BANTAS Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Πραγματικα εντυπωσιακο, διαβαστε το αρθρο και γραψτε εντυπωσεις. Αν αυτη η πλατφορμα-υπηρεσια δουλευει σωστα θα δουμε τρελα πραγματα! Δε θα υπαρχει πλεον η αναγκη για πανακριβα pc ωστε να τρεξουμε τα πιο hi-end παιχνιδια αφου ολα θα γινονται stream. Στο αρθρο γραφει πως μεχρι και στο Macbook Air επαιζαν το Crysis στα highest settings. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2009 από BANTAS
Merdock Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Πολύ καλή ιδέα ειδικά για όσους έχουν παλιά PC ή Mac αλλά έχει το μειονέκτημα ότι αγοράζεις τους τίτλους ψηφιακά. Αν μπορούσες να αγοράσεις τη retail έκδοση και να βάλεις απλά το key του παιχνιδιού στο Onlive(έστω με μια επιπλέον επιβάρυνση) πιστεύω θα έπιανε πάρα πολύ η υπηρεσία.Όχι ότι τώρα δε θα πιάσει βέβαια.
personGR Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 It's as good as dead, μιλάμε για δις στη βιομηχανία του Gaming, σιγά μην την αφήσουν (οι ninty, m$, sony ειδικά που ασχολούνται με κονσόλες) να αναπτυχθεί... Για να μη μιλήσω για τις Ati,nVidia που στηρίζονται στο gaming για να επιβιώσουν... Μέσα σε ένα χρόνο το πολύ, δε θα το θυμόμαστε καν...
ilos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Άλλο ένα ανέκδοτο (τύπου phantom για όσους θυμούνται παλιότερα). Εδώ στο el-lada οι περισσότεροι στα ιδιόκτητα έχουν latencies 200+ σε normal ώρες με ΕΥΡΩΠΗ και οι τυπάδες απο το ΑΓΙΑ-ΒΑΡΒΑΡΑ-CA υπόσχονται 1ms ping (ούτε σε gigabit lan) συν το όποιο bandwidth απαιτήται για το online μέρος του κάθε τίτλου ROFL. Απευθύνεται μάλλον στα γειτονάκια τους με FTTH-last mile και λοιπούς κουτόφραγκους (εντυπωσιακή tech - fail concept).
dkmaster Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Εχετε δικιο και person και ilos. Εκτός του ότι θα θέλουμε οπτικές για να παίζουμε νορμαλ θα αφήσουν οι εταιρίες επεξεργαστών, καρτών και κλπ να μείνουμε με παλιά προϊόντα τους; Δεν νομίζω. Είναι τρελή η βιομηχανία gaming για να επιτρέψουν κάτι τέτοι να συμβεί. Απλά προσπαθούν να προωθήσουν το clouding εν όψη windows 7.
ilos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Βασικά τώρα που κοίταξα τα 2 videos @ gametrailers είδα κάτι πολύ ενδιαφέρον για την αγορά της Αμερικής που το είχα παραβλέψει. Επιτρέπει στους πελάτες να νοικιάζουν τίτλους από όλες τις πλατφόρμες. Στην Αμερική όμως ΔΕΝ νοικιάζονται pc games πουθενά, οπότε μπορεί να εδραιώσει σε αυτόν τον τομέα πελατολόγιο λόγω μονοπωλίου. Αόριστα είναι επίσης τα πράγματα σχετικά με τα input devices και το configuration τους (ειδικά στο set top box φαίνεται ότι μάλλον θα λειτουργεί μόνο με το onlive gamepad). Ενδιαφέρον (αν όντως λειτουργεί η tech) αλλά μη εφαρμόσιμο στην ρημάδα χώρα μας για καμιά 10ρια χρόνια ακόμα (και σιγά μην επενδύσουν εδώ για onlive servers με routing τύπου ΕΔΕΣ)
afentiko Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Και πόσο θα κοστίζει αυτή η συσκευή βρε παιδιά;
ilos Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Και πόσο θα κοστίζει αυτή η συσκευή βρε παιδιά; Βασικά υπάρχει η σκέψη να δίνεται ακόμα και δωρεάν με κανά συμβόλαιο 1-2 χρόνια αλά xbox live. Απλά δεν είναι απαραίτητη ακόμα και ένα netbook ή macbook θα κάνει την δουλειά //ίσως και καλύτερα στο θέμα input devices. Anyways τι σας κόφτει? Σπουδάζει/δουλεύει κανας συγγενής σας εις τας Αμέρικας?
afentiko Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Όχι μωρέ, από περιέργεια. Λέτε να μοιραστεί αργότερα και στον υπόλοιπο κόσμο;
alexzzz Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Εμάς θα σαν καταναλωτές θα μας σύμφερε... μέχρι να γίνει θεσμός. Αλλά το βλέπω δύσκολο.
yiah Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δείτε την παρουσίαση από το Game Developers Conference 09
ilos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) 1)Κατά την διάρκεια της beta τον Ιούνη προσανατολίζονται σε 3 data centers (East,West - το υπάρχον στην santa clara,Central) και τα υπόλοιπα "as we expand" 2)H micro-console θα δέχεται κανονικά πληκτρολόγιο-ποντίκι και βγάζει HDMI/οπτική. 3)Στο QA session κάποιος από την Αυστραλία ρώτησε για το φλέγον θέμα του lag. Του απάντησαν οτί κάναν ήδη δοκιμή και ήταν almost playable. Αλλά με τις γνωστές παπαριές τους ότι η αρχιτεκτονική των servers τους είναι της τάξης του μs (και ότι γίνεται real time video compression σε 1 ms) και οτι μετά παρεμβάλλεται / αντέχεται η απόσταση μέχρι 1500miles backbone. Όταν πήγε η ερώτηση σχετικά με to last mile (ή τον τοπικό βρόγχο) τα μάσησε κάπως. Αν δεν παίζει FTTH, τον μπούλο βγάλε άκρη με τον εκάστοτε ISP δηλαδή. 4)Η τελευταία ερώτηση είχε πολύ γέλιο σχετικά με την ογκοχρέωση ή τους περιορισμούς ανα μήνα στο bandwidth ορισμένων ISPs. Είμαι σίγουρος οτί αν δουλέψει η tech, αυτοί που θα την πολεμήσουν θα πατήσουν εκεί. 5)Τα 3 βασικά δυνατά τους σημεία είναι το portability (με ένα netbook και μια wifi σύνδεση παίζεις τα πάντα), το spectating, και η interplatformability σε συνδυασμό με τα rentals/bundles που θα βγαίνουν διαθέσιμα day 1. Συνέχεια επίσης χτυπάνε το γεγονός οτί δεν χρειάζεται να κάνεις αναβαθμίσεις σε hardware ή να σετάρεις τίποτα και κάποιους θα θυμώσουν LOL Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2009 από ilos
Moderators Praetorian Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Απίστευτο δείχνει. Έξυπνη ιδέα, ενδιαφέρουσα τεχνολογία (HD content και no-lag με 5 Mbps dl !) και άψογο demostration. Και πιθανότατα επιδέχεται πολλά optimizations στο μέλλον και επεκτάσεις (σε τομείς πέρα από το game playing). Anyway αν δουλέψει as advertised, θα ταρακουνίσει γερά το πεδίο. P.S.1. Τι γίνεται αν πέσεις σε crashing *computer halting* bug ενός παιχνιδιού; Θα έχει επιπτώσεις και σε άλλους gamers; (ή απλά κρασάρει -στη χειρότερη- ένα virtual machine instance dedicated μόνο σε σένα; ) P.S.2. Οπότε θα έχουμε hi-end gaming και σε Linux! Τέλεια!
ilos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 P.S.1. Τι γίνεται αν πέσεις σε crashing *computer halting* bug ενός παιχνιδιού; Θα έχει επιπτώσεις και σε άλλους gamers; (ή απλά κρασάρει -στη χειρότερη- ένα virtual machine instance dedicated μόνο σε σένα; ) P.S.2. Οπότε θα έχουμε hi-end gaming και σε Linux! Τέλεια! 1) Μερικοί servers μπορούν να τρέχουν πολλά instances (ανέφερε σαν παράδειγμα το lego batman) αλλά λογικά δεν πρόκειται να παρατηρηθεί τέτοιο πρόβλημα ΄παρά μόνο από αστοχία υλικού. 2)Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Στο demo είχε μόνο την micro-console, ένα dell notebook και ένα macbook αλλά λογικά το plugin θα δουλεύει και σε άλλους browsers (Mozilla) πλην των IE-Safari.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα