Nightstalker Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Μέσα σε πόσες μέρες από την αγορά ελλατωματικού προϊόντος έχεις δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασής του (και όχι επισκευή που μπορεί να αποδειχθεί χρονοβόρα) επί τόπου με άλλο καινούριο? Έχει αναφερθεί σε παλιότερο post (το οποίο δεν βρίσκω) ένας νόμος (ή διάταξη) που σου επιτρέπει να ζητήσεις άμεση αντικατάσταση μέσα σε διάστημα ορισμένων ημερών από την αγορά αν εμφανίσει κάποιο πρόβλημα από την πρώτη στιγμή. Τον έχει κανείς πρόχειρο τον συγκεκριμένο νόμο? Βοήθεια γιατί καίγομαι, καθώς έχουν περάσει ήδη 2 μέρες (την Δευτέρα θα είμαι στις 4) και τα λεφτά που κοστίζει είναι αρκετά! Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tectonator Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 7 ημέρες αν θυμάμαι καλά. για τι αντικείμενο πρόκειται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nightstalker Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Nikon D300 dSLR με καμένο pixel στον αισθητήρα. Μπορούμε να βρούμε κάπως αυτό τον νόμο έτσι ώστε όταν πάω στο κατάστημα να τον έχω και εκτυπωμένο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tectonator Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Εδώ είσαι: http://www.efpolis.gr/el/library.html?func=startdown&id=5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nightstalker Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2009 Ευχαριστώ πολύ, θα το μελετήσω να δω αν το καμένο pixel εμπίπτει σε κάποια από τις περιπτώσεις που αναφέρει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nightstalker Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Το κοίταξα το συγκεκριμένο pdf, αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό που με ενδιαφέρει. Συγκεκριμένα ψάχνω για αυτό που λέει ότι εαν μέσα σε 7 μέρες από την αγορά το προϊόν εμφανίσει κάποιο ελάττωμα χωρίς να έχει ευθύνη ο πωλητής, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει πλήρη αντικατάστασή του με κάποιο άλλο καινούριο, ή σε περίπτωση που δεν μπορεί να γίνει αυτό, έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή του ποσού που κατέβαλε κατά την αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
random Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 θα ρώταγα και στο http://www.dpgr.gr/forum/index.php Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tuko Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Το κοίταξα το συγκεκριμένο pdf, αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό που με ενδιαφέρει. Συγκεκριμένα ψάχνω για αυτό που λέει ότι εαν μέσα σε 7 μέρες από την αγορά το προϊόν εμφανίσει κάποιο ελάττωμα χωρίς να έχει ευθύνη ο πωλητής, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει πλήρη αντικατάστασή του με κάποιο άλλο καινούριο, ή σε περίπτωση που δεν μπορεί να γίνει αυτό, έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή του ποσού που κατέβαλε κατά την αγορά. Αυτό ισχύει και για 6 μήνες σύμφωνα με τον νόμο, όχι μόνο για 7 ημέρες. Απλά σε 14 μέρες αν θυμάμαι καλά το πας πίσω γιατί έτσι γουστάρεις και παίρνεις τα χρήματα σου. Α μπράβο, το λινκ που σου δωσαν πιο πάνω είναι. Τι διάβασες, το λέει ξεκάθαρα ότι μπορείς και σε 6 μήνες να κάνεις αυτό που λες. Αλλά πίστεψε με θα σου κάνουν κόλπα τα περισσότερα καταστήματα μετά από μήνα + ( αν όχι όλα ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nightstalker Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2009 Τελικά το θέμα λύθηκε, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.