liago86 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 FAIL! Αξιότιμε κύριε ****, Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παρουσιάστηκε ένα θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά της παραγγελίας σας. Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε. Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000. Με εκτίμηση,
greekmm Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 FAIL! Αξιότιμε κύριε ****, Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι παρουσιάστηκε ένα θέμα διαθεσιμότητας σε ορισμένα από τα υλικά της παραγγελίας σας. Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε. Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας στο τηλέφωνο 800-11-12345(χωρίς χρέωση) και από κινητό 210-2895000. Με εκτίμηση, ....................
arxaggelos Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Επισήμως πλέον και δεύτερο άκυρο από το Πλαίσιο, σύνολο 4 με κάτι σκληρούς δίσκους στο παρελθόν. Η μόνη δοαφορά ότι αυτήν τη φορά δεν άντεξαι και τους τα'χωσα. Το you που μπροστά στο Πλαίσιο είναι μπακάλικο μπορεί να κάνει μέτρηση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο και δεν μπορούν αυτοί??? Με τόσα τηλέφωνα που έκαναν για ακυρώσεις, θα'χουν ήδη μπει μέσα, θα το σκυλομετάνιωσαν που έβγαλαν την προσφορά...
greekmm Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Επισήμως πλέον και δεύτερο άκυρο από το Πλαίσιο, σύνολο 4 με κάτι σκληρούς δίσκους στο παρελθόν. Η μόνη δοαφορά ότι αυτήν τη φορά δεν άντεξαι και τους τα'χωσα. Το you που μπροστά στο Πλαίσιο είναι μπακάλικο μπορεί να κάνει μέτρηση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο και δεν μπορούν αυτοί??? Με τόσα τηλέφωνα που έκαναν για ακυρώσεις, θα'χουν ήδη μπει μέσα, θα το σκυλομετάνιωσαν που έβγαλαν την προσφορά... Προτείνω όλους που είχαν ίδιο πρόβλημα και να πάρουν ένα τηλεφωνάκι και να τα ψιλοχώσουν και να μην πουν "δεν βαριέσαι". Μόνο έτσι θα καταλάβουν κάτι.
geovision_gr Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Όντως παιδιά και σε μένα ήρθε μήνυμα από τους γύφτους της πληροφορικής. Βέβαια κι εγώ τους απάντησα κατάλληλα. Τι να πεις πλέον, ας τους γυρίσουμε την πλάτη επιτέλους!
ArisG88 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Χαλαρωστε λιγο δλδ. Δεν εκανε και κανενα εγκλημα το πλαισιο. Οσα κομματια ειχαν δωθηκαν, παει και τελειωσε. Τι το ψαχνετε τωρα;
greekmm Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Χαλαρωστε λιγο δλδ. Δεν εκανε και κανενα εγκλημα το πλαισιο. Οσα κομματια ειχαν δωθηκαν, παει και τελειωσε. Τι το ψαχνετε τωρα; Μάλιστα, βλέπω έχει προοδεύσει το Πλαίσιο σε επίπεδο "υπερασπιστικής" πολιτικής
geovision_gr Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Μάλιστα, βλέπω έχει προοδεύσει το Πλαίσιο σε επίπεδο "υπερασπιστικής" πολιτικής Και λίγα λες. Μου φαίνεται τραγικό οι γύφτοι της πληροφορικής να μην ελέγχουν online το απόθεμά τους!
leon00 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 επειδη χτες τσεκαρα σε ενα πλαισιο αν υπηρχε το mp3 ειδα στο computer τους για διαθεσιμοτητα οτι υπηρχαν αρκετα κομματια (3) που ηταν επιστροφη λογω προβληματων και φοβηθηκα οτι αυτα θα τα σπρωξουν στην αγορα γιαυτο εκανα πισω τωρα οταν βγαζεις ενα προιον στην αγορα μεσω internet εισαι υποχρεωμενος για live stock αλλιως πουλα μονο απο το μαγαζι σου
greekmm Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 επειδη χτες τσεκαρα σε ενα πλαισιο αν υπηρχε το mp3 ειδα στο computer τους για διαθεσιμοτητα οτι υπηρχαν αρκετα κομματια (3) που ηταν επιστροφη λογω προβληματων και φοβηθηκα οτι αυτα θα τα σπρωξουν στην αγορα γιαυτο εκανα πισωτωρα οταν βγαζεις ενα προιον στην αγορα μεσω internet εισαι υποχρεωμενος για live stock αλλιως πουλα μονο απο το μαγαζι σου 'Εχεις δίκιο (όπως π.χ. you.gr). Αυτό τους ανέφερα σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν απο λίγο. Αν δεν υπάρχει τέτοια τεχνική δυνατότητα δεν βγάζεις "ευκαιρίες". Για να γελάσουμε και λίγο μου είπαν ότι είχαν 4 παραγγελίες και 2 σε απόθεμα. Ποιοί είναι οι άλλοι 3 ρε παιδιά; Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει τις γκάφες τους να τις πληρώνουν οι πελάτες και όχι η εταιρεία.
liago86 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Δημοσ. 4 Απριλίου 2009 Εμενα παλι μου στειλαν επιβεβαιωση της παραγγελιας ενω αρχικα μου ειπαν οτι δεν υπαρχει αποθεμα! Παραλαμβανω την Τριτη. Τι να κανω λετε, να το ακυρωσω? Θα ειναι ελλατωματικα? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:08 ---------- Την ακυρωσα κιολας, καλυτερα να δωσω 10Ε παραπανω για κατι καλυτερο παρα να πηγαινω-ερχομαι για αλλαγες και να χανω το χρονο μου.
Nikolis Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Λοιπόν, η κατάσταση είναι τελείως σουρεάλ. Για το συγκεκριμένο προϊόν έχω κάνει τρεις φορές παραγγελία. Την πρώτη δεν πρόλαβα, τη δεύτερη πάλι δεν πρόλαβα αλλά μου έκαναν εναλλακτική προσφορά, την οποία επίσης δεν πρόλαβα αλλά το πραγματικό γέλιο είναι στην τρίτη και τελευταία, η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο. Αφού με ενημερώνουν πάλι με e-mail ότι υπάρχει πρόβλημα, επικοινωνώ μαζί τους και μου λένε ότι τελικά υπάρχουν ως υλικό αλλά δεν μπορώ να τα παραλάβω από κατάστημα και θα πρέπει να επιβαρυνθώ με μεταφορικά 3 Ευρώ για αποστολή στο χώρο μου την Τρίτη (σήμερα). Σήμερα επικοινωνώ ξανά και μου λένε ότι έχει γίνει λάθος και δε θα παραλάβω, δεν περνάει μία ώρα και μου τα φέρνουν μεν, σε ποσότητα διαφορετική από όσα έιχα παραγγείλει δε. Το απόλυτο μπάχαλο.
pittas Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 μα καλα εγω αναρωτιεμαι , ειναι τοσο ηλιθιοι που ρεζιλευονται στην κυριολεξια προκειμενου να πουλησουν κατι που κανει 9 ευρω ????
greekmm Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 Δημοσ. 7 Απριλίου 2009 μα καλα εγω αναρωτιεμαι , ειναι τοσο ηλιθιοι που ρεζιλευονται στην κυριολεξια προκειμενου να πουλησουν κατι που κανει 9 ευρω ???? Εμένα με έχουν ταράξει στα τηλέφωνα γιατί τους έστειλα παράπονο με mail για απαράδεκτες καταστάσεις και πολιτικές μικρομάγαζων
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.