pscrazy Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2009 Low και πολυ λεω οτι μπορουν να κανουν οι κονσολες!..... Η cry engine 3 στο pc θα ειναι παιδια σωστη....μην ξεχνατε κατι οτι οπου θελει μπορει η CRYTEK να βγαλει CRYSIS ακομη και στο psp και στο wii και να διαφημιζει CRY ENGINE 3 Το crysis παιζει μονο στα pc, ολα τα ειναι αιδιαστικα πετσοκομενα!
DrFreeman Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Ας μην ξεχνάμε ότι για να ξεχωρίσει η CryEngine 3 στις κονσόλες δεν χρειάζεται να ξεπεράσει την CryEngine 2 στο PC (σε γραφικό επίπεδο). Αρκεί να είναι ένα κλικ πιο πάνω από το Killzone 2 του PS3. Και πιστεύω πως στην τελική της έκδοση έχει πολύ καλές πιθανότητες να το πετύχει αυτό.
john2gr Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2009 Extended Tech Demo http://www.gamersyde.com/stream_10376_en.html (Δείχνει και από ποια κονσόλα είναι το εκάστοτε video)
pscrazy Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Το crysis ειναι να το παιξεις full graphics, ειναι αγρια πετσοκομμενο στις κονσολες...
pappous_soulis Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Εν τω μεταξύ τα framerates είναι ελεεινά. Μου αρέσει που το'χουν κάνει να δείχνει και καλά slow-mo ενώ στη πραγματικότητα πασχίζουν οι εκάστοτε κονσόλες να το τρέξουν σε μια μίξη απο ρυθμίσεις σε medium - high. Με μια λέξη, βεντούζα.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Mην ξεχνάμε ότι δεν έχουν ολοι high end συστηματα και οτι αυτοι που εχουν κοσνολα δεν αγοραζουν καθε 6μηνο ή χρόνο κάρτα γραφικών και cpu.
PCharon Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Είδα το link και δεν πίστευα στα μάτια μου. Εχώ να πιάσω κονσόλα πάνω από δεκαετία και πίστευα ότι τουλάχιστον στον τομέ των γραφικών θα είχαν κάποια βελτίωση. Αυτό που βλέπουμε απο τις συγκρίσεις είναι άθλιο αποτέλεσμα. Ετσί και είχαμε τέτοια γραφικά στα pc μας θα νομίζαμε ότι χάλασε η κάρτα γραφικών.. Εν τω μεταξύ τα framerates είναι ελεεινά.Μου αρέσει που το'χουν κάνει να δείχνει και καλά slow-mo ενώ στη πραγματικότητα πασχίζουν οι εκάστοτε κονσόλες να το τρέξουν σε μια μίξη απο ρυθμίσεις σε medium - high. Με μια λέξη' date=' βεντούζα.[/quote'] Κυριολεκτικά όμως... Φυσικά είναι καλό το νέο για τους κατόχους κονσολών (απ'το ολότελα, καλή κι η... CryENGINE® 3).
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 καλά τι περιμένατε? ακόμα και με ΤΡΕΛΟ optimization το πολύ να είχε ποιότητα ισάξια του High αλλά ασφαλώς όχι σε 1080p (μην πω με το ζόρι 720p)
liopyr Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 καλά τι περιμένατε? ακόμα και με ΤΡΕΛΟ optimization το πολύ να είχε ποιότητα ισάξια του High αλλά ασφαλώς όχι σε 1080p (μην πω με το ζόρι 720p) Kαι μπόλικα framedrops...
john2gr Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 In case που ενδιαφέρεται κανείς: Flow Graph The CryENGINE® 3 simple visual editing system gives designers an intuitive interface to create and control events, triggers and other game logic. This allows designers to build complex levels without needing to write a single script. Integrated Vegetation & Terrain Cover Generation System CryENGINE® 3 vegetation behaves according to natural rules about the desirable and allowable groun slope, surface altitude and allowable plant density, at run-time. Vegetation placement tools automatically create realistic, natural environments in a fraction of the time of traditional hand-placed systems, but still grant the freedom to position individual elements to achieve the perfect look. Real Time Soft Particle System & Integrated FX Editor CryENGINE® 3 simplifies the creation of extremely complex explosion, fire, smoke and other special effects using next generation soft particles, which in turn can be affected by: collisions with any other objects, forces such as wind or gravity and can interact with lights and shadows. Dedicated Road & River Tools All worlds have paths, roads and rivers, so CryENGINE® 3 features a dedicated toolset to enable instantaneous smoothing and leveling of terrain and application of materials, based on the placement of roads and river networks. Dedicated Vehicle Creator The CryENGINE® 3 vehicle toolset allows easy creation of any vehicle type, with intuitive control over vehicle characteristics, including defining component damage and damage effects, passenger positions and functions, weapon hard-points and turrets, engine and physics parameters as well as vehicle specific special effects. Multi-Core Support To get the most out of modern multi-core processor architectures, CPU intensive subsystems of CryENGINE® 3 such as graphics, physics, AI, networking and sound have been optimized to support multiple processors. Real-time Dynamic Global Illumination CryENGINE® 3 features a novel real-time dynamic global illumination solution, fully optimised for current and next generation platforms. For the first time – without pre-computation or geometric limits – you can experience light-bounces, colour bleeding and specular effects in a real-time game engine – unified for all static and dynamic objects. Deferred Lighting The CryENGINE® 3 unique deferred lighting solution allows the rendering of a vast amount of light sources with per pixel shading efficiently; and simplifies engine performance tuning across multiple platforms. Natural Lighting & Dynamic Soft Shadows CryENGINE® 3 features near-reality natural lighting at low-cost on multiple platforms; and creates soft shadows that dynamically respond to natural movements in real time. High-resolution, perspective correct and volumetric smooth-shadow implementations are also included in CryENGINE® 3. Volumetric, Layer & View Distance Fogging Clouds, smoke, visible gases and fog banks are all rendered realistically, allowing physical phenomena, such as; ground-hugging; realistic reduction in visibility and contrast, and interaction with dynamic lights and shadows. Normal Maps & Parallax Occlusion Maps CryENGINE® 3 includes parallax occlusion mapping, for all supported platforms, to give a sense of depth to a surface texture applied to a polygon, to achieve realistic levels of detail without needing hi-poly models, for example the relief surface structure of a brick wall or a cobblestone street. Screen Space Ambient Occlusion First pioneered by Crytek in 2005 and now used in most high quality graphics engines, SSAO provides a real time simulation of ambient light occlusion, to provide the real darkening of edges and corners as in the natural world. This high performance solution creates a low overhead on all platforms, with a very high quality result. CryENGINE® 3 provides improved visual functionality alongside the fastest implementation of SSAO available on Xbox 360™, PlayStation® 3 and PC. Uber Shader Technology CryENGINE® 3 shaders are written once in a high level language, then compiled automatically to each platform. The shader output is optimized based on the artists’ settings and the 3D environment in which the shader is used. This creates high performance unique effects, such as: “cloaking”, wet, muddy, and frozen surfaces, which can be layered together and combined with other shaders, such as: metal, glass and other visual effects. CryENGINE® 3 supports real time per-pixel lighting, bumpy reflections, refractions, volumetric glow effects and animated textures to simulate windows, bullet holes, shiny surfaces and many other effects. CryENGINE® 3 also takes advantage of the unified shader architecture of current and next-gen hardware. The combination of deferred lighting and this technology allows CryENGINE® 3 to avoid the traditional shortcomings of Uber Shaders alone. Eye Adaptation & High Dynamic Range (HDR) Lighting Eye Adaptation is used to simulate the human eye’s adaptation to sudden or extreme changes in lighting conditions, like dark indoor environments suddenly transitioning to bright sunny outdoor environments, while HDR allows scenes with extreme brightness and contrast ranges to be more realistically rendered. Pristine Motion Blur & Depth of Field Motion Blur can be applied to individual objects (object based motion blur) and to an entire scene (screen based motion blur); Depth of Field effects can be defined easily with the multi-platform WYSIWYP editor. CryENGINE® 3 now implements the highest quality for these effects at a low performance cost, across all supported platforms. Από όλα αυτά μόνο ένα είναι νέο χαρακτηριστικό της CryEngine3 σε σχέση με την CryEngine2 (το Global Illumination που πλέον το υποστηρίζει κι η νέα έκδοση της Unreal3 Engine). More info εδώ πάντως
DrFreeman Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, άλλωστε η Crytek τώρα άρχισε να ασχολείται με τις κονσόλες στα σοβαρά. Σίγουρα όσο θα μαθαίνει να αξιοποιεί το "ιδιαίτερο" hardware που έχουν αυτά τα συστήματα και να λύνει τα προβλήματα των περιορισμών (μνήμη, κλπ), τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα.
mits@kos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2009 Ξενέρα επικών διαστάσεων. Είδα το vid στο GT και έμεινα άφωνος... με τη ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ που αντίκρυζα. Πραγματικά, πάσχιζα να βρω ένα σημείο στο οποίο η ποιότητα των γραφικών να ξεπερνά αυτά που έβλεπα όταν έπαιζα το παιχνίδι με την 3870 στο high, αλλά μου φάνηκαν τραγικά. Framedrops, ψιλομάπα textures, φωτισμοί... Τι να πω, στα διάλα πια με τις κωλοκονσόλες, θα υποστούμε τεχνολογική υποβάθμιση για να παίζουν μερικοί τύποι FPS με αναλογικό stick... $#^&*%
pscrazy Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2009 LOW SETTINGS ειναι mitsokos απλα εχουν βαλει ενα σκουρο φωτισμο.... Εκανα συγκρισεις με τα low settings crysis στο pc με το βιντεο και εβγαλα αυτο το αποτελεσμα!
john2gr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 CryEngine 2 (PC) vs CryEngine 3 (Cοnsοles). Direct Cοmparisοn with same scenes!
john2gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2009 CryEngine3 PC Tech Demos (μέχρι στιγμής ένα είναι διαθέσιμο... παρατηρήστε την κάρτα γραφικών και το average framerate )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.