darthx Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Καλησπέρα είμαι αρχάριος οδηγός και θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο Κουπέ-σπόρ αυτοκίνητο μέχρι 8000 ευρώ. Τα κριτήρια μου είναι: να είναι γύρω στα 95 άλογα, 2πορτο, να μην μου βγάζει βλάβες κάθε λίγο και λιγάκι. Μου αρέσουν τα: peugeot 206 1.4 ~ 2005 seat ibiza 1.4 ~ 2005 Alfa Romeo 147 1.6 ~ 2002 Εσείς τί προτείνεται; Tί να προσέξω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 θα σου πρότεινα το seat ΑΛΛΑ στο τέλος όποιο και να επιλέξεις πρόσεχε μόνο να είναι σε καλή κατάσταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darthx Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 θα σου πρότεινα το seat ΑΛΛΑ στο τέλος όποιο και να επιλέξεις πρόσεχε μόνο να είναι σε καλή κατάσταση. Ασφαλώς και θα προσέξω να είναι σε καλή κατάσταση πρώτα μηχανικά και μετά εξωτερικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 1)Υπαρχει υποφορουμ auto-moto και μαλλον ο mod θα μεταφερει εκει το θεμα http://www.insomnia.gr/forum/forumdisplay.php?f=68 2)Δεν πας για καινουργιο να εισαι ησυχος. 3)Για αξιοπιστια http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15121&admin=1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darthx Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Είμαι διατεθημένος να δώσω περίπου 8χιλ γιαυτό και πάω για μεταχειρισμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές