G_Zisis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Χαχα! Παιδιά,καταλάβετε μερικοί τι λέει ακριβώς η είδηση.Δεν εστιάζει μόνο σε αυτό που έκαναν οι μαθητές,αλλά στο ότι έκατσαν και το έκαναν.Είδηση δεν είναι μόνο όταν μας παρουσιάζουν κάτι νέο ή ανακαλύφθηκε μια καινούργια τεχνολογία κοκ.Κι αν μερικοί είναι μάγκες και λένε "σιγά το πράγμα",να σηκωθούν τώρα από την καρεκλίτσα τους,να αφήσουν το καφεδάκι τους και να πα να κάνουν αυτό που έκαναν τα παιδιά.Αυτό είναι το δύσκολο για τους Έλληνες.
dr.scholl Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 ασε ρε ζισι που αυτο ειναι το προβλημα,,,απλα δεν το σκεφτηκαμε πρωτοι :-)
elven Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 .Κι αν μερικοί είναι μάγκες και λένε "σιγά το πράγμα",να σηκωθούν τώρα από την καρεκλίτσα τους,να αφήσουν το καφεδάκι τους και να πα να κάνουν αυτό που έκαναν τα παιδιά.Αυτό είναι το δύσκολο για τους Έλληνες. Όχι βρε,το δύσκολο είναι να δώσεις 150 ευρώ για να πετάξεις ένα μπαλόνι με κάμερα,όχι να το κάνεις,να λέμε τα στραβά να λέμε και τα πολύ στραβά. Στο Ελλαδιστάν το πείραμα ισοδυναμεί με μπάτζετ 3 σχολείων Κατα τα άλλα εννοείται ότι στο πρώτο σχόλιο έκανα πλάκα,και ακριβώς αυτό που είπα και τα άλλα παιδιά,το θέμα δεν είναι τι έκαναν αλλά ότι σήκωσαν τον κ@λο τους και το έκαναν.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Aν ψάξετε στο internet θα δείτε πολλά παρόμοια <<πειράματα>> από μεμονωμένους μαθητές κυρίως,στην Ελλάδα. Μάλιστα κάποια από αυτά τα <<πειράματα>> με κάμερες που δεν αναρτούνταν όμως σε μπαλόνια..αλλά τα αποθανάτιζαν(τα.. <<μπαλόνια>>) είχε δείξει και ο Ευαγγελάτος! Επίσης, σε πλείστες περιπτώσεις αποθανατίζονταν και οι μαθήτριες-βοηθοί στα <<πειράματα>> όπου χειρίζονταν όχι μόνο τα δικά τους <<μπαλόνια>> αλλά και τους <<λεβιέδες>> των συμμαθητών τους.
arxaggelos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 αν δεν μπορουν καποιοι καθηγητες να εμπνευσουν τους μαθητες τους και να τους κανουν να αγαπησουν τη μαθηση και γενικα το σχολειο ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ... Προφανώς συμφωνούμε.
De@th L0rd Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Aν ψάξετε στο internet θα δείτε πολλά παρόμοια <<πειράματα>> από μεμονωμένους μαθητές κυρίως,στην Ελλάδα.Μάλιστα κάποια από αυτά τα <<πειράματα>> με κάμερες που δεν αναρτούνταν όμως σε μπαλόνια..αλλά τα αποθανάτιζαν(τα.. <<μπαλόνια>>) είχε δείξει και ο Ευαγγελάτος! Επίσης, σε πλείστες περιπτώσεις αποθανατίζονταν και οι μαθήτριες-βοηθοί στα <<πειράματα>> όπου χειρίζονταν όχι μόνο τα δικά τους <<μπαλόνια>> αλλά και τους <<λεβιέδες>> των συμμαθητών τους. Όλο κι όλο ένα βιντέακι βρήκα.Ούτε σε αυτό δεν είναι καλοί Any links ?
Πέτρος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 και να σου πω τι εποικοδομιτικο βρισκεις στους προσκοπους???το να κανουν βολτες στα βουνα και να μαθαινουν να αναβουν φωτια?? εγω δεν βρισκω τιποτα το εποικοδομιτικο.στο λεω φιλικα παντα δεν θελω να κρινω τις αποψεις σου. και συγχαρητηρια στα παιδια για αυτο που εκαναν d3m0n, για πράγματα που προφανώς αγνοείς, καλύτερα να μη μιλάς... (Καθόλου) Φιλικά
karabouzouk... Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Οτι και να λέμε εγώ δεν πιστεύω ότι σε κάποιο ελληνικό σχολείο θα αφίσουν να σπαταληθούν έτσι "άσκοπα" ώρες μαθημάτων για μια τόσο απλή κατασκευή που ο καθένας μπορεί να κάνει........ Απλά ένα μπράβο στα παιδιά και στον καθηγητή που τους ενέπνευσε, τους ενθάρυνε και κάθησε και ασχολήθηκε μαζί τους χωρίς να κοιτάει μόνο το μηνιάτικό του που δεν το κοιτάει γιατί το έχει σίγουρο αλλά κοιτάει να "βοηθήσει" και καλά με κανά ιδιέτερο.. Τέσπα
christos.p25 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Οτι και να λέμε εγώ δεν πιστεύω ότι σε κάποιο ελληνικό σχολείο θα αφίσουν να σπαταληθούν έτσι "άσκοπα" ώρες μαθημάτων για μια τόσο απλή κατασκευή που ο καθένας μπορεί να κάνει........Απλά ένα μπράβο στα παιδιά και στον καθηγητή που τους ενέπνευσε, τους ενθάρυνε και κάθησε και ασχολήθηκε μαζί τους χωρίς να κοιτάει μόνο το μηνιάτικό του που δεν το κοιτάει γιατί το έχει σίγουρο αλλά κοιτάει να "βοηθήσει" και καλά με κανά ιδιέτερο.. Τέσπα εγώ πιστεύω πως η ορθογραφία και η γνώση της γλώσσας προέχει τέτοιου είδους πειραμάτων, δεν νομίζεις;
De@th L0rd Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Οτι και να λέμε εγώ δεν πιστεύω ότι σε κάποιο ελληνικό σχολείο θα αφίσουν να σπαταληθούν έτσι "άσκοπα" ώρες μαθημάτων για μια τόσο απλή κατασκευή που ο καθένας μπορεί να κάνει........Απλά ένα μπράβο στα παιδιά και στον καθηγητή που τους ενέπνευσε, τους ενθάρυνε και κάθησε και ασχολήθηκε μαζί τους χωρίς να κοιτάει μόνο το μηνιάτικό του που δεν το κοιτάει γιατί το έχει σίγουρο αλλά κοιτάει να "βοηθήσει" και καλά με κανά ιδιέτερο.. Τέσπα Διόρθωση: Η κατασκευή δεν είναι καθόλου απλή.Όπως είπαν κι άλλοι δεν έδεσαν μια φωτογραφική μηχανή σε μπαλόνι και το άφησαν να πετάξει.
arxaggelos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2009 εγώ πιστεύω πως η ορθογραφία και η γνώση της γλώσσας προέχει τέτοιου είδους πειραμάτων, δεν νομίζεις; Σωστά, αλλά κάθε πράγμα στην ώρα του. Τέτοια πειράματα είναι επιπέδου λυκείου, ενώ η γλώσσα και η ορθογραφία είναι δουλειά δημοτικού. Αν ώς τολύκειο δεν έχεις μάθει ακόμη γλώσσα, το έχεις χάσει το παιχνίδι, γιατί μετά δεν προβλέπεται (και καλώς, εννοείται).
sv1eex Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Παιδιά καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν είναι όλοι οι καθηγητές για τα μπάζα. Πριν ένα μήνα στην Αλεξανδρούπολη μαθητές από το πρώτο λύκειο και το 2ο λύκειο Ορεστιάδας μίλησαν με την αστροναύτη Sandra Magnus στον διεθνή δορυφορικό σταθμό με τη βοήθεια ραδιοερασιτεχνών. Κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει στα Ελληνικά δεδομένα. Κατά τη γνώμη μου ήταν εξίσου εντυπωσιακό το όλο εγχείρημα που γίνεται έτσι και αλλιώς από πολλά σχολεία στον κόσμο. Σε λίγο καιρό θα γίνει το ίδιο και στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου. Αυτά είναι παραδείγματα για το πως έπρεπε να γίνεται το μάθημα σχετικά με την τεχνολογία..... και αξίζει ένα μεγάλο μπράβο και στους καθηγητές των παιδιών που στήριξαν κάτι τέτοιο! Φυσικά η είδηση δεν προβλήθηκε γιατί ούτε κουκουλοφόρους είχε, ούτε έγινε σε καμιά Μύκονο με μοντέλα και ίσως επειδή η παιδεία κάποιων δημοσιογράφων δεν περιλαμβάνει τεχνολογικά θέματα αφού το μόνο που θέλουν είναι να εξελιχτούν σε υπουργούς και όχι σε φορείς γνώσης και επιστήμης. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2009 από sv1eex
tommy_angelo Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2009 Έχω μείνει άφωνος συγχαρητήρια στα παιδιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα