bandito Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Re paidia, epeidi exw dei oti polloi apo edo mesa, dinoun e3etaseis, mporei kapoios na moy e3igisei ti egine me ta Arxaia? Ola ta frontistiria eixan protinei ena keimeno (to idio keimeno ola ta frontistiria mou fainetai periergo) kai epese auto? Sas parakalo diafotiste me
Gpsyco Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Ego eimai Thetiki kai 3 likeiou kai pistevo pos ta themaa ton exetaseon ta xeroun apo prin kapoioi standard! Tora an figei broma, tote ta frodistiria kai loipoi einai oi protoi pou ta mathenoun! An xerei kaneis tipote sxetiko, let us know, giati exoume megali ili re gamoto se ola ta mathimata!
fkkso Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Εγώ πάντως διαφωνώ. Αν και σε τέτοια θέματα είμαι πολύ καχύποπτος στο συγκεκριμένο δεν παίχτηκε πουστιά. Στις πανελλαδικές των δεσμών (παλιό σύστημα) άν κάποιο φροντιστήριο έπιανε ακριβως θέμα κάτι παίζονταν. Αλλά τώρα είναι πολύ πιθανό. Ίσα ίσα με παραξενεύει το γεγονός ότι μόνο λίγα φροντηστήρια έπιασαν θέμα! Αφου υπάρχει τράπεζα θεμάτων δεν είναι δυνατόν να μην τα πιάσει κάποιος.
akpe Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 egw pantws akouw diafora...opws oti to ypourgeio skopeuei na kanei tetoies mpinies, wste na perasoune oi perissoteroi, na pei pws petyxe to sistima, kai tou xronou na to aposirei ek tou asfalous, xwris epeisodia, gia na skarfistei kati kainourio> pantws egw akousa oti sta kateythinssis B lykeiou, sta arxaia itan eukola ta themata, enw stin thetiki kai texnologiki tous vgalane tin pisti...tha deiksei
Gpsyco Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Τεράστιες ευθύνες στο υπουργείο Παιδείας και την Κεντρική Επιτροπή των Γενικών Εξετάσεων επιρρίπτει η Νέα Δημοκρατία, για το θέμα των Αρχαίων Ελληνικών που δόθηκε στους υποψηφίους, επειδή είναι το ίδιο με εκείνο που είχαν θέσει τα φροντιστήρια στις εξετάσεις προσομοίωσης πριν από ένα μήνα. <P>Σε δήλωση του ο αρμόδιος τομεάρχης της Ν.Δ. βουλευτής Γιώργος Καλός επισημαίνει:« Οι ευθύνες του Υπουργού Παιδείας και της Κεντρικής Επιτροπής Γενικών Εξετάσεων είναι τεράστιες, για την επιλογή, ως θέματος εξέτασης στο μάθημα των Αρχαίων κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου, θέματος ίδιου (Ισοκράτους «Περί Ειρήνης», παρ 14 και 15, Ερώτημα Β3, Παρ. 21, παραλληλισμός κλπ, βαθμολογικής αξίας 20 μονάδων) με την αντίστοιχη πανελλαδική εξέταση «προσομοίωσης», την οποία διενήργησε, προ 20ημέρου, η Ένωση Φροντιστηρίων Ελλάδος ! <P>Με τον τρόπο αυτόν καταλύεται, πλέον, βάναυσα κάθε έννοια δικαιοσύνης, ισότητος, αμεροληψίας και αδιάβλητου των πανελλαδικών-προαγωγικών εξετάσεων της Β΄ Λυκείου και αποστέλλεται από την Πολιτεία ένα «σημαντικό» μήνυμα προς μαθητές, γονείς και καθηγητές, με το οποίο ομολογείται, ότι η επιτυχία δεν διασφαλίζεται μέσω της υποβαθμισμένης πια δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά μόνο μέσω των φροντιστηρίων <P>Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του και να δώσει, επιτέλους, τις εξηγήσεις που οφείλει στον ελληνικό λαό, για αυτό το μέγα ολίσθημα, με το οποίο καταρρακώθηκε το κύρος των εξετάσεων, από την πρώτη κιόλας ημέρα. <P>Οφείλει για λόγους ευνόητους ο κ. Ευθυμίου, να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των φιλολόγων, τους οποίους διόρισε ο ίδιος στην επιτροπή της επιλογής, της κλήρωσης και της εκτίμησης των οριστικών θεμάτων στην Κεντρική Επιτροπή, ώστε να χυθεί άπλετο φως από τη δικαιοσύνη, η οποία πρέπει να παρέμβει. Ο ελληνικός λαός αξίζει να μάθει όλη την αλήθεια, για το πώς οδηγηθήκαμε σ' αυτό το κατάντημα.» <P>Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων τόνισε κατηγορηματικά ότι τόσο τα προς μετάφραση κείμενα, διδαγμένο και αδίδακτο, όσο και οι παρατηρήσεις που ζητήθηκαν δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με οτιδήποτε έχει δοθεί από αλλού. Από την πλευρά του το υπουργείο Παιδείας παρατήρησε ότι το θέμα κληρώθηκε μεταξύ άλλων 10-15, ως είθισται, επισημαίνοντας ότι αν και υπάρχει η δυνατότητα εξαίρεσης θεμάτων, στην περίπτωση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών της Β' Λυκείου υπάρχει πρόβλημα, καθώς η ύλη είναι μικρή και τα θέματα περιορισμένα. <P>Την έντονη διαμαρτυρία της, εξέφρασε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, η οποία, μέσω ανακοίνωσης, υποστήριξε ότι η επιλογή του συγκεκριμένου θέματοςακυρώνει την ισότητα των υποψηφίων ενώπιον της εξεταστικής διαδικασίας, ενισχύει τον ρόλο των φροντιστηρίων και προσβάλλει το κύρος του εξεταστικού συστήματος, ενώ καταλήγει επισημαίνοντας ότι το εν λόγω θέμα χρησιμοποιήθηκε και στις εξετάσεις των Εσπερινών Λυκείων την περσινή χρονιά. <P>Όπως αναφέρεται στο σημερινό Τύπο, στο συγκεκριμένο κείμενο και σε μία εκ των παρατηρήσεων που τέθηκαν στις πανελλαδικές είχαν διαγωνιστεί 4.723 μαθητές της Β' Λυκείου στη διάρκεια των εξετάσεων προσομοίωσης, που διοργάνωσε για πρώτη φορά φέτος η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ). Πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν λόγο για άνιση μεταχείριση των υποψηφίων, καθώς άλλοι περίπου 10.000 μαθητές δεν είχαν συμμετάσχει σε αυτές τις εξετάσεις. <P>Στο μεταξύ, το Σάββατο θα συνεχιστούν οι προαγωγικές εξετάσεις της Β΄ Λυκείου με το μάθημα της Φυσικής, ενώ οι τελειόφοιτοι της Γ΄ Λυκείου θα εξεταστούν την ίδια μέρα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία και τα Μαθηματικά, ανάλογα με την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει. <P><BR>Den thimamai apo pou to brika pantos den einai diko mou!<BR>To brika xtes to bradi!
Jheremias Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2001 Και τι σημασία έχει; Πάντως τα θέματα φέτος είναι ασύγκριτα πιο δύσκολα και πονηρά από πέρυσι, και οι βάσεις θα πάρουν την κατηφόρα...Μερικές σχολές που πέρυσι ήθελαν γύρω στο 16, για να εισαχθείς, φέτος θα μπαίνεις με 12....<P>Τέλος πάντων, Βιολογία γράφω εγώ αύριο, είμαι πεπεισμένος οτι για άλλη μια φορά τα θεματα θα είναι παλούκια....Τελικα μοναδική εξαίρεση η Φυσική........<P>Φιλικά,<BR>Jheremias<P>Υ.Γ Έτσι όπως πάει με βλέπω να χρησιμοποιώ το 19 παρά κάτι που έβγαλα στη Δευτέρα λυκείου......................<p>[ 04-06-2001: Message edited by: Jheremias ]
mandos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2001 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2001 ego giati den hxera ti tha pesei????? <P>kai pao frontistirio, alla den exo pathsei 2 ebdomades tora
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.