Ailuros Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2009 κατανοητός και lol με το Ιψενικό τρίγωνο Είναι τόσο μπουρδουκλομένο όσο ακούγεται. CPU δίνει συντεταγμένες στην GPU η οποία ξεκινάει επεξεργασία...μισό η σκηνή έχει Χ ποσοστό RT άρα η CO παίρνει συντεταγμένες από CPU & GPU επεξεργάζεται διακομίζει αποτέλεσμα στην CPU και την GPU... μπορεί να έχω λίγο παραπάνω φαντασία από το ιεραποστολικό ΣούλαΈλαΞανά, αλλά αυτού του είδους τα αμφί σενάρια θυμίζουν περισσότερο παρτιζάνους παρά οτιδήποτε άλλο. Από αλλού τον περιμένεις και από αλλού σου ΄ρχετε
tmjuju Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Μην τους σκοτώνετε από τώρα.. Το προϊόν απευθύνετε σε τελείως άλλη αγορά από τη συνηθισμένη των GPUs. Πιθανά να βρει σπίτι ως επιταχυντής για βιομηχανικούς υπολογιστές, σε rack mounted tv solutions, ή σε υπολογιστικά farms, άντε και σε render farms*. Πιθανότατα ό πυρήνας να είναι ένα Xininx ή Altera FPGA, αντίστοιχοι επιταχυντές υπάρχουν λ.χ. και από την sensio . Λυσεις για άλους τομείς εδώ http://www.xilinx.com/esp/ Φυσικά το όνομα τους παραπέμπει σε caustics ;-) *Εάν βγάλουν ένα όμορφο API και υποστηριχτούν από δύο τρείς καλούς renderers για distributed rendering… η συνέχεια θα μπορούσε να ήταν λαμπρή.
the_eye Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Και απ ότι βλέπω έχει engine για OpenGL με το directX δεν πρέπει να κάνει και πολά.
tmjuju Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2009 Και απ ότι βλέπω έχει engine για OpenGL με το directX δεν πρέπει να κάνει και πολά. Ναι… δεν πρόκειται για κάρτα για παιχνίδια…
Ailuros Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Μην τους σκοτώνετε από τώρα..Το προϊόν απευθύνετε σε τελείως άλλη αγορά από τη συνηθισμένη των GPUs. Πιθανά να βρει σπίτι ως επιταχυντής για βιομηχανικούς υπολογιστές, σε rack mounted tv solutions, ή σε υπολογιστικά farms, άντε και σε render farms*. Αγορές στις οποίες δεν στοχεύουν ήδη μεγάλες εταιρίες όπως η Intel ή η NVIDIA; Πρόκειται για νέα εταιρία που απευθύνεται με το προιόν της σε ένα πάρα πολύ εξειδικευμένο τομέα επεξεργασίας. Σε οποιαδήποτε τέτοιου είδους επαγγελματική αγορά η εφαρμογή ray tracing είναι αρκετά περιορισμένη και όχι χάρη έλλειψης ανάλογου hardware (αφόδευσε η φοράδα στο αλώνι για επιδόσεις σε περίπτωση off line renderer) αλλά αρκετά περιορισμένου πεδίου χρήσης. Και οι επόμενες GPU δεν θα είναι συνηθισμένες GPU αν το πάρεις έτσι.
tmjuju Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Ως συνήθως είσαι εύστοχος. Αλλά αντίστοιχα FPGA χρησιμοποιούνται χρόνια στην αγορά και δε νομίζω να σταματήσουν να βρίσκουν εφαρμογές. Αλλά, σίγουρα ελπίζω να έχουν βρει πελάτες και να έχουν καλά κονέ – εάν θέλουν να επιβιώσουν. Στον τομέα του media coverage καλά τα πήγαν… μετά το hallo effect… θες επειγόντως πελάτες.
Ailuros Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2009 Ως συνήθως είσαι εύστοχος. Αλλά αντίστοιχα FPGA χρησιμοποιούνται χρόνια στην αγορά και δε νομίζω να σταματήσουν να βρίσκουν εφαρμογές. Αλλά, σίγουρα ελπίζω να έχουν βρει πελάτες και να έχουν καλά κονέ – εάν θέλουν να επιβιώσουν. Στον τομέα του media coverage καλά τα πήγαν… μετά το hallo effect… θες επειγόντως πελάτες. Software support πριν τους πελάτες. Ξεχνάς ότι όταν η NV αγόρασε την Ageia δεν αγόρασε μόνο τους engineers αλλά και το ανάλογο API με όσες συνδέσεις με ISV είχε ήδη πετύχει η δεύτερη. Θα μου πεις άλλοι παράμετροι εδώ μιας και δεν πρόκειται για παιχνίδια και θα συμφωνήσω. Μια κάπως αόριστη παράλληλος υφίσταται όμως.
tmjuju Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Δημοσ. 21 Απριλίου 2009 Ένα άρθρο για την τεχνολογία (ψιλά μόνο) και τις εμπορικές κατευθύνσεις τις εταιρίας http://www.pcper.com/article.php?aid=694&type=expert&pid=1 . Το πιο εντυπωσιακό από όσα διάβασα είναι ότι έχουν αγοράσει την Splutterfish ! ελπίζω να μη την καταστρέψουν.
StavrosD Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Δημοσ. 22 Απριλίου 2009 Ray tracing σε PC!!! Είναι το τελευταίο βήμα για να φτάσουμε σε 100% αληθοφανείς εικόνες 3D σε πραγματικό χρόνο
Ailuros Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Ray tracing σε PC!!!Είναι το τελευταίο βήμα για να φτάσουμε σε 100% αληθοφανείς εικόνες 3D σε πραγματικό χρόνο Ακόμα και τα μεγάλα animation studios χρησιμοποιούν ray tracing μόνο στα σημεία που έχει νόημα. Το να δούμε στο μέλλον υβριδική επεξεργασία μεταξύ rasterizing και ένα σχετικά μικρό ποσοστό από ray tracing δεν είναι διόλου απίθανο. Ωστόσο το ray tracing ούτε προσφέρεται για αποκλειστική χρήση λόγω φυσικών περιορισμών της τεχνικής και ούτε θα σου προσφέρει κάτι ιδιαίτερο όσων αφορά οποιεσδήποτε υποτιθέμενες αληθοφανείς εικόνες. Περισσότερα εδώ αν και δυστυχώς ο αρθρογράφος δεν κατάφερε να ερμηνεύσει σωστά τα λεγόμενα του Kirk: http://www.pcper.com/article.php?aid=530 I don't exactly see a convergence, but I do believe that hybrid rendering is the future. Ray tracing is excellent at producing some effects, but slow at others. So, if you try to use ray tracing for everything, there is a very good change that it won't be very fast. Rasterization is blisteringly fast, but not well-suited to all visual effects. A hybrid renderer can parsimoniously choose the best of multiple techniques, to produce the best quality images quickly. By the way, that is how the "gold standard" of picture making—film rendering—works. Films are produced using many techniques, not exclusively ray tracing. Those pictures are not real-time and still they don't choose ray tracing for everything. Why is that? It's because ray tracing is not good for everything, and too slow for many things.Tέλος άλλο off-line και άλλο real-time rendering. Το δεύτερο έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα που λέγεται interactivity. http://www.beyond3d.com/content/articles/94
StavrosD Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Αν έχουμε real time physics, ray tracing & γενικά 3d acceleration, δεν έχουμε και πολλά βήματα μετά . Το μόνο που μένει είναι να κάνει real time rendering. Μια άλλη χρήση που μόλις συνειδητοποίησα: Οι αρχιτέκτονες, διακοσμητές και αρκετοί μηχανικοί θα μπορούν να κάνουν ρεαλιστική αναπαράσταση των δημιουργιών τους. Τελευταία φορά που είχα κάνει render ένα μηχανισμό που είχα φτιάξει για μια εργασία στην σχολή ήταν 30 λεπτά για ένα καρέ σε 1280χ1024 (πριν 5 χρόνια που το έφτιαξα ήθελε 1 βράδυ για render με ray tracing και ανάλυση 1280x1024, 5 λεπτά μόνο για regen)
Ailuros Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Αν έχουμε real time physics, ray tracing & γενικά 3d acceleration, δεν έχουμε και πολλά βήματα μετά . Το μόνο που μένει είναι να κάνει real time rendering. Mε τους προαναφερόμενους περιορισμούς ναι. Μια άλλη χρήση που μόλις συνειδητοποίησα: Οι αρχιτέκτονες, διακοσμητές και αρκετοί μηχανικοί θα μπορούν να κάνουν ρεαλιστική αναπαράσταση των δημιουργιών τους.Τελευταία φορά που είχα κάνει render ένα μηχανισμό που είχα φτιάξει για μια εργασία στην σχολή ήταν 30 λεπτά για ένα καρέ σε 1280χ1024 (πριν 5 χρόνια που το έφτιαξα ήθελε 1 βράδυ για render με ray tracing και ανάλυση 1280x1024, 5 λεπτά μόνο για regen) http://www.nvidia.com/object/cuda_home.html#state=detailsOpen;aid=21efc800-8959-11dd-ad8b-0800200c9a66 http://www.nvidia.com/object/cuda_home.html#state=detailsOpen;aid=44cf2020-cc14-11dd-ad8b-0800200c9a66 (μεταξύ πολλών άλλων)...απλά με την επόμενη γενιά GPU θα ανέβει αρκετά η επάρκεια όσων αφορά το ray tracing ή και ray casting.
Ailuros Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 Δημοσ. 23 Απριλίου 2009 ποτε θα τα δουμε στην ελληνικη αγορα; Eκτός αν την θες για επαγγελματική χρήση πεταμένα λεφτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.