Προς το περιεχόμενο

kubuntu και youtube


josi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα σας. έχω εγκαταστίσει το kubuntu και όταν πάω με τον firefox στο youtube δεν μου εμφανίζει τα βίντεο. μου εμφανίζει στην περιοχή του βίντεο μια μαύρη οθόνη. λόγο ότι είμαι αρχάριος στο κόσμο των linux μπορείτε να μου πείτε τι φτέει?? (έχω εγγαταστίσει το flash player και άλες εφαρμογές μου τισ εμφανίζει κανονικά)

εάν μπορούσατε να μου δίνατε αναλιτικότατες οδιγίες.

(κάπου βρήκα ότι πρέπει να βάλω ένα dll στο φάκελο εγγατάστασης του firefox αλλά δεν ξέρω πως θα τον βρώ αυτόν τον φάκελο.)

ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέα απο το Synaptic δεν μου τα εμφανίζει. μου εφνανίζει το flashplugin-nonfree-extrasound που εγκατέστισα κιολάς. μέσα απο κονσόλα με apt get που τα έδωσα μου βγάζει τα παρακάτω.

giannis@ubuntu:~$ sudo apt-get install flashplugin-nonfree

Ανάγνωση Λιστών Πακέτων... Ολοκληρώθηκε

Κατασκευή Δένδρου Εξαρτήσεων

Reading state information... Ολοκληρώθηκε

το flashplugin-nonfree είναι ήδη η τελευταία έκδοση.

Τα ακόλουθα πακέτα που εγκαταστάθηκαν αυτόματα και δεν χρειάζονται πια:

libsm-dev libice-dev libglitz-glx1 x11proto-xext-dev libatk1.0-dev debhelper pkg-config intltool-debian x11proto-kb-dev libglib2.0-dev x11proto-xinerama-dev libpango1.0-dev

x11proto-render-dev gnome-menus libxi-dev libxrender-dev po-debconf libcairo2-dev mesa-common-dev libxdmcp-dev libpng12-dev cdbs libfontconfig1-dev libmail-sendmail-perl

x11proto-record-dev x11proto-composite-dev xtrans-dev intltool x11proto-core-dev libxcursor-dev gettext fdupes x11proto-randr-dev x11proto-damage-dev libdbus-1-dev

libxcb-render-util0-dev libgtk2.0-dev libxext-dev libxdamage-dev zlib1g-dev libxml2-dev x11proto-input-dev libfreetype6-dev x11proto-fixes-dev libglitz-glx1-dev

libpthread-stubs0-dev xlibmesa-gl-dev libxau-dev libdbus-glib-1-dev libpthread-stubs0 libglitz1-dev libxcomposite-dev libgl1-mesa-dev libxrandr-dev libexpat1-dev librsvg2-dev