anarxos0 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Μήπως γνωρίζετε στοιχεία για την αντιπροσωπεία της gigabytre στην Ελλάδα; Που μπορώ να απευθυνθώ;
ahristos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 http://www.gigabyte.com.tw/WhereToBuy/Motherboard/Default.aspx?Country=Greece&ContinentName=Europe&ClickCountry=Greece
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Ακουστε το προβλημα και οποιος γνωριζει πληροφοριες για το πως να κινηθώ ασ βοηθηση.Κατα τα Χριστουγεννα αγορασα μια GA-EX58-UD5 απο το e-shop.Πριν δεκα μερες παρουσιασε προβλημα επανεκκινησης.Την πηγα στο τοπικο υποκαταστημα, δεν μπορεσε να βρει το προβλημα και την εστειλε στα κεντρικα , οπου και ειπαν οτι εχει προβλημα η μητρικη. Και τωρα μου λενε οτι πολιτικη της εταιρειας ειναι εαν ενα προιον εχει προβλημα , οπως εδω τωρα, να γινεται αντικατασταση με ενα αλλο μεταχειρισμενο που λειτουργει. Τελικα πηρα στην infoquest που διαθετει ενα μερος της συγκεκριμενης μαρκας στην αγορα, και μου λενε οτι και η gigabyte κανει το ιδιο, δηλαδη κανει αντικατασταση με μεταχειρισμενη. Και καλα να ηταν ενος , δυο χρονων αντε να το καταλαβω,, αλλα δυο μηνων μητρικη , 275 € και να βρεθω με μεταχειρισμενη αμφιβολου ποιοτητας; Γνωριζετε κατι σχετικα, που να απευθυνθω ή πως να κινηθω;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Και τωρα μου λενε οτι πολιτικη της εταιρειας ειναι εαν ενα προιον εχει προβλημα , οπως εδω τωρα, να γινεται αντικατασταση με ενα αλλο μεταχειρισμενο που λειτουργει. ΤΙ?! με άλλο μεταχειρισμένο? ρώτα τους αν έχει και άλλα έξυπνα παιδιά η μάνα τους... καινούρια σφραγισμένη να σου δώσουν και μην δεχτείς τπτ άλλο... μην σου πω ότι αν σου βγει πρόβλημα μέσα στους πρώτους 6 μήνες ο νόμος το θεωρεί DOA (dead on arrival) και οφείλουν άμεση αντικατάσταση με νέο προϊόν!
ale3is Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Ζητα τους να σου στειλουν την πολιτικη της εταιριας τους σε ενα φαξ/εμαιλ σου γραπτως...Θα εχει πολυ πλακα...
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Η πολιτικη της εταιρειας ειναι αυτη ακριβως που γραφω παραπανω. Μιλησα με το τεχνικο τμημα και μου ειπα αυτο ακριβος. Το θεμα δεν εχει καθολου πλακα παντως. το οτι δεν προκειται να δεχτω μητρικη μεταχειρισμενη με αλλο s/n , αυτο ειναι σιγουρο. μετα τι κανω , πως κινουμαι;
tectonator Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 1ο) Ζήτα εγγράφως ή με email την απάντησή τους. Και μετά πάρε τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ. ή 2ο) Στείλε email στη μαμά εταιρεία και πες του το πρόβλημα. ή 3ο) Ζήτα πιστωτικό.
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Εχω ζητήσει ήδη πιστωτικο και περιμενω απαντηση. Η γνωμες που ζηταω εδω ειναι για να μην βρεθω προ τετελεσμενων γεγονοτων και δεν ξερω τι να κανω τελευταια στιγμη. φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 και που ξέρεις ότι αυτή που θα σου δώσουν δεν έχει άλλο πρόβλημα?
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Αυτο ακριβος τους ειπα και εγω. πως γνωριζω οτι η μεταχειρισμενη μητρικη αντικαταστασης που θα μου δωσουν δεν θα παρουσιάσει προβλημα. και ειπαν οτι εαν αυτο ξαναγινει τοτε ειναι πολιτικη της εταιρειας να γινει αντικατασταση με καινουργιο. Ο προβληματισμος γεγικα ειναι οτι βαση για τους καινουργιους επεξεργαστες ειναι πανακριβη ( αγορα της μητρικης ηταν 275€ ) σιγουρα θα υπαρχουν προβληματικες ( αποδεκτο) αλλα οταν αναφερομαστε σε αξιοπιστια εγγύησης ολοι σφυριζουν κλεφτικα.
XronisR Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Αμάν με αυτή την πολιτική της εταιρίας!Πολιτική δικιά σου είναι να πάρεις καινούρια motherboard και μην δεχτείς τίποτα λιγότερο!
tectonator Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Από την στιγμή που δεν μπορούν να επιδιορθώσουν την δικιά σου είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν την ίδια καινούργια. Αν δεν υπάρχει πλέον η δικιά σου πρέπει να σου δώσουν κάποια καινούργια ίδιων ή ανώτερων δυνατοτήτων.
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Ακουστε. Επειδη επικοινωνησα και με infoquest και oktabit, μου ειπαν πρωτα η ινφοκουεστ οτι πολιτικη της γιγαμπαιτ ειναι να κανει αντικατασταση με αλλη μεταχειρισμενη ισον δυνατοτητων, αλλα προσεχτε μιλαμε για το τεχνικο τμημα της γιγαμπαιτ. δηλ θα πρεπει να παει σε κεντρικα της γιγαμπαιτ για να γινει αυτο, διοτι εδω στην Ελλαδα δεν υπαρχουν. XronisR και εσυ γιγαμπαιτ εχεις αγορι μου!!!!!!! Ελα εδω να μαθαινεις.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 τι μπούρδες είναι αυτές που λένε... η μητρική πάει στα κεντρικά του eshop, αυτοί checkάρουν αν έχει πρόβλημα και την αντικαθιστούν με καινούρια ούτε infoquest ούτε oktabit ούτε τπτ...
anarxos0 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 σωστα τα λες οτι παει στα κεντρικα τσεκαρουν αλλα λενε οτι δεν αντικαθιστουν με καινουργια, αλλα με "μεταχειρισμενη που λειτουργει" . Περιττο να σας πω οτι οταν το ακουσα χτυπησα κανα δυο φορες τα αυτια μου να ξεβουλωσουν ,μηπως δεν ακουσα καλα. ιnfoquest και oktabit πηρα διοτι θελοντας να προλαβω μην μου ερθει ο ουρανος στο κεφαλι εψαχνα επισημη αντιπροσωπεια της γιγαμπαιτ στην Ελλαδα μηπως και παρακαμψω το e shop αλλα δεν υπαρχει. υπαρχουν πολλοι διαφορετικοι εισαγωγης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.