Προς το περιεχόμενο

Ψάχνω να βρώ καμμιά άκρη να τη σκαπουλάρω...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
This is patronizing, my friend. Μείνε ήσυχος. Και το διάβασα και το κατάλαβα το post σου ;). Άλλωστε το σχόλιό μου πήγαινε σε post του tarantules και τη δική του κατάσταση (..να μην τον ματιάσουμε :lol:)

Κοίτα ότι η τεχνική υποστήριξη της forthnet έχει τα χάλια της... τα χει και τα παραέχει. Αλλά λέω ότι συνήθως το θέμα αποσυνδέσεων είναι θέμα θορύβου και όχι παρόχου...και ολοφάνερα έχει θόρυβο.

 

Το snr του και ο συγχρονισμός του είναι αδικαιολογήτως χαμηλά για 21 line attenuation... κανονικά αν ήταν στο default snr θα συγχρόνιζε στα >15 και άντε επειδή είναι 15 αντί για 6 snr να συγχρόνιζε 10-12... όχι και 1,8!!!

Τα νούμερα όμως δεν μου δείχνουν θόρυβο (αν και δεν είμαι και τίποτα guru), εσύ δλδ που παίζεις; Εγώ με σταθερό SNR kαι attenuation, μία είναι στα 4Mbps και μια στα 15Mbps (Tellas). Και connectivity loss έχω κατά καιρούς και ό,τι θες. Δεν φταίει ο πάροχος (ή μήπως είναι "παροχέας") δλδ;

 

 

Μήπως συγκεκριμένες ώρες συγχρονίζεις χαμηλά και συγκεκριμένες υψηλά; Γιατί αν ναι, μπορεί απλά οι γείτονές σου να έχουν μεγαλύτερη κινητικότητα δεδομένων εκείνες τις ώρες (οπότε και αυξάνονται οι παρεμβολές) ή χρησιμοποιούν εκείνες τις ώρες κάποια συσκευή (ή απλά μια λάμπα) η οποία κάνει τρελές παρεμβολές στη γραμμή σου.... ο πάροχος γιατί να φταίει αν ο γείτονάς χρησιμοποιεί κινέζικο τροφοδοτικό για την 42αρα τηλεόρασή του;

 

Να σε ρωτήσω, είσαι pstn ή isdn; Γιατί αν έχεις isdn η γραμμή σου επηρεάζεται περισσότερο από τις pstn (τα φάσματα στα οποία παίζεις επηρεάζονται περισσότερο). Ακόμη πριν τη Tellas ήσουν σε άλλο πάροχο με γραμμή μεγαλύτερη των 4 mbps ;

Να μην ξεφεύγουμε όμως, η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος ζήτησε έναν τεχνικό και ΔΕΝ του στέλνουνε. Δουλειά του θα ήταν να βρεί τι φταίει και να ησυχάσει ο nick. Τώρα εμείς με το "κάνε αυτό", "το άλλο το έκανες;", πασαλείμματα. Αν ήταν στον πΟΤΕ, από ότι ακούω από συζητήσεις, τεχνικό στέλνουν για πλάκα.

Και αυτό υπερβολικό είναι. Για πλάκα δεν στέλνουν τεχνικό!!! Και εκεί παρακάλια πέφτουν και οι τεχνικοί τους συνήθως σου λύνουν το πρόβλημα χαλώντας τη γραμμή κάποιου άλλου φουκαρά που δεν είναι ΟΤΕ.... αλλιώς τι να σου κάνει ο τεχνικός; Τη γραμμή δεν την καθαρίζουν παρα μόνο όταν είναι οι προκαθορισμένες συντηρήσεις...

 

Συνήθως η πατέντα του ΟΤΕ για να μην έχεις αποσυνδέσεις είναι να σε ρίξουν από την 24αρα στην 8αρα... αλλά αυτό είναι τρελή βλακεία γιατί μπορεί η γραμμή σου να σταθεροποιούταν και με λιγότερη θυσία. Αν πχ συγχρονίζεις στα 18 ίοσως ρίχνοντας τη γραμμή στα 15 να ήσουν κυριλέ... όμως στον ΟΤΕ αυτό δεν παίζει... πέφτεις στην 8αρά, τέλος!!! Και το χειρότερο όλων είναι ότι χάνεις και το upload των 1 mbps και πέφτεις σε 320αρη .

 

Τέτοιες θεραπείες, να μου λείπουν!!! Τουλάχιστον στον εναλλακτικό απλά σου ανεβάζουν το snr .

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μα δεν είναι σίγουρο ότι θα είχε σωτηρία ψυχής με ΟΤΕ. Δεν βλέπετε ότι έχει θόρυβο η γραμμή του; Διάβασε το προηγούμενο μου post και θα καταλάβεις.

 

Φίλε το λέω και μόνος μου ότι δεν φταίει η φόρθνετ.Απλά σαν πάροχοι θα έπρεπε να μου βρούν μια λύση.Κοίτα τώρα είμαι με 12Μbps...σε καμμία ώρα θα γίνει αποσύνδεση και θα κλειδώσω στα 5 πχ μπορεί να μείνω εκεί καμμία ώρα μετά αποσύνδεση και όπου κάτσει..μπορεί να κάτσει στα 12 πάλι μπορεί να κάτσει και στα 1,5 το καμιά ώρα για την αποσύνδεση μπορεί να είναι και 5 λεπτά μπορεί να είναι και δύο μέρες.Σίγουρα στην καλωδίωση υπάρχει πρόβλημα.Ελα μου όμως ντε που δεν μπορώ μόνος μου να το φτιάξω...Οτε θα βάλω στο καινούριο σπίτι...

 

Προφανώς ο OP έχει βραχυκύκλωμα κάπου...πρέπει να δηλώσει βλάβη στην Forthnet η οποία θα το δώσει στον ΟΤΕ και καλά Χριστούγεννα :-(

 

Αυτό ακριβώς γίνεται αλλά έφτασε και το Πάσχα...Σε αντίστοιχη περίπτωση φίλου μου σε Tellas Δευτέρα τους πήρε τηλέφωνο(σε μισο λεπτό έπιασε γραμμή και επειδή δεν τον πίστευα πήρα και εγώ δήθεν να ρωτήσω για καινούρια σύνδεση και όντως έπιασα γραμμή σαν να παίρνω τηλέφωνο τη μάνα μου...πριν προλάβει καλά καλά να χτυπήσει το είχαν σηκώσει που λέει ο λόγος..),Τρίτη πρωί ήρθε τεχνικός σπίτι του βρήκε ότι το πρόβλημα δεν είναι στο σπίτι αλλά στη γραμμή και την επόμενη μέρα(μεσημέρι δηλαδή!) ξύπνησε και είχε 5-6 αναπάντητες όλο το πρωί από την Tellas,την τελευταία κλήση που πρόλαβε του δώσαν το κινητό του τεχνικού να συνενοηθεί,τον πήρε τηλέφωνο και Πέμπτη πρωί τον παίρνει ο τεχνικός τηλέφωνο και του λέει: 'Ελα Γιάννη είμαι στον ΟΤΕ κάνε αυτό και αυτό στο ρούτερ να δούμε το τάδε...και από τότε και μετά 0 πρόβλημα..Σε 3 μέρες εξυπηρετήθηκε.Δεν κατηγορώ τη φόρθνετ για τις αποσυνδέσεις.Για την εξυπηρέτηση πελατών την κατηγορώ.

Δημοσ.

@nikos21aek όντως η forthnet έχει τη χειρότερη τηλεφωνική υποστήριξη από τους περισσότερους παρόχους. Εδώ δεν διαφωνώ καθόλου :( . Πάντως αν θες να πιάσεις εύκολα και άμεσα γραμμή και κυρίως να εξυπηρετηθείς, η ιδανική ώρα για να καλέσεις είναι κατά τις 9-10 το πρωί μιας και τότε έχει την μικρότερη κίνηση. Δυστυχώς η ΤΥ της forthnet αλλά και το ελεεινά χαμηλό εξωτερικό bandwidth είναι για τα μπάζα

 

Απλά φοβάμαι πως αν υπήρχε λόγος να ασχοληθείς (δηλαδή δεν μετακόμιζες) μπορεί ούτε και με τον Οτε να βγαζες άκρη.

Δημοσ.

nikos21aek πάντως να την σκαπουλάρεις χωρίς να πληρώσεις τους μήνες που έχεις συμβόλαιο ή ότι προβλέπεται αν αποφασίσεις νωρίτερα να διακόψεις δεν γίνεται.

 

Γι'αυτό υπογράφεις και συμβόλαιο...

 

Από εκεί και πέρα είναι να μη σου τύχει.

Έχω ακούσει και βιώσει απαράδεκτες εξυπηρετήσεις από διάφορους πάροχους.

Και ο ΟΤΕ φυσικά δεν εξαιρείται... :-(

Δημοσ.
nikos21aek πάντως να την σκαπουλάρεις χωρίς να πληρώσεις τους μήνες που έχεις συμβόλαιο ή ότι προβλέπεται αν αποφασίσεις νωρίτερα να διακόψεις δεν γίνεται.Γι'αυτό υπογράφεις και συμβόλαιο...

Από εκεί και πέρα είναι να μη σου τύχει.

Έχω ακούσει και βιώσει απαράδεκτες εξυπηρετήσεις από διάφορους πάροχους.

Και ο ΟΤΕ φυσικά δεν εξαιρείται... :-(

 

Μια φορά που τους έστειλα ένα e-mail ότι πρόκειται να καταγγείλω τη σύμβαση αν δεν λυθεί το πρόβλημά μου με πήραν την επόμενη μέρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι μπορούν να μου αφαιρέσουν ένα δίμηνο από το λογαριασμό..όπως και έγινε..Ένα λογαριασμό δεν τον πλήρωσα καθόλου.Μάλλον θα κάνω το ίδιο και τώρα και αν μου κάτσει έκατσε..Άλλιώς θα περιμένω να λήξει το 12μηνό..Θα έχει δύο μήνες internet το άδειο σπίτι!Να δώσω και το τελευταίο 50άρικο και τέλος..Στο καινούριο σπίτι αν μπορέσω με φοιτητικό να μου βγεί η 8άρα connx στα 60€ διμήνο θα πάω σε ΟΤΕ αλλιώς Tellas μόνο και μόνο γιατί προσπαθούν σωστά να κερδίσουν την αγορά.Ξέρω ότι μπορεί στο καινούριο σπίτι και με Forthnet να είμαι μια χαρά..αλλά δεν πρόκειται να τους δόσω άλλα λεφτά.

 

@nikos21aek όντως η forthnet έχει τη χειρότερη τηλεφωνική υποστήριξη από τους περισσότερους παρόχους. Εδώ δεν διαφωνώ καθόλου :( . Πάντως αν θες να πιάσεις εύκολα και άμεσα γραμμή και κυρίως να εξυπηρετηθείς, η ιδανική ώρα για να καλέσεις είναι κατά τις 9-10 το πρωί μιας και τότε έχει την μικρότερη κίνηση. Δυστυχώς η ΤΥ της forthnet αλλά και το ελεεινά χαμηλό εξωτερικό bandwidth είναι για τα μπάζα

Απλά φοβάμαι πως αν υπήρχε λόγος να ασχοληθείς (δηλαδή δεν μετακόμιζες) μπορεί ούτε και με τον Οτε να βγαζες άκρη.

 

Ότι θα είχα πρόβλημα στην ταχήτυτα αντελικά φταίει η καλωδίωση του σπιτιού είναι σίγουρο...Αλλά τουλάχιστον θα ήμουν σίγουρος ότι φταίει αυτό και ένας τεχνικός θα ερχόταν σε ένα μήνα όχι σε 10μήνες και ακόμη...Αν πάω να βάλω connx τώρα σε 3 μέρες θα έχει έρθει τεχνικός σπίτι μου να με συνδέσει...Τους τεχνικούς ο ΟΤΕ στο δρόμο τους έχει.Όλο και κάποιον θα στέλνανε..Και γενικά φίλε για να διαφημίζει ο ΟΤΕ..."Το μόνο ADSL με πραγματική ταχήτυτα και χωρίς αποσυνδέσεις..." τόσο πολύ κάτι ξέρει...Μπορεί πολλά από τα προβλήματα στις ιδιωτικές να οφείλονται και σε αυτόν...

Δημοσ.

Αν έρθει τεχνικός της Forthnet θα σου πάρει και 60 Ευρώ υπ'όψιν.

Δοκίμασε και άλλα router μπας και....Σε ποιά περιοχή είσαι?

Δημοσ.
Αν έρθει τεχνικός της Forthnet θα σου πάρει και 60 Ευρώ υπ'όψιν.

Δοκίμασε και άλλα router μπας και....Σε ποιά περιοχή είσαι?

 

Βρε το ξέρω...Τώρα όμως μετακομίζω οπότε δεν με απασχολεί καθόλου..Το πως θα ξεμπλέξω με το μικρότερο δυνατό κόστος με απασχολεί...Γιάννενα είμαι.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Δυστυχώς η ΤΥ της forthnet αλλά και το ελεεινά χαμηλό εξωτερικό bandwidth είναι για τα μπάζα

 

ξέρεις πόσο bandwidth έχει συνολικά η Forthnet με το εξωτερικό και πόσο οι άλλοι ISPs?

 

Ότι θα είχα πρόβλημα στην ταχήτυτα αντελικά φταίει η καλωδίωση του σπιτιού είναι σίγουρο...Αλλά τουλάχιστον θα ήμουν σίγουρος ότι φταίει αυτό και ένας τεχνικός θα ερχόταν σε ένα μήνα όχι σε 10μήνες και ακόμη...

 

sorry αλλά νομίζω ότι η καλωδίωση του σπιτιού είναι δικιά σου ευθύνη...δλδ καλείς εσύ ηλεκτρολόγο (και όχι τεχνικό από Forthnet) για να διορθώσει το πρόβλημα...

Δημοσ.
sorry αλλά νομίζω ότι η καλωδίωση του σπιτιού είναι δικιά σου ευθύνη...δλδ καλείς εσύ ηλεκτρολόγο (και όχι τεχνικό από Forthnet) για να διορθώσει το πρόβλημα...

Ναι δική σου ευθύνη είναι άλλα δεν μπορώ να δόσω 150€ στον ηλεκτρολόγο χωρίς να είμαι 1000% σίγουρος ότι φταίει η καλωδίωση...Και αν δεν φταίει?Να στείλουν έναν τεχνικό να το έλεγξει τόσο καιρό να μου πεί ότι φίλε φταίει ΣΙΓΟΥΡΑ η καλωδίωση...για δικές μου ικασίες δεν μπορώ να πληρώσω τόσα λεφτά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

από την στιγμή που είπες ότι μετακομίζεις έτσι και αλλιώς δεν αξίζει...

Δημοσ.
από την στιγμή που είπες ότι μετακομίζεις έτσι και αλλιώς δεν αξίζει...

 

Εννοείται...Αντε να δούμε και στο καινούριο αμα θα έχουμε τα ίδια προβλήματα..

Δημοσ.
ξέρεις πόσο bandwidth έχει συνολικά η Forthnet με το εξωτερικό και πόσο οι άλλοι ISPs?

 

Κάπου είχα διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς τις τιμές (νομίζω 17 έχει ; ). Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι έχει από τις χειρότερες αναλογίες εξωτερικού bandwidth και πλήθους χρηστών με υψηλο συγχρονισμό

(γιατί και ο ΟΤΕ έχει πολλούς χρήστες αλλά δεν έχουν όλοι 24αρες... πολλοί βολεύονται και με μικρότερα πακέτα)

και σαν να μην έφτανε αυτό για εσωτερική διακίνηση έχει κολλήσει στα 2.5 GB όταν ο ΟΤΕ έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση με μεγαλύτερο εύρος (δεν λέω νούμερο γιατί δεν το θυμάμαι ακριβώς απλά ξέρω ότι υπάρχει αυτή η διαφορά)

 

Αυτό όμως που μπορεί να δει ο καθένας μας είναι ότι το bandwidth δεν αρκεί.... σε ώρες αιχμής η ταχύτητα με ΜΟΝΟ connection (από site που δεν έχει mirror στην Ελλάδα) είναι τραγικά χαμηλό αλλά και τα ping είναι άθλια φτάνοντας πολλές φορές πάνω και από 300 ms και με κερασάκι στη τούρτα το fastpath που δίνει και άλλα 20 με 30 ping παραπάνω. Είναι ολοφάνερο ότι χρειάζεται περισσότερο bandwidth . Και σαν να μην έφτανε αυτό, σε ομαδική καταγγελία μέσω του adsgr ούτε που χουν απαντήσει.

 

Για κάνε ένα trace κανά ξένο site με πρόγραμμα τύπου ping plotter να καμαρώσεις χάλια

  • Super Moderators
Δημοσ.

το συνολικό bandwidth προς εξωτερικό που έχει η Forthnet φτάνει περίπου τα 11gbit, στα ίδια παίζει και η ΟΤΕnet, από ότι είχα δει τελευταία φορά...

 

το θέμα είναι ότι η αξιοπιστία των links με εξωτερικό είναι GTPK με αποτέλεσμαν να πέφτουν κάθε τρεις και λίγο και να μπουκώνει το σύμπαν...

 

δεν δίνει το fastpath παραπάνω ms αλλά το interleave...

 

κατά την άποψή μου δεν χρειάζεται παραπάνω bandwith αλλά να φύγει από αυτούς που είναι τώρα (Seabone/Tiscali/whatever) και να πάει OTEGlobe...

Δημοσ.
το συνολικό bandwidth προς εξωτερικό που έχει η Forthnet φτάνει περίπου τα 11gbit, στα ίδια παίζει και η ΟΤΕnet, από ότι είχα δει τελευταία φορά...

 

το θέμα είναι ότι η αξιοπιστία των links με εξωτερικό είναι GTPK με αποτέλεσμαν να πέφτουν κάθε τρεις και λίγο και να μπουκώνει το σύμπαν...

 

Ακόμη και το συνολικό εξωτερικό bandwidth , ανεξαρτήτως αξιοπιστίας διασυνδέσεων, είναι χαμηλό.... και χωρίς να πέσουν πάλι χάλια είμαστε. Το εξωτερικό bandwidth της forthnet είναι πιο χαμηλό από τον ΟΤΕ και σε συνδυασμό ότι περισσότεροι χρήστες αναλογικά είναι heavy users σε σχέση με ΟΤΕ (στον ΟΤΕ βάζεις και 2αρα αλλά και οι 24αρηδες έχουν 9 default snr με αποτέλεσμα μικρότερες απαιτήσεις σε bandwidth) αλλά και το τραγικό χαμηλό εσωτερικό bandwidth... επιτρέπετε ακόμη και εντός Ελλάδας να χεις προβλήματα; Αυτά τα δύο σε συνδυασμό έχουν ως αποτέλεσμα τα σημερινά χάλια

 

δεν δίνει το fastpath παραπάνω ms αλλά το interleave...

 

Δεν με εννόησες καλά... δεν το έγραψα και καλά (έπρπε να χα πει με εισαγωγικά το "θέμα fastpath"... )

με κερασάκι στη τούρτα το fastpath που δίνει και άλλα 20 με 30 ping παραπάνω.

Το οποίο κερασάκι (ότι δίνει μόνο interleave) προσθέτει άλλα 30 ms ;) Αλλά προφανώς με το μπούκωμα που έχουν υποστεί τα DSLAM, προκειμένου να μην συγχρονίσουμε χαμηλά το γύρισαν στο σταθερότερο interleave και μόνο ώστε να παίζουμε σε μόλις 6 snr ώστε να χαζοχερόμαστε με τον πλασματικά υψηλότερο συγχρονισμό.

 

Αν θες λίγο να μειώσεις αυτό το πρόσθετο ping, μπορείς να το γυρίσεις σε GDMT αλλά συγχρονίζοντας και χαμηλότερα :(

 

κατά την άποψή μου δεν χρειάζεται παραπάνω bandwith αλλά να φύγει από αυτούς που είναι τώρα (Seabone/Tiscali/whatever) και να πάει OTEGlobe...

 

Tiscali αν δεν κάνω λάθος είναι και ο ΟΤΕ (ειδικά αν παίζεις wow δεν την γλιτώνεις αυτή τη δρομολόγηση)

 

Κοίτα το ότι το πρόβλημα είναι σε ώρες αιχμής κάνει ξεκάθαρο ότι δεν είναι μόνο θέμα αξιοπιστίας αλλά και του εύρους του εξωτερικού bandwidth.

 

Θα κάνω ένα googlarisma μήπως και βρω τα εύρη για να μην μιλάμε στον αέρα.

Δημοσ.

Πρίν λίγο έστειλα το εξής στην εταιρία και ελπίζω να βρώ ανταπόκριση.Ο Θεός βοηθός!:lol:

 

Δεν ξέρω ακριβώς πόσο καιρό είμαι συνδεδεμένος.Πάνω από 10 μήνες μου φαίνεται τώρα κοντά κλείνω χρόνο.Όλο αυτό τον καιρό έχω αποσυνδέσεις(μπορεί και 50 τη μέρα τελείως εκνευριστικές όμως καθώς το να στείλεις ένα απλό email ή να postάρεις σε μία σελίδα γίνεται περιπέτεια),χαμηλές ταχήτυτες(ξεκινάμε από 1,5mbps down/0,5mbps up και φτάνουμε στα 10,5mbps down και 1mbps up το μεγαλύτερο)Η ταχήτυτα δεν με απάσχολεί τόσο πολύ οι αποσυνδέσεις είναι που μου σπάνε τα νεύρα και με 4mbps down και 1mbps up μια χαρά θα ήμουν.

Η κατάσταση όμως έχει ως εξής:Eγώ όλο αυτό το διάστημα παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω να σταλεί ένας τεχνικός σπίτι να μου πεί τι φταίει στα σίγουρα.Αντ αυτού τη μία με βάζουν να αλλάζω μπρίζες μετά πάλι να ξαναλλάζω μπρίζες μπαίνω "και καλά στις βλάβες και η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί ακόμη.Με τις ανάμονες τις 30άλεπτες μεχρι να πιάσω γραμμή και με τους ήλεκτρολόγους που πλήρωσα μου βγήκε τελικά το "φθηνό" internet ακριβότερο ακόμα και από το να έπαιρνα την 24άρα του ΟΤΕ που θα είχα και πολύ ψηλότερη τιμή και πάγιο.

 

Λοιπόν έγω 1 Απριλίου μετακομίζω σε άλλο σπίτι στο οποίο ο πάροχος ίντερνετ σας λέω προκαταβολικά ότι δεν θα είστε εσεις μόνο και μόνο για την τόση ταλαιπωρία που υπέστησα τόσο καιρό.Ξέρω πως κατά 90% δεν φταίει η φόρθνετ για τα προβληματά μου αλλά καθώς η φόρθνετ είναι ο πάροχος μου θα έπρεπε να ελλεγχτεί από τεχνικό μετά από τόσο καιρό και να μου πέι ακριβώς ποιό είναι το πρόβλημα και να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να διόρθωθει.

 

Σας ζητώ λοιπόν χωρίς να απευθυνθώ σε κάποιον αρμόδιο φορέα όπως ο ΕΕΤΤ να με διευκολύνετε στη μετακόμιση μου με την διακοπή του συμβολαίου μου χωρίς να επιβρυνθώ με κάτι παραπάνω,αν υπάρχει λίγη τσίπα για την τόσων μηνών ταλαιπωρία που έχω περάσει.Το D-Link το ρούτερ αν είναι αυτός ο λόγος που δεν μπορείτε να το κάνετε σας το επιστρέφω κιόλας δύστυχώς μάλλον δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

 

Σας ευχαριστώ

 

Υ.Γ το μήνυμα αυτό το έκανα και copy μαθημένος τώρα πια μην τυχών και όταν θα πατήσω το κουμπί αποστολή έχω αποσύνδεση και αναγκαστικά το ξαναγράφω..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...