Προς το περιεχόμενο

Οργισμένο fax στη Nokia...


gdp77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οργισμένο, γιατί εισάγουν κινητά με κατασκευαστικά ελαττώματα (π.χ. nokia 5800) και μετά κάνουν την πάπια. Fax, γιατί ως γνήσιοι "ελληνάρες", στα email δεν απαντούν. Ειδικά οι κάτοχοι του 5800, ας διαβάσουν (και ας ενημερωθούν οι ανυποψίαστοι):

 

 

Ονομάζομαι χχχχχχχ χχχχχχχχχ και πρόσφατα αγόρασα (πριν από τρεις μέρες) το Nokia 5800 από το κατάστημα «Πλαίσιο» της Μεταμόρφωσης. Διαπίστωσα ότι το τηλέφωνό μου έχει το κατασκευαστικό ελάττωμα της σχισμής (στη γωνία δεξιά από το διακόπτη on/off), όπως και σχεδόν όλα τα 5800 που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.

 

Στην προσπάθειά μου να βρω τρόπο, ώστε να επισκευασθεί το πρόβλημα, επισκέφτηκα και επικοινώνησα με αρκετά nokia shops, οπότε και διαπίστωσα κάποια τραγελαφικά γεγονότα. Σας τα παραθέτω, μαζί με ερωτήσεις και σχόλια δικά μου, με στόχο το να μπορέσει να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα που έχετε δημιουργήσει ως αντιπροσωπεία, εισάγοντας κινητά τηλέφωνα με κατασκευαστικά ελαττώματα.

 

1) Κάποιοι «υπεύθυνοι» των nokia shops δήλωσαν άγνοια για το πρόβλημα. Σε περίπτωση που και εσείς δηλώνετε άγνοια, εξηγήστε μου το παρακάτω κείμενο τι είναι :

 

==========================================================

 

POOR INCOMING AUDIO QUALITY

This service bulletin gives instructions for repairing following symptoms:

- Poor incoming audio quality

- No incoming audio

- Loses incoming audio

It has been noticed that incoming audio is not even sometimes the voice level is high and sometimes low.

Poor incoming audio seems to disappear by mechanical stress (by pressing the front side of the phone).

If the customer complaint concerns the above described issues, solution is to exchange the earpiece. Use only earpiece 5140002.

How to distinguish different earpieces:

Note the orientation mark (arrow) Note the orientation marks, two *

Do not use this component! (asterisks). Only this component

should be used.

Repair procedure:

Exchange earpiece every time when customer complains about poor incoming audio quality.

Follow the instructions in service manual.

Please note: When replacing the earpiece use only recommended plastic tweezers or tweezers with rubber protection as assembly tool. Metal tweezers are not allowed.

Note: Do not use cotton gloves.

Do not exceed maximum forces during assembly. Place earpiece into the display frame earpiece boot. Special attention should be paid to contact spring area.

Follow carefully following manufacture’s instructions.

 

==========================================================

 

GAP BETWEEN A-COVER AND SIDE BAND – HOW TO REPAIR

In some cases due to part tolerances there could be noticeable gap between

A-cover and side band. If the customer complaint concerns ‘gap between Acover

and side band’ the following procedure should be followed.

Procedure:

Note: This measurement should be done this way: Do not use any force

when using that gap measurement fool.

Parts required:

1. New side band

2. New side band and also new A-cover

3. Antenna module assembly and LCD frame assembly

Repair steps:

1. Check the screw driving torque. Check 4 screws in phone corners (those

are visible when battery cover is removed. There are phones where too low

screw driving torque has been used.

2. If step 1 does not help, remove those 4 screws from corners and remove

the side band. After this you can check the middle screws. Make visual

check if there is any gap between PWB and antenna module in middle

screw area! Note: in this phase there could be cap between PWB and LCD

frame, because 4 screws from corners are not in place now. If there is no

gap between antenna module and PWB, add new side band, new screws

and use 17 Ncm torque. If there is still too big cap (between A-cover and

side band) i.e. there is bigger than 0.3mm cap between those parts, then

change also new A-cover.

3. Note: If there is gap also in middle screw area, then change also antenna

module and use middle screw torque value14 Ncm. (updated value)

4. Finally verify that the gap is smaller and it is within specification (max 0.3

mm)

5. If there is still a gap after carrying out all steps, change also LCD frame

assembly.

For disassembly, please follow the instructions in RM-356 Service Manual.

Changes in torque values:

New torque values: Middle screws 14Ncm

4 pc screws in corners 17Ncm

 

==========================================================

 

Αφορά στα δύο κατασκευαστικά ελαττώματα του 5800; Την επόμενη φορά που κάποιος εκπρόσωπος της nokia στην Ελλάδα δηλώσει άγνοια για όποιο από τα δύο παραπάνω θεματάκια θα πρέπει να θεωρήσω ότι με κοροϊδεύει; (Ευτυχώς, εγώ μέχρι στιγμής αντιμετωπίζω μόνο το δεύτερο).

 

Σας στέλνω και φωτογραφία με το πρόβλημα. Παρατηρήστε το φως που «ξεφεύγει» από τη σχισμή.

 

nokia5800gap.jpg

 

Επειδή μέσω fax λογικά δε θα δείτε τίποτα, παρακαλώ δείτε τη φωτογραφία στο link :

 

http://img17.imageshack.us/img17/8603/nokia5800gap.jpg

 

2) Κάποιοι άλλοι «υπεύθυνοι» που δέχτηκαν την ύπαρξη του προβλήματος, δε φάνηκαν και πολύ σίγουροι για την επισκευή του ελαττώματος. «Φέρτε το και θα δούμε», «Ίσως και με τα ανταλλακτικά που θα αλλαχτούν, πάλι να υπάρχει πρόβλημα» ήταν μερικά από τα «χαριτωμένα» που άκουσα. Έχετε συνειδητοποιήσει ότι ΠΛΗΡΩΣΑ με τα χρήματά μου για να αγοράσω μια συσκευή που έχει ελάττωμα και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να μου την επισκευάσετε; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις σας εδώ στην Ελλάδα, όπως προκύπτουν από τους όρους της εγγύησης των κινητών τηλεφώνων της Nokia;

 

3) Πόση ώρα αναμονής χρειάζεται για να μπορέσω να μιλήσω με κάποιον στα κεντρικά?

 

Nokia Concept Store Αθήνας

 

Διεύθυνση:

ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187

 

Πόλη:

ΓΛΥΦΑΔΑ

 

Ταχυδρομικός κώδικας:

16674

 

Τηλέφωνο:

210-8918700

 

Φαξ:

210 8918799

 

ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επικοινωνήσω. Η Νokia Europe το γνωρίζει αυτό; Μην ανησυχείτε, θα φροντίσω να την ενημερώσω εγώ.

 

4) Επειδή ήδη έχω πληρώσει πολύ περισσότερα από την αξία του τηλεφώνου (βενζίνη και εισιτήρια για επισκέψεις σε nokia shops, τηλεφωνικά έξοδα κτλ) και, το σημαντικότερο, έχω χάσει πολύτιμο χρόνο για να βρω λύση σε ένα πρόβλημα το οποίο ΕΣΕΙΣ θα πρέπει να λύσετε, παρακαλώ απαντήστε μου στο εξής:

 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ;

 

Η΄ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ:

 

ΒΡΕΙΤΕ ΈΝΑ 5800 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

 

ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΌΤΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ (γιατί μου είπαν ότι πρέπει να έχω μιλήσει μέχρι μισή ώρα, για να γίνει δεχτό για αλλαγή το ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ τηλέφωνο που ΠΛΗΡΩΣΑ για να αγοράσω – ΕΛΕΟΣ ).

 

 

 

 

Θα περιμένω μια απάντηση μέχρι την Τρίτη 24-3-09. Αν δεν τη λάβω και μάλιστα σε βαθμό που να ικανοποιεί τα δικαιώματά μου, θα προβώ σε άμεση ενημέρωση του δικηγόρου μου (δε με ενδιαφέρει πόσα χρόνια θα πάρει ο δικαστικός αγώνας – το δίκιο μου τελικά θα το βρω), της nokia Europe, του ΙΝΚΑ και όποιου άλλου οργανισμού ή υπηρεσίας κρίνω απαραίτητο.

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο email μου:

 

χχχχχχ@χχχχχχ.χχχ

 

ή στο κινητό μου

 

(ξέχασα! Δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω εξαιτίας του ΙΔΙΟΦΥΟΥΣ περιορισμού που έχετε θέσει για το μισάωρο χρήσης)

 

Ή στο σταθερό μου τηλέφωνο

 

χχχ-χχχχχχχχ (μετά τις 15.30)

χχχ-χχχχχχχχ (μετά τις 15.30)

 

χχχχχχχχ χχχχχχχχχχ.

 

 

Υ.Γ. Δείτε και το κράξιμο που σας ρίχνουν στα forum του myphone.gr για τις ελαττωματικές συσκευές που πουλάτε (300+ σελίδες για το 5800)

Δημοσ.

Θα το πω αν και δε θα το δεις αφου με εχεις κανει ignore...

 

Ωραιο το fax διαμαρτυριας, βεβαια εγω θα χρησιμοποιουσα αλλο τονο για να δηλωσω την αγανακτηση μου, αλλα εγω αλλη ερωτηση ηθελα να μου απαντησεις αν μπορουσες να δεις το Post.

 

Στο πλαισιο ζητησες να σου αλλαξουν τη συσκευη αφου εχει τετοιο προβλημα και εφοσον το εχεις μονο 3 μερες? Ή αρνηθηκαν να στο αλλαξουν (γιατι κατ' εμε θα επρεπε να το παρουν πισω)

Δημοσ.

Κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το κενό. Το θέμα είναι ότι αν εμφανίσει άλλα τότε θα πάω να απαιτήσω αλλαγή-επισκευή. Διάβασα το my-phone.gr πολλά για το συγκεκριμένο αλλά είδα ότι δεν βγαίνει άκρη μακάρι κάτι να γίνει ώστε να πάρουμε σειρά και εμείς. Τώρα για την εγγύηση και τα 30 λεπτά δεν ξέρω τι ισχύει αλλά είναι παράλογο, δηλαδή αν με του με πάρουν μιλήσω δυο ώρες για δουλειές τι δεν θα έχει εγγύηση (αν το έδινα στην μητέρα μου σε 7 μέρες θα είχε μιλήσει 3 ώρες);;;

Κατασκευαστικό λάθος είναι και ελπίζω να λύνεται με αλλαγή της κοντής βίδας γιατί για το service της ΝΟΚΙΑ δεν έχω και την καλύτερη γνώμη, αφού μου επιστρέψανε κινητό από το οποίο έλειπαν κομμάτια και αφού το έστειλα πίσω έλειπε τελικά μόνο ένα και το πήρα.

Δημοσ.

Χαμός γίνεται τελικά με το 5800... και με αυτά τα τραγικά στο service χαλάει αυτό που πέτυχε με την κυκλοφορία του που αρχικά ενθουσιάστηκε ο κόσμος.

Δημοσ.
Στο πλαισιο ζητησες να σου αλλαξουν τη συσκευη αφου εχει τετοιο προβλημα και εφοσον το εχεις μονο 3 μερες? Ή αρνηθηκαν να στο αλλαξουν (γιατι κατ' εμε θα επρεπε να το παρουν πισω)

 

Στο πλαίσιο δέχτηκαν να μου κάνουν αλλαγή από Δευτέρα. Δεν έχω παράπονο. Απλά, ξεκίνησα την "επίθεσή" μου στη Nokia, γιατί και το καινούριο που θα μου δώσουν από Πλαίσιο κατά 90% θα έχει το ίδιο πρόβλημα.

 

Κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το κενό. Το θέμα είναι ότι αν εμφανίσει άλλα τότε θα πάω να απαιτήσω αλλαγή-επισκευή.

 

Πήγαινε τώρα για αλλαγή. Αν στο μέλλον εμφανίσει πρόβλημα (σε 6-7 μήνες, δε θα σου έχει πέσει κάτω και 1-2 φορές ; ) θα σου πουν ότι φταις εσύ που χάλασε

 

Τώρα για την εγγύηση και τα 30 λεπτά δεν ξέρω τι ισχύει αλλά είναι παράλογο,

 

Αυτό μου το είπαν από Nokia-shop. Όχι ότι δεν ισχύει η εγγύηση. Μου είπαν, ότι μετά από χρήση μισής ώρας ομιλίας, δεν κάνουν αντικατάσταση.

 

Χαμός γίνεται τελικά με το 5800... και με αυτά τα τραγικά στο service χαλάει αυτό που πέτυχε με την κυκλοφορία του που αρχικά ενθουσιάστηκε ο κόσμος.

 

Από αύριο θα γίνει της..... Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν δε μου βρουν κινητό σωστό... Έχω σκάσει τόσα χρήματα και είμαι 5 μέρες τώρα χωρίς κινητό με τις δουλειές μου να αντιμετωπίζουν πρόβλημα και τους συνεργάτες μου να μην μπορούν να με βρουν. Θα τους λιώσω και το εννοώ. Τόσο μίσος για την πάρτη τους, ούτε εναντίον της Μ$ δεν έχω.. Οχι γιατί έτυχε μια παρτίδα να έχει ελάττωμα. Αυτά συμβαίνουν. Επειδή κάνουν την πάπια τα καθίκια...

Δημοσ.

Αυτό το άνοιγμα θα μπάζει πολύ σκόνη ...

 

Η Nokia απο την Nseries και μετά φτιάχνει φτηνοκατασκευές

Δημοσ.

να ζητησεις πιστωτικο απο το πλαισιο ή ακομα και τα χρηματα σου πισω, δνε πιστευω οτι πρεπει να ξαναγορασεις nokia, εχεις ενημερωσει και τους υπευθυνους της Nokia και εχεις καθαρισει, δε βρισκω λογο να ξανασχοληθεις και να ταλαιπωρηθεις

Δημοσ.

Καλά τα λες στο FAX αλλά μην περιμένεις και πολλά πράγματα.

 

Ένας τρόπος υπάρχει να τιμωρηθεί η Alpha Copy και κατ' επέκταση η Nokia και αυτός είναι η μείωση των πωλήσεων τους.

 

Υ.Γ.

Παρόλα αυτά στείλε το ίδιο FAX και στην Nokia, υπήρχαν κάποιες φήμες για όχι και τόσο αγαστή σχέση μεταξύ Nokia και AC το τελευταίο διάστημα ... ποτέ δεν ξέρεις.

Δημοσ.
να ζητησεις πιστωτικο απο το πλαισιο ή ακομα και τα χρηματα σου πισω, δνε πιστευω οτι πρεπει να ξαναγορασεις nokia, εχεις ενημερωσει και τους υπευθυνους της Nokia και εχεις καθαρισει, δε βρισκω λογο να ξανασχοληθεις και να ταλαιπωρηθεις

 

+1, αφησε το ΝΟΚΙΑ για τα παιδακια που ενθουσιαζονται, οι επαγγελματιες θελουν αξιοπιστια και οχι το τελειο mp3 player.

Δημοσ.
να ζητησεις πιστωτικο απο το πλαισιο ή ακομα και τα χρηματα σου πισω, δνε πιστευω οτι πρεπει να ξαναγορασεις nokia, εχεις ενημερωσει και τους υπευθυνους της Nokia και εχεις καθαρισει, δε βρισκω λογο να ξανασχοληθεις και να ταλαιπωρηθεις

 

1) Το κινητό το πήρα μαζί με σύνδεση, οπότε χρειάζομαι αναγκαστικά συσκευή

 

2) Σε αυτά τα χρήματα ρε παιδιά, το 5800 δεν έχει ανταγωνισμό. Ποιο να πάρω με αντίστοιχα features;

 

Υπάρχουν πολλές εξελίξεις και από την αντιμετώπιση στο Πλαίσιο και από την Alpha copy. Αύριο θα υπάρχουν ακόμα πιο σημαντικές εξελίξεις με πολύ ζουμί... Θα ενημερώσω μόλις μπορέσω αναλυτικά.

 

Και για να μην ξεχνιόμαστε: photo από το δεύτερο κελεπούρι

 

img5914.jpg

 

img5915.jpg

 

img5916.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...