Προς το περιεχόμενο

Μου εβαλαν καταλαθος diesel αντι για βενζινη


vlcc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μονο που χαλαει σε τετοια περιπτωση ειαι ο καταλυτης.

Τα μπουζι πρεπει να τα αλλαξεις γιατι θα ναι λουτσα στο πετρελειο.

Ο αισθητηρας λαμδα ειναι πριν τον καταλυτη. Και δεν επιρρεαζει τοσο τις επιδοσεις (αν δινει σημα για διορθωση εξω απο το επιτρεπτο οριο ο εγκεφαλος αγνοει τον αισθητηρα) Ο δευτερος αισθηταρας μετα τον καταλυτη ειναι απλα για να ελεγχει αν ο καταλυτης κανει την δουλεια του. Δεν εχουν επιροη στην αποδοση του κινητηρα (να μην τραβαει δηλαδη) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πηγα στην αντιπροσωπεια κ μου ειπαν ειχε βραχυκυκλωσει ενα μπουζι κ το αλλαξαν.δεν αναβει η λυχνια τωρα αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν τραβαει παλι.

 

πηγα του φουλαρα με vpower κ θα παω να το δωσω λιγο στον περιφεριακο,ελπιζω ολα να πανε καλα:cry:

 

Κακώς έπρεπε να τα αλλάξουν όλα τα μπουζί στη χειρότερη να τα καθαρίσουν με βενζίνη/αντισκωριακό για να φύγει η μουτζούρα του ντήζελ.Κάνε ένα κόπο και καθάρισέ τα ή άλλαξε τα.3 μπουζί έχεις όλα κι όλα.Πάρε NGK ίδιου τύπου πάμθηνα είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου επρεπε να το αδιασεις με το που στην εβαλε...κανα σωληνα δεν ειχε εκει να ρουφιξεις??????????εγω ετσι θα εκανα και μετα θα ξαναγεμιζε,,,παντος και εγω πιστευω οτι τα μπουζι θελουν αλαγμα αμεσος και κριμα ρε γαμοτο καινουργιο αμαξι:shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου αλλαξαν τα μπουζια στην αντιπροσωπεια.δεν τους ειπα τι εγινε φυσικα..απλα οτι αναψε η λυχνια βλαβης κινητηρα..μου ειπαν ειχε βραχυκυκλωσει ενα μπουζι..τωρα λογικα τα αλλαξαν ολα

προς το παρον ειναι οκ οπως πριν,ελπιζω μονο να μη βγαλει κανα προβλημα αργοτερα απο αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πάς σε βενζινάδικο όπου θα σου αφαιρέσουν το καύσιμο με ειδική τρόμπα. Επρεπε να πείς στον τρόμπα υπάλληλο του βενζινάδικου να το κάνει, αλλά οκ.

 

 

εχω λιωσει στα γελια ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

συγνωμη για το off

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μου ετυχε το τελειως (απο ολες τις αποψεις) αντιθετο. Αγορασαμε ενα εταιρικο αυτοκινητο με βουλγαρικες πινακιδες (εχουμε παραρτημα εκει) και το εφερα ελλαδα γιατι ειχαμε κατι δουλειες και χρειαζοταν. Πηγε ενας συναδελφος στον βενζινα και αντι για diesel μας εβαλε αμολυβδη (δικαιολογηθηκε μετα οτι δεν θα παθει τιποτα, μην το κανουμε θεμα). Φυσικα επι τοπου του παμε να το αφησει εκει που ειναι και καλεσαμε express service να το παει στην αντιπροσωπεια. Εκει τα ανοιξαν ολα και καθαρισαν ντεποζιτα, κινητηρα, σωληνακια κτλπ. Στα diesel αν δεν κανω λαθος εχει μια ταπα κατω στο ντεποζιτο που μπορεις να την ανοιξεις και να το αδειασεις, δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο στα κανονικα ΙΧ. Στην δικια μας περιπτωση θα τα ελιωνε ολα στον κινητηρα αν δουλευε λογω πολυ υψηλοτερης καυσης. Στην δικια σου περιπρωση το προβλημα δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αντιθετο ειναι που προκαλει ζημια, οταν βαλεις πετρελαιο σε αυτοκινητο με μηχανη βενζινα. Και αυτο λογω καταλυτη. Στο πετρελαιο αν βαλεις βενζινα δεν παθαινει τιποτα απο θεμα βλαβης και ουτε χρειαζεται να αλλαξεις τιποτα εκτος απο το καυσιμο. Μερικα συνεργεια ειτε απο αγνοια ειτε για κερδος σου λενε οτι πρεπει να αλλαξεις μπεκ σωληνακια κλπ.

 

Επειδη μου τυχαινει 2 3 φορες το μηνα τετοια περιπτωση, τους αλλαζω το καυσιμο και το φιλτρο πετρελαιου οταν αυτο ειναι χαρτινο. Αν εχει μεταλλικο φιλτρο πετρελαιου δεν χρειαζεται αλλαγη.

 

Γι την προστασια του καταλυτη οι μανικες πετρελαιου ειναι πιο χοντρες, για να μην γινεται αυτο το λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...