Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΜΙΤ=Φαρος γνωσης.Πολλα πολλα συγχαρητηρια

 

Επισης επειδη διαβασα πολλες βλακειες.

Καταρχην το ΜΙΤ δεν ειναι ουτε φιλοσοφικη ουτε παπαγαλοσχολη ειναι μια σχολη θετικων επιστημων ζωντανος οργανισμος δηλαδη που παραγει και επιστημονικη γνωση.

Οταν λενε οτι θα ανεβαζουν τα journal δεν εννουν τις πτυχιακες των φοιτητων που εδω και σε σε κωλοσχολες παντου τις αντιγραφουν για να περασουν μαθημα η να παρουν πτυχιο, αλλα επιστημονικα αρθρα που αφορουν διερευνηση και πιθανον εξελιξη και συμπερασματολογια σε συγκεκριμενο τομεα καποιας θετικης επιστημης,που θα αποτελεσει το standard για την επιστημη κτλ...

καθε ενα τετοιο journal βαζει ενα λιθαρακι και ολοι μαζι ωφελουνται.

Επισης σε καποιες περιπτωσεις στις θετικες επιστημες ειναι απαραιτητο να δημοσιευονται εργασιες πανω σε συγκεκριμενα θεματα ωστε να διασταυρωνονται τα αποτελεσματα και να αποφευγοεται η σπαταληση πορων σε ηδη "λυμενα" θεματα.

Ουφ τα ειπα.

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Σχετικά πρόσφατα αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με την e-τάξη..... Επισκέφτηκα δε το e-class των Οικονομικών Επιστημών και είναι ίδιο και απαράλλακτο με αυτό που ήταν πριν....μερικά χρόνια :) Τρομερή αξιοποίηση!!!!

 

Και η Πετρούλα η ίδια να πει ότι το Ελληνικό πανεπιστήμιο ζει και βασιλεύει η γνώμη μου για τα εγχώρια πανεπιστημιακά ιδρύματα δεν πρόκειται να αλλάξει.

 

τι εννοείς οτι ξέρεις τι συμβαίνει με την πλατφόρμα του e-class, επειδή αποφοίτησες πρόσφατα;

 

εμείς δλδ που σπουδάζουμε ακόμα δεν ξέρουμε; :rolleyes:

 

μπορεί το e-class του πανεπιστημίου αθηνών στο οικονομικό/whatever τμήμα του, να είναι ανοργάνωτο, η επαγωγή όμως δεν ισχύει. έχω παρατηρήσει οτι ειδικά τα τμήματα πληροφορικής αει/τει έχουν τα πλέον αξιόλογα e-class (το λέω αυτό γιατί δεν έχω ακούσει φοιτητές πολλών άλλων τμημάτων να το γνωρίζουν ή έστω να το θεωρούν το ίδιο βοηθητικό ή έστω χρήσιμο) και συγκεκριμένα πολλά τμήματα της περιφέρειας (φλώρινας ή ιωαννίνων πχ).

 

το e-class σαν ιδέα δεν ξέρω αν ξεκίνησε απο κάποιον έλληνα φορέα σαν πρωτοβουλία, ή αν μας το επέβαλε η ΕΕ, αλλά μέχρι στιγμής είναι το ίδιο concept με αυτό του mit.

 

cosmosfera, το ιδιο το MIT λέει πως αυτά είναι free courses, και πως δεν δίνεται καμία πιστοποίηση απο το ίδρυμα, αφού δεν υπάρχουν εξετάσεις. το παρουσιάζει δηλαδή σαν extra γνώσεις για κόσμο που δεν μπορεί να πάει στο MIT, εσύ που τα είδες όλα αυτά που γράφεις;

 

έχεις δει έστω και μια τέτοια διάλεξη; περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και προγραμματίδια (τα οποία δεν πολυασχολήθηκα να τα τρέξω ή κάτι τέτοιο, ακόμα και η ανάγνωση των pdf ταλαιπωρία ήταν, το ίδιο το site του mit έχει ξεχωριστό section για να περιγράψει τη διαδικασία του download) αλλά όπως ανέφερα και πριν ασκήσεις και σημειώσεις, σαν να επρόκειτο για μάθημα που έχασε κάποιος φοιτητής.

 

συγκεκριμένα στα μαθηματικά για υπολογιστές related course που είχα κατεβάσει, είχε κάτι ασκήσεις του στύλ: "Ο Γιώργος πιστεύει πως το ταδε είναι δείνα, γιατί είναι λάθος;" ή "Αν θέλουμε να υλοποιήσουμε αυτό για μια εταιρεία δείνα ποιά θα ήταν η πρόταση σας δεδομένων των Ν περιορισμών" κτλ

 

εσύ που είδες την παγκοσμίως πρωτότυπη έρευνα; (αφού λες οτι πρέπει αν αποφεύγεται η λύση ήδη λυμένων προβλημάτων);

Δημοσ.
cosmosfera, το ιδιο το MIT λέει πως αυτά είναι free courses, και πως δεν δίνεται καμία πιστοποίηση απο το ίδρυμα, αφού δεν υπάρχουν εξετάσεις. το παρουσιάζει δηλαδή σαν extra γνώσεις για κόσμο που δεν μπορεί να πάει στο MIT, εσύ που τα είδες όλα αυτά που γράφεις;

 

Επιστημονικα αρθρα εννοει.

Ποιος μιλησε για φοιτηση και πιστοποιηση?:rolleyes:Εγω οχι.Τεσπα εγω τα εγραψα παραπανω και οποιος καταλαβε καταλαβε.

Οι των θετικων επιστημων που ασχολουνται με το αντικειμενο τους με καταλαβαν.

 

In a move aimed at broadening access to MIT's research and scholarship, faculty at the Massachusetts Institute of Technology have voted to make their scholarly articles available to the public for free and open access on the Web.

 

The new policy, which was approved unanimously at an MIT faculty meeting on Wednesday, March 18 and took immediate effect, emphasizes MIT's commitment to disseminating the fruits of its research and scholarship as widely as possible.

http://web.mit.edu/newsoffice/2009/open-access-0320.html

MIT has long focused on projects and initiatives that encourage the open sharing of knowledge, with the goal of advancing learning and education worldwide. MIT's DSpace repository contains the digital research materials of MIT faculty and researchers and allows them to be saved,
Δημοσ.

δεν ξέρω αν αυτό που μου παρέθεσες είναι το ίδο με το Online Course Materials http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm

 

δες και το προηγούμενο ποστ μου, έκανα διόρθωση για να δείξω τι είδους περιεχόμενο έχουν αυτά τα courses.

 

EDIT

 

MIT has long focused on projects and initiatives that encourage the open sharing of knowledge, with the goal of advancing learning and education worldwide. MIT's DSpace repository contains the digital research materials of MIT faculty and researchers and allows them to be saved, searched and shared worldwide. MIT OpenCourseWare (OCW) was launched in 2001 with the goal of making all MIT course materials available, free of charge, to anyone over the World Wide Web. Since then, OCW has shared MIT course materials with more than 50 million visitors worldwide and inspired hundreds of other universities to do the same. The new open access resolution will now remove barriers to making all of MIT's research openly available to the world.

 

sorry, δεν το είδα....

 

αλλά αν δεις τη μορφη των courses, εστιάζεται περισσότερο στην επιμόρφωση των χρηστών της υπηρεσίας, και κατεπέκταση στην ενίσχυση της έρευνας απο άλλους φοιτητές/ιδρύματα, παρά σε κάποιο σύστημα συλλογικής έρευνας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρία ξένα πανεπιστήμια που διαθέτουν online audio/video/text υλικό διαλέξεων:

http://webcast.berkeley.edu/courses.php

http://oyc.yale.edu/

http://www.cs.washington.edu/education/dl/course_index.html

 

Επίσης, τρεις προσπάθειες συγκέντρωσης υλικού διαλέξεων από διάφορα πανεπιστήμια:

http://www.lecturefox.com/

http://www.freevideolectures.com/

http://www.academicearth.org/

 

Παρεμπιπτόντως, υπάρχει και μια προσπάθεια από το Πάντειο πανεπιστήμιο για να διατίθενται online μεταπτυχιακές και διδακτορικές εργασίες, σημειώσεις και άλλο υλικό, με ελεύθερη άδεια (μέχρι στιγμής το αρχείο περιέχει ~850 καταχωρήσεις).

http://library.panteion.gr:8080/dspace/

Επεξ/σία από nske
Δημοσ.

Τώρα τα κοιτάω εφόσον είδα και του ΜΙΤ(εννοείται στα γρήγορα) όλα και βλέπω τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κάνουν ΠΑΠΑΔΕΣ(sic),κι έχεις κάποια σούργελα στο ελλαδιστάν να προσπαθούν να μας πείσουν οτι τα ιδρύματα εδώ είναι Τα Καλύτερα και δεν έχουν προβλήματα.Ειλικρινά κρατάω όλα τα link+ του τόπικ την επόμενη φορά που θα μπεί ο κλασσικός περίφανος ελληνάρας να του τα τρίψω στη μούρη.

Δημοσ.
Τώρα τα κοιτάω εφόσον είδα και του ΜΙΤ(εννοείται στα γρήγορα) όλα και βλέπω τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κάνουν ΠΑΠΑΔΕΣ(sic),κι έχεις κάποια σούργελα στο ελλαδιστάν να προσπαθούν να μας πείσουν οτι τα ιδρύματα εδώ είναι Τα Καλύτερα και δεν έχουν προβλήματα.Ειλικρινά κρατάω όλα τα link+ του τόπικ την επόμενη φορά που θα μπεί ο κλασσικός περίφανος φοβισμένος-για-το-μέλλον-του-και-τις-επιλογές-του-αρνούμενος-λόγω-αδυναμίας-να-αντιμετωπίσει-τη-πραγματικότητα, ελληνάρας να του τα τρίψω στη μούρη.

 

1 κιλό φέτα στο 12 Θόδωρα! (μτφ: fixed!) :-D

Δημοσ.
Τώρα τα κοιτάω εφόσον είδα και του ΜΙΤ(εννοείται στα γρήγορα) όλα και βλέπω τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κάνουν ΠΑΠΑΔΕΣ(sic),κι έχεις κάποια σούργελα στο ελλαδιστάν να προσπαθούν να μας πείσουν οτι τα ιδρύματα εδώ είναι Τα Καλύτερα και δεν έχουν προβλήματα.Ειλικρινά κρατάω όλα τα link+ του τόπικ την επόμενη φορά που θα μπεί ο κλασσικός περίφανος ελληνάρας να του τα τρίψω στη μούρη.

 

Νομίζω είσαι υπερβολικός. Φυσικά και δεν έχει κανένα νόημα να συγκρίνεις τα ελληνικά πανεπιστήμια με τα καλύτερα του κόσμου και δε νομίζω να το έκανε κανείς..

Δημοσ.
Τρία ξένα πανεπιστήμια που διαθέτουν online audio/video/text υλικό διαλέξεων:

http://webcast.berkeley.edu/courses.php

http://oyc.yale.edu/

http://www.cs.washington.edu/education/dl/course_index.html

 

Επίσης, τρεις προσπάθειες συγκέντρωσης υλικού διαλέξεων από διάφορα πανεπιστήμια:

http://www.lecturefox.com/

http://www.freevideolectures.com/

http://www.academicearth.org/

 

Παρεμπιπτόντως, υπάρχει και μια προσπάθεια από το Πάντειο πανεπιστήμιο για να διατίθενται online μεταπτυχιακές και διδακτορικές εργασίες, σημειώσεις και άλλο υλικό, με ελεύθερη άδεια (μέχρι στιγμής το αρχείο περιέχει ~850 καταχωρήσεις).

http://library.panteion.gr:8080/dspace/

 

 

Πολύ καλό το post σου, ενημέρωσα και το blog μου με τα links :-D

Δημοσ.
Τώρα τα κοιτάω εφόσον είδα και του ΜΙΤ(εννοείται στα γρήγορα) όλα και βλέπω τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κάνουν ΠΑΠΑΔΕΣ(sic),κι έχεις κάποια σούργελα στο ελλαδιστάν να προσπαθούν να μας πείσουν οτι τα ιδρύματα εδώ είναι Τα Καλύτερα και δεν έχουν προβλήματα.Ειλικρινά κρατάω όλα τα link+ του τόπικ την επόμενη φορά που θα μπεί ο κλασσικός περίφανος ελληνάρας να του τα τρίψω στη μούρη.

O τροπος σκεψης σου δεν ειναι σωστος.

Ολα τα ελληνικα πανεπιστημια δεν ειναι ιδια και ολα τα ξενα επισης,ως προς το επιπεδο σπουδων τους κτλ.Νομιζω οτι ολοι το καταλαβαινουμε.

Για να μην ειμαστε αδικοι μερικα ελληνικα πανεπιστημια συγκαταλεγονται στα κορυφαια παγκοσμιως και οι αποφοιτοι τους θεωρουνται πολυ καλοι στα πανεπιστημια του εξωτερικου οταν πανε για μεταπτυχιακο.

Ως προς το e-class σηκωνει μεγαλη βελτιωση αυτο των ελληνικων πανεπιστημιων.

Αλλα θυμαμαι χαρακτηριστικα τις μεγαλες αντιδρασεις απο τα κομματοσκυλα οταν πριν 3 χρονια ενας καθηγητης μας αποφασισε να δινει εργασιες ,ανακοινωσεις,σημειωσεις κτλ μεσω του e-class.Φασιστα τον ανεβαζανε ,φασιστα το κατεβαζανε επειδη θεωρουσαν οτι δεν εχουν ολοι προσβαση στο ιντερνετ(λες και ειναι δυσκολο να πας στο εργαστητιο της σχολης,η πιο ευκολο να παρακολουθεις ολα τα μαθηματα.)

Αμα το σκεφτεις το e-class εχει παρει τη δουλεια απο ολα τα κομματα/ κομματοσκυλα που το παιζουν φοιτητοπατερες επειδη τυπωνανε κανα προγραμμα ,βρισκανε σημειωσεις /εργασιες κτλ...

Τωρα χασανε τη "δουλεια" τους.

Οπως εχω ξαναπει το μεγαλυτερο προβλημα του ελληνικου πανεπιστημιου ειναι τα κομματα που εχουν εισχωρησει σε αυτο.Ειναι ξεφτιλα για μενα σε ακαδημαικα ιδρυματα να υπαρχουν εκπροσωποι φοιτητων και παραλληλα παραρτηματα της σαπιλας και της απατεωνιας των κομματων.

Δημοσ.
το κορυφαίο είναι να έχεις πάει πτυχιακή την οποία έχει γράψει ο ίδιος ο καθηγητής πριν από χρόνια...επικές καταστάσεις...(true story :P )

 

lol !!! έχει γίνει ακόμη κι αυτό άραγε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...