Προς το περιεχόμενο

Amnesia: The Dark Descent


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί να μας πει κάποιος που γνωρίζει αν τα port σε mac και σε linux είναι σε native opengl η έχουν κάνει καμιά ταρζανία τύπου wine?

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μπορεί να μας πει κάποιος που γνωρίζει αν τα port σε mac και σε linux είναι σε native opengl η έχουν κάνει καμιά ταρζανία τύπου wine?

 

Native OpenGL στο Linux ;)

 

For those trying to find a new Linux game that offers good graphics while not being a first person shooter with little to no plot -- as is the case for a majority of the commercial and open-source games available for Linux -- the Amnesia: The Dark Descent game is expected to be released next month. Amnesia: The Dark Descent is a graphic adventure horror game that will have a Linux-native client and has been in development by Frictional Games, the same studio that developed the Penumbra series

Δημοσ.

Και μετά σου λένε <<Μα γιατί βγαίνουν όλο ίδια παιχνίδια;>>. Γιατί μερικοί είστε παπάρες και δεν εκτιμάτε τίποτα :mad:

 

The response we got from the game is a lot better than we expected, yet the sales are only "good" according to our, much more modest, expected response. This makes us wonder what sales we would have gotten if the response would have been more like what we thought it would be. If this is our time in the spotlight, then a lot less noticed game would probably put us out of business. As it looks now, we still have to be quite careful in budgeting our next game (although much less careful than what we had to be with Amnesia). We were hoping a really successful release would makes 100% unworried about finances, but that is not what has happened.

 

Can we really judge sales from just one week? According to current graphs: yes we can. Even though reviews keep coming in from major outlets and we keep pushing out marketing material (videos, release of tools, etc) sales are dropping fast. Around 50% of our current earnings where made in less than a week and on pre-orders from before release. The sales where at the top during the last hour of the Steam 20% discount, and has since dropped almost exponentially, being pretty much halved each day. It will be really interesting to see at what level it pans out.

 

This is of course not all the income we will make from the game, but is still a bit discouraging when comparing to recent XBLA releases and similar. So why is not sales higher? Piracy? People waiting for future massive discounted sales? Game too scary / niched? Right now we have not got a clue, but hopefully it will become clearer further on.

 

The most distressing thing is the sales though. Even though we are far from complaining, it feels like we do not have the financial security we would like to have, to truly be able to focus on making the best game possible. So what should we do? The things we have discussed include: Increase the cost of the game, doing a console port instead of Linux/Mac, do a less niche title and more.

 

http://frictionalgames.blogspot.com/2010/09/one-week-after-release-of-amnesia.html

 

Horror-adventure Amnesia: The Dark Descent releases tomorrow. But it almost wasn’t to be, according to developers Frictional Games.

 

“There have been several occasions when we seriously considered dropping the project,” Thomas Grip told BeefJack today.

 

The game’s been rather a financial struggle for the small independent developer, whose previous game – the three-part Penumbra series – was something of an overlooked gem. “We have had to cut salaries almost in half – and they were low to start with,” said Grip. And the troubles aren’t over just because the game’s finished: “Our future as a company depends on this game not flopping, so plenty of butterflies in the stomach.”

  • Moderators
Δημοσ.

Αν και επαυξάνω περί του κακού που κάνει η πειρατεία γενικά, και ειδικά σε τέτοιους τίτλους από μικρούς ανεξάρτητους developers, ίιιισως να είναι λίγο βιαστικοί σχετικά με τις πωλήσεις... (βέβαια έχει καεί η γούνα τους με τα Penumbra δυστυχώς). Γιατί κρίνουν βάσει της κίνησης κατά την περίοδο της 20% έκπτωσης που αφορούσε όμως μόνο pre-order περίοδο. Δηλαδή τότε αγόραζες... γουρούνι στο σακί (σχεδόν, υπήρχαν και κάποια previews και early reviews).

 

Πολύς κόσμος πλέον περιμένει προσφορές και bundles για να αγοράσει παιχνίδια, ειδικά σε περιπτώσεις όπου το παιχνίδι δεν είναι κράχτης, δεν έχει multiplayer και είναι είδος που δεν παίζεται με παρέα (συνήθως). Και λόγω των απανωτών προσφορών (ειδικά μέσα στο καλοκαίρι), όπου λίγα λίγα τελικά έφυγαν αρκετά χρήματα, ο κόσμος δεν έχει πάντα τη δυνατότητα να διαθέσει άμεσα τα χρήματα για ένα νέο τίτλο.

 

Κι εδώ επιπλέον έχουμε και ένα παιχνίδι που διαφημίστηκε και σχολιάστηκε ως ένα από τα καλύτερα (και ίσως τρομακτικότερα) survival horror των τελευταίων ετών, πράγμα που από μία άποψη (imho) περιορίζει δραστικά το κοινό που θα επιθυμεί να το παίξει.

 

Με μερικές προσφορές παρακάτω (βλέπε Χριστούγεννα) και κανένα bundle μαζί με τα Penumbra (που κάθε λίγο και λιγάκι είναι έτσι κι αλλιώς σε προσφορά) νομίζω και ελπίζω ότι περισσότερος κόσμος θα ενδώσει.

Δημοσ.

Άρα καταλήγουμε ότι καλά κάνουν τα περισσότερα studios και προσφέρουν "more of the same", που πετσοκόβουν τα παιχνίδια (Mafia2 anyone) για τα DLC's κι ας κλαίγονται όλοι ότι πλέον δεν υπάρχει πρωτοτυπία. Βασικά το έχουμε δει και στο παρελθόν με τα MDK και Giants: Citizen Kabuto, οπότε δεν με παραξενεύει τόσο. Απλά, έχω βαρεθεί την υποκρισία μερικών. Και όσο και να αγαπάς κάτι, αν μπαίνεις "μέσα" και τα έξοδα αυξάνουν σε δυσανάλογο βαθμό, ε θα τους γράψεις εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους gamers, θα δεις το όλο θέμα περισσότερο σαν business και θα κυνηγήσεις με άλλους τρόπους τα λεφτά!

 

Κρίμα πάντως και πλέον τους δικαιολογώ απόλυτα αν παρατήσουν την PC πλατφόρμα και πάνε στις κονσόλες (και μετά θα κλαίγονται τάχα μου οι PC gamers που άλλο ένα PC exclusive studio τους 'γύρισε την πλάτη'). Μα απόλυτα!

  • Moderators
Δημοσ.

"Καλά" κάνουν... από τη δική τους μεριά. Φυσικά για αυτούς (πέρα από μεράκι), είναι εξίσου και business γιατί επενδύουν σε αυτό χρόνο και χρήμα. Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει ασφαλής οδός βέβαια. Εμπεριέχει και τύχη το θέμα και μάλλον θα πρέπει να έχεις σίγουρο ευρύ κοινό στο οποίο θα αρέσει/θα μπορεί να παίξει το παιχνίδι (μη ξεχνάμε το Amnesia απευθύνεται σε ενήλικο κοινό).

 

Πάντως, για να λέμε και του στραβού το ημι-δίκαιο, δεν έχουν τραβήξει και λίγα οι PC gamers από developers (εσένα κοιτάω Remedy με το Quad Core optimized Alan Wake μη χέσω).

Δημοσ.
Αν και επαυξάνω περί του κακού που κάνει η πειρατεία γενικά, και ειδικά σε τέτοιους τίτλους από μικρούς ανεξάρτητους developers, ίιιισως να είναι λίγο βιαστικοί σχετικά με τις πωλήσεις... (βέβαια έχει καεί η γούνα τους με τα Penumbra δυστυχώς). Γιατί κρίνουν βάσει της κίνησης κατά την περίοδο της 20% έκπτωσης που αφορούσε όμως μόνο pre-order περίοδο. Δηλαδή τότε αγόραζες... γουρούνι στο σακί (σχεδόν, υπήρχαν και κάποια previews και early reviews).

 

Πολύς κόσμος πλέον περιμένει προσφορές και bundles για να αγοράσει παιχνίδια, ειδικά σε περιπτώσεις όπου το παιχνίδι δεν είναι κράχτης, δεν έχει multiplayer και είναι είδος που δεν παίζεται με παρέα (συνήθως). Και λόγω των απανωτών προσφορών (ειδικά μέσα στο καλοκαίρι), όπου λίγα λίγα τελικά έφυγαν αρκετά χρήματα, ο κόσμος δεν έχει πάντα τη δυνατότητα να διαθέσει άμεσα τα χρήματα για ένα νέο τίτλο.

 

Κι εδώ επιπλέον έχουμε και ένα παιχνίδι που διαφημίστηκε και σχολιάστηκε ως ένα από τα καλύτερα (και ίσως τρομακτικότερα) survival horror των τελευταίων ετών, πράγμα που από μία άποψη (imho) περιορίζει δραστικά το κοινό που θα επιθυμεί να το παίξει.

 

Με μερικές προσφορές παρακάτω (βλέπε Χριστούγεννα) και κανένα bundle μαζί με τα Penumbra (που κάθε λίγο και λιγάκι είναι έτσι κι αλλιώς σε προσφορά) νομίζω και ελπίζω ότι περισσότερος κόσμος θα ενδώσει.

 

bundle μαζι με τα penumbra 20$ απο το site της εταιρειας, ετυχε και μπηκα χθες και το ειδα!:-D

Δημοσ.

Χμμμμμ, δεν βλέπω κάποιο bundle του Amnesia με το Penumbra

 

https://store2.esellerate.net/store/checkout/CustomLayout.aspx?s=STR9929807578&pc=&page=OnePageCatalog.htm

 

Επίσης, κυκλοφόρησαν τα Tools του Amnesia, μέσω των οποίων μπορείτε να φτιάχνετε Custom Stories ;)

 

http://www.frictionalgames.com/site/node/112

Δημοσ.
Χμμμμμ, δεν βλέπω κάποιο bundle του Amnesia με το Penumbra

 

https://store2.esellerate.net/store/checkout/CustomLayout.aspx?s=STR9929807578&pc=&page=OnePageCatalog.htm

 

Επίσης, κυκλοφόρησαν τα Tools του Amnesia, μέσω των οποίων μπορείτε να φτιάχνετε Custom Stories ;)

 

http://www.frictionalgames.com/site/node/112

 

 

Λες να ηταν καμια προσφορα για λιγο το bundle?? Το θυμαμαι καλα πως το ειδα στο site της εταιριας και τωρα δεν μπορω να το βρω πουθενα....

Δημοσ.

Υπάρχει καμιά μόντα να ενεργοποιήσω το Vsync σε Ati 5870? Το έχω ενεργοποιημένο από το CCC και ingame αλλά.....ΔΕΝ. Έπαιξα το demo πριν λίγο μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, 2 στιγμές το έπαθα το καρδιακό (με τέντα τα παράθυρα αλλά το g35 τέρμα στα αυτιά :P), αλλά με κούρασε το tearing. Αν δεν υπάρχει λύση, φοβάμαι πως θα πρέπει να το προσπεράσω.....(α ρε ati με το vsync σου μια ζωή ffs)

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι γίνεται στις ΑΤΙ, με την Nvidia μια χαρά ήταν το VSync πάντως. BTW βγήκε το πρώτο patch με μικρές διορθώσεις:

 

http://support.frictionalgames.com/entry/98/

 

This update should work with all Amnesia releases that uses our serial system. If you have bought the game on for example Steam, use Steam to update the game.

 

--Change log--

1.0.1

level00

-Going into cave and into the void.

-In the passage with stabs, possible to look under floor.

level01

-Torch goes through wall.

level02

-The web reappears if leaving the level and entering a gain after using acid.

-Texture fixes.

level03

-Falling out of level in corner.

-Carpet with dirt on it.

level07

-Water thing might be less prone to attack on boxes. Might.

-Texture fixes.

level09

-Texture fixes.

-No colliders on bottom of stairs in main room

level12

-Fixed door in wall.

-Fire gives damage.

level13

-Getting stuck behind machine.

level15 N/S

-Can jump through the gap in the floor without widening it.

-Falling out of map by cavein and in a crypt wall.

-Pushed out of level by grunt.

-Magnetic boxes.

level 18

-Saved the valve that was forgotten.

-Texture fixes.

level 22/27

-Texture fixes.

-Capture improvements.

-Going through railing.

-Less chance of circle running.

level 24

-Texture fixes.

-Found some "on the moon" objects.

level25

-Repositioned some red slime web.

Menu

-Pressing ESC while binding a new key ends up in quite the predicament.

-Improved binding to mouse buttons beyond the first 3

Extra

-Herbery diary part 3 distorts.

Language

-New page tag in italian translation.

-Misc english translation fixes.

-English manual minor fixes.

-Minor german translation fix.

Technical

- Fix for ATI X 1000-series

- Forced cache loading (increases load speed)

- Draw buffers enabled in gbuffer shaders (fixes issues on some cards)

- Fixed ladder climbing crash bug

- Fixed item combine crash bug

- The crash flag check is removed.

- Rotation interaction now works better with mouse smoothing off.

- Fixed wheel-rope connection save bug

- Lean does not interfere with scripting

- Lancher saves log file to proper folder

- Some settings are now properly saved to cfg files.

Δημοσ.

Ε ναι ρε John χαίρω πολύ. 745 χρόνια φούρναρης με nvidia δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το vsync :P από την ώρα που ήρθα στην ATI πέρσι ανακάλυψα πως το tearing δεν είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των κονσολών.......

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...