nikos21aek Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Η κατάσταση έχει ώς εξης...Είμαι 10 μήνες συνδρομητής στη forthnet.Οι υπηρεσίες που μου παρέχουν είναι ελλεινές...Αποσυνδέσεις συνέχεια.Πάνω από 5 μέρες χωρίς αποσύνδεση δεν είχα ποτέ...Δεν ξέρω τι φταίει αλλά ΟΤΙ και να φταίει μα καλωδίωση μα ρούτερ μα δεν ξέρω και εγώ τι τόσο καιρό μετά από τόσα μισάωρα αναμονής στις βλάβες στο τηλέφωνο και τόση ταλαιπωρία κάποιος θα έπρεπε να έρθει να το κοιτάξει..(Οι τεχνικοί της εταιρίαας είναι 2 λεπτά από το σπίτι μου αλλά δεν μπορούν να έρθουν χορίς εντολή) Λοιπόν το θέμα ποιό είναι τώρα...Εγω μετακομίζω τώρα...και εννοείται στο καινούριο σπίτι επιστρέφω σε ΟΤΕ.Τέρμα τα πειράματα με τις 24άρες δήθεν συνδέσεις.Και για να γλιτώσω τον ένα μήνα αναμονής αν κάνω μεταφορά και για να γλυτώσω τους 2 μήνες αναμονής αν πάω σε άλλη εταιρία και για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Για να φύγω τώρα από την φόρθνετ μου ζητάν 70€ για την αποσύνδεση...αν δεν την κάνω και απλά περιμένω να κλείσει το 12μηνο στο παλιό σπίτι..θα πληρώσω 50...Τοσο ανεγκέφαλοι είναι...Εγώ δεν θέλω να πληρώσω τίποτα όμως..Σας παραθέτω μια φωτογραφία από το Ρούτερ μου για να πάρετε μια ιδέα πώς έχει η κατάσταση. Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει για το πώς μπορώ να κινηθώ και τι να κάνω για να τη σκαπουλάρω ας μου πεί..
panos2171 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Εχεις κανει καποιες δοκιμες για να δεις τι φταει????Αρχικα αποσυνδεσε ολα τα τηλεφωνα και λειτουργησε μονο το ρουτερ και δες τις ταχυτητες.
nikos21aek Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Εχεις κανει καποιες δοκιμες για να δεις τι φταει????Αρχικα αποσυνδεσε ολα τα τηλεφωνα και λειτουργησε μονο το ρουτερ και δες τις ταχυτητες. Μα ντεν έχω τηλέφωνο καρντιά μου! Φίλε έχω αλλάξει όπως μου είπαν αυτοί δύο μπρίζες..Η πρώτη έκανε βραχυκυκλώματα γιατί έγραφε πάνω OTE και η δεύτερη έκανε βραχυκυκλώματα γιατί δεν ήταν RG4 ή RG11 δεν θυμάμαι το νούμερο ένα από αυτά τα δύο.Κατα πάσα πιθανότητα φταίει ή καλωδίωση για τις μισές αποσυνδέσεις και για τις υπόλοιπες μισές το Ρούτερ.Ότι όμως και να φταίει τεχνικός δεν είμαι και το ότι τους παρακαλάω να στείλουν έναν άνθρωπο να το δεί 10μήνες και δεν έχει εμφανιστεί ακόμη και ας είναι 2λεπτά από το σπίτι μου οι τεχνικοί με κάνει να θέλω να φύγω από την εταιρία σαν επιβράβευση των μηδαμινών κόπων τους.Τη στιγμή που παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Tellas και πιάνεις γραμμή σε 20 δευτερόλεπτα,τους λες το προβλημά σου και την επόμενη μέρα είναι τεχνικός σπίτι σου..στη forthnet παίρνεις 100 τηλέφωνα για μισή ώρα είσαι στην αναμονή,τη μία σε βάζουν να αλλάξεις μπρίζα,την άλλη τους φταίει ο OTE,την άλλη τους φταίει το 2,5μέτρα καλώδιο μέχρι το ρούτερ,την άλλη σου λένε να τους πας το ρούτερ να στο σετάρουν,την άλλη κάνουν επισκευες στο δίκτυο,την άλλη σε βάζω στις βλάβες και αν δε φτιάξει σε ένα μήνα θα έρθει τεχνικός ο οποίος όσο και να προσπαθείς είναι άφαντος...Δεν νομίζω αυτή η εξυπηρέτηση να αξίζει κάποια καλύτερη συμπεριφορά από μέρους μου.Δεν λέω ότι φταίει η forthnet για ότι συμβαίνω αλλά ότι και να φταίει οφείλουν σαν πάροχοι από τη στιγμή που έχω 10 μήνες πρόβλημα να μου πούν τι ακριβώς φταίει(να έρθει ένας τεχνικός εδώ και σε 5 λεπτά θα το βρεί) και όχι να μου λένε το μακρύ τους και το κοντό τους από το τηλέφωνο που χρεώνομαι εγω την αναμονή χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα μου λύσει το πρόβλημα..
vag_pRiMi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Τη στιγμή που παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Tellas και πιάνεις γραμμή σε 20 δευτερόλεπτα,τους λες το προβλημά σου και την επόμενη μέρα είναι τεχνικός σπίτι σου.. Καλά όσο γι' αυτό μην παρεις βάλεις και στοίχημα. Έχω τραβήξει διάφορα με αυτούς Άλλο router δοκίμασες? Επίσης εδώ μπορείς να βρείς ένα test για τις τιμές του SNR και attenuation. Πάντως δεν νομίζω ότι είναι κακές Λύσεις υπάρχουν διάφορες, ανάλογα με την υπομονή σου (που απ' ότι διαβάζω τελειώνει ). Έτσι κι αλλιώς το 2μηνο μεχρι να τελειώσει το συμβόλαιο δεν το γλυτώνεις. Αξίζει επομένως να σπαζουν τα νευρα σου για 20ευρω; Κάν'την και τελείωσες. Ένας τρόπος για να την κάνεις χωρίς να πληρώσεις μία είναι να τους πείς ότι φευγεις εξαιτίας τους. Να παραδεχτούν δλδ ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και επειδη δεν έχεις service διακόπτεις. Αυτό όμως μάλλον θα χρειαστεί πολλές ώρες στο τηλέφωνο και γερά νεύρα
drk2276 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 έχεις δηλώσει βλάβη στο κέντρο τους?γνωρίζεις πότε τους πήρες τηλέφωνο για τη βλάβη? στείλε τους ένα φαξ (κράτα την απόδειξη) όπου τους ενημερώνεις ότι αν δεν διορθωθεί η βλάβη εντός κάποιου εύλογου χρονικού διαστήματος θα υποχρεωθείς να διακόψεις την σύνδεση με δική τους υπαιτιότητα .γράψε στο τέλος <<επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματος μου>> .έτσι έχω ξεμπλέξει κατά καιρούς από διπλούς λογαριασμούς,από τραγικές καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση τους.επαναλαμβάνω όμως ότι θα πρέπει να έχεις στοιχεία για το πότε τους ανακοίνωσες τη βλάβη και πάρα πολύ υπομονή! ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι!
Antretng Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Πριν τη forthnet... είχες βάλει σε άλλον πάροχο ταχύτητα μεγαλύτερη των 2 mbps; Γιατί αυτό που βλέπω εγώ είναι θόρυβο στη γραμμή σου. Μπορεί ναι μεν να χεις 15 snr αλλά το download rate παραμένει χαμηλό ακόμη και για αυτό το snr ... με line attenuation 21 κανονικά θα συγχρόνιζες πάνω από 15 mbps και άντε επειδή είναι στο 15 το snr να συγχρόνισες στα 10 με 12... σε καμία περίπτωση όμως κάτω από 2 mbps που είσαι εσύ. Διάγραμμα snr παρέχει το router σου ; Πάντως ο πάροχος φταίει για δυσκολία απόκτησης ip και για πραγματικές ταχύτητες... μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις φταίει για αποσυνδέσεις... πριν ήσουν σε άλλο πάροχο με ταχύτητα τουλάχιστον 2 mbps ;
tarantules Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δεν νομίζω να είναι ακριβά 70 ευρώ να αγοράσεις την ψυχική σου ηρεμία.Και λίγα δίνεις.... Πάντως προβλήματα με το help desk υπάρχουν σε ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις εταιρίες.Και στον ΟΤΕ και στους εναλλακτικούς.Είναι τι θα σου κάτσει. Εγώ έχω 2 χρόνια τώρα conn-x και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ποιάνω το 92% της θεωρητικής μέγιστης.Αν ρωτήσεις άλλον μπορεί να βρίζει για το connx.Είναι οτι σου κάτσει.Εγώ αυτό έχω καταλάβει γι αυτό και δεν επιχείρησα να δοκιμάσω εναλλακτικούς.Αφού είμαι μια χαρά με αυτήν που έχω γιατί να ανοίγω δουλειές και να το παίξω κορώνα γράμματα?
vag_pRiMi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δεν νομίζω να είναι ακριβά 70 ευρώ να αγοράσεις την ψυχική σου ηρεμία.Και λίγα δίνεις....Πάντως προβλήματα με το help desk υπάρχουν σε ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις εταιρίες.Και στον ΟΤΕ και στους εναλλακτικούς.Είναι τι θα σου κάτσει. Εγώ έχω 2 χρόνια τώρα conn-x και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ποιάνω το 92% της θεωρητικής μέγιστης.Αν ρωτήσεις άλλον μπορεί να βρίζει για το connx.Είναι οτι σου κάτσει.Εγώ αυτό έχω καταλάβει γι αυτό και δεν επιχείρησα να δοκιμάσω εναλλακτικούς.Αφού είμαι μια χαρά με αυτήν που έχω γιατί να ανοίγω δουλειές και να το παίξω κορώνα γράμματα? +1. Εκτός και αν συνειδητοποιήσεις πόσο πιο ακριβά (σε ευρώ) πληρώνεις τον ΟΤΕ και για τι ταχύτητα . Αλλά από την άλλη...η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, και φυσικά η αξία της δεν μετριέται σε ευρώ . Αλλά άν σου αγοράσουν την ψυχή, όπως λενε οι Eagles: "You can check out any time you like, but you can never leave" (Τι είπα πάλι ο που)
Antretng Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 +1. Εκτός και αν συνειδητοποιήσεις πόσο πιο ακριβά (σε ευρώ) πληρώνεις τον ΟΤΕ και για τι ταχύτητα . Αλλά από την άλλη...η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, και φυσικά η αξία της δεν μετριέται σε ευρώ . Αλλά άν σου αγοράσουν την ψυχή, όπως λενε οι Eagles: "You can check out any time you like, but you can never leave" (Τι είπα πάλι ο που) Μα δεν είναι σίγουρο ότι θα είχε σωτηρία ψυχής με ΟΤΕ. Δεν βλέπετε ότι έχει θόρυβο η γραμμή του; Διάβασε το προηγούμενο μου post και θα καταλάβεις.
vag_pRiMi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μα δεν είναι σίγουρο ότι θα είχε σωτηρία ψυχής με ΟΤΕ. Δεν βλέπετε ότι έχει θόρυβο η γραμμή του; Διάβασε το προηγούμενο μου post και θα καταλάβεις. This is patronizing, my friend. Μείνε ήσυχος. Και το διάβασα και το κατάλαβα το post σου . Άλλωστε το σχόλιό μου πήγαινε σε post του tarantules και τη δική του κατάσταση (..να μην τον ματιάσουμε ) Τα νούμερα όμως δεν μου δείχνουν θόρυβο (αν και δεν είμαι και τίποτα guru), εσύ δλδ που παίζεις; Εγώ με σταθερό SNR kαι attenuation, μία είναι στα 4Mbps και μια στα 15Mbps (Tellas). Και connectivity loss έχω κατά καιρούς και ό,τι θες. Δεν φταίει ο πάροχος (ή μήπως είναι "παροχέας") δλδ; Να μην ξεφεύγουμε όμως, η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος ζήτησε έναν τεχνικό και ΔΕΝ του στέλνουνε. Δουλειά του θα ήταν να βρεί τι φταίει και να ησυχάσει ο nick. Τώρα εμείς με το "κάνε αυτό", "το άλλο το έκανες;", πασαλείμματα. Αν ήταν στον πΟΤΕ, από ότι ακούω από συζητήσεις, τεχνικό στέλνουν για πλάκα.
vanbikos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 ρε φιλε πληρωσε τα 20 ευρω παραπανω και σηκω και φυγε!!!!να τελειωνεις με αυτους!!!!!και φερε και ενα ηλεκτρολογο να σου αλλαξει τισ πριζες και καλη μετακομιση!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Τα νούμερα όμως δεν μου δείχνουν θόρυβο (αν και δεν είμαι και τίποτα guru), εσύ δλδ που παίζεις; τα 15db SNR δείχνουν θόρυβο... η Forthnet στα έως 24mbit παίζει default στα 6db και αν υπάρχουν προβλήματα το ανεβάζει μέχρι να σταθεροποιηθεί νομίζω... μην συγκρίνεις τα SNR των 1-4mbit με αυτά των 8 & 24mbit...τα πρώτα τρέχουν σε adsl1 και τα δεύτερα σε adsl2+ για τα disconnects δεν φταίει ο πάροχος άμεσα...φταίνε οι γραμμές και η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού...στις πρώτες δικαίωμα για έλεγχο/επισκευή/αντικατάσταση έχει μόνο ο ΟΤΕ και στην δεύτερη ο ίδιος ο χρήστης... προφανώς ο OP έχει βραχυκύκλωμα κάπου...πρέπει να δηλώσει βλάβη στην Forthnet η οποία θα το δώσει στον ΟΤΕ και καλά Χριστούγεννα
tarantules Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 +1. Εκτός και αν συνειδητοποιήσεις πόσο πιο ακριβά (σε ευρώ) πληρώνεις τον ΟΤΕ και για τι ταχύτητα . Πληρώνω πιο "ακριβά" τον ΟΤΕ γιατί δεν έχω λεφτά για πέταμα και πειραματισμούς με τους "φτηνούς".Πολλές φορές φίλε μου συμβαίνει το ακριβό να είναι τελικά φτηνό και το φτηνό να σου βγαίνει ακριβό....
vag_pRiMi Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Πολλές φορές φίλε μου συμβαίνει το ακριβό να είναι τελικά φτηνό και το φτηνό να σου βγαίνει ακριβό.... Δεν διαφωνούμε, το έγραψα: Αλλά από την άλλη...η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, και φυσικά η αξία της δεν μετριέται σε ευρώ .
tarantules Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Αλλά από την άλλη...η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, και φυσικά η αξία της δεν μετριέται σε ευρώ . Δε μιλάω για τη σωτηρία της ψυχής αλλά για τη σωτηρία των χρημάτων μου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.