kostas1966 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Προκειται για εναν λογαριασμο χωρις παγιο στον παροχο vodafone. Υπηρχε και επιδοτηση συσκευης. Κρατησα τον αριθμο και ειχα κινηση σε αυτον για,περιπου,15 μηνες. Εκτοτε ζητησα να ακυρωθει απο τον τοπικο ιδιοκτητη-πωλητη του αντιστοιχου καταστηματος στην περιοχη μου. Αυτος μου ειπε "αστο μωρε,τι εγινε;θα ερχεται μηδενικος ο λογαριασμος αμα δεν το χρησιμοποιεις". Δεν επεμεινα,δεν ηξερα.Θεωρησα οτι θα ειναι οπως τα λεει,ειναι το αντικειμενο του σκεφτηκα. Ο καιρος περνουσε και πραγματι οι λογαριασμοι ερχονταν μηδενικοι. Ωσπου,καποια στιγμη,βλεπω ξαφνικα 50€ χρεωση για εξοδα διαχειρησης λογ/μου! Οργισμενος μα και απορημενος ετρεξα παλι στο καταστημα της vodafone. Απαιτησα αμεση ακυρωση αυτου του αριθμου. Μου ζητησαν φωτοτυπια ταυτοτητας και εναν παλιο λογαριασμο. Με διαβεβαιωσαν οτι εγινε η δουλεια. Περασαν κατι βδομαδες,ηρθε ο τακτικος μηνιαιος λογαριασμος.Τα 50 ευρω ειναι ακομα εκει. Παλι στο καταστημα."Τι εγινε παιδια,ακομα δεν ακυρωσατε τον λογ/μο;". "Δεν ακυρωνεται,πρεπει να πληρωσεις αυτο το χρεος πρωτα" μου ειπαν. Το θεμα δεν ειναι αν θα πληρωσω ή οχι αυτο το λογ/μο αλλα το πως θα ξεφυγω απο αυτην την ομηρια απο αλλη μια σαρκοφαγα εταιρεια που νοιαζεται για μας ("how are you" οπως λεει και το μοτο της"). Εχει καποιος απο σας αναλογη εμπειρια με αυτην ή με καποια αλλη εταιρεια; Τι εκανε και τι κανουμε σε τετοιες περιπτωσεις. Διοτι ποιος μου λεει εμενα οτι δεν θα συνεχισει αυτο το αδικαιολογητο χαρατσι καθε τρεις και λιγο;Ανεξαρτητως αν θα πληρωσω το παρον βεβαια. Ακου εξοδα διαχειρησης.Κουραζονται οι ανθρωποι,διαχειριζονται εναν αδρανη αριθμο.Οι φακελοι που στελνουν καθε μηνα κοστιζουν,ναι.Αλλα και 50 ευρω; Για καθηστε φρονιμα ρε καρχαριες. Αυτα λετε στους γυαλινους πυργους σας στα μιτινγκς; Το πως θα βρειτε κι αλλους τροπους να μας "δαγκωσετε",να μας αρπαξετε τα πορτοφολια;
Bomber-21 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 To λάθος είναι του υπαλλήλου του τοπικού καταστήματος που δεν ήθελε να κάνει τη διακοπή του συμβολαίου... Έπρεπε να επιμείνεις.
fouros Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 To λάθος είναι του υπαλλήλου του τοπικού καταστήματος που δεν ήθελε να κάνει τη διακοπή του συμβολαίου...Έπρεπε να επιμείνεις. To λάθος του υπαλλήλου δεν είναι λάθος... απλα ηθελημένα δεν ήθελε να σου κάνει διακοπή συμβολαίου. Ο λόγος? Ο στόχος και το bοnus.To κάθε κατάστημα έχει ενα στόχο κάποιον συνδέσεων κάθε μήνα.Αν σου έκανε εσένα διακοπή απομακρυνονταν από το στόχο ( μια διακοπή συμβολαίου αφαιρει μια σύνδεση ). Οποτε είναι σύνηθες φαινόμενο να σου λένε μπούρδες για να μην την κάνεις, να σε στέλνουν σε άλλο κατάστημα γιατί και καλά πρέπει να γίνει η διακοπή στο κατάστημα που έκανες το συμβόλαιο και άλλα τετοια. Δυστυχώς στο μηδενικό πάγιο αν πάρεις συσκευή με επιδότηση πρέπει να κάνεις 60€ σε λογαριασμούς για 6 μηνες (ή καπου τοσο) αλλιώς σε χρεώνουν .Φυσικά έπρεπε να σε ενημερώσουν ...πριν υπογράψεις , ας ειναι καλα τα ψιλά γράμματα
kostas1966 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Οπως προειπα : Κρατησα τον αριθμο και ειχα κινηση σε αυτον για,περιπου,15 μηνες. Ξεπερασα κατα πολυ τα 60€. Και ναι,αν ηξερα τι μελλει γενεσθαι,θα επεμενα για ακυρωση.
SARUMKIA Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2009 Θα χτυπήσεις ένα τηλεφωνάκι στο 13830 που είναι η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας και θα ζητήσεις να σου δώσουν το fax για τα παράπονα πελατών.Θα το στείλεις και θα λάβεις ενημέρωση από τους ίδιους.Κατά πάσα πιθανότητα θα στο πιστώσουν.Μην το κάνεις τηλεφωνικά όμως,αλλά μέσω fax.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.