BonJovi Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Πώς γίνεται, όταν χτυπήσει π.χ. μια κινούμενη μπάλα σε κάποιο αντικείμενο, να υπολογιστεί η νέα κατεύθυνση στην οποία πρέπει να κινηθεί? Έφαρμόζω ήδη την hitTest για την ανίχνευση σύγκρουσης αλλά δεν ξέρω στη συνέχεια πώς να υπολογίσω την εξίσωση ευθείας πάνω στην οποία πρέπει να κινηθεί η μπάλα...
RubiksCube Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Απο την φυσική, η γωνία πρόσκρουσης είναι ίση με την γωνία ανάκλασης (κάτω από καποιες προϋποθέσεις).
Evgenios1 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Απο την φυσική, η γωνία πρόσκρουσης είναι ίση με την γωνία ανάκλασης (κάτω από καποιες προϋποθέσεις). Σαφεστατος!
RubiksCube Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Σαφεστατος! LOL! Το ξέρω ότι δεν ήμουν πολύ σαφής, αλλά μια ιδέα είπα. Το πως θα το υλοποιήσει κανείς είναι άλλο θέμα. Πάντως μπορείς με απλά μαθηματικά να υπολογίσεις την εξίσωση της νέας ευθείας από την παλιά, και μετά να πάρεις ένα motion tween που να του δίνεις starting και ending θέση το σημείο της πρόσκρουσης και ένα άλλο σημείο μακριά, έξω από την οθόνη( πάνω στην ευθεία φυσικά). Μετά όταν βρεις καινούριο hit σταματάς το tween και ξεκινάς ένα καινούριο. Φυσικά μπορεί να υπάρχουν και πιο απλοί τρόποι... ΥΓ: Θα σου πρότεινα γενικότερα να αρχίσεις με Actionscript3 γιατί έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες σαν γλώσσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.