Προς το περιεχόμενο

Απορια σε λογαριασμο ΟΤΕ


Anubis13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
μιλάμε για ενα 40αρι ευρώ έξτρα... απορώ πόσοι δεν θα το πρόσεξαν.. εαν δηλαδή κάποιος κάνει κ μεγάλο λογαριασμό δεν θα το πήρε χαμπάρι.. εμένα ήταν σχεδόν διπλάσιος γιαυτό το έψαξα.. άκου κει τέλος ενεργοποίησης connx ενώ έχεις ήδη ενεργοποιημένο adsl 3 χρόνια! μα πωςςςςςς τους ήρθε???? :-(

 

Σε ολους συμβαινει αυτο.Εγω οταν απο την otenet πηγα connx με χρεωσαν τέλος ενεργοποίησης γιατι με εβλεπαν καινουργιο πελατη.Μου το αφαιρεσαν στον επομενο λογαριασμο

Δημοσ.

Προσωπικά πάντως δε νομίζω ότι υπάρχει εταιρεία τηλεπικοινωνιών (κινητή ή σταθερή) που να μην χρεώνει τα πάγια για το διάστημα που έρχεται, αλλά γι αυτό που πέρασε.

 

Ίσως είναι και κάτι σα δικλείδα ασφαλείας για την εταιρεία, ότι δεν θα γίνεις λούης στη μέση του μήνα/διμήνου κλπ. Και επίσης, οτιδήποτε εργασίες συντήρησης χρειαστείς, περιλαμβάνονται στην πάγια χρέωση που προπληρώνεις. Σαν καταναλωτής, μου φαίνεται βλακεία, αλλά αν είχα τη Χ-Υ εταιρεία, θα μου φαινόταν λογικό... ;)

Δημοσ.

Ομολογώ πως μου φαίνεται παράξενο, να συμβαίνει αυτό... Μπορείς να παραθέσεις κάποιο λογαριασμό, για του λόγου το αληθές? Χωρίς τα στοιχεία του κατόχου βέβαια... Η αλήθεια είναι ότι είχα HOL πριν 2-3 χρόνια, αλλά δεν θυμάμαι καν πώς χρέωνε

Δημοσ.
Σε ολους συμβαινει αυτο.Εγω οταν απο την otenet πηγα connx με χρεωσαν τέλος ενεργοποίησης γιατι με εβλεπαν καινουργιο πελατη.Μου το αφαιρεσαν στον επομενο λογαριασμο

 

Κι εγώ, έκανα μετατροπή του ondsl kit σε connex και μου ήρθε λογαριασμός 170€ μόνο πάγια σχεδόν (και φρίκαρα). Εκτός από τα αναδρομικά με είχαν χρεώσει και 35€ (χωρίς ΦΠΑ) τέλος ενεργοποίησης, αλλά πήγα στο κατάστημα του ΟΤΕ και μου το αφαίρεσαν επιτόπου.

Δημοσ.

ότι πληρώσεις αναδρομικά, θα σου επιστραφεί όταν διακόψεις την υπηρεσία. Έτσι πάνε αυτά, σε ΟΤΕ, Cosmote & Forthnet που μου έχει τύχει

Δημοσ.
ότι πληρώσεις αναδρομικά, θα σου επιστραφεί όταν διακόψεις την υπηρεσία. Έτσι πάνε αυτά, σε ΟΤΕ, Cosmote & Forthnet που μου έχει τύχει

 

Τα αναδρομικά δεν επιστρέφονται, είναι για χρήση της υπηρεσίας που έχεις ήδη κάνει, πριν εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός. Αυτά που θα επιστραφούν σε περίπτωση διακοπής είναι τα πάγια που έχουν προπληρωθεί στον τελευταίο λογαριασμό.

Δημοσ.
Σε ολους συμβαινει αυτο.Εγω οταν απο την otenet πηγα connx με χρεωσαν τέλος ενεργοποίησης γιατι με εβλεπαν καινουργιο πελατη.Μου το αφαιρεσαν στον επομενο λογαριασμο

 

στο αφαίρεσαν επειδή πήγες κ το είπες ή από μόνοι τους..?......

Δημοσ.
στο αφαίρεσαν επειδή πήγες κ το είπες ή από μόνοι τους..?......

 

Σε όσους μεταφέρθηκαν από Ondsl Kit σε Conn-X, λόγω "προβλήματος",

το σύστημα χρέωσε αυτόματα τέλος ενεργοποίησης, το οποίο πιστώθηκε αμέσως από τον Οτε.

Σε μερικές περιπτώσεις, επειδή οι πιστώσεις (ενώ έγιναν κανονικά) δεν πρόλαβαν να

περάσουν στον πρώτο λογαριασμό, αλλά μπήκαν στον επόμενο.

Δημοσ.

παιδεια,εγω ξερω οτι με hol δεν ειχα τηλεφωνο 1 μηνα και με forthnet η μητερα μου 4 μηνες,οποτε δεν νομιζω οτι πρεπει να ασχολουμαστε τοσο με την αναλυση του λογαριασμου οσο με το εαν μας προσφερουνε αυτα που πληρωνουμε(ο οτε παντως ειναι ο καλυτερος γενικα)

Δημοσ.
παιδεια,εγω ξερω οτι με hol δεν ειχα τηλεφωνο 1 μηνα και με forthnet η μητερα μου 4 μηνες,οποτε δεν νομιζω οτι πρεπει να ασχολουμαστε τοσο με την αναλυση του λογαριασμου οσο με το εαν μας προσφερουνε αυτα που πληρωνουμε(ο οτε παντως ειναι ο καλυτερος γενικα)

 

Καλά, μην το ξεφτιλίζουμε κιόλας... αν έρθει δηλαδή λανθασμένη χρέωση, τι θα κάνεις? Θα πας σαν τυφλός να το πληρώσεις?

Όπως λένε, "αυτός που είναι κερδισμένος, είναι πάντα αυτός που είναι και ενημερωμένος." Λάθη γίνονται παντού,

το θέμα είναι να ξέρεις κι εσύ τι γίνεται, τι πληρώνεις κλπ.

 

Το αν είναι ή όχι καλύτερος ο Χ-οτε, είναι εντελώς υποκειμενικό. Άλλος κοιτάει την τιμή, άλλος την εξυπηρέτηση, κοκ οπότε περί ορέξεως... ;)

Δημοσ.

Όντως στη HOL δεν προπληρώνεις το πάγιο. Έτσι κι αλλίως, έχεις δωδεκάμηνη δέσμευση η οποία τους κατοχυρώνει. Εγώ, γι' αυτό ακριβώς το λόγο (+ τις διεθνείς κλήσεις) έκοψα τον ΟΤΕ. Πλήρωνα τα πάγια των επόμενων μηνών τα οποία μεγάλωναν το λογαριασμό, μαζί με τις κλήσεις, κι έτσι ήταν μεγαλύτερο και το ΦΠΑ. Είχα φτάσει στο σημείο να πληρώνω 170άρια, όταν τώρα πληρώνω 80 ευρώ για τις ίδιες και καλύτερες υπηρεσίες. Ειλικρινά. Απλά, φρόντισα να έχω POTS και όχι VoIP, για να μην έχω προβλήματα με το τηλέφωνο αν κάτι πάει στραβά. Πρόβλημα δεν έχω ούτε με την εξυπηρέτηση που είπε κάποιος φίλος πιο πάνω, ούτε από το ADSL ούτε από την τηλεφωνία. Έστω και ένα ευρώ παραπάνω για adsl και τηλέφωνο το θεωρώ σπατάλη, και σε τέτοιους καιρούς που τα χρήματα δεν περισσεύουν, εγώ προσωπικά προτιμώ να τα διαθέσω σε κάτι άλλο, ή να τα αποταμιεύσω γιατί έχω οικογένεια και υποχρεώσεις. Μόνο και μόνο που ενισχύω τον ανταγωνισμό, απλά χαίρομαι, επειδή ξέρω ότι μακροπρόθεσμα εγώ ο ίδιος θα ωφεληθώ, ως καταναλωτής. Και τονίζω ότι στη δική μου περίπτωση οι υπηρεσίες που μου παρέχει ο ιδιωτικός είναι άψογες. Χρησιμοποιώ Skype πολλές ώρες την ημέρα λόγω δουλειάς (βιντεοκλήσεις) και μιλάω με Αγγλία στο τηλέφωνο άψογα χωρίς να τρέμω για το λογαριασμό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...