Προς το περιεχόμενο

Αγορά και αντιμετώπιση από play 247 .gr


papg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 17 Φεβρουαρίου, 2009 παράγγελλα το εξωτερικό TV Tuner της LeadTek (http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=7782)

Λίγες μέρες μετά το παρέλαβα και μετά από σκανάρισμα για κανάλια ,

1 έδειχνε εικόνα αλλά ήχο τίποτα .

2 όποιο κουμπί και αν πατούσες στη συσκευή ή στο κοντρόλ δεν έκανε τίποτα και κολούσε.

Δηλαδή καινούργια συσκευή και ήταν χαλασμένη.

Στις 24/2 στέλνω εμαιλ για RMA και η απάντηση; να κατεβάσω τους τελευταίους drivers ή/και software απο το site της εταιρείας για την κάρτα, και να την δοκιμάσω και σε 2ο υπολογιστή.

Υπόψη ότι είναι εξωτερικό TV Tuner και το μόνο που χρειάζεται είναι μία οθόνη και ηχεία με ενισχυτή .Την ίδια μέρα τους ξαναστέλνω εμαιλ και τους αναφέρω τα παραπάνω και μου ενεργοποιούν το RMA.

Στις 26/02/2009 παραλαμβάνουν το TV Tuner στην αρχική συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα

Στις 03/03/2009 κάνουν έλεγχο και Διαπιστώνουν βλάβη στο προϊόν. Προετοιμασία για αποστολή στο service της αντιπροσωπείας, για επισκευή-αντικατάσταση.

Από τότε πήρα 2 φορές τηλέφωνο να δω πότε θα μου το στείλουν πίσω, γιατί έδωσα 95€ (80+15ηACSγια επιστροφή) για να το έχω σπίτι μου και να το χρησιμοποιώ, η απάντηση ενός ευγενέστατου κυρίου είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτε περιμένουν το σέρβις της αντιπροσωπίας και αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας Και να περιμένωωωωω. Εγώ ξέρω ότι σε καινούργιο ελαττωματικό μηχάνημα γίνεται άμεση αντικατάσταση.

Δημοσ.

Έχεις δίκιο, άμεση αντικατάσταση πρέπει να σου κάνουν (απο την στιγμή που επιβεβαιώθηκε η βλάβη) εκτός αν δεν υπάρχει στο στοκ, οπότε ή επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με παρεμφερές προιόν αν ικανοποιεί τις ανάγκες σου.

Δημοσ.
Έχεις δίκιο, άμεση αντικατάσταση πρέπει να σου κάνουν (απο την στιγμή που επιβεβαιώθηκε η βλάβη) εκτός αν δεν υπάρχει στο στοκ, οπότε ή επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση με παρεμφερές προϊόν αν ικανοποιεί τις ανάγκες σου.

 

Συμφωνώ ...;) Πάντως κρίμα να γίνονται τέτοια περιστατικά!

Κάτι τέτοια είναι που απομακρύνουν τους πελάτες από ιντερνετικά μαγαζάκια!

Αν το είχες πάρει από κάποιο Πλαίσιο - Multirama - Saturn - κτλ κτλ δεν υπήρχε περίπτωση να τράβαγες κάτι ανάλογο!;)

Δημοσ.

Ξαναεπικοινώνησα σήμερα με παράθεση αυτό (To Play247.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα που διαθέτει στους πελάτες του τα οποία μπορούν να χαρακτηριστούν ως ελαττωματικά (σπασμένα, φθαρμένα κ.λπ.), κακής ποιότητας ή που δεν πληρούν τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην περιγραφή τους. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Σε περίπτωση πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας. Σε περίπτωση αντικαταστάσεως και εφόσον είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο προϊόν, ο χρόνος αντικατάστασης του από εμάς γίνεται το ταχύτερο δυνατόν (συνήθως 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες)

και μου απάντησαν: Κανεις δεν σας αρνήθηκε αντικατάσταση του προιόντος αν πράγματι βρεθεί ελαττωματικό. Απλά λόγω έλλειψης δικού μας στόκ, αναμένουμε να μας στείλουν απο την αντιπροσωπεία.οπότε ξαναπεριμένουμε

Δημοσ.

αν σου κατσουν τετοιες στραβες αναγκαστικα περιμενεις

 

ειναι να μην σου τυχει......

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...