d3m0n Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Ενταξει ρε συ,και η φωτο μετραει πολυ...Παντα κοιταω φωτο οταν αγοραζω μητρικη οχι για να δω αν ειναι ομορφη αλλα για να δω την διαταξη των θυρων serial ata,των pci slots κ.λ.π. Αλλα οχι και να απαιτεις να σου αλλαξουν μητρικη ή να σου δωσουν τα χρηματα σου πισω.Ουτως ή αλλως το e-shop το ξεκαθαριζει.(liopyr's post) νταξει ναι χρειαζεται και μια φωτογραφια εχεις δικιο αλλα δεν ειναι και του θανατα αν δεν εχει....
nikolas8141 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Παιδες δεν ειχα σκοπο να φανω εξυπνος η να το παιξω ισταρια...!Την μητρικη την ειχα βαλει στο ματι εδω και καιρο και η τιμη της ειναι στα 168ε περιπου την εχει στο e-shop με κανονικη φοτο και τα σωστα χαρακτηριστικα!!!!Ελα ομως που οταν την ειδα την παραγγειλα αμεσως χωρις να ελεγξω χαρακτηριστικα μονο και μονο απο την τιμη!!!!!!! Αυτο που με ενοχλησε ειναι πως το λαθος το διαπιστωσα εγω, αν δεν το παρατηρουσα την Δευτερα που θα ερχονταν η παραγγελια θα'μενα με το π... στο χερι.......και φυσικα την παραγγελια την ακυρωσα...... Τελος θα συμφωνησω με εναν φιλο που ειπε πως η βιτρινα του μαγαζιου ειναι το internet και πρεπει να προσεχουν λιγο περισσοτερο.
d3m0n Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 τελικα αυτο που δε καταλαβα.η μητρικη που σου εστειλαν ειχε τα ιδια χαρακτηριστικα με αυτη που παρηγγηλες??αν ναι δεν υπηρχε λογος να την ακυρωσεις την παραγγελια και καλα θα κανεις να στειλεις και αλλο ενα e-mail ζητωντας συγγνωμη για την αγενη συμπεριφορα σου γιατι οτι και απο τα δυο και να συνεβει το e-shop εχει ξεκαθαρισει την θεση του και δεν φταιει.
nikolas8141 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Η παραγγελια εμεινε στην διαδικασια της αναμονης.......(δεν την εχω λαβει και ουτε προκειται) Να ζητησω συγνωμη γιατι?Για του κοσμου τα χρηματα που τους εχω δωσει????Η για τις σωστες υπηρεσιες που προσφερουν...... Απ'την στιγμη που τους δινω τα ευρουλακια μου εχω και την 'απαιτηση' ναι απαιτηση αφου δεν εχω την δυνατοτητα αυτο που περνω να το βλεπω εκεινη την στιγμη να ειναι πιο προσεχτικοι................. Τιποτα παραπανω τπτ λιγοτερο.......
d3m0n Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Η παραγγελια εμεινε στην διαδικασια της αναμονης.......(δεν την εχω λαβει και ουτε προκειται)Να ζητησω συγνωμη γιατι?Για του κοσμου τα χρηματα που τους εχω δωσει????Η για τις σωστες υπηρεσιες που προσφερουν...... Απ'την στιγμη που τους δινω τα ευρουλακια μου εχω και την 'απαιτηση' ναι απαιτηση αφου δεν εχω την δυνατοτητα αυτο που περνω να το βλεπω εκεινη την στιγμη να ειναι πιο προσεχτικοι................. Τιποτα παραπανω τπτ λιγοτερο....... αυτο το "απαιτω" ακουγεται πολυ καπως..... μπορουσες να το ειχες πει πιο ευγενικα να σε υπολογισουν και να σε βοηθουσουν.ετσι οπως το ειπες πιο πιθανο ειναι σε γραψουν στα @@ τους.και καλα θα κανουν.στο κατω κατω αυτοι στο e-shop απλοι υπαλληλοι 700€ περνουν δεν φταινε να τα ακουνε.και τα λεφτα που τους δινεις δεν πανε σε αυτους αλλα στα αφεντικα.ειπαμε ανθρωποι ειναι και λαθοι κανουν δεν ειναι robot.και με βαση αυτο που ποσταρε και ο liopyr το πιο πιθανο ειναι να σε σου ζητησουν και τα ρεστα. εγω δεν σου ειπα να απολογηθεις κιολας αλλα το e-shop εχει ξεκαθαρισει την θεση του.αν ελεγε οτι σε τετοιες περιπτωσεις επιστρεφονται τα λεφτα τοτε και εγω θα προσπαθουσω να παρω το δικιο μου. και εγω ξαναρωταω:αν η μητρικη που πηρες εχει τα ιδια χαρακτηριστικα και τιμη με αυτη που παρηγγειλες τοτε ποιο ειναι το προβλημα σου???οτι δεν ειναι τοσο ομορφη η μητρικη που διαλεξες με αυτη που ελαβες???
nikolas8141 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 αυτο το "απαιτω" ακουγεται πολυ καπως.....μπορουσες να το ειχες πει πιο ευγενικα να σε υπολογισουν και να σε βοηθουσουν.ετσι οπως το ειπες πιο πιθανο ειναι σε γραψουν στα @@ τους.και καλα θα κανουν.στο κατω κατω αυτοι στο e-shop απλοι υπαλληλοι 700€ περνουν δεν φταινε να τα ακουνε.και τα λεφτα που τους δινεις δεν πανε σε αυτους αλλα στα αφεντικα.ειπαμε ανθρωποι ειναι και λαθοι κανουν δεν ειναι robot.και με βαση αυτο που ποσταρε και ο liopyr το πιο πιθανο ειναι να σε σου ζητησουν και τα ρεστα. εγω δεν σου ειπα να απολογηθεις κιολας αλλα το e-shop εχει ξεκαθαρισει την θεση του.αν ελεγε οτι σε τετοιες περιπτωσεις επιστρεφονται τα λεφτα τοτε και εγω θα προσπαθουσω να παρω το δικιο μου. και εγω ξαναρωταω:αν η μητρικη που πηρες εχει τα ιδια χαρακτηριστικα και τιμη με αυτη που παρηγγειλες τοτε ποιο ειναι το προβλημα σου???οτι δεν ειναι τοσο ομορφη η μητρικη που διαλεξες με αυτη που ελαβες??? Ρε d3mon ποσο πιο απλα να στο γραψω?????? Την παραγγελια την εκανα χθες το πρωι και το μεσημερι προσεξα το λαθος τους με την εικονα!!!!!!!!!!Οποτε δεν ελαβα και ουτε προκειται φυσικα! Σαν καταναλωτης που πληρωνω cash εχω και την 'απαιτηση' αυτο που βλεπω αυτο και να περνω..... Το οτι εκαναν λαθος καθολου δεν με νοιαζει....Αν τωρα επειδη το'χου προνοησει και εχουν βγαλει μια παραγραφο που λενε οτι εχουν δικαιωμα οποτε θελουν να αλλαζουν εικονες η κατι αλλο τεσπα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εκαναν λαθος γιατι οπως ξερεις και'συ σημερα τα λαθη πληρωνονται........ Και με το σκεπτικο σου νομιζω οτι εισαι υπερ των καρτελ γιατι ειναι μια μορφη καρτελ αυτα τα μαγαζια σημερα και μην μου πεις πως κανω λαθος και οχι υπερ του καταναλωτη............ Τοτε να κανουμε ολοι τις παπιες και να τους λεμε και ευχαριστω............ Τελος το οτι ασχοληθηκα με το λαθος τους και εχασα χρονο απο κατι καλυτερο που μπορουσα να κανω.......αυτο δεν ειναι κατι....?Το οτι πηρα τηλ 2 φορες και χρεωθηκα αυτο δεν ειναι κατι??????? Για πιο λογο να μπω σε τετοια διαδικασια για ενα λαθος που ειναι δικο τους.........
liopyr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Ρε συ Νικόλα, νταξ, αυτοί έκαναν το λάθος. Επειδή όμως τέτοια λάθη συμβαίνουν, καλώς ή κακώς έχουν προνοήσει να είναι καλυμμένοι για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Από την στιγμή που στο αναφέρουν στο site, θεωρείται δεδομένο πως εσύ συμφωνείς πριν κάνεις την αγορά. Οπότε δεν έχεις δικαίωμα να ζητάς παραπάνω, ή να διαμαρτύρεσαι για τα 2 τηλέφωνα και τον χαμένο χρόνο σου. Υπάρχουν πολλοί λόγοι να "τα σούρουμε" στο eshop και την πολιτική που ακολουθεί π.χ σε after sales support. Πραγματικά η περίπτωσή σου μοιάζει ασήμαντη, δεν χρειάζεται να το συζητάμε περισσότερο. Αυτό που μπορείς εσύ να τους κάνεις, είναι να σταματήσεις να τους προτιμάς στις αγορές σου από εδώ και πέρα αν θες. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
kostass13 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Ρε d3mon ποσο πιο απλα να στο γραψω??????Την παραγγελια την εκανα χθες το πρωι και το μεσημερι προσεξα το λαθος τους με την εικονα!!!!!!!!!!Οποτε δεν ελαβα και ουτε προκειται φυσικα! Σαν καταναλωτης που πληρωνω cash εχω και την 'απαιτηση' αυτο που βλεπω αυτο και να περνω..... Το οτι εκαναν λαθος καθολου δεν με νοιαζει....Αν τωρα επειδη το'χου προνοησει και εχουν βγαλει μια παραγραφο που λενε οτι εχουν δικαιωμα οποτε θελουν να αλλαζουν εικονες η κατι αλλο τεσπα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εκαναν λαθος γιατι οπως ξερεις και'συ σημερα τα λαθη πληρωνονται........ Και με το σκεπτικο σου νομιζω οτι εισαι υπερ των καρτελ γιατι ειναι μια μορφη καρτελ αυτα τα μαγαζια σημερα και μην μου πεις πως κανω λαθος και οχι υπερ του καταναλωτη............ Τοτε να κανουμε ολοι τις παπιες και να τους λεμε και ευχαριστω............ Τελος το οτι ασχοληθηκα με το λαθος τους και εχασα χρονο απο κατι καλυτερο που μπορουσα να κανω.......αυτο δεν ειναι κατι....?Το οτι πηρα τηλ 2 φορες και χρεωθηκα αυτο δεν ειναι κατι??????? Για πιο λογο να μπω σε τετοια διαδικασια για ενα λαθος που ειναι δικο τους......... εγω πιστευω οτι οπως οταν αγοραζεις κινητο η αυτοκινητο εκτος απο τα χαρακτηριστικα που υπαρχουν πολλα με τα ιδια διαλεγεις με βαση ποιο 8α σου γεμισει το ματι ετσι κ με την μητρικη ισχθει το ιδιο....συμφωνω με τον νικολα που απογοητευτικε και εγω το ιδιο 8α εκανα...και ποιος μου λεει εμενα οτι το προιον δεν ειχε πωλησεις και εβαλαν αλλη φωτο για παραπλανηση???οποτε φιλε d3mon μην επιμενεις τοσο!!!
nikolas8141 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Ρε συ Νικόλα, νταξ, αυτοί έκαναν το λάθος.Επειδή όμως τέτοια λάθη συμβαίνουν, καλώς ή κακώς έχουν προνοήσει να είναι καλυμμένοι για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Από την στιγμή που στο αναφέρουν στο site, θεωρείται δεδομένο πως εσύ συμφωνείς πριν κάνεις την αγορά. Οπότε δεν έχεις δικαίωμα να ζητάς παραπάνω, ή να διαμαρτύρεσαι για τα 2 τηλέφωνα και τον χαμένο χρόνο σου. Υπάρχουν πολλοί λόγοι να "τα σούρουμε" στο eshop και την πολιτική που ακολουθεί π.χ σε after sales support. Πραγματικά η περίπτωσή σου μοιάζει ασήμαντη, δεν χρειάζεται να το συζητάμε περισσότερο. Αυτό που μπορείς εσύ να τους κάνεις, είναι να σταματήσεις να τους προτιμάς στις αγορές σου από εδώ και πέρα αν θες. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Φιλε liopyr εχεις δικιο το προβλημα μου ηταν ασυμαντο.........συμφωνω μαζι σου οχι ομως να ζητησω και συγνωμη!!!!!Αυτα...
d3m0n Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Ρε d3mon ποσο πιο απλα να στο γραψω??????Την παραγγελια την εκανα χθες το πρωι και το μεσημερι προσεξα το λαθος τους με την εικονα!!!!!!!!!!Οποτε δεν ελαβα και ουτε προκειται φυσικα! Σαν καταναλωτης που πληρωνω cash εχω και την 'απαιτηση' αυτο που βλεπω αυτο και να περνω..... Το οτι εκαναν λαθος καθολου δεν με νοιαζει....Αν τωρα επειδη το'χου προνοησει και εχουν βγαλει μια παραγραφο που λενε οτι εχουν δικαιωμα οποτε θελουν να αλλαζουν εικονες η κατι αλλο τεσπα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εκαναν λαθος γιατι οπως ξερεις και'συ σημερα τα λαθη πληρωνονται........ Και με το σκεπτικο σου νομιζω οτι εισαι υπερ των καρτελ γιατι ειναι μια μορφη καρτελ αυτα τα μαγαζια σημερα και μην μου πεις πως κανω λαθος και οχι υπερ του καταναλωτη............ Τοτε να κανουμε ολοι τις παπιες και να τους λεμε και ευχαριστω............ Τελος το οτι ασχοληθηκα με το λαθος τους και εχασα χρονο απο κατι καλυτερο που μπορουσα να κανω.......αυτο δεν ειναι κατι....?Το οτι πηρα τηλ 2 φορες και χρεωθηκα αυτο δεν ειναι κατι??????? Για πιο λογο να μπω σε τετοια διαδικασια για ενα λαθος που ειναι δικο τους......... και εγω σου εξηγησα οτι εχει ξεκαθαρισει την θεση του το e-shop.και αυτη η παραγραφουλα που λες ισχυει απο τον νομο(εγω προσωπικα χεστηκα για τον νομο αλλα τεσπα).αν δεν το ειχε κανει αυτο και εγω θα εκανα οπως εσυ τωρα.δεν ειμαι υπερ των καρτελ απλα στην προκειμενη περιπτωση προσπαθω να το δω και απο την μερια του πωλητη και του καταναλωτη επειδη και οι δυο κατα καποιο τροπο εχουν δικιο.και εσυ εχεις δικιο και αυτουνων το λαθος δεν ειναι τραγικο.εγω στο πλαισιο ειχα κανει μεγαλη φασαρια γιατι παραλιγο με τις μαλακιες τους να πληρωσω και αυτα που δεν χρωσταω οταν τον ειχα παει για σερβις ενω ηταν σε εγγυηση.και οχι μονο στο πλαισιο αλλα και σε αλλα μαγαζια εχω κανει φασαρια.μην εισαι ομως ακραιος αφου δεν ξερεις καν ποιο ειναι το λαθος τους.μπορεις να τους παρεις ξανα τηλεφωνο να τους πεις να σου πουν τι εχεις παραγγειλει και αν σου εχουν κρατηση λαθος μητρικη τοτε καντην την φασαρια.αμα αυτο που παρηγγειλες ειναι αυτο που θα στειλουν τοτε δεν υπαρχει προβλημα.ζητα τους και να αλλαξουν την φωτογραφια και μια χαρα. και φυσικα δεν λεω να κανουμε τις παπιες πρεπει σαν καταναλωτες να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας.αλλα για να μπορεσουμε να διεκδηκκσουμε πρεπει να τα ξερουμε κιολας.στα λεω ολα αυτα απο παραδειγματα απο φιλους που ενω ειχαν αδικο προσπαθουσαν να κανουν τους εξυπνους και τελικα οχι μονο δεν κερδισαν αλλα βγηκαν και ζημειομενοι. και ετσι οπως εχω μαθει τα ψιλα γραμματα στις παραγραφουλες εχουν ολο το ζουμι και την ουσια.εχετε δεο δτην τηλεοραση και διαφημιζουν δανεια και στο τελος της διαφημισης σου βγαζουν μια παραγραφο με τα πιο ψιλα γραμμματα με τους ορους.ετσι γινεται και εδω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.