Προς το περιεχόμενο

Ψάχνω να βρώ καμμιά άκρη να τη σκαπουλάρω...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασικά αν δεν βγάλεις ακρη κάνε και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ ... μέχρι και χρήματα μπορεί να σου επιστραφούν, που ξέρεις.... (αν αποδειχθεί ότι ήταν δικό τους φταίξιμο σου επιστρέφουν πάγια)

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Βασικά αν δεν βγάλεις ακρη κάνε και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ ... μέχρι και χρήματα μπορεί να σου επιστραφούν, που ξέρεις.... (αν αποδειχθεί ότι ήταν δικό τους φταίξιμο σου επιστρέφουν πάγια)

 

Βρέ ας με απαλλάξουν από το συμβόλαιο και δεν τους κρατάω μετά καμμία κακία.Αμα φτιάξουν δικό τους δίκτυο της προκοπής και βελτιώσουν το service τους και την εξυπηρέτηση πελατών σε 10-20 χρόνια μπορεί να τους ξαναεμπιστευτώ.:P

Δημοσ.

Απλά μπορεί η ΕΕΤΤ να είναι ο μόνος τρόπος να απαλλαγείς από τη ρήτρα ;)

 

Πρόσεξε όλα αυτά μόνο εφόσον αποδειχθεί ότι ήταν δικό τους το πρόβλημα... αν σου βρει ο τεχνικός ότι είναι θέμα καλωδιώσεις τότε... μόνο μήπως από γκρίνια φιλοτιμηθεί η forthnet και σε απαλλάξει (έπρεπε από καιρό να χες κάνει καταγγελία ότι δεν ανταποκρίνονταν στο αίτημα σου για αποστολή τεχνικού)

Δημοσ.
Απλά μπορεί η ΕΕΤΤ να είναι ο μόνος τρόπος να απαλλαγείς από τη ρήτρα ;)

 

Πρόσεξε όλα αυτά μόνο εφόσον αποδειχθεί ότι ήταν δικό τους το πρόβλημα... αν σου βρει ο τεχνικός ότι είναι θέμα καλωδιώσεις τότε... μόνο μήπως από γκρίνια φιλοτιμηθεί η forthnet και σε απαλλάξει (έπρεπε από καιρό να χες κάνει καταγγελία ότι δεν ανταποκρίνονταν στο αίτημα σου για αποστολή τεχνικού)

 

Ότι και να είναι το πρόβλημα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...Και σαν πάροχοι θα έπρεπε τόσο καιρό να είχαν στείλει έναν να το ελέγξει.Δεν είναι η ταχήτυτα το κύριο προβλημά μου αλλά οι αποσυνδέσεις!Αμα πχ φταίει το ρούτερ που ΑΥΤΟΙ μου δώσαν;Δεν είναι δικό τους το φταίξιμο?

Δημοσ.
Ότι και να είναι το πρόβλημα ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...Και σαν πάροχοι θα έπρεπε τόσο καιρό να είχαν στείλει έναν να το ελέγξει.Δεν είναι η ταχήτυτα το κύριο προβλημά μου αλλά οι αποσυνδέσεις!Αμα πχ φταίει το ρούτερ που ΑΥΤΟΙ μου δώσαν;Δεν είναι δικό τους το φταίξιμο?

 

Φυσικά και είναι.... αλλά εγώ είπα αν αποδειχθεί ότι δεν φταίνε αυτοί (οπότε και το router να είναι ok) τότε μπορεί να μην έχει αίσιο τέλος.

 

Αυτό που είπα είναι, ότι εφόσον ταλαιπωρήσαι τόσους μήνες, όπου τους ζητάς επανειλημμένα να σου στείλουν τεχνικό και δεν στέλνουν τότε έπρεπε να τους κάνεις μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ για ανεπαρκή υποστήριξη.

 

Πάντα όταν κάποιος μας "μαμαει" πρέπει να μην τον αφήνουμε έτσι... αμέσως καταγγελία (και δεν μιλάω μόνο για τις τηλεπικοινωνίες)

 

Για αυτό , έστω εκ των υστέρων κάνε μια καταγγελία περιγράφοντας και τις αποσυνδέσεις και ότι δεν στέλνουν τεχνικό (και και και...) μπας και βγάλεις άκρη

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...