o_magazatoras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Tι σχέση έχει η ασφάλεια στο πίνακα με τη φόρτιση;Τα καλώδια εντάξει.Αν είναι να θές και μεγαλύτερη ασφάλεια στο πίνακα για να φορτίσεις μια συσκευή....Ούτε ηλεκτροκόλληση να ήταν.Δε νομίζω να έχει κατανάλωση μεγαλύτερη από 1kw με τη καμία.Το 1Κw το σηκώνει μέχρι και η πιο μικρή ασφάλεια. Απ' ότι θυμαμαι απ' τη φυσική,η κατανάλωση είναι το αποτέλεσμα της ισχύος σε σχέση με το χρόνο.Οπότε ναι μεν μπορεί μια δεκαεξάρα ασφάλεια να σηκώσει την τροφοδοσία της μπαταρίας,αλλά για να έχουμε μεγάλη αποθήκευση θα πρέπει να τη φορτίζουμε πολλή ώρα. Νομίζω. Υ.Γ.Τελείως μπακαλίστικα,μη βαράτε,περάσαν πολλλά χρόνια από τότε...
geo99rge Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Σε 3 χρόνια λοιπόν θα πάρω laptop.Δέσμευση. Πρόσθεσε και 6 μήνες γιατι τα πρωτα λαπτοπ θα λίωνουν Φιλικα :-D
NOPSTRIM Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Ρε παιδιά δεν ξέρω αν πετάω #$!$ αλλά που κολλάνε τα καλώδια; άπλα βρήκαν τρόπο να μετακινούνται ιόντα λιθίου πιο γρήγορα στον ίδιο χώρο όχι να τραβάνε περισσότερο ρεύμα...
o_magazatoras Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Ρε παιδιά δεν ξέρω αν πετάω #$!$αλλά που κολλάνε τα καλώδια; άπλα βρήκαν τρόπο να μετακινούνται ιόντα λιθίου πιο γρήγορα στον ίδιο χώρο όχι να τραβάνε περισσότερο ρεύμα... Αν είναι έτσι,θα πρέπει να προσαρμόσουμε το σκεπτικό μας στα καινούργια δεδομένα. όσο περνάν τα χρόνια,τόσο προσoμοιάζω στο botάκι μας
Radiatedsoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Παραδειγμα: Θελεις να φορτησεις μια μπαταρια σε 2 ωρες. Θα τραβαει 3A (ampere) για 2 ωρες. Θελεις να φορτησεις την ιδια μπαταρια σε 1 λεπτο. Θα τραβαει 3Α χ 2 ωρες(120 λεπτα) = 390A για 1 λεπτο. Ξεκινα λοιπον να αλλαζεις τις 16αρες ασφαλειες στο σπιτι σου , και βαλε βιομηχανικου τυπου 400αρες αν θελεις να κανεις τετοιες ταχυφορτησεις.
disqualified Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 ή αλλιως αρχη διατηρησης της ενεργειας και αυτη η ενεργεια θα πρεπει να ερθει απο καπου (απο το καλωδια)
Radiatedsoul Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Ενταξει συμφωνα με τα μαθηματικα γινεται να φωρτιστει μια τετοια μπαταρια για οικιακη χρηση, αλλα θα χριαζεται μια μπριζα μονη της, με ειδικες προδαγραφες, και αναλογα και την χωριτηκοτητα της μπαταριας, οχι πολυ μεγαλη. Απλα αυτη τη στιγμη το προβλημα μας δεν ειναι ποση ωρα κανει να φωρτησει μια μπαταρια, αλλα η χωρητικοτητα της σε συναρτηση με το μεγεθος της. Και επησεις η φορτηση της με ηπιες μορφες ενεργειας και οχι απο τη δεη.
d3m0n Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 κακα τα ψεματα οι οικονομικοι κολοσοι στον χωρο των αυτοκινητων δεν προκειται να αφησουν αυτη την νεα τεχνολογια να εφαρμοστει.και στα laptop τον πρωτο χρονο που θα κυκλοφορησουν θα ειναι ακομα σε πειραματικο σταδιο.
panther_512 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 To ότι ανακαλύφθηκε αυτή η δυνατότητα, δεν τη καθιστά και πραγματοποιήσημη τουλάχιστον για οικιακούς σκοπούς με τα χρονικά πλαίσια που παρουσιάζονται. Ήδη αναφέρθηκε λίγο πιό πρίν και να το πώ και εγώ ότι τα σπίτια δεν έχουν την απαραίτητη καλωδίωση για φορτίσεις τέτοιου χρόνου. Δεν μιλάμε μόνο για τις μπρίζες. Μιλάμε για όλη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού. Μιά απλή μπαταρία ΑΑ επαναφορτιζόμενη των 1,5V , 2000mA-h έχει θεωρητική ισχύ 3Watts ανα ώρα. Αυτό σημαίνει ότι θα σου δώσει 3 Watts σε διάρκεια μιάς ώρας, ή 6 σε διάρκεια μισής, 12 για δεκαπέντε λεπτά και ούτω καθεξής. Το ίδιο ισχύει και για τη φόρτιση. Η φόρτιση θα πρέπει να παρέχει ισχύ 3 Watts για να φορτίσει τη μπαταρία σε μία ώρα, 6 σε μισή, 12 σε 15 λεπτά και 180Watts για φόρτιση του ενός λεπτού. 180 Watts σε ένα λεπτό απαιτεί ρεύμα 180/1,5= 120Α 120 Ampere για μιά μπαταριούλα ΑΑ του 1,5V.....
UpToDate_ Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Κ η συνηθης του κινητου ειναι 3,7V...................
korios Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 (επεξεργασμένο) Παραδειγμα:Θελεις να φορτησεις μια μπαταρια σε 2 ωρες. Θα τραβαει 3A (ampere) για 2 ωρες. Θελεις να φορτησεις την ιδια μπαταρια σε 1 λεπτο. Θα τραβαει 3Α χ 2 ωρες(120 λεπτα) = 390A για 1 λεπτο. Ξεκινα λοιπον να αλλαζεις τις 16αρες ασφαλειες στο σπιτι σου , και βαλε βιομηχανικου τυπου 400αρες αν θελεις να κανεις τετοιες ταχυφορτησεις. Δεν είναι σωστός ο υπολογισμός σου. Τα amber που αναφέρεσαι έχουν άμεση σχέση με την τάση, αν ένα λάπτοπ τραβά 3Α στα 5V (άρα 15W) στα 230 τραβά μόλις 15mA(W=V*I). Αντίστοιχα τα 390Α στα 5V μας κάνουν μόνο 8.5Α. Μια χαρά αντέχουν τα καλώδια και ο πίνακας. Το πρόβλημα θα είναι στα μικρά καλωδιάκια μέσα στη συσκευή όπου 390Α είναι πολλά. Ήδη αναφέρθηκε λίγο πιό πρίν και να το πώ και εγώ ότι τα σπίτια δεν έχουν την απαραίτητη καλωδίωση για φορτίσεις τέτοιου χρόνου. Δεν μιλάμε μόνο για τις μπρίζες. Μιλάμε για όλη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού. 180 Watts σε ένα λεπτό απαιτεί ρεύμα 180/1,5= 120Α 120 Ampere για μιά μπαταριούλα ΑΑ του 1,5V..... Παρομοίως, αυτό μετά το τροφοδοτικό, πριν από αυτό (στα 230V) το ρεύμα για μόλις 180W (2 λάμπες) άρα μόνο 0,8Α. Όσο για τα αμάξια, αν ψάξετε στο ίντερνετ θα βρείτε πολλές πολύ υποσχόμενες τεχνολογίες για καθαρά αμάξια με επιδόσεις, καμία όμως δεν έχει προχωρήσει, γιατί άραγε? Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2009 από korios
panther_512 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Ξεχάσαμε τον μετασχηματιστή.... Μπράβο μας. Ώρα να πετάξουμε τα πτυχία μας. Μας φόρεσες γυαλιά. Χαχα
De@th L0rd Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Παραδειγμα:Θελεις να φορτησεις μια μπαταρια σε 2 ωρες. Θα τραβαει 3A (ampere) για 2 ωρες. Θελεις να φορτησεις την ιδια μπαταρια σε 1 λεπτο. Θα τραβαει 3Α χ 2 ωρες(120 λεπτα) = 390A για 1 λεπτο. Ξεκινα λοιπον να αλλαζεις τις 16αρες ασφαλειες στο σπιτι σου , και βαλε βιομηχανικου τυπου 400αρες αν θελεις να κανεις τετοιες ταχυφορτησεις. Για να φορτίσεις μπαταρία που τραβάει 3 Α και κάνει 2 ώρες έχεις μπαταρία θεωρητικής χωρητικότητας 6 Αh.Δεν έχω δεί ακόμα συσκευή φορητή με τόσο μεγάλη μπαταρία.Και πάλι δεν έχει τόσο σχέση ο ταχυφορτιστής με το ρεύμα του δικτύου.Άλλο 3 Α στα 4,5 volt DC και άλλο 3 Α στα 220V AC. ΕΔΙΤ: Με πρόλαβε ο κοριός. =)
panther_512 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2009 To θέμα είναι ότι πάλι το κύκλωμά σου θα έχει πολύ μεγάλο ρεύμα σε κάποιο σημείο του. Στο λάθος παράδειγμα που έγραψα πιό πάνω, τα 120Α μπορεί να μήν τα βλέπει η μπρίζα στο τοίχο, υπάρχουν όμως στο κύκλωμα του φορτιστή και επάνω στη μπαταρία. Δεν το αποφεύγεις το υψηλό ρεύμα. Και ρεύμα DC υψηλής έντασης = πολύ μεγάλη έκλυση θερμότητας/απώλειες ισχύος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα