχεδόν ένα χρόνο μετά το επιτυχημένο “rebranding” που έφερε την Tellas πιο κοντά στους συνδρομητές της, προτεραιότητα είναι η περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της είτε αυτό σημαίνει την ανάπτυξη υποδομών είτε την πληρέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της”. “Το 2009 αποτελεί για την Tellas σταθμό στη μέχρι σήμερα πορεία της καθώς μετά τη συγχώνευση με την WIND, η Τellas, ως business unit στη σταθερή τηλεφωνία και τις ευρυζωνικές υπηρεσίες, αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού που καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών του. Η δυναμική που μας δίνει αυτή η εξέλιξη αποτελεί αδιαμφισβήτητα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα προς όφελος του τελικού καταναλωτή δίνοντας του Ό, τι πραγματικά ζητά”, δήλωσε ο Γιάννης Γαβριηλίδης διευθυντής Marketing and Marketing Communication της Τellas. Τέλος αναφέρεται ότι η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρία Cream. Πηγή: capital.gr
tzampatzis Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Τέλος αναφέρεται ότι η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρία Cream. Πηγή: capital.gr Οπότε μάλλον το επικοινωνιακή πλατφόρμα σημαίνει διαφημιστική καμπάνια...
vag_pRiMi Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Δημοσ. 3 Απριλίου 2009 Οπότε μάλλον το επικοινωνιακή πλατφόρμα σημαίνει διαφημιστική καμπάνια... aye... Όπως όλοι όμως ξέρουμε: Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά
freeworld Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Ωραία διαφημιστική καμπάνια, μακάρι να ήταν και στο ίδιο επίπεδο οι υπηρεσίες που προσφέρουν.
kfyros Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Εμ, βέβαια η διαφήμιση είναι πολύ πιο φτηνή από τη βελτίωση του δικτύου....
vag_pRiMi Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Αυτή τη στιγμή, καλή ώρα, είμαι sync στα 15Mbps: Για τη σελίδα της απάντησης περίμενα περίπου μισό λεπτό και κατεβάζω από Microsoft με την αστρονομική ταχύτητα των ~20ΚB/s Γκρινιάρης!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 βάλε download manager με segmented downloading
orck Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 Δημοσ. 6 Απριλίου 2009 καλα σας αρεσε αυτη η διαφημιση που χτυπαν τις βουλες και πεφτουν τηλεφωνα; ελεος μολις την ειδα πεθανα στα γελια απο την φρικη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα