Προς το περιεχόμενο

Online Shopping (πρωταγωνιστής το Πλαίσιο)


Cue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

By the way ίσως καλό θα ήταν ένα section σχετικά με τις online αγορές μας μιας όσο πάνε αυξάνονται. Έστω ένα topic για αρχή.

 

Επί τούτου. Παραθέτω το τραγελαφικό σκηνικό που συνέβει με μία αγορά από το Πλαίσιο. Προσπαθώ να το πάρω με το γελοίο του πράγματος γιατί πραγματικά με έχει εκνευρίσει. :devil:

Πριν περίπου 3 εβδομάδες αγοράζω το Hyundai 330 DvD/DivX player από Πλαίσιο. 33 ευρώ + 10 ευρώ μεταφορικά για Κόρινθο με παράδοση εντός 24 ωρών*.

 

Μέσα σε 10 μέρες μου παρουσιάζει πρόβλημα. Σε επικοινωνία με το Πλαίσιο μου αναφέρουν να το επιστρέψω για αντικατάσταση μιας και προσφέρουν DOA.

Μου αναφέρουν επίσης πως είτε πρέπει να το παραδώσω σε κάποιο κατάστημα είτε να το στείλω με χρέωση δική μου στα μεταφορικά**

 

Θέλοντας να το παραλάβω γρήγορα το στέλνω με Courrier (άλλα 10 ευρώ).

Από την Δευτέρα που το παρέλαβαν, μέχρι σήμερα καμμία ενημέρωση.

 

Μόλις πήρα τηλέφωνο αφού δεν εδέησε κανείς να με ενημερώσει και με πληροφορούν πως ναι το παρέλαβαν και πως έχω πλέον πιστωτικό 33 ευρώ γιατί δεν είχαν άλλο να μου στείλουν.

 

Συνοπτικά, χρεώθηκα 53 ευρώ, DivX Player δεν έχω στην κατοχή μου, έχω όμως 33 ευρώ πιστωτικό στο Πλαίσιο και επίσης αφού δεν μου έστειλαν άλλο θα πρέπει είτε να χρεωθώ ξανά 10 ευρώ για κάνω πάλι μία παραγγελία online ή να πάω Αθήνα για να πάρω άλλο.

 

Σε λίγο θα τους πάρω πάλι τηλ πλέον στο Customer Support να δω τι θα μου πουν.

 

ΥΓ: Τι DivX Player να πάρω?

*Αυτό το κεφάλαιο για άλλο topic.

**Μαλακισμένη πολιτική για μένα αλλά ας το αφήσουμε και αυτό.

Δημοσ.

Κοίτα kabamaru21 :) το θέμα μου δεν είναι τα έξοδα αποστολής (όπως είπα αυτό είναι προσωπική άποψη).

 

Το γεγονός όμως ότι, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ενημερώσει όπως επίσης και το γεγονός ότι δεν μου απέστηλαν τελικά άλλο προϊόν μόνο After Sales και Customer Service δε το θεωρώ εγώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...